Рішення
від 25.12.2014 по справі 904/5132/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23.12.14р. Справа № 904/5132/14 За позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

до Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 11.01.2006р.

Суддя Рудь І.А.

Представники:

від позивача: ОСОБА_2, дов. № 7166 від 27.11.13р. ;

від відповідача: Іванова Н.А., дов. № 7/26-1144 від 27.12.13р.

СУТЬ СПОРУ:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернувся до господарського суду з позовом, в якому, з урахуванням уточнень, просить внести зміни у п. 4.1. договору оренди земельної ділянки від 11.01.2006р. № 040610800131, укладеного між Криворізькою міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, виклавши його в наступній редакції:

"Річна орендна плата вноситься у розмірі 82 639 грн. 75 коп. (6 886 грн. 65 коп. на місяць) та вноситься орендарем виключно в грошовій формі у розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України, з урахуванням рішення міської ради від 26.06.13р. № 2088 "Про ставки податку на земельні ділянки на території м. Кривого Рогу" на рахунок управління держказначейства у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу № 33212815700026 у банку ГУДКУ у Дніпропетровській області МФО 805012, код ЄДРПОУ 24237497 щомісячно протягом 30-ти календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного (податкового місяця)".

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що дія рішення міської ради від 14.05.2010р. № 3884 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу», на підставі якого здійснено розрахунок орендної плати, припинена з 01.01.2014р. і станом на теперішній час, у зв'язку із відсутністю нормативної грошової оцінки земель міста, здійснення нарахування та сплати орендної плати за землю повинно відбуватися на підставі Податкового кодексу України з урахуванням рішення міської ради від 26.06.2013р. № 2088 «Про ставки податку за земельні ділянки на території м. Кривого Рогу» (зі змінами).

31.07.14р. відповідач подав до суду клопотання про припинення провадження у справі, мотивоване тим, що позивачем до матеріалів позивачем не надано жодних доказів, які б підтверджували наявність спору між сторонами, оскільки позивач не звертався до Криворізької міської ради із будь-якими заявами про його бажання внести зміни до спірного договору оренди, а міською радою не надавалося відмови у внесенні таких змін. Тому, на думку відповідача, звернення до суду із даним позовом є передчасним у зв'язку із тим, що предмет спору по даній справі на сьогоднішній день відсутній, що є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 1-1 ч. 1 ст. 80 ГПК України.

Розглянувши подане відповідачем клопотання, з урахуванням обставин справи, господарський суд не вбачає підстав для його задоволення.

Згідно заперечень на позовну заяву, поданих відповідачем до суду 28.08.14р. та додаткових пояснень від 06.11.14р., Криворізька міська рада проти задоволення позовних вимог заперечувала, зазначивши, що враховуючи відсутність нормативної грошової оцінки земель міста, здійснення нарахування та сплати орендної плати за землю повинно відбуватися на підставі Податкового кодексу України з урахуванням рішення міської ради від 26.06.2013р. № 2088 «Про ставки податку за земельні ділянки на території м. Кривого Рогу» (зі змінами). Так, до ст. 275.3. Податкового кодексу України, ставки податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь та земель лісогосподарського призначення) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із ставок податку, встановлених пунктом 275.1 цієї статті, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не більше трикратного розміру цих ставок податку, з урахуванням коефіцієнтів, установлених пунктом 275.2 цієї статті. Згідно з коментарем прикінцевих положень Податкового кодексу України ' з 1 січня 2015 року набирає чинності пункт 276.5 статті 276 ПК "Особливості встановлення ставок земельного податку", відповідно до якого у разі надання в оренду земельних ділянок (в межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, у тому числі зазначеними у пунктах 276.1 та 276.4 цієї статті, іншим суб'єктам, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється відповідно до статті 274 ПК "Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)" від нормативної грошової оцінки, визначеної з урахуванням застосування відповідного коефіцієнта функціонального використання цих площ залежно від виду економічної діяльності орендаря, та статті 275 ПК "Ставки податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено". Отже, Криворізька міська рада не бачить підстав звернення ФОП ОСОБА_1 до господарського суду, оскільки не заперечує наявність договірних відносин, проте наполягає на тому, що вони повинні відповідати вимогам чинного законодавства України.

Відповідно до ст. 77 ГПК України, у судовому засіданні оголошувалися перерви з 28.08.2014р. по 30.09.2014р., з 06.11.2014р. по 18.11.2014р.

В порядку ст.85 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши надані до матеріалів справи докази в їх сукупності, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

11.01.2006р. між Криворізькою міською радою (орендодавець) та Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки (надалі-Договір), зареєстрований в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за № 040610800131 від 27.01.2006р.

Відповідно до п. 1.1. Договору орендодавець на підставі рішення міської ради від 27.07.2005р. № 3438 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розміщення виробничої бази з метою несільськогосподарського використання, яка знаходиться на АДРЕСА_1 у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу.

Згідно п. п. 2.1., 2.2. Договору в оренду передається земельна ділянка площею 10838 кв.м. Кадастровий номер ділянки - 1211000000:08:113:0001.

Договір укладено на десять років (п.3.1 Договору).

За умовами п. 4.3 Договору розмір нормативної грошової оцінки не є сталим і змінюється у зв'язку з проведенням її щорічної індексації та на підставі інших вимог діючого законодавства. Орендар зобов'язується щорічно відповідно до інформації Держкомзему про коефіцієнт індексації грошової оцінки земель, опублікований в засобах масової інформації, здійснювати індексацію грошової оцінки земельної ділянки. Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексація проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору.

Сторонами укладеного Договору узгоджено, що розмір та сума орендної плати переглядається за станом на кожне перше число кварталу в межах терміну дії договору оренди у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором (включно зі зміною мети використання або цільового призначення земельної ділянки); зміни (збільшення або зменшення за рішенням міської ради) розмірів річної орендної плати за землю, базової вартості 1 кв.м земель міста, розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджується документами; в інших випадках передбачених законодавством та цим договором (п.4.5 Договору).

Зміна умов договору можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається в судовому порядку (п.10.1). Відповідно до Акту приймання - передачі земельної ділянки від 27.01.2006р. відповідач прийняв земельну ділянку у користування.

Як встановлено судом, після набрання чинності Податковим кодексом України, Криворізька міська рада звернулася до суду з позовними вимогами про внесення змін до Договору щодо розміру орендної плати. Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 17.12.2013р., що набрала законної сили, рішення господарського суду Дніпропетровської області від 17.09.2013р. у справі №904/5531/13 було скасоване, прийнято нове рішення про задоволення позовних вимог, яким:

- внесені зміни у пункт 4.1 договору оренди земельної ділянки від 11.01.2006 року за №040610800131, укладеного між Криворізькою міською радою та Фізичною особою підприємцем ОСОБА_1, виклавши його в наступній редакції: "річна орендна плата встановлюється у розмірі 360 160,83 грн. (30 013,40 грн. на місяць) та вноситься "орендарем" виключно в грошовій формі у трикратному розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України від нормативної грошової оцінки землі на підставі витягу (або довідки) з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виконаного управлінням Держземагентства у Криворізькому районі Дніпропетровської області на рахунок управління держказначейства у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу №33212815700026 у банку ГУДКУ у Дніпропетровській області МФО 805012, код ЄДРПОУ 24237497 щомісячно протягом 30-ти календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного (податкового місяця). Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, згідно довідки управління Держземагентства у Криворізькому районі про нормативну грошову оцінку № 4952/2 від 05.09.2013 року, становить 12 005 360,98 гривень".

Як зазначає позивач, вказані судові рішення базувались на рішенні Криворізької міської ради від 14.05.2010р. за № 3884 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу», яким було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу, згідно якого базова вартість одного кв.м. земель міста становить 240,05 грн./кв.м., а зональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від ступеню містобудівної цінності території (економіко-планувальної зони) від 0,25 до 4,01.

01.11.2011 р. Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом було винесено постанову, якою визнано рішення Криворізької міської ради № 3884 від 14.05.2010р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу» нечинним. 11.12.2012 р. Вищим адміністративним судом України була винесена ухвала, якою постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.11.2011 р. залишено без змін. Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 26.02.2013р. дію рішення Криворізької міської ради № 3884 від 14.05.2010р. "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу" припинено на бюджетний період з 2014р. (на що, також, посилається і Дніпропетровський апеляційний господарський суд в своїй постанові від 17.12.2013 р.).

Посилаючись на те, що були внесені зміни до Договору та встановлено фіксовану суму орендної плати виходячи з грошової оцінки, яка з 01.01.2014р. припинила свою дію, позивач просить суд прийняти рішення, яким внести зміни у п. 4.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: "Річна орендна плата вноситься у розмірі 82 639 грн. 75 коп. (6 886 грн. 65 коп. на місяць) та вноситься орендарем виключно в грошовій формі у розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України, з урахуванням рішення міської ради від 26.06.13р. № 2088 "Про ставки податку на земельні ділянки на території м. Кривого Рогу" на рахунок управління держказначейства у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу № 33212815700026 у банку ГУДКУ у Дніпропетровській області МФО 805012, код ЄДРПОУ 24237497 щомісячно протягом 30-ти календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного (податкового місяця)".

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно ст. 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

За приписами ст. 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Згідно із ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України, громадяни та інші юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

Згідно ч.1 ст. 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до ст. 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо зазначено про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.

Відповідно до ст. 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння, користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно зі ст. 15 цього Закону, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією з істотних умов договору оренди.

Статтею 288 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011р., встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно з пунктом 288.4., підпунктами 288.5.1., 288.5.2. пункту 288.5. статті 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки; не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України" від 02.12.2010 № 2756-VI, який набрав чинності з дня набрання чинності Податковим кодексом України, до частини другої статті 21 Закону України "Про оренду землі" внесені зміни, в силу яких розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Виходячи з аналізу зазначених законодавчих приписів, орендна плата за користування земельними ділянками державної та комунальної власності є регульованою ціною, яка розраховується від нормативної грошової оцінки земель, а її розмір встановлюється в договорі.

За частиною 2 статті 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років; частинами 1, 2 статті 20 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно з пунктом 34 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин. Частиною 1 статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території .

Приписами ст. 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Згідно статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до частини другої статті 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Із матеріалів справи вбачається, що рішення Криворізької міської ради № 3884 від 14.05.2010р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу» постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.11.2011 р. визнано нечинним. Вищим адміністративним судом України ухвалою від 11.12.2012 р. постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.11.2011 р. залишено без змін. Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 26.02.2013р. дію рішення Криворізької міської ради № 3884 від 14.05.2010р. "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу" припинено на бюджетний період з 2014р.

26.06.13р. Криворізькою міською радою прийнято рішення № 2088 «Про ставки податку за земельні ділянки на території м. Кривого Рогу» (зі змінами), згідно із пунктом 1 якого затверджено та введено в дію з 01.01.14р.:

- ставки податку за земельні ділянки на території міста, визначені відповідно до вимог п.1 ст. 275 Податкового кодексу України, як для міста обласного значення з чисельністю населення від 500 до 1000 тис. осіб;

- розмір коефіцієнтів диференціації ставки земельного податку за користування земельними ділянками певного функціонального використання та місцезнаходження в межах міста.

Відповідно до пункту 2 зазначеного рішення міської ради вирішено надати згоду орендарям земельних ділянок на внесення змін до діючих договорів оренди земельних ділянок у частині розміру річної плати за землю.

Пунктом 3 даного рішення рекомендовано орендарям земельних ділянок протягом другого півріччя 2013 року звернутися до міської ради з питання внесення відповідних змін до діючого законодавства.

Відповідно до п.п. 4.1 пункту 4: управлінню земельних ресурсів виконкому міської ради, на підставі звернень орендарів забезпечити внесення змін до діючих договорів оренди земельних ділянок, шляхом укладання додаткових угод до них.

Законом України № 1166-VII від 27.03.14р. «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» внесено зміни до статті 288 Податкового кодексу України. Відповідно до редакції підпункту 288.5.1 пункту 288.5. статті 288: «Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки».

Таким чином, встановлені статтею 288 Податкового кодексу України граничні розміри річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного Договору оренди земельної ділянки від 11.01.2006р. у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.

Із матеріалів справи вбачається, що у місті Кривому Розі відсутня нормативна грошова оцінка земель міста, однак здійснення нарахування та сплати орендної плати за землю повинно відбуватися відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Відповідно до прохальної частини позовної заяви, ФОП ОСОБА_1 просить: внести зміни у п. 4.1 Договору оренди земельної ділянки, виклавши у наступній редакції: "Річна орендна плата вноситься у розмірі 82 639 грн. 75 коп. (6 886 грн. 65 коп. на місяць) та вноситься орендарем виключно в грошовій формі у розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України, з урахуванням рішення міської ради від 26.06.13р. № 2088 "Про ставки податку на земельні ділянки на території м. Кривого Рогу" на рахунок управління держказначейства у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу № 33212815700026 у банку ГУДКУ у Дніпропетровській області МФО 805012, код ЄДРПОУ 24237497 щомісячно протягом 30-ти календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного (податкового місяця)".

Із наданих до позовної заяви документів вбачається, що рішення Криворізької міської ради, на яке посилається позивач, прийнято міською радою 26.06.2013 року, тобто до внесення змін до Податкового кодексу України у 2014 році.

З урахуванням викладеного, господарський суд внести зміни до спірного Договору про оренду землі за наведених підстав не вбачає за можливе, оскільки рішення Криворізької міської ради від 26.06.2013р. № 2088 не відповідає вимогам Податкового кодексу України.

За приписами статті 4 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд не застосовує акти державних та інших органів, якщо ці акти не відповідають законодавству України.

Проте, сторони зобов'язані внести зміни до спірного Договору оренди землі, з метою приведення його у відповідність до вимог Податкового кодексу України.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги поданими суду доказами. Обов'язок доказування згідно зі ст. 33 Господарського процесуального кодексу України покладено на сторони, кожна з яких повинна довести ті обставини на які вона посилається як на підставу своїх вимог.

На підставі вищевикладеного, господарський суд вважає, що позовні вимоги ФОП ОСОБА_1 про внесення змін до Договору оренди землі необґрунтовані та не підтверджені належними доказами, та є такими, що не підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно із ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір по справі слід покласти на позивача.

Керуючись ст.ст. 4, 33, 34, 36, 43, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

В позові відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.

Суддя І.А. Рудь

Повне рішення складене - 29.12.14р.

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.12.2014
Оприлюднено13.01.2015
Номер документу42207032
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5132/14

Ухвала від 12.12.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Ухвала від 28.08.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Постанова від 09.06.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Глос О.І.

Ухвала від 29.05.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Глос О.І.

Постанова від 01.04.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чимбар Любов Олексіївна

Ухвала від 21.01.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чимбар Любов Олексіївна

Рішення від 25.12.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Ухвала від 04.12.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 18.11.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Ухвала від 23.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні