Постанова
від 20.01.2015 по справі 826/16933/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

20 січня 2015 року № 826/16933/14

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі:

Судді Добрянської Я.І,

відповідно до вимог ст. 183-2 КАС України, без виклику сторін, розглянув в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовом Київського міського центру зайнятості

до ОСОБА_1

про стягнення коштів у розмірі 15 657,78 грн.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Київського міського центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів у розмірі 15 657,78 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.11.2014 р., відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 183-2 КАС України, суддею Добрянською Я.І. було відкрито скорочене провадження у справі № 826/16933/14 та запропоновано відповідачу у строк до 17.11.2014 року або у десятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття скороченого провадження надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача.

Ухвала про відкриття скороченого провадження у справі № 826/16933/14 була 07.11.2014 р. скерована рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення на адресу відповідача, зазначену у адресні частині адміністративного позову та підтверджується матеріалами справи, а саме: 01033, АДРЕСА_1.

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Однак, судова кореспонденція, яка скеровувалася відповідачу на адресу, що підтверджується даними матеріалами справи, була 05.12.2014 р. повернута до суду з відміткою поштового відділення «за закінченням терміну зберігання».

Таким чином, ні станом на 05.11.2014 р., ні станом на час розгляду справи по суті 20.01.2015 р., жодних заперечень на позовну заяву та/або заяв чи клопотань від відповідача до суду не надходило.

Згідно вимог ч. 4 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.

Таким чином, розглянувши подані позивачем документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 звернулася до Солом'янського районного центру зайнятості Київського міського центру зайнятості з заявою про надання їй статусу безробітної та призначення виплати допомоги по безробіттю в якій вказала, що через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів у тому числі не забезпечує себе роботою самостійно.

Наказом Солом'янського районного центру зайнятості від 26.02.2014 року № НТ 140226 відповідачу надано статус безробітної та наказом від 27.02.2014 року за № 140227 призначена допомога по безробіттю з 27.02.2014 року відповідно до ч. 2 ст. 43 Закону України «Про зайнятість населення» та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».

Відповідно до порядку обміну інформацією між Державною податковою адміністрацією України, Пенсійним фондом України та Державним центром зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Державної податкової адміністрації України № 259/407 від 12.07.2006 року та зареєстрованого в міністерстві юстиції України 26.07.2006 року за № 876/12750, здійснюється обмін інформацією між Державною податковою адміністрацією України, Пенсійним фондом України та державним центром зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України про отримані особами, які перебувають на обліку в державній службі зайнятості як безробітні, доходи від провадження підприємницької діяльності, виконання роботи за трудовим договором, у тому числі за сумісництвом та під час роботи за кордоном, виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими угодами, ведення особистого селянського господарства, отримання пенсії. Даний обмін інформацією здійснюється з метою перевірки достовірності даних, які є підставою для надання статусу безробітної та визначення розміру матеріального забезпечення.

В процесі звірки отриманих даних з файлу (в електронному вигляді) Державної податкової інспекції з інформацією щодо розслідування страхових випадків за I-II квартал 204 року виявлено, що під час перебування на обліку в Солом'янському районному центрі зайнятості відповідач надавала послуги в ТОВ «Шанел» ЄРДПОУ 35533526 та отримала винагороду відповідно договорів про надання послуг від 17.01.2014 р., від 31.01.2014 р., від 04.03.2014 р., від 02.04.2014 р., від 30.04.2014 р. та від 20.06.2014 р.

З метою підтвердження інформації Печерським районним центром зайнятості було здійснено перевірку в ТОВ «Шанел» ЄДРПОУ 35533526 про що свідчить Акт № 896 від 03.07.2014 р. про розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до Закону України «Про зайнятість населення». Під час перевірки було виявлено, що ОСОБА_1 працювала в ТОВ «Шанел» ЄДРПОУ 35533526 та отримала винагороду за період з 20.01.2014 р. по 27.06.2014 року за надані послуги відповідно до актів прийому - передачі від 23.01.2014 р., від 12.02.2014 р., від 20.03.2014 р., від 19.04.2014 р., від 31.05.2014 р. та від 27.06.2014 р.

Пунктом 4 ч. 2 ст. 44 Закону України «Про зайнятість населення» безробітні зобов'язані інформувати територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції , протягом трьох робочих днів про обставини припинення реєстрації, визначені у ч. 1 ст. 45 цього Закону (зокрема, зайняті особи).

Відповідно до ч. 3 ст. 44 Закону України «Про зайнятість населення» відповідальність за достовірність поданих до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, даних та документів, на підставі яких приймається рішення щодо реєстрації безробітного та призначення матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, покладається на зареєстрованого безробітного.

Отже, в період перебування на обліку в Солом'янському районному центру зайнятості та отримання допомоги по безробіттю відповідач виконувала за вищевказаними договорами про що своєчасно не повідомила центр зайнятості.

Згідно з п.п. 2 і 3 ст. 36 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг. Сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними, стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Так, згідно довідки розрахунку витрат коштів нарахованих на випадок безробіття № 5935 від 09.09.2014 р. відповідачу була нарахована та виплачена допомога по безробіттю у розмірі 15 657,78 грн. за період з 27.02.2014 р. по 19.06.2014 р.

ОСОБА_1 11.07.2014 р. було направлено рекомендований лист з повідомленням № 4814 від 11.07.2014 р. про необхідність добровільно відшкодувати незаконно отримані кошти протягом 15 календарних днів у розмірі 15 657,78 грн. повідомлення вручено відповідачу 17.07.2014 р., однак, кошти на даний час не повернуто.

Відповідно до ст.ст. 7, 16 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» допомога по безробіттю здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом.

В результаті несплати відповідачем вказаних коштів, до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, не надходять кошти спрямовані на матеріальне забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що зачіпає інтереси держави. Згідно вимог п. 4 ч. 1 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Оскільки позивач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність заявлених позовних вимог, а відповідач (що був належним чином повідомлений про відкриття скороченого провадження в даній справі) жодних заперечень щодо стосовно даного спору суду не надав, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача шляхом стягнення з ОСОБА_1 коштів у сумі 15 567,78 грн.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69-71, 158-163, ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з гр. ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1, адреса: 01033, АДРЕСА_1) на користь Київського міського центру зайнятості (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б, р/р 37179301900001 ГУДКУ у м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 03491091) кошти у розмірі 15 657 грн. 78 коп. (п'ятнадцять тисяч шістсот п'ятдесят сім грн. 78 коп.)

Стягувач - Київський міський центр зайнятості (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б, код ЄДРПОУ 03491091).

Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.01.2015
Оприлюднено26.01.2015
Номер документу42383146
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16933/14

Постанова від 20.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 05.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні