Ухвала
від 20.01.2015 по справі 906/459/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

від "20" січня 2015 р. № 906/459/13

За заявою : Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м.Малин)

До боржника : Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м.Малин)

про визнання банкрутом

Суддя Гнисюк С.Д.

Присутні:

- від ініціюючого кредитора: Сергеєва Г.Г. - дов. №436/01 від 19.01.2015.

- від кредиторів: Костюченко О.О. - дов. №51 від 19.01.2015 (Малинський міський центр зайнятості).

- від боржника: Терещук О.В. - ліквідатор.

У провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №906/459/13 за заявою управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області до Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства, про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 12.11.2014 прийнято та призначено до розгляду в наступному судовому засіданні заяву ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/155 від 11.11.2014 про стягнення грошової винагороди арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 11.06.2013 по 30.09.2013 у сумі 8 411,33 грн з ініціюючого кредитора; прийнято та призначено до розгляду в наступному судовому засіданні клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/151 від 10.11.2014 про затвердження звіту про понесені та невідшкодовані витрати ліквідатором у ліквідаційній процедурі Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства станом на 10.11.2014 у сумі 4 510,47 грн.; прийнято та призначено до розгляду в наступному судовому засіданні клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/150 від 10.11.2014 про затвердження звіту про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Терещука О.В. за виконання повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 01.10.2013 по 31.10.2014 у сумі 35 150,44 грн.; розгляд справи відкладено; призначено наступне судове засідання для розгляду звіту ліквідатора Терещука О.В., ліквідаційного балансу Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства, вищезазначених клопотань та заяви ліквідатора Терещука О.В. на 20.01.2015; зобов'язано управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області надати письмове погодження/заперечення, з нормативно-правовим обгрунтуванням на заяву ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/155 від 11.11.2014; зобов'язано ліквідатора Терещука О.В. надати суду: заяву №02-09/04/155 від 11.11.2014 надіслати на адресу ініціюючого кредитора, докази надіслання подати до суду; інформацію органів ДАІ стосовно підстав зняття з обліку транспортних засобів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства; на засіданні комітету кредиторів розглянути питання щодо затвердження розміру оплати послуг ліквідатору Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства та відшкодування послуг розпоряднику майна Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за рахунок ініціюючого кредитора; зобов'язано кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства до дати наступного судового засідання подати до суду письмове погодження/заперечення, з нормативно-правовим обгрунтуванням, щодо затвердження звіту ліквідатора Терещука О.В. та ліквідаційного балансу Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства.

12.11.2014 до господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшла заява №7490/06-13-10 від 07.11.2014 Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області про визнання кредиторських вимог у сумі 1357,82 грн по заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 13.11.2014 зазначену заяву прийнято та призначено до розгляду у судовому засіданні.

В судовому засіданні 20.01.2015 розглядалась заява №7490/06-13-10 від 07.11.2014 Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області про визнання кредиторських вимог у сумі 1 357,82 грн по заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Представник Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області в засідання суду не з'явився. Про дату та час судового засідання належним чином повідомлений, про що свідчить, повернене до господарського суду Житомирської області, рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення. Про поважність причин неявки в судове засідання, не повідомив.

Ліквідатор Терещук О.В. в засіданні суду 20.01.2015 заявлені вимоги Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області визнав в повному обсязі, з віднесенням до другої черги реєстру вимог кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства. Надав суду для огляду в судовому засіданні оригінали доказів направлення Малинській ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області відзиву на зазначену заяву.

Присутні учасники у справі про банкрутство не заперечили щодо задоволення зазначеної заяви Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області.

Дослідивши заяву Малинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області суд встановив.

Незважаючи на визнання (невизнання) ліквідатором боржника грошових вимог кредиторів, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.

Постановою господарського суду Житомирської області від 01.10.2013, зокрема, визнано банкрутом Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства; відкрито ліквідаційну процедуру Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства.

Оголошення про визнання Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури опубліковано в офіційному друкованому органі "Голос України" від 18.10.2013 № 195.

12.11.2014 на адресу господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшла заява Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Малин) № 7490/06-13-10 від 07.11.2014 про визнання кредиторських вимог до Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) у сумі 1 357,82 грн. (т.4, а.с. 1-2).

У поданій заяві Малинська ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області просить визнати її кредиторські вимоги до в розмірі 1 357,82 грн. заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Свої вимоги заявник підтвердив звітами про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за період липень-серпень 2013 на загальну суму 1 357,82 грн.

Органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи (ст. 1 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

Завданнями центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є забезпечення адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску (п.1 ст. 12 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

Органи доходів і зборів мають право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску (п.7 ст.13 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

Враховуючи викладене, заявник є органом, який здійснює контроль за сплатою єдиного внеску, та має право стягувати з боржника несплачені суми єдиного внеску.

Відповідно до положень ст. 4 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства (м. Малин) є платником єдиного внеску.

Пунктом 1 ч. 2 ст. 6 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" визначено, що платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Наведене свідчить про наявність грошового зобов'язання Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) перед заявником у вигляді заборгованості по сплаті єдиного соціального внеску за липень-серпень 2013 в сумі 1 357,82, яке виникло після порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно абз. 5 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Закон), грошове зобов'язання - зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов'язань відносяться також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов'язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов'язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях.

Статтею 38 Закону передбачено наслідки визнання боржника банкрутом. Зокрема, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав. Вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Згідно з частиною 4 статті ст. 23 Закону, особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі. Відповідне правило не поширюється на вимоги кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, с п л а т и с т р а х о в и х в н е с к і в н а загальнообов'язкове державне п е н с і й н е та інше соціальне страхування.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 45 Закону, у другу чергу задовольняються, зокрема, зобов'язання із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування.

Дослідивши матеріали справи, господарський суд Житомирської області вважає що вимоги Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Малин) в сумі 1 357,82 грн., заявлені відповідно до вимог чинного законодавства, підтверджені належними доказами у матеріалах справи, тому підлягають визнанню у сумі 1 357,82 та включенню до другої черги реєстру вимог кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин).

Крім того, відповідно до п. 4.5 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013 №7, у випадках коли позивач звільнений від сплати судового збору: у разі задоволення позову повністю або частково судовий збір стягується з відповідача (повністю або пропорційно задоволеним вимогам) в дохід Державного бюджету України, якщо відповідач не звільнений від сплати цього збору.

Згідно п.п. 14 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, сплачується судовий збір в розмірі однієї мінімальної заробітної плати (яка встановлюється законом на 1 січня календарного року).

Враховуючи викладене, у зв'язку із звільненням Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору останній підлягає сплаті боржником в дохід Державного бюджету України у сумі 1218,00грн., які слід включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

В засіданні суду 20.01.2015 розглядалась заява ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/155 від 11.11.2014 про стягнення грошової винагороди арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна боржника за період з 11.06.2013 по 30.09.2013 у сумі 8 411, 33 грн. з ініціюючого кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м. Малин) .

Ліквідатор Терещук О.В. в засіданні суду 20.01.2015 зазначену заяву підтримав в повному обсязі.

Представник УПФ України в Малинському районі Житомирської області в засіданні суду подав додаткові докази для долучення до матеріалів справи, а саме: заперечення №366/06 від 16.01.2015 на заяву ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/155 від 11.11.2014 та протокол засідання комітету кредиторів боржника №7 від 20.01.2015 та заперечив щодо задоволення заяви ліквідатора.

Дослідивши матеріали справи, заяву ліквідатора Терещука О.В. та заперечення ініціюючого кредитора суд встановив.

Відповідно ч. 1-2 ст. 115 Закону, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 11.06.2013, зокрема, встановлено грошову винагороду арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна боржника в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна боржника, сплата якої здійснюється за р а х у н о к наявних у б о р ж н и к а коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або к о ш т і в, одержаних від продажу майна (майнових прав) б о р ж н и к а відповідно до частини 5 статті 115 Закону.

Відповідно до рішення комітету кредиторів боржника від 20.01.2015, вимогу арбітражного керуючого щодо виплати грошової винагороди Терещуку О.В. за виконання ним повноважень розпорядника майна боржника за період з 11.06.2013 по 30.09.2013 року у сумі 8 411,33грн. за рахунок управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області визнано безпідставною.

Враховуючи встановлене, ліквідатор Терещук О.В. щодо відмови в задоволенні зазначеної заяви не заперечив.

З огляду на те, що джерело виплати грошової винагороди арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна боржника встановлено ухвалою суду, яка набрала законної сили, суд відмовляє ліквідатору Терещуку О.В. у стягненні грошової винагороди арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна боржника за період з 11.06.2013 по 30.09.2013 у сумі 8 411, 33 грн. за рахунок управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області.

В засіданні суду 20.01.2015 розглядалось клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/151 від 10.11.2014 про затвердження звіту про понесені та невідшкодовані витрати ліквідатором у ліквідаційній процедурі Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства, станом на 10.11.2014, у сумі 4 510,47 грн.

Ліквідатор Терещук О.В., в засіданні суду 20.01.2015, зазначене клопотання підтримав в повному обсязі.

Присутні учасники у справі про банкрутство в засіданні суду 20.01.2015 щодо задоволення зазначеного клопотання не заперечили.

Дослідивши матеріали справи суд встановив.

Відповідно до п.п. 4, 5 ст. 115 Закону, витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг. Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону про банкрутство ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом (абз.13 п.37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 N 01-06/606/2013).

Відповідно до рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом зборів комітету кредиторів від 10.11.2014 вирішено: погодити звіт про здійснення та відшкодування витрат ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства - Терещука О.В. у сумі 4 510,47 грн.

Рішення комітету кредиторів не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу. Суд повинен давати оцінку цим рішенням та враховувати їх резолюції у прийнятті судових актів у справі, якщо такі рішення відповідають приписам чинного законодавства.

Враховуючи викладене, суд задовольняє клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/151 від 10.11.2014 та затверджує звіт про понесені та невідшкодовані витрати ліквідатором у ліквідаційній процедурі Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин), станом на 10.11.2014, у сумі 4 510,47 грн.

В судовому засіданні 20.01.2015 розглядалось клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/150 від 10.11.2014 про затвердження звіту про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Терещука О.В. за виконання повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 01.10.2013 по 31.10.2014 у сумі 35 150,44 грн.

Ліквідатор Терещук О.В. в засіданні суду 20.01.2015 подав клопотання, яким просить суд не затверджувати грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 01.10.2013 по 31.10.2014 у сумі 35 150,44 грн, з посиланням на протокол засідання комітету кредиторів №07 від 20.01.2015, на якому дане клопотання було розглянуте та одноголосно, комітетом кредиторів боржника, прийнято рішення - списати основну грошову винагороду ліквідатора у сумі 35150,44 грн, у зв'язку з відсутністю майна.

Присутні учасники у справі про банкрутство в засіданні суду 20.01.2015 прийняте рішення комітету кредиторів 20.01.2015 підтримали.

Дослідивши матеріали справи, клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/150 від 10.11.2014 та протокол засідання комітету кредиторів №7 від 20.01.2015 суд встановив.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно п. 4 ч. 1 ст. 80 ГПК України суд припиняє провадження у справі якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято господарським судом.

Суд встановив, що подане ліквідатором клопотання про відмову від клопотання №02-09/04/150 від 10.11.2014 не порушує законні права та інтереси інших осіб.

Враховуючи викладене, суд приймає відмову ліквідатора та припиняє розгляд клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/150 від 10.11.2014 про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Терещука О.В. за виконання повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 01.10.2013 по 31.10.2014 у сумі 35 150,44 грн.

В засіданні суду 20.01.2015 суд розглядав звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Ліквідатор Терещук О.В. в засіданні суду 20.01.2015 звітував про хід ліквідаційної процедури та вчиненні дії при здійсненні повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства з метою завершення процедури ліквідації боржника та припинення провадження у справі. Подав додаткові докази для долучення до матеріалів справи, а саме: відповідь №22 від 15.01.2015 начальника Радомишльського ЦНП 1808 УДАІ УМВС України в Житомирській області, з додатками. Зазначив, що ним проведені усі заходи, необхідні для ліквідації Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин). Просив суд затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства, ліквідувати банкрута та припинити провадження у справі, у зв'язку з припиненням підприємницької діяльності та відсутністю майнових активів.

Присутні учасники у справі про банкрутство в засіданні суду 20.01.2015 не заперечили щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, ліквідації банкрута та припинення провадження у справі.

Розглянувши матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників у справі про банкрутство, господарський суд Житомирської області, встановив наступне.

Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства (м. Малин) як юридичну особу зареєстровано виконавчим комітетом Малинської міської ради Житомирської області 18.04.1997, юридична адреса: 11601, Житомирська обл., м. Малин, вул. Українських повстанців, буд. 25, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію серії АОО № 518908 (т. 1 а.с. 161).

Відповідно до п. 1.1 розділу 1 Статуту (т. 1 а.с. 162-169) Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства засноване на комунальній власності територіальної громади міста Малина та підпорядковане Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого органу Малинської міської ради.

Засновником Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства є Малинська міська рада (п. 1.3 розділу 1 Статуту).

Як вбачається з рішення Малинської міської ради від 26.12.2012 (27-а сесія шостого скликання), листа Малинської міської ради № 120/02-04 від 18.01.2013 Малинська міська рада дала згоду на ліквідацію Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства шляхом визнання його банкрутом (т. 1 а.с. 126, 127).

Розділом 2 Статуту передбачено мета, предмет та напрямки діяльності Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства.

Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства ліквідується, зокрема, у разі визнання його у встановленому порядку банкрутом (п. 9.1 розділу 9 Статуту).

28.03.2013 до господарського суду Житомирської області надійшла заява управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м.Малин) про порушення провадження у справі про банкрутство Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) за правилами ст. ст. 10, 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі Закон).

Ухвалою суду від 02.04.2013, зокрема, прийнято заяву управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м.Малин) про порушення справи про банкрутство Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (ідентифікаційний код: 03343864) до розгляду.

Ухвалою суду від 11.06.2013 порушено провадження у справі про банкрутство Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (ідентифікаційний код: 03343864); визнано вимоги ініціюючого кредитора - управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м.Малин) до боржника в розмірі 415406,10 грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування як безспірні та такі, що не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника - Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (ідентифікаційний код: 03343864); призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Терещука Олександра Володимировича (ідентифікаційний номер фізичної особи-платника податків та інших обов'язкових платежів: 1924203578, ліцензія серії АВ № 592879 від 17.11.2011 р. адреса: м. Житомир, пров. 2-й Островського, буд. 18); встановлено арбітражному керуючому Терещуку О.В. оплату послуг (грошову винагороду) в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна боржника, сплата якої здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Оголошення про порушення провадження у справі про визнання банкрутом Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства опубліковане в газеті "Голос України" 22.06.2013 №116.

Після публікації оголошення на адресу господарського суду Житомирської області надійшли заяви з грошовими вимогами до боржника.

За результатами розгляду заявлених вимог, ухвалою господарського суду Житомирської області від 20.08.2013 затверджено реєстр вимог кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства на загальну суму 767924,30 грн., з включеними до нього вимогами конкурсних кредиторів: Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області на суму 423443,64 грн. основного боргу (друга черга); Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на суму 332049,99 грн. основного боргу (третя черга); включено в реєстр вимог кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства окремим рядком неустойку (штраф, пеню), що підлягає задоволенню в шосту чергу, наступних кредиторів: Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області на суму 16082,67 грн.; Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на суму 12430,67 грн.

Також, даною ухвалою визначено, що у зв'язку зі звільненням кредиторів - Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області, Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору за подання до господарського суду заяв з вимогами до боржника, судовий збір у сумі 2294,00 грн. підлягає сплаті боржником в дохід Державного бюджету України (перша черга). У зв'язку із звільненням ініціюючого кредитора Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області від сплати судового збору за подачу до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства судовий збір в сумі 5735,00 грн. підлягає сплаті боржником в дохід Державного Бюджету України (перша черга).

09.09.2013 розпорядником майна боржника було проведено засідання зборів кредиторів, на якому було визначено кількісний склад та обрано членів комітету кредиторів, а також прийнято рішення звернутись до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м.Малин), (протокол засідання зборів кредиторів №1).

Так, згідно листа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 03/01/5123 від 04.07.2013, боржник не є емітентом цінних паперів, у нього відсутнє свідоцтво про реєстрацію випусків акцій (т. 1 а.с. 247).

Проведено інвентаризацію майна боржника, про що свідчить акт № 1 від 12.08.2013 про результати інвентаризації наявних коштів (т. 2 а.с. 80-81, т.3 а.с.4).

Також, розпорядником майна подано інвентаризаційний опис товарно-матеріальних цінностей боржника (т. 2 а.с. 84-86), акт інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами, кредиторами станом на 12.08.2013 (т. 2 а.с. 87-88); аналіз фінансово-господарської діяльності боржника № 02-09/62 від 19.08.2013 р. (т. 2 а.с. 95-108), аналіз фінансово-господарської діяльності боржника № 02-09/92 від 13.09.2013.

З поданих аналізів про фінансово-господарську діяльність боржника вбачається, що ознак з дій приховування банкрутства, фіктивного банкрутства, фактів доведення до банкрутства підприємства не виявлено; активами підприємства, які можуть бути реалізовані для часткового погашення вимог кредиторів є дебіторська заборгованість, яка в подальшій процедурі повинна бути стягнена з боржників.

Як вбачається з рішення виконавчого комітету Малинської міської ради № 73 від 28.02.2011, останній вирішив, зокрема, передати майно з балансу боржника на баланс ВК ЖРЕП та МКП "Благоустрій" (т. 1 а.с. 148-155).

Постановою господарського суду від 01.10.2013, зокрема, припинено процедуру розпорядження майном Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства; припинено повноваження розпорядника майна Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства арбітражного керуючого Терещука О.В.; визнано банкрутом Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства; відкрито ліквідаційну процедуру Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства строком на 12 місяців, тобто до 01.10.2014 р. включно; призначено ліквідатором Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства арбітражного керуючого Терещука О.В.

Оголошення про визнання Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури опубліковано в офіційному друкованому органі "Голос України" від 18.10.2013 р. № 195.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 28.11.2013, зокрема, визнано вимоги Малинського міського центру зайнятості за заявою від 14.11.2013 № 1091 з вимогами до боржника на суму 12532,17грн. страхових внесків та 529,32 грн. пені з віднесенням до шостої черги вимог кредиторів; стягнуто з боржника Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства в дохід державного бюджету 1147,00 грн. за розгляд судом кредиторської заяви Малинського міського центру зайнятості у даній справі, у зв'язку із звільненням від сплати судового збору кредитора Малинського міського центру зайнятості, які включено до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

16.10.2013 на адресу господарського суду Житомирської області від ВДВС Малинського РУЮ надійшли копії постанов про закінчення виконавчого провадження щодо боржника.

Малинська районна рада Житомирської області листом №37/170 від 29.10.2013 повідомила, що у зв'язку з тим, що Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства не входить до сфери управління Малинської районної ради, рішення щодо даного підприємства районною радою не приймалися та матеріали щодо діяльності підприємства відсутні (т.3, а.с. 22).

Довідкою №03-08/2728 від 31.10.2013 Малинське управління Державної казначейської служби України Житомирської області повідомляє, що станом на 30.10.2013 в управлінні на ім'я боржника відкрито два рахунки: №35442002006900 та № 37121095032813 (т.3 а.с. 23). Рахунок №35443001006900 закрито 15.03.2012.

За період здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута було вжито ряд заходів з метою фактичного встановлення майнового стану банкрута та наявності ліквідаційної маси підприємства:

- від керівника банкрута прийнято документацію, печатку та штампи (т.3 а.с. 15-19);

- ліквідатором видано наказ про скасування довіреностей, виданих на представництво керівником боржника (т.3 а.с.3);

- надіслано усі необхідні запити. Зокрема, направлено запит до Малинської міської ради та Малинської районної ради щодо надання актів приймання-передавання майна боржника за весь період його господарської діяльності;

- встановлено, що працівники підприємства у трудових відносинах з боржником не перебувають. Майнові активи у боржника - відсутні;

- встановлено наявність дебіторської заборгованості Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради (м.Малин) у сумі 7 265,78 грн., згідно акту звірки станом на 12.08.2013. Ліквідатором направлено претензію (т.3 а.с.14). В результаті проведеного аналізу окремих господарських операцій боржника виявлено, що Виробниче комунальне житлово-ремонтно експлуатаційне підприємство Малинської міської ради (м.Малин) здійснювало погашення комунальних платежів за населення на рахунок Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період надання послуг боржником;

- проведено аналіз отриманих документів від Малинської міської ради щодо приймання - передавання майна Малинським державним виробничим підприємством комунального господарства. Так, попередньо виявлено необоротні активи, які передавалися міською радою або іншими юридичними особами, у яких балансоутримувачем є міська рада, але були передані згідно рішення міської ради з балансу боржника, зокрема, комп'ютери 3 шт., телефон-факс 2 шт., зварювальний апарат, болгарка, жалюзі вертикальні 10 шт., люстра 2 шт., стілець офісний, світильник, телефонний апарат, стіл письмовий 2 шт., меблі офісні, меблева стінка, ксерокс. Ліквідатором вжито заходи по витребуванню зазначеного майна у Малинської міської ради;

- проведено інвентаризацію майна, внаслідок якої до ліквідаційної маси включено: залишок коштів на поточному рахунку АТ "Райффайзенбанк "Аваль" - 86,81грн. та АТ "Укрсибббанк" - 122,40грн.; залишок коштів у касі боржника - 0,98 грн.; дебіторська заборгованість ВК ЖРЕП м.Малин -7 265,78 грн.

- на рахунку АТ"ВТБ Банк" виявлено та включено до ліквідаційної маси залишок коштів боржника у сумі 1 680,06 грн.

- встановлено наявність заборгованості населення за надання житлово-комунальних послуг. Направлено відповідні претензії щодо наявності боргу.

Для надання пояснень, щодо наявності дебіторської заборгованості, в засідання суду 21.01.2014 в порядку ст. 30 ГПК України, викликано колишнього керівника Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства Вороніна Ю.В.

Воронін Ю.В. в судовому засіданні від 21.01.2014 надав усні пояснення по питанню наявності дебіторської заборгованості. Зазначив, що існує заборгованість Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради перед Малинським державним виробничим підприємством комунального господарства в сумі 7265,78 грн. Даний борг Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради визнало, підписавши акт звірки. На адресу вказаного дебітора направлено вимогу, але відповіді не надійшло. Також, вказав, що стосовно наявності заборгованості по заробітній платі працівникам Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства направлялись листи до Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради та органів прокуратури. Відповіді на дані листи не надходили. Повідомляє, що дебіторська заборгованість населення перед боржником складає більше 40 тис. грн. Перелік даних осіб є в матеріалах справи.

Також, в порядку ст. 30 ГПК України у судові засідання неодноразово викликався колишній головний бухгалтер Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства для дачі пояснень по справі.

Ліквідатором не стягнуто дебіторську заборгованість з населення у зв'язку з відсутністю договорів про надання житлово-комунальних послуг.

Рішенням комітету кредиторів від 10.11.2014 (протокол №6) списано дебіторську заборгованість банкрута у сумі 3 415,78 грн.

Також в процесі здійснення ліквідаційної процедури встановлено, що боржником було придбано автомобіль ГАЗ 2410 за 1 610,50 грн., газонокосарку за 1 865,89 грн.та кущоріз за 3 200,00грн. Дії по витребуванню майна є безперспективними, оскільки відсутні необхідні документи.

Рішенням комітету кредиторів від 20.01.2015 погоджено дії ліквідатора щодо недоцільності включення до ліквідаційної маси автомобіля ГАЗ 2410 за 1 610,50грн., газонокосарки за 1 865,89 грн., кущорізу за 3200,00грн. у з в'язку з їх відсутністю.

Отримані дублікати виписок банку ПАТ "ВТБ Банк" по поточному рахунку №26000013025200. Придбаних основних засобів не виявлено.

Виробниче комунальне житлово-ремонтно експлуатаційне підприємство Малинської міської ради погасило борг перед боржником в сумі 7265,78грн.

Ліквідатором проведено роботу по закриттю рахунків боржника (т.3 а.с.112, 159).

Іншого майна банкрута не виявлено.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 21.01.2014, зокрема, визнано вимоги управління Пенсійного фонду України в Малинському районі за заявою від 06.12.2013 №14050/06 до Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства на суму 2510,73грн. поточної заборгованості по єдиному внеску з травня місяця по червень місяць 2013 за період з 21.06.2013 по 23.07.2013 з віднесенням їх до другої черги вимог кредиторів.

Крім того, ліквідатором встановлено, що за боржником зареєстровано 3 автомобілі: ВАЗ 2121 (1987), ГАЗ 53А (1972) та ГАЗ 2410 (1978).

Згідно рішення виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області від 28.02.2011 №73, ГАЗ53 було передано на баланс Малинського КП"Благоустрій".

Відповідно до довідки Радомишльського ЦНП 1808 УДАІ УМВС України в Житомирській області №22 від 15.01.2015 за банкрутом транспортних засобів не зареєстровано.

Згідно довідки Державної інспекції сільського господарства № 01/2228 від 20.05.2014 за боржником сільськогосподарська техніка не зареєстрована (т.3 а.с. 216).

У Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно банкрута відомості відсутні (т.3 а.с. 217).

У Державному реєстрі іпотек відомості щодо банкрута відсутні (т.3 а.с. 219-220).

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №09/04/19498/нк від 21.10.2014 повідомляє про відсутність у боржника акцій емітентів (т.3 а.с. 222).

Відповідно до довідки Регіонального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області № 2868/1.3 від 14.10.2014 за боржником не зареєстровані великотоннажні автомобілі та інші технологічні транспортні засоби (т.3 а.с. 223).

Житомирська митниця Міндоходів листом №8/285144 від 15.10.2014 повідомляє, що інформація про наявність чи відсутність зареєстрованого майна за боржником відсутня (т.3 а.с. 224).

Про відсутність зареєстрованих повітряних суден за банкрутом повідомляє Державіаслужба України у листі №20.01.19-11255 від 13.10.2014 (т.3 а.с. 225).

Згідно довідки виконавчого комітету Малинської міської ради № 292 від 12.11.2014 документи з кадрових питань банкрута прийняті на збереження (т. 3 а.с.288).

Всього за період проведення ліквідаційної процедури:

- надійшло коштів у сумі 5 850,57 грн.

- використано коштів у сумі 5 850,57 грн.

Ліквідатором погашено вимоги кредиторів першої черги у сумі 2 421,35 грн., а саме: заробітна плата у процедурі розпорядження майном на суму 693,88 грн. (Сметаніна С.М. - 170,00грн., Воронін Ю.В. - 523,88 грн.) та судовий збір - 1 727,47 грн.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута (т.3 а.с.285-286).

В зв'язку з відсутністю у банкрута майнових активів та грошових коштів залишається непогашеною заборгованість перед кредиторами.

Згідно протоколу зборів кредиторів банкрута від 02.09.2014, останніми прийнято рішення щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (т.3 а.с.176).

Відповідно до абз. 12 ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Згідно частини 2 зазначеної статті, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Відповідно до ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Пунктом 6 частини 1 статті 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" рішення суду про ліквідацію юридичної особи - банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

За таких обставин юридична особа банкрут - Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства підлягає виключенню з Єдиного державного реєстру.

На час розгляду у судовому засіданні звіту майнові активи згідно з ліквідаційним балансом банкрута відсутні, з поданих суду матеріалів вбачається, що ліквідатором банкрута вжито необхідні заходи для виявлення документації і майнових активів боржника.

При реалізації своїх прав та обов'язків ліквідатор зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Враховуючи, що підприємство-банкрут припинило господарську діяльність, його майно та кошти для задоволення вимог кредиторів відсутні, суд вважає, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а підприємство - банкрут, як юридична особа, ліквідації.

Згідно з п. 6 частини 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Враховуючи викладене, господарський суд Житомирської області, на підставі наявних в матеріалах справи документів, зважаючи на рішення комітету кредиторів та усних пояснень ліквідатора в судовому засіданні вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора банкрута Терещука О.В., ліквідаційний баланс Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) та ліквідувати дане підприємство.

Керуючись статтями 1, 2, 23, 38, 45-46, 83, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 4 ч. 1 статті 80, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтею 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", господарський суд Житомирської області, -

УХВАЛИВ:

1. Визнати вимоги Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Малин) до Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) на суму 1 357,82 грн., які включити до другої черги реєстру вимог кредиторів.

2. У зв'язку із звільненням кредитора Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору за подання до господарського суду заяви з вимогами до Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин), судовий збір у сумі 1 218,00 грн. підлягає сплаті боржником в дохід Державного бюджету України (перша черга).

3. Відмовити ліквідатору Терещуку О.В. у задоволенні заяви №02-09/04/155 від 11.11.2014 про стягнення грошової винагороди арбітражному керуючому Терещуку О.В. за виконання повноважень розпорядника майна Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) за період з 11.06.2013 по 30.09.2013 у сумі 8 411, 33 грн з ініціюючого кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Малинському районі Житомирської області (м. Малин).

4. Затвердити звіт ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин) Терещука О.В. про понесені та невідшкодовані витрати у ліквідаційній процедурі Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м.Малин) у сумі 4 510,47 грн.

5. Припинити розгляд клопотання ліквідатора Терещука О.В. №02-09/04/150 від 10.11.2014 про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Терещука О.В. за виконання повноважень ліквідатора Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства за період з 01.10.2013 по 31.10.2014 у сумі 35 150,44 грн.

6. Затвердити звіт ліквідатора Терещука О.В. та ліквідаційний баланс Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства (м. Малин).

7. Ліквідувати юридичну особу - Малинське державне виробниче підприємство комунального господарства (м. Малин), як юридичну особу, зареєстровану виконавчим комітетом Малинської міської ради Житомирської області 18.04.1997, юридична адреса: 11601, Житомирська обл., м. Малин, вул. Українських повстанців, буд. 25, ідентифікаційний код: 03343864.

8. Вимоги кредиторів вважати погашеними.

9. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

10. Ліквідатору Терещуку О.В.:

- включити визнані судом вимоги Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м.Малин) до другої черги реєстру вимог кредиторів Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства та судовий збір, який підлягає сплаті боржником в дохід Державного бюджету України, у сумі 1218,00грн., до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.;

- надати суду докази знищення печатки (акт) та закриття рахунків Малинського державного виробничого підприємства комунального господарства;

- вжити заходів щодо виключення ліквідованої особи з ЄДРПОУ та надіслати на адресу суду підтверджуючі документи;

- повідомити Головне управління юстиції у Житомирській області (територіальний орган з питань банкрутства) про завершення ліквідаційної процедурі.

11. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів, введений ухвалою господарського суду Житомирської області від 11.06.2013.

12. Провадження у справі припинити.

13. Реєстраційній службі Малинського районного управління юстиції надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР про внесення запису про судове рішення щодо ліквідації юридичної особи та припинення провадження у справі, що пов'язане з банкрутством, згідно запиту.

14. Копію ухвали суду надіслати кредиторам, ліквідатору Терещуку О.В., Реєстраційній службі Малинського районного управління юстиції, Відділу державної виконавчої служби Малинського районного управління юстиції, відділу з питань банкрутства Головного управлінню юстиції у Житомирській області, Головному управління статистики у Житомирській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення згідно з ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя Гнисюк С.Д.

Віддрукувати:

1 - в справу

2 - УПФУ в Малинському районі Житомирської обл. - 11601, м. Малин, Площа Соборна, 12а (рек. з повід.).

3 - Малинському державному виробничому підприємству комунального господарства - 11601, Житомирська обл., м. Малин, вул. Українських повстанців, буд. 25 - (рек. з повід.).

4-Малинській ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області - 11603, Житомирська обл., м. Малин, пл. Соборна, 10 (рек. з пов.);

5 - Малинський міський центр зайнятості (11601, Житомирська обл., м. Малин, вул. Шевченка, буд. 1А) - (рек. з пов.)

6 - а/к Терещуку О.В. - 10002, м.Житомир, вул.В.Бердичівська, 112 (контора арбітражних керуючих)- (рек. з повід.).

7- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області ( 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1)(до відома)

8 - Головному управлінню статистики у Житомирській області -( 10003,м.Житомир, вул. Яна Гамарника ,6а) (до відома)

9- РС Малинського РУЮ (11603, смт. Малин, вул. Неманихіна, 3) + запит (рек. з повід.)

10- Відділ державної виконавчої служби Малинського районного управління юстиції (11600, м. Малин, вул. Огієнка, 65) рек. з повід.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення20.01.2015
Оприлюднено23.01.2015
Номер документу42389008
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/459/13

Ухвала від 20.11.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 20.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 13.11.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 21.01.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 10.12.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 28.11.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 25.11.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Постанова від 01.10.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 20.08.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 16.08.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні