Справа № 367/1226/14-ц
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 грудня 2014 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:
головуючого судді Пархоменко О.В.
при секретарях Жебровській М.В., Лантух Я.В., Проценко Є.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду справу за позовом ОСОБА_1 до Ірпінської міської ради Київської області, ОСОБА_3, ОСОБА_4 , третя особа - ОСОБА_5 про визнання дій незаконними, визнання незаконними рішень та скасування державної реєстрації,
в с т а н о в и в :
Позивач звернувся до суду із даним позовом, посилаючись на те, що з метою отримання безоплатно у власність земельної ділянки він в котрий раз склав та 02.12.2011 року подав відповідачу заяву-клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки по АДРЕСА_1 в межах норм безоплатної приватизації, у встановлений законом строк відповіді від відповідача не отримав. Після тривалої переписки 28 лютого 2012 року Ірпінською міською радою було прийнято рішення № 1721-27-ІІ , яким відклали розгляд його заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки до затвердження Генерального плану розвитку міста Ірпінь. Дочекавшись затвердження Генерального плану розвитку міста Ірпінь, ним поштою 06 лютого 2013 року було подано чергову повторно заяву-клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки у розмірі 0,10 га по АДРЕСА_1, яка зареєстрована у виконавчому комітеті Ірпінської міської ради за № К-268.2 від 08.02.2013 року.
Позивач вказує, що склавши та скерувавши на адресу відповідача зазначену заяву з додатком він керувався нормами законодавства України, а саме ст. ст. 13, 14 Конституції України, ст. ст. 116, 118, 122 ЗК України, однак на протязі тривалого часу від Ірпінської міської ради він отримував лише формальні відписки, однак жодного рішення, передбаченого ст. 118 ЗК України прийнято не було. Натомість рішенням сесії від 21 лютого 2013 року виданий дозвіл на розробку землевпорядної документації на цю земельну ділянку іншим особам з міста Харкова, а саме відповідачам ОСОБА_3 та ОСОБА_4. Рішенням сесії від 13 вересня 2013 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надано їх у власність цим відповідачам. Враховуючи те, що йому не відмовлено у наданні дозволу виготовлення такої документації і при цьому наданий дозвіл іншій особі відповідач Ірпінська міська рада порушила вимоги ст. 118 ЗК України щодо встановленого порядку надання у власність земельних ділянок. Також зазначає, що на спірній земельній ділянці ним було у 2005 році розпочато будівництво господарської будівлі, яке завершене у 2006 році, будівля має граничні розмірі приблизно 7,2х4,2 метри, висотою близько 2,5 метрів та облаштованим дахом та пов'язана із землею фундаментом, тобто описана будівля є нерухомістю. Оскільки зазначена будівля є його, тому вважає, що Ірпінська міська рада, порушуючи його право на власність, не перевіривши наявності на спірній земельній ділянці будівлі надала дозвіл на розробку технічної документації ОСОБА_3 та ОСОБА_4, а після цього і передала у власність.
В зв'язку із викладеними обставинами просив визнати дії Ірпінської міської ради щодо розгляду його заяви від 06.02.2013 року незаконними; зобов'язати Ірпінську міську раду розглянути його заяву від 06.02.2013 року на найближчій сесії; визнати незаконним рішення Ірпінської міської ради від 21 лютого 2013 року в частині надання дозволу ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_3 та надання дозволу ОСОБА_4 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_2; визнати незаконним рішення Ірпінської міської ради від 13 вересня 2013 року "Про затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки у власність ОСОБА_3 для будівництва та обслуговування житлового будинку, житлових будівель і споруд в АДРЕСА_3; визнати незаконним рішення Ірпінської міської ради від 13 вересня 2013 року "Про затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки у власність ОСОБА_4 для будівництва та обслуговування житлового будинку, житлових будівель і споруд в АДРЕСА_2; скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_3 на земельну ділянку (кадастровий номер ділянки 3210900000:01:024:0050) площею 0,07 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, житлових будівель і споруд в АДРЕСА_3; скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_4 на земельну ділянку (кадастровий номер ділянки 3210900000:01:024:0051) площею 0,07 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, житлових будівель і споруд в АДРЕСА_2 .
В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 позов підтримав, підтвердив обставини, викладені у позовній заяві, просив позов задовольнити у повному обсязі.
Представника відповідача - Ірпінської міської ради Семененко Ю.В. в судовому засіданні позов не визнала, вважала його безпідставним, вимоги позивача необґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення; Ірпінська міська рада діяла в межах повноважень, визначених земельним законодавством України, зокрема, положеннями ст. ст. 118, 121 Земельного кодексу України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"; заява позивача про надання йому земельної ділянки розглядалась на засіданні постійної депутатської комісії з земельних, лісових та природоохоронних питань та згідно витягу з протоколу засідання цієї комісії від 12.03.2013 року прийнято рішення про відсутність технічної можливості надати дозвіл позивачу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 0.11 га по АДРЕСА_1, а на заяву від 06.02.2013 року надано відповідь від 18 лютого та 10 квітня 2013 року за підписом міського голови та його першого заступника. Просила у позові відмовити.
Представник відповідача ОСОБА_4 - ОСОБА_10 в судовому засіданні позов не визнав, вважав позовні вимоги позивача не доведеними, клопотання позивача про надання йому земельної ділянки розглянуто, а тому просив у позові відмовити.
Відповідачка ОСОБА_3 та третя особа ОСОБА_5 в судове засідання не з'явилися, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, причини неявки суду не повідомили.
Заслухавши пояснення позивача ОСОБА_1, представника відповідача - Ірпінської міської ради Семененко Ю.В., представника відповідача ОСОБА_4 - ОСОБА_10, вивчивши письмові докази по справі, суд вважає заявлений позов таким, що підлягає до часткового задоволення, виходячи із наступного.
В судовому засіданні встановлено, що 01.12.2011 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Ірпінської міської ради Київської області із письмовим клопотанням про надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність в межах норм безоплатної приватизації земельної ділянки в порядку, визначеному ст. 118 ЗК України, яке було отримано відповідачем 02.12.2011 року за № К-4312.2 та в якому позивач просив притягнути до відповідальності, передбаченої чинним законодавством посадових осіб Ірпінської міської ради, які залишили без належного розгляду його заяву від 15.04.2011 року про сприяння у виділенні йому земельної ділянки для будівництва житлового будинку, що призвело до порушень вимог чинного законодавства та його конституційних прав, надати йому дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність в межах норм безоплатної приватизації земельної ділянки (орієнтовний розмір 0.11 гектара) для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель, споруд і індивідуального гаража, яка знаходиться в АДРЕСА_1; до даного клопотання були додані ситуаційна схема (графічний матеріал) бажаного місця розташування земельної ділянки, копія заяви про сприяння у виділенні йому земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку від 15.04.2011 року, копія листа в. о. голови ДПА в Київській області № 730/9/26-90 від 21.03.2011 року, копія листа секретаря Ірпінської міської ради № 01-18/1718 від 17.05.2011 року. Листом від 23.12.2011 року № К-4312.2 за підписом міського голови Скаржинського В.Д. виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області повідомив ОСОБА_1, що дане питання буде розглядатися на черговому засіданні постійної депутатської комісії із земельних відносин, лісових та природоохоронних питань. Рішенням Ірпінської міської ради Київської області від 28 лютого 2012 року № 1726-27-ІІ "Про розгляд заяви ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в АДРЕСА_1 у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та будівництва індивідуального гаражу", розглянувши заяву ОСОБА_1, враховуючи те, що Генеральний план розвитку міста Ірпінь не затверджений, відповідно до висновків та рекомендацій постійної депутатської комісії Ірпінської міської ради із земельних відносин, лісових та природоохоронних питань вирішено відкласти розгляд заяви ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки загальною площею 0,11 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та будівництва індивідуального гаражу в АДРЕСА_1 до затвердження Генерального плану розвитку міста Ірпінь для визначення територій під індивідуальну житлову забудову.
Встановлено, що 06.02.2013 року позивач звернувся до Ірпінської міської ради Київської області із клопотанням про розгляд відкладеної заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, яке було зареєстровано виконавчим комітетом Ірпінської міської ради 08.02.2013 року за вхідним № К-268.2. Листом від 18.02.2013 року № К-268.2 за підписом міського голови Скаржинського В.Д. Ірпінська міська рада Київської області повідомила ОСОБА_1, що дане питання буде подано на розгляд постійної депутатської комісії із земельних відносин, лісових та природоохоронних питань. Листом від 10.04.2013 року № К-268.2 за підписом першого заступника міського голови Борзило І.М. Ірпінська міська рада Київської області повідомила ОСОБА_1, що його заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки загальною площею 0.11 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та будівництва індивідуального гаража в АДРЕСА_1 було подано на розгляд постійної депутатської комісії із земельних відносин, лісових та природоохоронних питань - протокол від 12.03.20133 року, за висновком комісії відсутня технічна можливість для надання вказаної земельної ділянки. Згідно з Витягом з протоколу засідання постійної депутатської комісії № 108/2 Ірпінської міської ради з земельних відносин, лісових та природоохоронних питань від 12 березня 2013 року за рішенням комісії відсутня технічна можливість про надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 0.11 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та будівництва індивідуального гаражу в м. Ірпінь по АДРЕСА_1.
Встановлено, що рішенням Ірпінської міської ради Київської області від 21 лютого 2013 року № 2957-42-УІ "Про надання дозволу ОСОБА_4 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_2" дозволено ОСОБА_4 розробити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 700 кв. м. (за рахунок земель запасу міста) у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_2. Рішенням Ірпінської міської ради Київської області від 13 вересня 2013 року № 3455-47-УІ "Про затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки у власність ОСОБА_4 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_2" затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 3210900000:01:072:0051) площею 0,0700 га у власність ОСОБА_4 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд за адресою АДРЕСА_2; надано ОСОБА_4 у власність земельну ділянку площею 0,0700 га за рахунок земель запасу Ірпінської міської ради, категорія зелені насадження загального користування для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_2.
Встановлено, що рішенням Ірпінської міської ради Київської області від 21 лютого 2013 року № 2956-42-УІ "Про надання дозволу ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_3" дозволено ОСОБА_3 розробити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 700 кв. м. (за рахунок земель запасу міста) у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_3. Рішенням Ірпінської міської ради Київської області від 13 вересня 2013 року № 3456-47-УІ "Про затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки у власність ОСОБА_3 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_3" затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 3210900000:01:072:0050) площею 0,0700 га у власність ОСОБА_3 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд за адресою АДРЕСА_3; надано ОСОБА_3 у власність земельну ділянку площею 0,0700 га за рахунок земель запасу Ірпінської міської ради, категорія зелені насадження загального користування для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_3.
В судовому засіданні встановлено, що згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об'єкта нерухомого майна від 30.07.2014 року, індексний номер 24905384, наданої Реєстраційною службою Ірпінського міського управління юстиції Київської області власником земельної ділянки в АДРЕСА_3, кадастровий номер 3210900000:01:024:0050 з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) є ОСОБА_5 на підставі договору купівлі-продажу від 26.09.2013 року, серія та номер 2153, посвідченого приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_14 Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об'єкта нерухомого майна від 30.07.2014 року, індексний номер 24905007, наданої Реєстраційною службою Ірпінського міського управління юстиції Київської області власником земельної ділянки в АДРЕСА_2, кадастровий номер 3210900000:01:024:0051 з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) є ОСОБА_5 на підставі договору купівлі-продажу від 26.09.2013 року, серія та номер 2154, посвідченого приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_14
Встановлено, що згідно ухвали Ірпінського міського суду Київської області від 21 травня 2014 року у справі № 367/2752/14-к надано дозвіл прокурору прокуратури м. Ірпеня Соколовському В.В. на отримання тимчасового доступу та вилучення документів, що знаходяться в Ірпінській міській раді, а саме : рішення сесії Ірпінської міської ради № 2956-42-УІ від 21.02.2013 року; рішення сесії Ірпінської міської ради № 2957-42-УІ від 21.02.2013 року, заяв та матеріалів до них, які були подані ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_3, заяви, повідомлення, дозволи, відповіді, рішення, довідки, які надані уповноваженими особами Ірпінською міською радою ОСОБА_1; матеріалів, які слугували підставою для винесення рішення на земельні ділянки за адресами АДРЕСА_3 та АДРЕСА_2. Згідно листа Ірпінської міської ради Київської області від 05.08.2014 року № 01-20/2225 зазначені матеріали були вилучені відповідно до ухвали Ірпінського міського суду від 21.05.2014 року, справа № 367/2752/14-к.
Наведені обставини підтверджуються поясненнями позивача ОСОБА_1, представника відповідача - Ірпінської міської ради Семененко Ю.В., представника відповідача ОСОБА_4 - ОСОБА_10, матеріалами справи.
У відповідності до ст. 118 ЗК України громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
У відповідності до п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях вирішуються питання вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Враховуючи вищевикладене суд дійшов до висновку, що оскільки відповідач - Ірпінська міська рада, відмовляючи позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 0.11 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та будівництва індивідуального гаражу в м. Ірпінь по АДРЕСА_1 в порушення вимог ст. 118 ЗК України та п. 34 ст. 36 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" не розглянула дане питання на засіданні сесії ради та не винесла відповідне рішення, слід визнати дії Ірпінської міської ради Київської області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 06 лютого 2013 року незаконними та зобов'язати Ірпінську міську раду Київської області розглянути його заяву від 06.02.2013 року на найближчій сесії, задовольнивши в цій частині позовні вимоги ОСОБА_1
У відповідності до ч.1 ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь в справі.
У відповідності до п.3 ст. 10 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків встановлених цим Кодексом.
Оскільки під час розгляду зазначеної справи позивачем не було надано належних та допустимих доказів того, що оспорюваними рішеннями про затвердження проектів землеустрою, відведення та передачі у власність відповідачам ОСОБА_3 та ОСОБА_4 земельних ділянок за адресами АДРЕСА_3 та АДРЕСА_2 порушуються його права, суд не вбачає передбачених законом підстав для визнання незаконними та скасування цих рішень та для задоволення позовних вимог позивача в цій частині.
Також суд, розглядаючи справу в межах заявлених позовних вимог, вважає, що не підлягають задоволенню позовні вимоги позивача про скасування державної реєстрації права власності ОСОБА_3 та ОСОБА_4 на вищезазначені земельні ділянки, оскільки із наданих Реєстраційною службою Ірпінського міського управління юстиції Інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об'єкта нерухомого майна від 30.07.2014 року, індексний номер 24905384 та індексний номер 24905007 власником цих земельних ділянок на даний час є третя особа ОСОБА_5 на підставі договорів купівлі-продажу від 26.09.2013 року, посвідчених приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_14
Таким чином суд задовольняє заявлений позов частково.
На підставі ст. ст. 12, 118, 119, 121 ЗК України, керуючись ст. ст.10, 11, 60, 61, 212, 214, 215, 218 ЦПК України суд:
в и р і ш и в :
Позов задовольнити частково.
Визнати дії Ірпінської міської ради Київської області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 06 лютого 2013 року незаконними та зобов'язати Ірпінську міську раду Київської області розглянути заяву ОСОБА_1 від 06.02.2013 року на найближчій сесії.
В інший частині позову відмовити.
Повне рішення буде виготовлене протягом п'яти днів з дня закінчення розгляду справи 04.01.2015 року.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Апеляційного суду Київської області через Ірпінський міський суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Суддя: О. В. Пархоменко
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2015 |
Оприлюднено | 14.01.2015 |
Номер документу | 42221851 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Ірпінський міський суд Київської області
Пархоменко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні