Постанова
від 01.12.2014 по справі 134/2304/14-п
КРИЖОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

3/134/854/2014

Справа №: 134/2304/14-пП О С Т А Н О В А

01 грудня 2014 року Суддя Глушкова В. Ф.

Суддя Крижопільського районного суду Вінницької області Глушкова В.Ф., при секретарі Вінніченко О.В., за участю старшого прокурора прокуратури Крижопільського району ОСОБА_1, розглянувши справу про корупційне адміністративне правопорушення, передбачене п.2 ч.1 ст.7 Закону України В«Про засади запобігання і протидії корупціїВ» відносно ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця та жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, українця, громадянина України, одруженого, працюючого ветеринарним лікарем Гарячківської .дільницею ветеринарної медицини, раніше не притягувався до адміністративної відповідальності, ІПН - НОМЕР_1.

за вчинення правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-4 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В :

До Крижопільського районного суду Вінницької області надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 833-Б від 05 листопада 2014 року, згідно якого ОСОБА_2, займаючи з 13.04.1981 року та до 15.10.2014 року посаду завідувача Гарячківської .дільницею ветеринарної медицини, являючись уповноваженою на виконання функцій держави, одночасно є засновником та власником Фермерського господарства "Агат -арго - експерт" (код ЄДРПОУ 33143006), що має на меті отримання прибутку.

Вказане підприємство взяте на облік платника податків Крижопільською ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області 13.09.2004 року за № 7 (вих. 4311 від 10.08.2014 року Крижопільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області) та у встановленому порядку зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (код ЄДРПОУ 33143006). Відповідно до Статуту Фермерське господарство "Агат -арго - експерт" від 06.09.2004 року зазначено, що засновниками та власниками даного господарства є громадяни України ОСОБА_3 та ОСОБА_4.

Відповідно до податкової звітності "Господарства" від 10.08.2014 року вих. № 4311 Крижопільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області, ОСОБА_2, як засновник та власник, входить до органу правління Фермерського господарства "Агат -арго - експерт", що має на меті отримання прибутку.

Вказане правопорушення являється довготривалим, розпочалося з 01.07.2011 року та тривало до 15.10.2014 року.

Відповідно до п 2.1 Статуту Фермерського господарства "Агат - агро - експерт" (далі Господарство) створене з метою одержання прибутку засновниками шляхом виробництва сільськогосподарської продукції, її переробки, реалізації та здійснення інших видів діяльності.

Згідно ст. 4 Закону України "Про фермерське господарство" від 19.06.2003 року № 973:

"1. Головою фермерського господарства є засновник або інша визначена в статуті особа ",

"2. Голова фермерського господарства представляє фермерське господарство перед органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями та окремими громадянами чи їх обєднання відповідно до закону". При цьому, у відповідності до п. 4.1 Статуту вся повнота влади в "Господарстві" належить засновникам, де засновник ОСОБА_4 являється директором "Господарства", а засновник ОСОБА_2 являється заступником директора "Господарства", та має такі самі повноваження і повноту прав як і директор. Згідно з п. 6.2. Статуту директор "Господарства" забезпечує рентабельність і перспективний розвиток "Господарства", організовує виконання рішень, приймає на роботу і проводить звільнення працівників, розпоряджується майном "Господарства", включаючи його грошові засоби в межах повноважень, наданих йому, представляє "Господарство" у відносинах з організаціями, підприємствами, установами, державними органами, закордонними партнерами, виконує інші функції і несе відповідальність за діяльність "Господарства".

Отже, ОСОБА_2 на момент перебування на посаді завідувача Гарячківської дільницею ветеринарної медицини, в період з 06.09.2004 року та на час складання протоколу про вчинення адміністративного корупційного правопорушення, як засновник та власник, входив до органу правління Фермерського господарства "Агат - агро - експерт", що має на меті отримання прибутку. Сума отриманого доходу ФГ "Агат - агро - експерт" де ОСОБА_2 є засновником та власником з 01.01.2013 року по 01.10.2014 року становить 437, 469 грн.

Своїми діями ОСОБА_2А вчинив адміністративне правопорушення передбачене ст. 172-4 ч.2 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_2 винність свою у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ст. 172-4 ч.2 КУпАП визнав, та пояснив, що дійсно з 13.04.1981 року і на час складання протоколу займав посаду завідувача Гарячківською дільницею ветеринарної медицини, а також з 06.09.2004 року і по теперішній час є засновником та власником ФГ «Агат-агро-експерт».Про те, що це є порушенням Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» йому не було відомо. З 15 жовтня 2014 року він звільнений з посади завідуючого Гарячківською дільницею ветеринарної медицини.

Прокурор у судовому засіданні протокол підтримав, вважав, що вина ОСОБА_2 у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-4 КУпАП повністю доведена матеріалами справи та просив притягнути його до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення правопорушника, думку прокурора, розглянувши матеріали справи, суддя прийшов до наступного.

Згідно ст.. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Згідно ст.. 33 КУпАП стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України.

При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Встановлено, що ОСОБА_2, займаючи з 13.04.1981 року та на час складання протоколу про вчинення адміністративного корупційного правопорушення займав посаду завідувача Гарячківської дільницею ветеринарної медицини та одночасно є засновником та власником фермерського господарства "Агат - агро- експерт" (код ЄДРПОУ 33143006, смт Крижопіль Вінницької області), яке має на меті одержання прибутку.

Вказане підприємство зареєстроване Крижопільською районною державною адміністрацією згідно свідоцтва серія А00 № 160211 від 06.09.2004 року року та у встановленому порядку зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (код ЄДРПОУ 33143006). Відповідно до Статуту фермерського господарства "Агат - агро-експерт" від 2004 року визначено частку засновників в статутному фонді товариства за ОСОБА_4 та ОСОБА_2

Вказане правопорушення являється довготривалим, розпочалося з 01.07.2011 року та тривало на час складання протоколу про вчинення адміністративного правопорушення.

Вина ОСОБА_2 у вчиненні інкримінованого правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення доказана матеріалами справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення від 05 листопада 2014 року; витягом з наказу №28 від 10.04.1981 року «Про призначення ОСОБА_2 на посаду завідувача Гарячківською дільницею ветеринарної медицини, повідомленням Крижопільської ОДПІ про отримання ОСОБА_2 доходів від підприємницької діяльності та отримання заробітної плати, повідомленням Крижопільської ОДПІ щодо ФГ «Агат-АГРО_Експерт»,листом реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції, матеріалами особової справи ОСОБА_2

Відповідно до ст.1 Закону України В«Про засади запобігання і протидії корупціїВ» від 07.04.2011 року, який набув чинності з 01.07.2011 року, діяння визнається корупційним правопорушенням, якщо воно є умисним, містить ознаки корупції, вчинене певним суб'єктом - особою, зазначеною у ст.4 Закону, за яке законом передбачена кримінальна, адміністративна, цивільно-правова та дисциплінарна відповідальність.

Статтею 172-4 ч.2 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особа здійснює функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляє інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства.

Відповідно до примітки 1 ст.172-4 КУпАП суб'єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Оцінюючи усі докази у їх сукупності вважаю доведеною винуватість ОСОБА_2 у вчиненні ним адміністративного правопорушення, передбаченого ст.172-4 ч. 2 КУпАП, а його дії вірно кваліфіковано як порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особа здійснює функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляє інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства.

При призначенні адміністративного стягнення ОСОБА_2 враховую характер скоєного правопорушення та особу винного, який вперше притягується до адміністративної відповідальності, відсутні відомості про його судимості.

Обставин, що пом'якшують чи обтяжують відповідальність ОСОБА_2 за адміністративне правопорушення, не встановлено.

З врахуванням наведеного, з метою виховання ОСОБА_2 в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як ним самим, так і іншими особами, вважаю достатньою мірою його відповідальності обрати адміністративне стягнення у розмірі, передбаченому санкцією ст.172-4 ч.2 КУпАП, а саме у розмірі ста п'ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 2550 гривень без конфіскації отриманого доходу від такої діяльності, оскільки в матеріалах справи відсутні будь-які докази та не надано їх під час розгляду справи до суду, які б підтверджували факт отримання ОСОБА_2 доходу та в якій сумі від діяльності фермерського господарства.

Відповідно до п.5 ч.2 ст.4 ЗУ В«Про судовий збірВ» є підстави для стягнення з ОСОБА_2 судового збору в дохід держави.

Керуючись ст. ст. 4, 6 Закону України В«Про засади запобігання і протидії корупціїВ» від 07.04.2011 року, ст. ст. 23, 33-35, 38, ч. 2 ст. 172-4, ст. ст. 221, 251, 252, 283, 284, 285 кодексу України про адміністративні правопорушення , суддя -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_2 визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.172-4 ч.2 КУпАП і накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі ста п'ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 2550 грн (дві тисячі п'ятсот п'ятдесят гривень).

Стягнути з ОСОБА_2 в дохід держави 36,54 грн (тридцять шість гривень 54 копійки) судового збору.

На постанову протягом десяти днів з дня її винесення може бути подано апеляційну скаргу особою, щодо якої її винесено до апеляційного суду Вінницької області через Крижопільський районний суд Вінницької області.

Суддя:

Дата ухвалення рішення01.12.2014
Оприлюднено06.01.2015

Судовий реєстр по справі —134/2304/14-п

Постанова від 01.12.2014

Адмінправопорушення

Крижопільський районний суд Вінницької області

Глушкова В. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні