Постанова
від 29.12.2014 по справі 808/8203/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2014 року /14:19/ Справа № 808/8203/14 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Нестеренко Л.О. при секретарі Бабаченко B.C., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ»

до Управління Державної казначейської служби України у Ленінському районі м.Запоріжжя Запорізької області

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Ленінський відділ державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції

про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» (надалі - позивач, ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ») з адміністративним позовом до Управління Державної казначейської служби України у Ленінському районі м.Запоріжжя Запорізької області (надалі - відповідач, УДКСУ у Ленінському районі м.Запоріжжя), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невиконання платіжного доручення №5233 від 23.10.2014 Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції; 2) зобов'язати відповідача перерахувати грошові кошти на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 33471919, р/р №2600401752805 в філії ПАТ «Укрексимбанк» в м.Запоріжжя, МФО 313979) у розмірі 2744068 грн. 26 коп., що надійшли 20.10.2014 на рахунок з обліку депозитних сум Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції від Публічного акціонерного товариства «Запоріжтрансформатор» на виконання наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14.

Як зазначено у позові, 15.10.2014 позивач звернувся до Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції з заявою про відкриття виконавчого провадження по примусовому виконанню наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14 про стягнення заборгованості з ПАТ «Запоріжтрансформатор» на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» 2744068 грн. 26 коп., з яких основний борг - 2650911 грн. 60 коп., пеня - 22596 грн. 71 коп., 3% річних - 10429 грн. 25 коп. та 60130 грн. 70 коп. - судовий збір. Розпорядженням начальника Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції №45118044 від 22.10.2014 грошові кошти у сумі 2744068 грн. 26 коп., що надійшли 20.10.2014 на рахунок з обліку депозитних сум, необхідно перерахувати на розрахунковий рахунок ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ», але дані кошти так і не отримані. З метою прискорення перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок позивача 28.10.2014 ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» звернулося до відповідача з заявою (вих.№273-10/14 від 28.10.2014), однак, жодної відповіді не отримано. Позивач, посилаючись на приписи ч.1-2 ст.45, ч.1 ст.87 Закону України «Про виконавче провадження» наполягає, що грошові суми, стягнуті з боржника, зараховуються державним виконавцем на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби; стягувачу - юридичній особі стягнуті грошові суми перераховуються державним виконавцем у встановленому порядку на визначені стягувачем належні йому рахунки. Оскільки згідно з п.12.1 pозділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень», затвердженої 02.04.2012 наказом Міністерства юстиції України №512/5 органи ДВС мають відповідні рахунки в органах Державної казначейської служби України для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам у національній валюті, а також відповідні рахунки для обліку аналогічних операцій в іноземній валюті в банках, то, відповідно до п.12.18 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень» при перерахуванні коштів, які належать стягувачу - юридичній особі, списання коштів з відповідних рахунків органу ДВС здійснюється на підставі платіжних доручень. Після передання платіжного доручення (платіжної вимоги) органи Державної казначейської служби повинні перерахувати зазначені грошові кошти з Депозитного рахунку ВДВС на рахунок в даному випадку ТОВ «Енергоавтоматизація». Десятиденний термін для перерахування грошових коштів стягувачу також закріплений у ч.5 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень». Посилаючись на п.1.2. «Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ», затвердженої 26.12.2003 наказом Державного казначейства України №242 (зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.01.2004 за №106/8705, позивач наполягає, що депозитні рахунки - це рахунки, які відкривають в органах Державного казначейства та/або установах банків за коштами, які отримали бюджетні установи в тимчасове зберігання згідно з законодавством (без права користування цими коштами, що перебувають на цих рахунках) і з настанням відповідних умов належать поверненню або перерахуванню за призначенням, тому кошти перераховані Ленінським ВДВС повинні бути зараховані на відповідний розрахунковий рахунок позивача, чого відповідачем не було зроблено.

Представником позивача заявлено клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Відповідач, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Ленінський відділ державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції повідомлені про дату, час і місце судового розгляду справи у судове засідання не прибули. Відповідачем подано до суду клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Відповідач подав до суду письмове заперечення згідно з яким він позов не визнає та зазначає, що згідно з п.1.8 «Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», затвердженого 22.06.2012 наказом Міністерства фінансів України №758, розрахунково-касове обслуговування клієнтів здійснюється Управлінням відповідно до умов договорів та додаткових договорів між органом Казначейства і клієнтами. Між відповідачем та позивачем укладено договір про здійснення розрахунково-касового обслуговування №5 від 26.12.2011, яким передбачено права та обов'язки Управління в процесі обслуговування позивача. Відповідно до п.2.3.2 Договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладеного між Управлінням та позивачем Управління здійснює розрахункові операції за дорученням Клієнта в межах наявних коштів на рахунках Клієнта та на субрахунку єдиного казначейського рахунку. При проведенні видатків розпорядників бюджетних коштів, одержувачів та інших клієнтів Управління в стислі терміни забезпечує виконання насамперед захищених статей видатків бюджету, перелік яких визначений ч.2 ст.55 Бюджетного кодексу України. Незахищені видатки Управлінням Казначейства проводяться в порядку черговості надходження платіжних доручень, враховуючи положення договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування. Видатки з рахунків позивача не відносяться до захищених статей державного бюджету, і сплачуються при наявності фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. Органи Казначейства здійснюють видатки в межах встановленого ліміту кореспондентського рахунку. Згідно із «Положенням про єдиний казначейський рахунок», затвердженого 26.06.2002 наказом Державного казначейства України №122, єдиний казначейський рахунок (далі - ЄКР) - це консолідований рахунок, відкритий Казначейству в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП). Наповнення єдиного казначейського рахунку здійснюється органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, які повинні забезпечувати своєчасне та в повному обсязі надходження до державного бюджету податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів відповідно до законодавства. Податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок. З огляду на вищевикладене, питання наповнення єдиного казначейського рахунка, за рахунок якого проводяться усі видатки розпорядників, одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів, у тому числі з рахунків позивача, не залежить від Казначейства України. Згідно з роз'ясненнями Державної казначейської служби України (лист від 22.10.2013 №5-10/1674-25940) зазначено, що органи Казначейства не наділені повноваженнями щодо наповнення бюджету, та відповідно не несуть відповідальність за наявність (достатність) фінансового ресурсу на оплату відповідних зобов'язань. Через обмеження фінансових ресурсів для проведення видатків за відповідним напрямком, управління станом на теперішній час не має можливості перерахувати кошти за платіжними дорученнями позивача.

Відповідно до ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Згідно з ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Як встановлено судом з матеріалів справи, на виконання Наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14 з ПАТ «Запоріжтрансформатор» стягнено на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» 2744068 грн. 26 коп., з яких основний борг - 2650911 грн. 60 коп., пеня - 22596 грн. 71 коп., 3% річних - 10429 грн. 25 коп. та 60130 грн. 70 коп. - судовий збір. Згідно наданої позивачем Постанови Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції про відкриття виконавчого провадження 17.10.2014 відкрито виконавче провадження ВП №45118044.

У виконавчому провадженні №45118044 Розпорядженням державного виконавця, затвердженим начальником Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції №45118044 від 22.10.2014, грошові кошти у сумі 2744068 грн. 26 коп., що надійшли 20.10.2014 на рахунок з обліку депозитних сум, необхідно перерахувати на розрахунковий рахунок ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ». Вказане Розпорядження №45118044 від 22.10.2014 не містить у собі даних про виконавця перерахування грошових коштів чи то місце відкриття депозиту, на якому перебувають 2744068 грн. 26 коп. грошових коштів, які належить отримати ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ».

Відповідно до цього Розпорядження, Ленінським відділом державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції оформлено Платіжне доручення №5233 від 23.10.2014, яким доручено ГУ ДКСУ у Запорізькій області (код банку 813015) перерахувати з рахунку №37313001003606 на рахунок №2600401752805 в філії АТ «Укрексімбанк» в м.Запоріжжя (код банку 313979) 2744068 грн. 26 коп.

Даних від ГУ ДКСУ у Запорізькій області (якому було доручено здійснення перерахування коштів) про здійснення операції сторони, Ленінський відділ державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції до суду - не надали.

Судом також досліджено Скаргу позивача до Голови Державної казначейської служби України та начальника Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області (вих.№278-11/14 від 04.11.2014), Заяву про перерахування грошових коштів до відповідача (вих.№273-10/14 від 28.10.2014) з відмітками про отримання.

Відповідачем, як суб'єктом владних повноважень не надано жодного доказу реагування на вказані звернення позивача.

Відповідно до ч.1 ст.45 Закону України «Про виконавче провадження» грошові суми, стягнуті з боржника, зараховуються державним виконавцем на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби.

Стягувачу - юридичній особі стягнуті грошові суми перераховуються державним виконавцем у встановленому порядку на визначені стягувачем належні йому рахунки (ч.3 ст.45 Закону України «Про виконавче провадження»).

Згідно вимог ч.5 ст.45 Закону України «Про виконавче провадження» не допускається виплата стягувачу стягнутих сум готівкою або виплата стягнутих сум іншим особам, які не є стягувачами (крім виплати грошових сум заставодержателю, який не є стягувачем, згідно із статтею 54 цього Закону). Забороняється використовувати стягнуті з боржників грошові суми, що підлягають виплаті стягувачам, на цілі, не передбачені цією статтею, а також звертати на них стягнення для виплати іншим особам, які не є стягувачами за виконавчими документами, під час примусового виконання яких ці суми стягнуто (крім випадків, коли стягувач є одночасно боржником у іншому виконавчому провадженні).

У разі якщо стягнуті з боржника грошові суми не витребувані стягувачем протягом одного року з дня їх зарахування на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби, ці суми зараховуються до Державного бюджету України в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (ч.7 ст.45 Закону України «Про виконавче провадження»).

Отже, кошти, зараховані від ПАТ «Запоріжтрансформатор» на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» на депозитний рахунок ДВС - не є коштами державного чи місцевого бюджету і на них не можуть поширюватись вимоги Бюджетного кодексу України до коштів відповідних бюджетів, як то стверджує відповідач.

Як зазначено у п.12.1 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень», затвердженої 02.04.2012 наказом Міністерства юстиції України №512/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.04.2012 за №489/20802 (далі за текстом - Інструкція), органи ДВС мають відповідні рахунки в органах Державної казначейської служби України для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам у національній валюті, а також відповідні рахунки для обліку аналогічних операцій в іноземній валюті в банках.

Відповідно до п.12.2 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень» розрахунки з таких рахунків здійснюються тільки в безготівковій формі. Не допускаються видача та переказ стягнутих державними виконавцями сум стягувачам без зарахування на депозитний рахунок органу ДВС.

Відповідно до пп.12.4.1 п.12.4 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень», в органі ДВС щодо кожного рахунку заводиться книга обліку депозитних сум (далі - книга) (додаток 3) строком на один рік. Ведення книги здійснюється в підсистемі обліку депозитних сум Єдиного реєстру. Книга ведеться автоматизованим (комп'ютерним) способом. Запис здійснюється шляхом прямого введення обов'язкового складу реквізитів, який установлений для книги.

Позивачем, третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача не надано до суду витягів (інформації) з Книги обліку депозитних сум про сплату ПАТ «Запоріжтрансформатор» на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» 2744068 грн. 26 коп.

Як передбачено п.12.11 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень» при надходженні коштів на депозитний рахунок органу ДВС особа, відповідальна за ведення книги, повинна не пізніше наступного робочого дня повідомити начальника органу ДВС, від якого боржника чи стягувача надійшли кошти і в якій сумі. Начальник органу ДВС на виписці з рахунку Державної казначейської служби України або банку ставить напис "ознайомлений", підпис та дату ознайомлення. Після цього не пізніше наступного робочого дня особа, відповідальна за ведення книги, повідомляє державного виконавця про надходження депозитних сум. Державний виконавець на виписці Державної казначейської служби України або банку поряд із сумою, що надійшла на рахунок, ставить дату та підпис.

Відповідно до п.12.13 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень» після цього не пізніше ніж протягом трьох робочих днів від дня ознайомлення з інформацією про надходження коштів державний виконавець у разі достатності суми для покриття всіх вимог стягувача та наявності відомостей від стягувача про шляхи отримання ним коштів готує одне розпорядження (додатки 4, 5) (у тому числі за зведеним виконавчим провадженням), яким визначає належність указаних коштів та спосіб перерахування стягувачу, яке затверджується начальником органу ДВС із зазначенням дати та скріплюється печаткою органу ДВС. Указане розпорядження готується в двох примірниках, оригінал видається особі, відповідальній за ведення книги обліку депозитних сум, копія залишається у виконавчому провадженні. […].

За приписами п.12.18 розділу XII «Інструкції з організації примусового виконання рішень» при перерахуванні коштів, які належать стягувачу - юридичній особі, списання коштів з відповідних рахунків органу ДВС здійснюється на підставі платіжних доручень.

Згідно досліджених судом доказів, обставин справи, Ленінським відділом державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції вжиті заходи, передбачені «Інструкцією з організації примусового виконання рішень» щодо перерахування 2744068 грн. 26 коп., одержаних від ПАТ «Запоріжтрансформатор» на користь ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ».

Як зазначено у п.1.2 «Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ», затвердженого 02.04.2014 наказом Міністерства фінансів України №372 терміни, наведені в цьому Порядку, мають такі значення: депозитні рахунки - рахунки, які відкриваються в органах Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) та/або установах банків для обліку депозитних сум, які з настанням відповідних умов підлягають поверненню або перерахуванню за призначенням.

Згідно пп.1 п.4 «Положення про Державну казначейську службу України», затвердженого 13.04.2011 Указом Президента України №460/2011 Казначейство України відповідно до покладених завдань: 1) здійснює через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів, спільних із міжнародними фінансовими організаціями проектів.

Відповідно до п.2.4. «Положення про єдиний казначейський рахунок», затвердженого 26.06.2002 наказом Державного казначейства України №122 (у редакції наказу Державного казначейства України №449 від 30.11.2010), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2002 за №594/6882 з метою ведення бухгалтерського обліку операцій по виконанню державного та місцевих бюджетів, а також інших операцій з коштами клієнтів, передбачених законодавством, в органах Державного казначейства України відкрито: бюджетні рахунки для зарахування надходжень бюджетів, передбачених законодавством; бюджетні рахунки для операцій клієнтів з бюджетними коштами; рахунки для обліку операцій з фінансування бюджетів та інші бюджетні рахунки; рахунки фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування; рахунки інших клієнтів за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів, але відповідно до вимог законодавства обслуговуються органами Державного казначейства України.

Вищенаведені нормативно-правових акти свідчать про те, що депозитний рахунок Ленінським відділом державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції, який відкритий у відповідача, не є рахунком для зарахування коштів Державного бюджету України або місцевого бюджету. Кошти, які зараховуються на цей рахунок, не є коштами Державного бюджету України чи то доходом Державного бюджету України або місцевого бюджету; ці кошти не мають відношення до виконання казначейством захищених статей видатків бюджету (як то зазначено у запереченнях), і є власністю позивача, тимчасово розміщеною на депозитному рахунку з метою виконання наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14.

Таким чином, надані відповідачем заперечення щодо можливості виплати коштів позивачу лише за наявності підкріплення на єдиному казначейському рахунку на платіжні документи щодо перерахування коштів у порядку черговості їх надходження у межах відповідних бюджетних призначень та наданих бюджетних асигнувань, наданого саме Державною казначейською службою України, не ґрунтуються на законі.

Суд критично оцінює твердження відповідача щодо виконання в першу чергу захищених статей видатків бюджету у відповідності до ч.2 ст.55 Бюджетного кодексу України, оскільки, предметом спору не є бюджетні кошти, які віднесені до захищених статей видатків бюджету. З метою реального виконання наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14 кошти у сумі 2744068 грн. 26 коп., які надійшли 20.10.2014 на рахунок з обліку депозитних сум Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції від ПАТ «Запоріжтрасформатор», повинні бути перераховані відповідачем позивачу, як і передбачено ст.124 Конституції України.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ (ч.1 ст.2 КАС України).

Як, зокрема, зазначено у ч.2 ст.162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: 1) визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії.

Як зазначено у ч.1 ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За змістом ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суд вважає, що позовні вимоги ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» підлягають задоволенню у повному обсязі. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги з урахуванням вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.87 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Документально доведено понесення позивачем витрат у вигляді сплаченого судового збору у сумі 146 грн. 16 коп., які підлягають присудженню позивачу.

Керуючись ст.ст.11, 17, 71, 94, 158-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Державної казначейської служби України у Ленінському районі м.Запоріжжя Запорізької області щодо невиконання платіжного доручення №5233 від 23.10.2014 Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції.

Зобов'язати Управління Державної казначейської служби України у Ленінському районі м.Запоріжжя Запорізької області перерахувати грошові кошти на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 33471919, р/р №2600401752805 в філії ПАТ «Укрексимбанк» в м.Запоріжжя, МФО 313979) у розмірі 2744068 грн. 26 коп., які надійшли 20.10.2014 на рахунок з обліку депозитних сум Ленінського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції від Публічного акціонерного товариства «Запоріжтрасформатор» на виконання наказу Господарського суду Запорізької області від 15.10.2014 по справі №908/492/14.

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» (69091, м.Запоріжжя, вул.Немировича-Данченка, буд.60, кв.31, код ЄДРПОУ 33471919) з Державного бюджету України судові витрати у сумі 146 грн. 16 коп.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.ст.167, 186, 254 КАС України.

Постанова суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.167, 186 КАС України.

Суддя Л.О. Нестеренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2014
Оприлюднено23.01.2015
Номер документу42382397
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/8203/14

Постанова від 29.12.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Нестеренко Людмила Олексіївна

Ухвала від 17.12.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Нестеренко Людмила Олексіївна

Ухвала від 21.11.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Нестеренко Людмила Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні