У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 822/3116/14
Головуючий у 1-й інстанції: Тарновецький І.І.
Суддя-доповідач: Біла Л.М.
15 січня 2015 року
м. Вінниця
Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Білої Л.М.
суддів: Гонтарука В. М. Матохнюка Д.Б.
за участю секретаря судового засідання: Лозінській Н.В.
за участю представників сторін:
позивача - ОСОБА_2
третьої особи - ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім на Подільській" на постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року у справі за адміністративним позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Хмельницькій області, Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, Державного реєстратора прав на нерухоме майно Трембач Світлани Валеріївни Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, третіх осіб на стороні відповідача: ОСОБА_6, ОСОБА_7, Приватного підприємства "Буд-СТ", Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім на Подільській", ТОВ "Корвет" про визнання бездіяльність протиправною, скасування рішення та зобов'язання вчинити дії ,
В С Т А Н О В И В :
В липні 2014 року ФОП ОСОБА_4 звернулася до суду з позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Хмельницькій області, Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, Державного реєстратора прав на нерухоме майно Трембач Світлани Валеріївни Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, третіх осіб на стороні відповідача ОСОБА_6, ОСОБА_7, Приватного підприємства "Буд-СТ", Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім на Подільській", ТОВ "Корвет" в якому з урахуванням уточнення позовних вимог просила: - скасувати рішення Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Хмельницькій області про реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3"; - визнати протиправними та скасувати рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції Трембач Світлани Валеріївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 12220915 від 07.04.2014 року, № 12222422 від 07.04.2014 року, № 12218682 від 07.04.2014 року та № 12261548 від 08.04.2014 року.
Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року позовні вимоги задоволено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, третя особа - ТОВ «Торговий Дім на Подільській» подала апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, а також невідповідність висновків суду обставинам справи, просила його скасувати та ухвалити нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити.
В судовому засіданні представник апелянта підтримав доводи викладені в апеляційній скарзі та просив щодо її задоволення.
Представник позивача в судовому засіданні просила відмовити в задоволенні апеляційної скарги третьої особи, посилаючись на письмові заперечення подані проти апеляційної скарги.
Представник ТОВ «Корвет» в судове засідання не з'явився, подавши 14.01.2015 року до суду заяву, в якій просив відкласти розгляд справи на іншу дату, у зв'язку із його зайнятістю в іншому судовому засіданні.
Ознайомившись із клопотанням представника ТОВ "Корвет" щодо перенесення апеляційного розгляду справи, колегія суддів не вбачає достатніх та обґрунтованих підстав для його задоволення, у зв'язку з відсутністю перешкод у представлені інтересів третьої особи у судовому засіданні керівником підприємства, або іншим фахівцем в галузі права.
15.05.2015 року до суду надійшло клопотання представника відповідача - Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Хмельницькій області, в якому останній просив відкласти розгляд апеляційної скарги. Однак, ознайомившись із заявленим клопотанням, колегія суддів не вбачає наявних підстав для його задоволення, а відтак, вважає за можливе проводити судовий розгляд справи за його відсутності.
Інші учасники процесу, а саме: Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, Державного реєстратора прав на нерухоме майно Трембач С.В. Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ПП "Буд-СТ" в судове засідання не з'явилися, хоча належним чином повідомлялися про дату, час і місце судового засідання.
Відповідно до ст.196 КАС України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Заслухавши суддю-доповідача, учасників процесу, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, постанова суду - без змін з таких підстав.
Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, що згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №22914453 від 12.06.2014 року за позивачем зареєстровано право власності на об'єкт нерухомого майна, а саме заклад ресторанного господарства - кафе загальною площею 226,0 кв.м., що знаходиться за адресою АДРЕСА_1.
Також, за вказаною адресою (АДРЕСА_1) зареєстровано ТОВ "Торговий Дім на Подільській".
11 січня 2012 року 14 сесією Хмельницької міської ради прийнято рішення № 25 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її в короткострокову оренду ТОВ "Торговий Дім на Подільській".
19 квітня 2012 року на підставі прийнятого рішення № 25 від 11.01.2012 року між ТОВ "Торговий Дім на Подільській" та Хмельницькою міською радою укладено договір оренди земельної ділянки № 681010004000455.
ТОВ "Торговий Дім на Подільській" з метою прибудови та надбудови торгівельних та офісних приміщень Торгового дому на АДРЕСА_1, подало до Інспекції ДАБК у Хмельницькій області декларацію про початок виконання будівельних робіт, яка була зареєстрована відповідно за №ХМ 08312091792 від 05.06.2012 року.
Проте, рішенням господарського суду Хмельницької області від 30 квітня 2013 року у справі №924/351/13 позов ФОП ОСОБА_4 до Хмельницької міської ради, ТОВ "Торговий Дім на Подільській" задоволено, а саме: визнано протиправним та скасовано рішення 14 сесії Хмельницької міської ради №25 від 11.01.2012 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її в короткострокову оренду ТОВ "Торговий Дім на Подільській". Визнано недійсним договір оренди земельної ділянки №681010004000455 від 19.04.2012 року між ТОВ "Торговий Дім на Подільській" та Хмельницькою міською радою, укладений на підставі рішення 14 сесії Хмельницької міської ради №25 від 11.01.2012 року. Вказане рішення набрало законної сили 09.07.2013 року.
Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду від 03.02.2014 року по справі № 822/4784/13-а скасовано реєстрацію: 1) декларації про початок виконання будівельних робіт подану ТОВ "Торговий Дім на Подільській", зареєстровану Інспекцією ДАБК у Хмельницькій області 05.06.2012 року, № ХМ 08312091792.
28 травня 2014 року між ОСОБА_4 та Хмельницькою міською радою було укладено Договір оренди землі № 512-01-2014/5824353 зареєстрований Реєстраційною службою Хмельницького міськрайонного управління юстиції під № 371990868101, на якій знаходиться об'єкт нерухомого майна, що належить на праві власності ОСОБА_4 та незавершене будівництво, що проводиться ОСОБА_4
Однак, 27 лютого 2014 року Інспекцією ДАБК у Хмельницькій області зареєстровано декларацію про готовність об'єкта (будівлі по АДРЕСА_1), збудованого TOB "Торговий дім на Подільській" до експлуатації ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3". (у зазначеній декларації документом, що підтверджує право користування земельною ділянкою TOB "Торговий дім на Подільській" вказано договір оренди землі № 681010004000455 від 19.04.2012 року).
На підставі Декларації про готовність об'єкта до експлуатації ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року, договору оренди землі № 681010004000455 від 19.04.2012 року та рішення 14 сесії Хмельницької міської ради №25 від 11.01.2012 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції Трембач С.В. прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 12220915 від 07.04.2014 року, № 12222422 від 07.04.2014 року, № 12218682 від 07.04.2014 року та № 12261548 від 08.04.2014 року.
Не погоджуючись із вказаними рішеннями, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов наступних висновків.
Згідно зі ч.1 ст.39 Закону України від 17.02.2011 року №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності", прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I-III категорій складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Форма декларації про готовність об'єкта до експлуатації, порядок її подання і реєстрації визначаються Кабінетом Міністрів України.
Прийняття рішення про реєстрацію (відмову у реєстрації) декларації про готовність об'єкта до експлуатації, видачу (відмову у видачі) сертифіката здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дати подання відповідних документів (ч.4 ст.39 Закону).
Датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є дата реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката (ч.5 ст.39 Закону).
Відповідно до ч.6 ст.39 Закону орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації, якщо така декларація подана чи оформлена з порушенням встановлених вимог.
Порядок подання і реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації конкретизовано Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №461 від 13 квітня 2011 року (надалі - Порядок). Пунктами 17-21 Порядку передбачено, що реєстрація декларації здійснюється з дотриманням вимог Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". Декларація приймається в дозвільному центрі за місцезнаходженням об'єкта. Реєстрацію декларації здійснює Інспекція за місцезнаходженням об'єкта на безоплатній основі. Замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції два примірники декларації за формою згідно з додатком 1. У разі подання декларації до дозвільного центру він передає її Інспекції не пізніше наступного робочого дня. Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, а другий - залишається в Інспекції, яка її зареєструвала. Замовник відповідно до закону відповідає за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації. Інспекція перевіряє протягом десяти робочих днів з дати подання (надходження) до неї декларації повноту даних, зазначених у ній, та реєструє декларацію. У разі коли декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, Інспекція повертає її на доопрацювання з обґрунтуванням підстав повернення у строк, передбачений для її реєстрації. Після усунення недоліків, що стали підставою для повернення декларації на доопрацювання, замовник може повторно звернутися до Інспекції для реєстрації декларації.
Як вірно встановлено судом першої інстанції, 27 лютого 2014 року відповідачем зареєстровано декларацію про готовність об'єкта до експлуатації серії ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3", однак при дослідженні документів, на підставі яких Інспекцією проводилася реєстрація вказаної декларації, було виявлено, що договір оренди землі № 681010004000455 від 19.04.2012 року, який зазначений у оскаржуваній декларації, як документ, що підтверджує право користування земельною ділянкою TOB "Торговий дім на Подільській" є недійсним на підставі рішення господарського суду Хмельницької області від 30 квітня 2013 року у справі №924/351/13 та декларація про початок виконання будівельних робіт від 05.06.2012 року № ХМ 08312091792, яка зазначена у оскаржуваній декларації, як дозвільний документ - скасована на підставі постанови Хмельницького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2014 року по справі № 822/4784/13, що свідчить про необґрунтованість здійснення реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, стосовно неправомірності прийняття Інспекцією рішення про реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації серії ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3", оскільки останнє прийнято на підставі документів, які містять недостовірні дані.
Що стосується правомірності дій Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції Трембач С.В. щодо прийняття рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 12220915 від 07.04.2014 року, № 12222422 від 07.04.2014 року, № 12218682 від 07.04.2014 року та № 12261548 від 08.04.2014 року, колегія суддів зазначає наступне.
Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації врегульовано нормами Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01 липня 2004 року № 1952-IV (далі - Закон), який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.
Пунктом 1 ч.1 ст.4 Закону передбачено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, право власності на нерухоме майно.
Відповідно до визначених ст.8 Закону повноважень, орган державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації (п. 1 ч.1).
Частиною 2 ст.9 Закону визначено, що державний реєстратор, зокрема встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав.
Згідно п.1 ч.1 ст.15 Закону, державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: 1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; 2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; 3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; 4) внесення записів до Державного реєстру прав; 5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; 6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Відповідно до ч.ч.1-4, 7 та 11 ст.16 Закону, визначено, що заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень подається до органу державної реєстрації прав у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених цим Законом. Реєстрація заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості їх надходження. Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі подаються оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень, їх копії, засвідчені в установленому порядку. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень не приймається у разі відсутності документа, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації прав та їх обтяжень. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень не приймається у разі відсутності документа, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації прав та їх обтяжень.
Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.
Під час подання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі фізична особа повинна пред'явити документ, що посвідчує її особу, а у разі подання заяви представником фізичної чи юридичної особи - також документ, що підтверджує його повноваження діяти від імені таких осіб. У випадках, установлених законом, представник іноземної особи пред'являє документи, легалізовані в установленому нормативно-правовими актами порядку.
Частиною 1 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що державна реєстрація прав проводиться на підставі: 1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом; 2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; 3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; 4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; 5) рішень судів, що набрали законної сили; 6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.
Пунктом 28 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 868 від 17 жовтня 2013 року (далі - Порядок) визначено, що державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ".
Статтею 24 Закону визначено, що у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.
Також вищевказаним Порядком передбачено, що під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках); повноважень заявника; відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону; наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
Пунктом 36 Порядку визначено, що для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.
Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, є: укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно чи його дублікат; свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат; свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат; видані нотаріусом свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікати; свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до закону; свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дублікат; свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи його дублікат, видані до 1 січня 2013 р. органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією; рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на право власності на земельну ділянку або державний акт на право постійного користування землею; рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди; заповіт, яким установлено сервітут на нерухоме майно; закон, яким установлено сервітут на нерухоме майно; рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації; рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з дербласними радами та їх виконавчими органами, місцевими державними адміністраціями міст Києва та Севастополя в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.
Як слідує з матеріалів справи, державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції Трембач С.В. на підставі заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, поданих ТОВ "Корвет", ПП "Буд-СТ", ОСОБА_7, ОСОБА_6, прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, згідно яких проведено державну реєстрацію права власності (форма власності - приватна), на приміщення, що розташоване за адресою АДРЕСА_1, за: - ТОВ "Корвет" - рішення № 12261548 від 08.04.2014 року; - ПП "Буд-СТ"- рішення № 12218682 від 07.04.2014 року; - ОСОБА_7 - рішення № 12220915 від 07.04.2014 року; - ОСОБА_6 - рішення № 12222422 від 07.04.2014 року.
Судом встановлено, що для проведення державної реєстрації права власності на приміщення, що розташоване за адресою АДРЕСА_1, останніми було надано рішення 14 сесії Хмельницької міської ради № 25 від 11.01.2012 року, договір оренди землі № 681010004000455 від 19.04.2012 року та декларацію про готовність об'єкта до експлуатації ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3". Однак, надані державному реєстратору рішення 14 сесії Хмельницької міської ради № 25 від 11.01.2012 року та договір оренди землі № 681010004000455 від 19.04.2012 року, рішеннями судів, які набрали законної сили, скасовано та визнано недійсними, а декларація про готовність об'єкта до експлуатації ХМ 143140560901 від 27.02.2014 року "Прибудова та надбудова торговельних та офісних приміщень в осях А-И та 1-3" прийнята на підставі документів, які містять недостовірні дані.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції Трембач С.В. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 12220915 від 07.04.2014 року, № 12222422 від 07.04.2014 року, № 12218682 від 07.04.2014 року та № 12261548 від 08.04.2014 року прийнятті з порушенням норм чинного законодавства України.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що доводи, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.
Відповідно до ст.200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в справі, підтвердженими доказами, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то колегія суддів апеляційної інстанції підстав для його скасування не вбачає.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім на Подільській" залишити без задоволення, а постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року - без змін.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно ст. 212 КАС України.
Ухвала суду складена в повному обсязі протягом п'яти днів з дня закінчення розгляду справи .
Головуючий /підпис/ Біла Л.М.
Судді /підпис/ Гонтарук В. М.
/підпис/ Матохнюк Д.Б.
З оригіналом згідно:
секретар
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2015 |
Оприлюднено | 26.01.2015 |
Номер документу | 42387192 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Біла Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні