5/36-Б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
У Х В А Л А
"23" липня 2009 р.Справа № 5/36-Б
За заявою Віньковецької міжрайонної державної податкової інспекції в особі її Новоушицького відділення
смт. Нова Ушиця
про визнання банкрутом приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка
Новоушицького району
Суддя Грамчук І.В.
за участю представників сторін:
ініціюючого кредитора : Давидко Н.М. –представник за довіреністю № 186 від 22.01.2009р.
боржника : представники не з'явились
Ухвалою господарського суду від 18.02.2009р. порушено провадження по справі № 5/36-Б за заявою Віньковецької міжрайонної державної податкової інспекції в особі її Новоушицького відділення смт. Нова Ушиця про визнання банкрутом приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району.
Розгляд справи проводиться відповідно до ст.52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” та Господарського процесуального кодексу України.
Постановою суду від 3 березня 2009р. боржника визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором у справі № 5/36-Б призначено Віньковецьку міжрайонну державну податкову інспекцію в особі її Новоушицького відділення, яку зобов'язано провести ліквідаційну процедуру, скласти ліквідаційний баланс та подати його разом із звітом господарському суду для затвердження до 1 червня 2009р.
7.04.2009р. на адресу господарського суду від ініціюючого кредитора надійшло клопотання про заміну ліквідатора у справі через виявлення майнових активів боржника, а тому справу призначено до розгляду відповідно до ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з повідомленням сторін про дату судового засідання та витребуванням в ліквідатора доказів належного виконання покладених на нього повноважень.
Прибулі до суду представники сторін повністю вимог суду не виконали, а тому розгляд справи відкладався через необхідність витребування у ліквідатора додаткових доказів у справі на підтвердження факту відсутності керівних органів юридичної особи за її місцезнаходженням та доказів виконання інших вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Дана справа порушена на підставі статті 52 згаданого Закону України, якою встановлені особливості банкрутства відсутнього боржника, а тому згідно з положеннями частини 1 статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
За правилами вказаної статті підстави для подання кредитором заяви про порушення справи по банкрутство відсутнього боржника виникають у випадку наявності будь-якої з ознак, передбачених цією статтею, або у їх сукупності.
Отже, у контексті вказаної норми при розгляді справи за правилами статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" предметом доказування є визначення місцезнаходження боржника - юридичної особи та факт відсутності керівних органів юридичної особи за її місцезнаходженням.
Окрім того, відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України та положень абзацу 6 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" місцезнаходження юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України (частина 1 статті 17 вказаного Закону).
В Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб (частина 5 цієї статті).
За приписами частин 1, 3 статті 18 цього Закону якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.
Названий Закон також визначає порядок внесення до Єдиного державного реєстру записів про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, які здійснюються державним реєстратором (стаття 19 Закону).
Виходячи з вимог частини 2 статті 34 Господарського процесуального кодексу України, обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Отримане судом безпосередньо в судовому засіданні 27 травня 2009р. клопотання про продовження терміну ліквідаційної процедури на два місяці через виявлення належного підприємству нерухомого майна на території іншого району Хмельницької області та зміну призначеного судом ліквідатора на арбітражного керуючого за відсутності заборгованості перед бюджетом, яка була у наявності на час порушення провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” із долученими до них запитами та відповідями державних контролюючих органів за відсутності оригіналу відповідної Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців не являються належними та допустимими доказами вчинення дій по виявленню та реалізації майна підприємства в ході ліквідаційної процедури, а тому розгляд клопотання представників ініціюючого кредитора відкладався через витребування у ліквідатора згаданої Довідку в порядку ст. 38 ГПК України, пропозицій щодо погодженої можливої кандидатури арбітражного керуючого –ліквідатора, а також поданої боржником останньої податкової звітності, отриманої Віньковецькою міжрайонною державною податковою інспекцією в особі її Новоушицького відділення, оригінали доказів на підтвердження виконання вимог ст.ст. 23, 25, 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Окрім того, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд вважав за необхідне призначити справу до судового розгляду, витребувавши в порядку ст.ст. 38, 65 ГПК України з Новоушицької райдержадміністрації оригінали документів, на підставі яких 6 січня 2005р. було зареєстровано приватне підприємство "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153, про що зроблено запис 10 січня 2005р. в журналі обліку реєстраційних справ за № 0095, а в державного реєстратора Новоушицької райдержадміністрації –всі Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153, а також його учасників в порядку ст. 20 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"; в Хмельницької філії інформаційного центру Міністерства юстиції України –Витяги про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, внесених щодо боржника - приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153; з Білогірського бюро технічної інвентаризації та Новоушицького госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро (бюро технічної інвентаризації) –відомості щодо державної реєстрації речових прав приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153.
Безпосередньо в судовому засіданні 18 червня 2009р. прибулі до суду представники ініціюючого кредитора надали ліквідаційний баланс приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153, повідомивши про відсутність виявленої в межах справи заборгованості та запропонувавши суду розглянути питання про можливість припинення ліквідаційної процедури.
З огляду на викладене, зважаючи на відсутність повноважних представників підприємства, розгляд справи було відкладено.
Викликані до суду представники підприємства не прибули, повністю витребувані судом документи не отримано, що викликало необхідність відкладення розгляду справи на іншу дату.
Прибула до суду представник ініціюючого кредитора безпосередньо в судовому засіданні підтвердила клопотання про припинення провадження у справі через відсутність виявленої в межах справи про банкрутство приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153 заборгованості, вважаючи за можливе здійснювати розгляд справи за відсутності повноважних представників підприємства належним чином повідомлених про час та місце проведення судового розгляду справи.
Вислухавши повноважного представника ініціюючого кредитора та дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд вважає за необхідне припинити провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” з огляду на наступне :
Постановою від 3 березня 2009р. приватне підприємство "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором у справі № 5/36-Б призначено Віньковецьку міжрайонну державну податкову інспекцію в особі її Новоушицького відділення, яку зобов'язано провести ліквідаційну процедуру, скласти ліквідаційний баланс та подати його разом із звітом господарському суду для затвердження до 1 червня 2009р.
18 червня 2006 р. ліквідатором до господарського суду подано ліквідаційний баланс приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району та звіт про свою діяльність, які призначено до розгляду в судовому засіданні із викликом повноважних представників сторін.
Оглядом ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та доданих до нього документів встановлено, що в процесі ліквідаційної процедури в межах справи про банкрутство приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району заборгованість яка являлась підставою для порушення справи про банкрутство останнього та виявлена ліквідатором в ході ліквідаційної процедури погашена повністю. Окрім того до звіту ліквідатора додано заяву представника боржника Марисюка С.Д., в якій боржник просить припинити провадження у справі в зв'язку з тим, що заборгованість перед кредиторами погашена повністю і підприємство бажає продовжувати займатися господарською діяльністю.
Окрім того кредитором до звіту ліквідатора додано примірники платіжних вимог, що засвідчують сплату кредиторських вимог ініціюючого кредитора та довідку відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань у Дунаєвецькому районі (вих.№ 98 від 26.05.2009р.) про відсутність заборгованості по сплаті страхових внесків приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153.
У відповідності до п.6 ст.40 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
Згідно статті 32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:
показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації);
відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;
копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна;
реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.
За частиною 3 статті 32, якщо майна банкрута вистачило, щоб задовольнити всі вимоги кредиторів, він вважається таким, що не має боргів, і може продовжувати свою підприємницьку діяльність.
Враховуючи вищевикладене, клопотання кредитора підлягає задоволенню, провадження по справі № 5/364-Б необхідно припинити за п.1.1 ст. 80 ГПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 23, 25, 26, 32, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 38, 65, 80, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд –
У Х В А Л И В :
Звіт ліквідатора про проведену ліквідаційну процедуру у справі №5/36-Б і ліквідаційний баланс Приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району ід.код 32937153, складений станом на 01 червня 2009 року - затвердити.
Провадження у справі № 5/36-Б за заявою Віньковецької міжрайонної державної податкової інспекції в особі її Новоушицького відділення смт. Нова Ушиця про визнання банкрутом приватного підприємства "Новоушицький цегельний завод” с. Браїлівка Новоушицького району - припинити.
Примірники ухвали надіслати сторонам, державному реєстратору Новоушицької райдержадміністрації, Головному управлінню статистики у Хмельницькій області та Хмельницькому обласному сектору з питань банкрутства.
Суддя Грамчук І.В.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2009 |
Оприлюднено | 05.08.2009 |
Номер документу | 4219649 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Грамчук І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні