Рішення
від 23.12.2014 по справі 903/1067/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 грудня 2014 р. Справа № 903/1067/14

за позовом: Приватного підприємства "Маневичімонтажрембуд", смт. Маневичі

до відповідача: Любешівської районної державної адміністрації, смт. Любешів

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Державна казначейська служба України у Любешівському районі, смт. Любешів

про стягнення 309 659,72 грн.

Суддя Дем'як В.М.

Представники:

від позивача: Сидорчук І.Г. -довіреність від 06.11.2014р.

від відповідача: Ковалевич Л.М.. - довіреність №1939/27/2-14 від 14.11.2014р.

від третьої особи: Тивонюк Ю.В. - довіреність №01-06/2359 від 27.11.2014р.

Суть спору: позивач - Приватне підприємство "Маневичімонтажрембуд" звернувся з позовом до відповідача - Любешівської районної державної адміністрації та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Державної казначейської служби України у Любешівському районі та просить стягнути 253 520,73грн. - основного боргу, 42 490,55грн. - інфляційних втрат та 13 648,44грн. - 3% річних.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на невиконання відповідачем умов договору на виконання робіт №4 від 21.12.2012р. щодо повного та своєчасного розрахунку за надані за договором послуги.

В підтвердження позовних вимог позивач посилається на договір на виконання робіт №4 від 21.12.2012р., акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2012р., направлення №59 від 28.04.2014р., довідку №720-14/26 від 05.05.2014р., витяг з акту позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності у Любешівській районній державній адміністрації станом на 01.03.2014р., розрахунок 3% річних та інфляційних втрат за період з 11.01.2013р. по 27.10.2014р., лист-відповідь №5601/45/2-14 від 20.10.2014р., свідоцтво про державну реєстрацію ПП "Маневичімонтажрембуд" №462674, довідку АБ №671515 з ЄДРПОУ ПП "Маневичімонтажрембуд", свідоцтво платника єдиного податку №311545 серія А, статут Приватного підприємства "Маневичімонтажрембуд".

07.11.2014р. представник позивача на вимогу ухвали суду від 29.10.2014р. через канцелярію подав клопотання вх. №01-29/0590/14 , яким долучив наступні документи:

- баланс за останній звітній період з розшифровкою дебіторської заборгованості до нього, аналітику рахунку 361 за спірний період.

- письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи з спору між цими сторонами, про цей предмет і з цих підстав та відсутнє рішення вище перелічених органів з даного спору;

- довідку із управління державної казначейської служби про зарахування судового збору до держбюджету;

- витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України по відповідачу.

11.12.2014р. представник позивача на виконання вимог ухвали від 18.11.2014р. через канцелярію суду подав за вх.№01-29/11956/14 супровідний лист, яким долучив оригінали квитанції з описом вкладення про направлення Управлінню державного казначейства у Любешівському районі копії позовної заяви з додатками.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному об'ємі.

Представник відповідача в судовому засіданні та в запереченні на позовну заяву за вх.№01-29/12393/14 від 23.12.2014р. вказує, що Любешівська районна державна адміністрація визнає позов приватного підприємства «Маневичімонтажбуд» частково, а саме не заперечує проти стягнення основної суми боргу у сумі 258520,73 грн., проте у стягненні інфляційних втрат у розмірі 42490,55 грн. та 3% річних у розмірі 13648,44 грн. заперечує, оскільки у 2012р. відповідно до розпорядження КМУ від 01.10.2012р. №756-р «Про перерозподіл деяких видатків, передбачених Міністерству фінансів на 2012р. та внесення змін до розпорядження КМУ від 21.03.2012р. №177» Волинській обласній державній адміністрації були виділені кошти в сумі 300 тис. грн. для влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами. Відповідно до розпоряджень голови Волинської обласної державної адміністрації від 01.11.2012р. №458 « Про використання коштів» загального фонду державного бюджету, виділених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2012 року №756-р, та внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 10 серпня 2012 року №333», від 06 грудня 2012 року №519 «Про затвердження порядку використання у 2012році коштів, передбачених у державному бюджеті для влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами» Любешівською районною державною адміністрацією був укладений договір підряду із приватним підприємством «Маневичімонтажбуд» на виконання роботи по «влаштуванню пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами».

У 2012 році роботи були виконані та підписані акти виконаних робіт. Станом на 01 січня 2013 року по даному об'єкту зареєстрована кредиторська заборгованість в сумі 300,0 тис. грн.

У 2013 році розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 року №472-р «Про перерозподіл деяких видатків та передачу бюджетних призначень, передбачених у 2013 році Міністерству фінансів» Волинській обласній державній адміністрації були виділені кошти в сумі 300,0 тис. грн. на погашення утвореної кредиторської заборгованості.

Розпорядженням голови Волинської обласної державної адміністрації від 03 вересня 2013 року №339 розпорядником коштів визначено Любешівську районну державну адміністрацію та у вересні 2013 року повністю профінансовані зазначені кошти. В жовтні 2013 року Любешівською районною державною адміністрацією були подані платіжні доручення у відділ Державного казначейства у Любешівському районі для оплати виконаних робіт по «влаштуванню пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами» на суму 300, 0 тис. грн., з яких 31 жовтня 2013 року (плат.дор. №3,4) по взаємозаліку оплачено 35,0 тис. грн. Через непроведення платежів відділом Державного казначейства у Любешівському районі у грудні 2013 року бюджетні призначення у сумі 265,0 тис. грн. повернуті у державний бюджет. Кредиторська заборгованість станом на 01 січня 2014 року по даному об'єкту, згідно фінансової та бюджетної звітності, склала 265,0 тис. грн., з яких підтверджена органами фінансової інспекції - 258,52073 тис. грн.

Таким чином, відповідач звертає увагу суду на те, що кінцеві розрахунки за виконані роботи повинні бути проведені після 25.11.2013 року у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та з моменту реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Отже, вимога позивача в частині стягнення від основної суми боргу 3% річних у розмірі 13 648,44 грн. та індексу інфляції за весь час прострочення заборгованості у зв'язку з простроченням її сплати у розмірі 42 490,55 гривень за період з 11.01.2013 року по 27.10.2014 року суперечить абз. З п. 19 Порядку щодо визначених кінцевих розрахунків по об'єкту будівництва, адже позивач обґрунтовує свої вимоги щодо стягнення інфляційних втрат відповідно до проведених розрахунків з моменту підписання актів виконаних робіт.

Також представник відповідача в судовому засіданні подала заяву за вх.№01-29/12391/14 від 23.12.2014р. в якій просить суд долучити до матеріалів справи докази, а саме: виписку з рахунку від 02.10.2013р., платіжне доручення від 24.10.2013р. декларацію про готовність об'єкта, звіт про заборгованість станом на 01.11.2014р., що підтверджують надходження коштів у сумі 300 тис. грн. на рахунок райдержадміністрації для проведення оплати кредиторської заборгованості та підтвердження факту подання платіжного доручення до управління Державної казначейської служби в районі на оплату коштів у сумі 265 тис. грн. за виконання робіт згідно договору підряду ПП «Маневичімонтажрембуд»

Представник третьої особи в судовому засіданні та в письмових поясненнях за вх.№01-29/12392/14 від 23.12.2014р. зазначила, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №592-р "Про внесення змін у додаток 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 №472", передбачених у 2013 році Міністерству фінансів, зокрема по Волинській облдержадміністрації бюджетні призначення для влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт Любешів і с. Заріка Любешівською району під час затоплення заплави повеневими та паводковими водами (погашення кредиторської заборгованості минулих років) в сумі 300000,00 грн. У зв'язку з цим було затверджено розпис та 27.09.2013 затверджено кошторис на 2013 рік по Любешівській РДА за вищевказаним КПК в сумі 300000,00 грн за КЕКВ 3122 "Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів"( у зв'язку з набранням чинності наказу МФУ від 12.03.2012 №333 "Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету"). У жовтні місяці 2013 року перереєстровані бюджетні зобов'язання і фінансові зобов'язання на загальну суму 300000,00 грн, та 24.10.2013 Любешівською РДА подані платіжні доручення.

Між тим, звертає увагу суду на те, що з метою уникнення соціальної напруги, на кінець бюджетного року, управління Казначейства забезпечує виконання насамперед захищених статей видатків бюджету, а саме: виплату заробітної плати, стипендії, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продуктів харчування, медикаментів тощо, перелік яких визначений частиною 2 статті 55 Бюджетного кодексу України. У зв'язку з цим не були проведені касові видатки відповідно до платіжних доручень, поданими Любешівською РДА, в сумі 260000,00 гривень. Станом на 01.01.2014 року зареєстрована кредиторська заборгованість по Любешівській РДА за КПК 7731820 в сумі 265000,00 гривень.

Та додатково вказує, що у 2014 році розписом по державному бюджету за КПК 7731820 "Влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт Любешів і с. Заріка Любеціівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами" по Любешівській РДА коштів не передбачено. Станом на 01.12.2014 в управлінні Казначейства рахується прострочена кредиторська заборгованість по Любешівській РДА за КПК 7731820 в сумі 258720,53 гривень. Сума заборгованості зменшилась на 6479,27 відповідно до акту №710-14/51 від 13.05.2014р. Камінь-Каширської міжрайонної державної фінансової інспекції позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Любешівської районної державної адміністрації.

В підтвердження долучила до матеріалів справи:

- копію реєстру бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 27.12.2012р. №83;

- копію реєстру бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 27.12.2012р. №119;

- платіжне доручення №1 від 24.10.2013р. на суму 260 000,00 грн.

Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -

встановив:

21.12.2012р. між Приватним підприємством "Маневичімонтажрембуд" (генпідрядник - виконавець) та Любешівською районною державною адміністрацією (замовник ) і Любешівською селищною радою (третя сторона на боці замовника) було укладено договір на виконання робіт №4, згідно з яким виконавець зобов'язався за завданням замовника виконати роботи, замовник та третя сторона зобов'язалася прийняти роботу а замовник оплатити (а.с. 7-9).

Згідно п.2.1, 2.2 даного договору виконавець виконує роботи «будівництво для влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області під час затоплення заплави р. Стохід повеневими та паводковими водами». Види робіт та їх вартість визначаються згідно проектно-кошторисної документації.

Пунктами 3.1, 3.2, 3.5, 3.6, 3.7 договору сторони передбачили, що вартість виконаних робіт визначається згідно проектно-кошторисної документації, загальна вартість робіт за договором становить 260 000,00 грн. Оплата проводиться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця не пізніше, як через 10 днів після підписання актів виконаних робіт. Здача робіт виконавцем та приймання їх результатів замовником оформлюється актом прийому - передачі виконаних робіт, який підписується повноваженими представниками сторін протягом 3 робочих днів після фактичного завершення робіт. Підписання акту прийому-передачі виконаних робіт представниками замовника та третьої сторони є підтвердження відсутності претензій до виконавця.

Матеріалами справи підтверджено, що Приватне підприємство "Маневичімонтажрембуд" передбачені п.1.1, 2.1 умови договору роботи виконало, провели будівництво пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка Любешівського району Волинської області.

Факт виконання товариством взятих на себе зобов'язань за договором підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2012р. на суму 260 000,00 грн., який підписаний сторонами договору 27.12.2012 року та скріплений печатками (а.с.10-13).

Судом встановлено, що дані роботи були виконанні повністю за рахунок приватного підприємства «Маневичімонтажрембуд», що підтверджується відомістю матеріальних цінностей (вартість/кількість) опроцентованих в акті ф.КБ-2в за грудень 2012 р. по об'єкту «Будівництва для влаштування пішохідного мостового переходу для забезпечення сполучення між смт. Любешів і с. Заріка, Любешівського району».(а.с. 19-21)

Судом встановлено, що Любешівська районна державна адміністрація на виконання умов договору за №4 від 21.12.2012р. подала платіжне доручення до управління державної казначейської служби в Любешівському районні на оплату коштів у сумі 265 тис. грн. за виконанні роботи, що підтверджується випискою з рахунку від 02.10.2013р., платіжним дорученням від 24.10.2013р., декларацією про готовність об'єкта, звіт про заборгованість станом на 01.12.2014р. по 23.10.2014р.

Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України чи рішенням про місцевий бюджет у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно статті 48 Бюджетного кодексу України в Україні застосовується казначейська форма обслуговування Державного бюджету України, яка передбачає здійснення Державним казначейством України:

- операцій з коштами державного бюджету;

- розрахунково-касового обслуговування розпорядників бюджетних коштів;

- контролю бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень, прийнятті зобов'язань та проведенні платежів;

- бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання державного бюджету.

Як слідує із матеріалів справи дана заборгованість виникла з вини працівників Державної казначейської служби України у Любешівському районі оскільки, як вбачається з письмових пояснень третьої особи було затверджено розпис та 27.09.2013 затверджено кошторис на 2013 рік по Любешівській РДА за вищевказаним КПК в сумі 300000,00 грн за КЕКВ 3122 "Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів"( у зв'язку з набранням чинності наказу МФУ від 12.03.2012 №333 "Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету"). У жовтні місяці 2013 року перереєстровані бюджетні зобов'язання і фінансові зобов'язання на загальну суму 300000,00 грн, та 24.10.2013 Любешівською РДА подані платіжні доручення.

Проте, з метою уникнення соціальної напруги, на кінець бюджетного року, управління Казначейства здійснило насамперед виплату заробітної плати, стипендії, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продуктів харчування, медикаментів тощо, перелік яких визначений частиною 2 статті 55 Бюджетного кодексу України.

У зв'язку з цим Державна казначейська служба України у Любешівському районі в порушення вимог Закону не здійснила касові видатки відповідно до платіжних доручень, поданими Любешівською РДА, в сумі 260000,00 грн., а тому станом на 01.01.2014 року зареєстрована кредиторська заборгованість по Любешівській РДА за КПК 7731820 в сумі 265000,00 грн.

Разом з тим, дана заборгованість підтверджується довідкою Ківерцівської міжрайонної фінансової інспекції щодо документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та достовірності даних включених до актів виконаних робіт та стану розрахунків з Любешівською районною державною адміністрацією за період 01.01.2013р. по 01.03.2014р. за №720-14/26 від 05.05.2014р. та витягом з актом позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності у Любешівській районній державній адміністрації станом на 01.03.2014р. (а.с. 15-25)

Однак, сума заборгованості зменшилась на 6479,27 відповідно до акту №710-14/51 від 13.05.2014р. Камінь-Каширської міжрайонної державної фінансової інспекції позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Любешівської районної державної адміністрації.

Отже, у Любешівської районної державної адміністрації Волинської області існує заборгованість за виконані будівельні роботи згідно договору за № 4 від 21.12.2012р. та актом приймання виконаних будівельних робіт в сумі 253 520,73 грн.

Відповідно до ст. 144 Господарського кодексу України, ст.11 Цивільного кодексу України обов'язки суб'єктів господарювання виникають з угод, передбачених законом, а також з угод, непередбачених законом, але таких які йому не суперечать.

Згідно ст. 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 526, 527, 530 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог -відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок, а кредитор -прийняти виконання особисто, якщо інше не встановлено законом або договором, не випливає із суті зобов'язання. Якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до ст. 875 ЦК України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.

Згідно ч.1 ст.837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Частиною 1 ст.844 ЦК України передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі.

Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.

За ч.1 ст.854 ЦК України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.

Дана сума заборгованості - 253 520,73 грн. підтверджена матеріалами справи, відповідачем визнана, підставна та підлягає до стягнення.

Доводи представника відповідача про те, що в частині позовних вимог про стягнення інфляційних втрат та 3% річних в сумі 56 138,99 грн., потрібно нараховувати з 25.11.2013 року у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та з моменту реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації до уваги суду не приймається, оскільки згідно приписів ст. 625 ЦК України встановлено, що за порушення виконання грошового зобов'язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції, а також при проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Згідно п. 3.5 договору сторони передбачили, що оплата проводиться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця не пізніше, як через 10 днів після підписання актів виконаних робіт. Судом встановлено, що строк оплати у відповідача настав 10.01.2013р., а тому у позивача правомірно виникла правова підстава для нарахування 3% річних та інфляційних втрат за період з 11.01.2013р. року по 27.10.2014р.

Статтями 610, 612 ЦК України визначено, що невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання), є порушенням цього зобов'язання; боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Згідно ст. 625 Цивільного кодексу України - боржник не звільняється від відповідальності за неможливістю виконання ним грошового зобов'язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції, а також при проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Відповідно до розрахунків позивача наведених в позовній заяві, розмір втрат від інфляції за прострочення виконання зобов'язання за період з 11.01.2013р. року по 27.10.2014р. становить 42 490,55 грн., три проценти річних від простроченої суми за той самий період становить 13648,44 грн., які підлягають до стягнення з відповідача.

Згідно ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Статтею 43 ГПК України передбачено, що господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Оцінюючи подані стороною докази, що ґрунтуються на повному, всебічному й об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку про те, що заявлені позивачем вимоги щодо стягнення з відповідача за договором підряду №4 від 21.12.2014р. підлягають задоволенню в сумі 309 659,72грн.

Оскільки розгляд справи в суді доведено з вини відповідача, то судові витрати по справі, на підставі ст. 44,49 ГПК України, слід покласти на нього.

Враховуючи викладене, господарський суд, керуючись ст.ст. 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 526, 527, 530, 837, 844, 854, 875, 882 Цивільного кодексу України, ст. ст. 33, 43, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України,-

вирішив:

1.Позов задоволити.

2.Стягнути з Любешівської районної державної адміністрації (44200, Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, 53, код ЄДРПОУ 04051431) на користь Приватного підприємства "Маневичімонтажрембуд" (44600, Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Галана, 34, код ЄДРПОУ 36709791) 309 659,72 грн. в т.ч.: 253 520,73грн. - основного боргу, 42 490,55грн. - інфляційних втрат та 13 648,44грн. - 3% річних та 6 193,19грн. в повернення витрат по сплаті судового збору.

Рішення господарського суду, у відповідності до ст.85 ГПК України, набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня його прийняття, а у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, воно набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до ст.84 цього Кодексу.

Повний текст

рішення складено

26.12.2014р.

Суддя В.М. Дем'як

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення23.12.2014
Оприлюднено29.12.2014
Номер документу42012788
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/1067/14

Судовий наказ від 12.01.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Рішення від 23.12.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Ухвала від 18.11.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні