Постанова
від 26.12.2014 по справі 813/8152/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 грудня 2014 року Справа № 813/8152/14

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Кравціва О.Р. розглянув у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про стягнення коштів з рахунків Приватного підприємства «Фортуна Гал Транс Сервіс» у банках, обслуговуючих такого платника податків, -

в с т а н о в и в :

До Львівського окружного адміністративного суду звернулася Державна податкова інспекція у Сихівському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі - позивач, ДПІ у Сихівському районі м. Львова)з адміністративним позовом до приватного підприємства «Фортуна Гал Транс Сервіс» (далі - відповідач, ТОВ «Фортуна Гал Транс Сервіс»), в якому просить стягнути з відповідача до бюджету кошти з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків у сумі 3060,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у відповідача наявна заборгованість в сумі 1020,00 грн. Однак, у зв'язку із частковою сплатою відповідачем заборгованості за платежем податок на прибуток приватних підприємств, позивач просить стягнути залишок несплаченого податкового боргу в сумі 3060,00 грн. (штрафні санкції згідно податкового повідомлення-рішення № 0002522204 від 23.09.2014 року). З врахуванням викладеного, позивач звернувся із позовом до суду.

Ухвалою суду від 01.12.2014 року відкрито скорочене провадження у даній справі та надано відповідачу строк для подання заперечення проти позову або заяви про визнання позову та роз'яснено наслідки такого неподання.

Позивач відповідно до ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) про розгляд справи в порядку скороченого провадження повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення /а.с.22/.

З врахуванням того, що на адресу суду від відповідача не надходило заперечень проти позову, суд вважає за можливе, відповідно до вимог ч. 4 ст. 183-2 КАС України, розглядати справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно з ч. 3 ст. 6 КАС України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 4 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах, зокрема, щодо: стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим кодексом строк оскарження.

ПП «Фортуна Гал Транс Сервіс» зареєстроване як юридична особа 17.07.2009 року з присвоєнням коду ЄДРПОУ 36545155, не перебуває у стані припинення та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Сихівському районі м. Львова /а.с.4-5/.

З 01 січня 2011 року відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визнання вичерпного переліку податків та зборів, що справляється в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України.

Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з довідкою № 14291/13-50-20-0041/830 від 13.11.2014 року станом на 11.11.2014 року заборгованість відповідача становить 10200,00 грн., зокрема, з податку на прибуток 7140,00 грн. /а.с.3/. Зі змісту позовної заяви встановлено, що у зв'язку із частковогю сплатою суми заборгованості, позивач звернувся до суду із позовом про стягнення несплаченого боргу в сумі 3060,00 грн.

На підтвердження вказаної суми заборгованості до матеріалів справи долучено:

- копію акту про результати позапланової виїзної перевірки Приватного підприємства «Фортуна Гал Транс Сервіс» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2011 року по 26.08.2014 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 року по 26.08.2014 року № 986/13-50-22-04-11/36545155 від 08.09.2014 року /а.с.10-18/

- копію податкового повідомлення-рішення № 0002522204 від 23.09.2014 року на суму 3060,00 грн. /а.с.9/.

Вказане рішення контролюючого органу не оскаржувалося, докази зворотного до матеріалів справи не долучено.

Відповідно до підп. 14.1.137 п. 14.1. ст. 14ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з підп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з п. 57.1 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підп. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язати сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно п. 14.1.175. ст. 14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

ДПІ у Сихівському районі м. Львова виставлялися відповідачу податкові вимоги: форми Ю1 № 1/788 від 18.08.2010 року та форми «Ю» № 250 від 11.03.2011 року. Доказів оскарження таких до матеріалів справи не долучено.

Відтак, сума податкового зобов'язання відповідача є узгодженою та у встановлені законом строки до бюджету не сплачена, тобто визнається сумою податкового боргу (узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у встановлений термін).

Згідно з пп. 95.1-95.3 ст. 95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Отже, сума податкового зобов'язання відповідача є узгодженою та у встановлені строки до бюджету не сплачена та становить 3060,00 грн., що додатково підтверджується копією зворотного боку облікової картки платника податку за платежем податок на прибуток приватних підприємств /а.с.8/.

Відповідачем суду доказів на підтвердження факту вжиття заходів щодо погашення заборгованості перед бюджетом не представлено, не надано доказів на спростування позовних вимог.

З врахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова є обґрунтованими, підтверджені належними доказами у справі та належить задовольнити.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. ст. 7-14, 69-71, 86, 94, 158-160-163, 183-2 КАС України, суд -

п о с т а н о в и в :

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна Гал Транс Сервіс» (м. Львів, вул. Тернопільська, 5/22; ЄДРПОУ 36545155), відкритих у банківських установах, обслуговуючих такого платника, до бюджету податковий борг у сумі 3060 (три тисячі шістдесят) грн. 00 коп.

3. Судові витрати зі сторін не стягувати.

4. Постанова підлягає до негайного виконання.

Постанову може бути оскаржено, згідно зі ст. 186 КАС України, протягом 10 днів з дня її проголошення чи отримання копії постанови, шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили, згідно зі ст. 254 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків оскарження її в апеляційному порядку, є остаточною .

Суддя Кравців О.Р.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2014
Оприлюднено31.12.2014
Номер документу42025994
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/8152/14

Постанова від 26.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні