cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20" січня 2015 р. Справа № 916/4497/14
За позовом: Публічного акціонерного товариства Комерційний банк "Приватбанк"
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід"
про стягнення 41 102 грн.
Суддя Степанова Л.В.
Представники:
Від позивача: Берчатова Л.В. за довіреністю
Від відповідача: не з'явився
Суть спору: про стягнення 41 102 грн.
Публічне акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк" звернулось до господарського суду Одеської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" про стягнення 41 102 грн.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 12.11.2014р. порушено провадження у справі № 916/4497/14.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 27.11.2014р., для забезпечення повного та всебічного розгляду справи № 916/4497/14, судом було витребувано у реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції розширений витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід".
10.12.2014р. до матеріалів справи надійшло клопотання позивача про відкладення розгляду справи, а також доручення до матеріалів справи витягу з ЄДР стосовно відповідача (вх. № 32685/14 від 10.12.2014р.).
11.12.2014р. до матеріалів справи надійшов супровідний лист реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції № 12.8-8629/14823-12.8-28 від 05.12.2014р. (вх. № 32791/14 від 11.12.2014р.) разом із витягом з ЄДР стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід", виготовлений станом на05.12.2014р.
У судовому засіданні від 25.12.2014р. представником позивача було надано супровідний лист (вх. № 34194/14 від 25.12.2014р.) разом із додатком до нього, а також заяву про продовження строку розгляду справи на 15 днів (вх. № 2-6079/14 від 25.12.2014р.).
Ухвалою господарського суду Одеської області від 25.12.2014р. строк розгляду справи № 916/4497/14 було продовжено до 25.01.2015р.
На адресу відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід", що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у відповідності до спеціального витягу з цього реєстру станом на 27.11.2014р., а також у витягу станом на 05.12.2014р., а також на адресу, визначену позивачем у поданій ним позовній заяві, господарським судом, в порядку ст. 87 Господарського процесуального кодексу України, надсилались копії процесуальних документів, винесених в ході розгляду справи № 916/4497/14. Конверти з поштовими відправленнями, надіслані на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід", були повернуті до господарського суду у зв'язку з неможливістю їх вручення адресату.
До повноважень господарських судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, тому примірник повідомлення про вручення рекомендованої кореспонденції, надісланої на юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що був повернутий органом зв'язку з позначкою "адресат вибув" та "адресат відсутній", вважається належним доказом виконання господарським судом обов'язку щодо повідомлення належним чином Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" про час і місце проведення судових засідань по даній справі (згідно з п. 4 Інформаційного листа Вищого господарського суду України „Про деякі питання практики застосування норм Господарського процесуального кодексу України, порушені у доповідних записках про роботу господарських судів у 2005 році" від 02.06.2006р. № 01-8/1228).
Відповідно до п. 3.9.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011р. № 18 „Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
За таких обставин господарський суд дійшов висновку щодо належного повідомлення Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" про час та місце розгляду даної справи. Однак, незважаючи на це, даний відповідач жодного разу не скористався наданим законом правом на участь свого представника у судовому процесі, відзиву на позов не надав, у зв'язку з чим справа розглядається за наявними в ній матеріалами згідно зі ст. 75 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянув матеріали справи, суд встановив:
03 березня 2011 року Публічним акціонерним товариством "Комерційний банк "ПриватБанк" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" було підписано Заяву про відкриття поточного рахунку та картку з примірниками підписів та відбитком печатки, відповідно до якої позивач зобов'язався при наявності вільних грошових коштів здійснювати обслуговування кредитного ліміту Клієнта за рахунок кредитних коштів в межах ліміту, про розмір якого банк сповіщає клієнта на свій розсуд або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку банка з клієнтом. Порядок, встановлення, зміна ліміту, погашення заборгованості та розмір відсоткової ставки за користування кредитним лімітом регламентується Умовами та Правилами надання банківських послуг та Тарифами банку, розміщеними в мережі Інтернет на сайті www.privatbank.ua , які разом з цією заявою складають договір банківського обслуговування.
Відповідно до положень п. п. 3.18.1.1, 3.18.1.3 Умов та Правил надання банківських послуг (надалі по тексту - Умови) кредитний ліміт на поточний рахунок надається на поповнення обігових коштів та здійснення поточних платежів Клієнта, в межах кредитного ліміту. Кредит надається в обмін на зобов'язання Клієнта щодо повернення кредиту, сплати процентів та винагороди.
Пунктом 3.18.1.6 Умов передбачено, що ліміт може бути змінений Банком в односторонньому порядку, передбаченому Умовами, у разі зниження надходжень грошових коштів на поточний рахунок або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку. Підписавши Угоду, Клієнт висловлює свою згоду на те, що зміна Ліміту проводиться Банком в односторонньому порядку шляхом повідомлення Клієнта на свій вибір або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системи клієнт-банк, Інтернет клієнт банк, sms - повідомлення або інших).
Згідно з п. 3.18.1.8 Умов - проведення платежів Клієнта у порядку обслуговування кредитного ліміту, проводиться Банком протягом одного року з моменту підписання угоди про приєднання Клієнта до "Умов та Правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки" або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт - банк / Інтернет клієнт - банк, або у формі обміну паперовій або електронній інформацією, або в будь-якій іншій формі - "Угода").
Відповідно до п. 3.18.1.16 Умов при укладанні договорів і угод, чи вчинені інших дій, що свідчать про приєднання Клієнта до "Умов та Правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки" або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт - банк / Інтернет клієнт - банк, або у формі обміну паперовій або електронній інформацією, або в будь-якій іншій формі) Банк і Клієнт допускають використання підписів Клієнта у вигляді електронно - цифрового підпису та/або підтвердження через пароль, спрямований Банком через верифікований номер телефону, який належить уповноваженій особі Клієнта з правом "першого" підпису. Підписання договорів і угод таким чином прирівнюється до укладання договорів та угод у письмовій формі.
Пунктом 3.18.2.3.4 Умов передбачено, що Банк має право при порушені Клієнтом будь-якого із зобов'язань, передбаченого Умовами, змінити умови кредитування - вимагати від Клієнта дострокового повернення кредиту, сплати відсотків за його користування, виконання інших зобов'язань за кредитом в повному обсязі.
Відповідно до п. 3.18.4.1 Умов яким затверджений порядок розрахунків, визначено, що за користування кредитом в період з дати виникнення дебетового сальдо на проточному рахунку Клієнта при закритті банківського дня Клієнт зобов'язується сплачувати проценти, виходячи з процентної ставки, розмір якої залежить від строку користування кредитом (диференційована процентна ставка).
Пунктом 3.18.4.4 Умов передбачено, що Клієнт зобов'язався сплачувати Банку винагороду за використання Ліміту 1-го числа кожного місяця в розмірі 0,9% від суми максимального сальдо кредиту, що існував на кінець банківського дня за попередній місяць, в порядку, передбаченому Умовам і правилами надання банківських послуг.
Відповідно до п. 3.18.5.1 Умов при порушені Клієнтом будь-якого із зобов'язань по сплаті відсотків по сплаті відсотків за користування кредитом, передбачених п. п. 3.18.2.2.2, 3.18.4.1, 318.4.2, 3.18.4.3 Умов, термінів повернення кредиту, передбачених п. п. 3.18.1.8, 3.18.2.2.3, 3.18.2.3.4, винагороди, передбаченого п. п. 3.18.2.2.5, 3.18.4.4, 3.18.4.5, 3.18.4.6 Клієнт сплачує Банку за кожний випадок порушення пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який сплачується пеня (у % річних) від суми простроченого платежу за кожний день простроченого платежу.
Згідно з п. 3.18.5.4 Умов нарахування неустойки за кожний випадок порушення зобов'язань, передбаченої п. п. 3.18.0.5.1, 3.18.5.2, 3.18.5.3 здійснюється протягом 3 (трьох) років з дня, коли відповідне зобов'язання мало бути виконане Клієнтом.
Пунктом 3.18.6.1 Умов передбачено, що обслуговування кредитного Ліміту на поточному рахунку Клієнта здійснюється з моменту подачі Клієнтом до Банку заяви на приєднання до "Умов та Правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки") або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / Інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-який іншій формі) та / або з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання коштів у рамках кредитної Лінії в межах зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих засобів до повного виконання зобов'язань сторонами.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно Заяви про відкриття поточного рахунку від 03 березня 2011 року відповідач - Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" приєдналось до "Умов та Правил надання банківських послуг", тарифів банку, що розміщені в мережі Інтернет на сайті www.privatbank.ua , які разом з відповідною заявою складають договір банківського обслуговування від 03.03.2011р.
При цьому, як зазначає позивач у своєму позові, останнім було встановлено кредитний ліміт, на поточний рахунок 26005054403322 в електронному вигляді через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системи клієнт-банк, Інтернет клієнт банк, sms - повідомлення або інших), що визначено та врегульовано "Умовами та Правил надання банківських послуг". При цьому, свої зобов'язання за договором банківського обслуговування від 03.03.2011р. позивач виконав у повному обсязі, надавши відповідачу кредитний ліміт в розмірі 34 600,00 грн.
19.08.2014р. Публічне акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк" звернулось до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" з претензією № 10221ODG0S0BI відповідно до якої просить негайно погасити прострочену заборгованість, яка складається з простроченої заборгованості: за тілом кредиту у розмірі 22 787,87 грн., за відсотками у розмірі 10 833,73 грн., з комісії за користування кредитом у розмірі 2 461,08 грн., з пені у розмірі 4 472,90 грн.
Проте, як зазначає позивач, відповідачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" зобов'язання за договором банківського обслуговування від 03.03.2011р. належним чином виконані не були та не були сплачені грошові кошти для погашення заборгованості.
Враховуючи вищенаведене, Публічне акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк" звернулось до господарського суду Одеської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" про стягнення заборгованості у розмірі 41 102 грн., що складається з заборгованості, яка утворилась станом на 28.08.2014р.: за кредитом у розмірі 22 787,87 грн., за відсотками за користування кредитом у розмірі 11 152,76 грн., комісії за користування кредитом у розмірі 2 461,08 грн., пені за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором у розмірі 4 700,29 грн. згідно наданого розрахунку. Свої вимоги позивач обґрунтовує порушенням відповідачем прийнятих на себе за договором банківського обслуговування від 03.03.2011р. зобов'язань, а також приписами Господарського та Цивільного кодексів України.
Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" жодного разу у судові засідання не з'явився, правової позиції по заявленим позовним вимогам не висловив, доказів, які б спростовували позовні вимоги Публічне акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк", не надав.
Згідно зі ст. 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
У відповідності до ч. 2 ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу, у тому числі і з договорів. Згідно ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Зобов'язання, в свою чергу, згідно вимог ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України, має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу. Одностороння відмова від виконання зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Відповідно до ст. 345 Господарського кодексу України кредитні операції полягають у розміщенні банками від свого імені, на власних умовах та на власний ризик залучених коштів юридичних осіб (позичальників) та громадян. Кредитними визнаються банківські операції, визначені як такі законом про банки і банківську діяльність. Кредитні відносини здійснюються на підставі кредитного договору, що укладається між кредитором і позичальником у письмовій формі. У кредитному договорі передбачаються мета, сума і строк кредиту, умови і порядок його видачі та погашення, види забезпечення зобов'язань позичальника, відсоткові ставки, порядок плати за кредит, обов'язки, права і відповідальність сторін щодо видачі та погашення кредиту.
У відповідності до ст. 1054 Цивільного кодексу України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. При цьому, до відносин за кредитним договором застосовуються положення параграфа 1 цієї глави „Позика", якщо інше не встановлено цим параграфом і не випливає із суті кредитного договору.
Статтею 1069 Цивільного кодексу України закріплено, що якщо відповідно до договору банківського рахунка банк здійснює платежі з рахунка клієнта, незважаючи на відсутність на ньому грошових коштів (кредитування рахунка), банк вважається таким, що надав клієнтові кредит на відповідну суму від дня здійснення цього платежу. Права та обов'язки сторін, пов'язані з кредитуванням рахунка, визначаються положеннями про позику та кредит (параграфи 1 і 2 глави 71 цього Кодексу), якщо інше не встановлено договором або законом.
В силу положень ст. 1048 Цивільного кодексу України позикодавець має право на одержання від позичальника процентів від суми позики, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно ч. 2 ст. 615 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов'язання.
Як вбачається з наявних в матеріалах справи доказів, зокрема, належним чином завіреної копії довідки про розміри встановлених кредитних лімітів № 08.7.0.0.0.140915092858 від 15.09.2014р., виписок по рахунку № 26005054403322, позивач - Публічне акціонерним товариством Комерційний банк "Приватбанк" свої зобов'язання за договором банківського обслуговування від 03.03.2011р. виконало у повному обсязі шляхом надання відповідачу кредитного ліміту у розмірі 34 000,00 грн.
Відповідно до положень п. п. 3.18.1.1, 3.18.1.3 Умов та Правил надання банківських послуг (надалі по тексту - Умови) кредитний ліміт на поточний рахунок надається на поповнення обігових коштів та здійснення поточних платежів Клієнта, в межах кредитного ліміту. Кредит надається в обмін на зобов'язання Клієнта щодо повернення кредиту, сплати процентів та винагороди.
Пунктом 3.18.6.1 Умов передбачено, що обслуговування кредитного Ліміту на поточному рахунку Клієнта здійснюється з моменту подачі Клієнтом до Банку заяви на приєднання до "Умов та Правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки") або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / Інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-який іншій формі) та / або з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання коштів у рамках кредитної Лінії в межах зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих засобів до повного виконання зобов'язань сторонами.
Отже, з урахуванням наявних в матеріалах справи доказів, суд доходить висновку про правомірність нарахованої позивачем заборгованості за кредитом у розмірі 22 787,87 грн. та заборгованості по процентам за користування кредитом у розмірі 11 152,76 грн., згідно наданого розрахунку, яка в свою чергу, підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.
Також, позивач просить стягнути з відповідача пеню за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором у розмірі 4 700,29 грн. та заборгованість по комісії за користування кредитом у розмірі 2 461,08 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 549, п. 3 ч. 1 ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов'язання настають наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки грошової суми, яку боржник повинен сплатити кредиторові у рази порушення ним зобов'язання.
Так, згідно ч. 3 ст. 549 Цивільного кодексу України, пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення виконання.
Згідно з п. 6 ст. 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Відповідно до п. 3.18.5.1 Умов при порушені Клієнтом будь-якого із зобов'язань по сплаті відсотків по сплаті відсотків за користування кредитом, передбачених п. п. 3.18.2.2.2, 3.18.4.1, 318.4.2, 3.18.4.3 Умов, термінів повернення кредиту, передбачених п. п. 3.18.1.8, 3.18.2.2.3, 3.18.2.3.4, винагороди, передбаченого п. п. 3.18.2.2.5, 3.18.4.4, 3.18.4.5, 3.18.4.6 Клієнт сплачує Банку за кожний випадок порушення пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який сплачується пеня (у % річних) від суми простроченого платежу за кожний день простроченого платежу.
Пунктом 3.18.6.1 Умов передбачено, що обслуговування кредитного Ліміту на поточному рахунку Клієнта здійснюється з моменту подачі Клієнтом до Банку заяви на приєднання до "Умов та Правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки") або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / Інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-який іншій формі) та / або з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання коштів у рамках кредитної Лінії в межах зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих засобів до повного виконання зобов'язань сторонами.
Таким чином, розглянувши позовні вимоги в частині стягнення з відповідача пені за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором у розмірі 4 700,29 грн. та заборгованості по комісії за користування кредитом у розмірі 2 461,08 грн., суд вважає їх обґрунтованими та такими, що нараховані відповідно до вимог чинного законодавства в зв'язку чим підлягають стягненню з відповідача на користь позивача.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Згідно ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
У відповідності до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.
За таких обставин, приймаючи до уваги вищенаведене, а також оцінюючи надані документальні докази в їх сукупності, суд доходить висновку що позовні вимоги Публічного акціонерного товариства "Комерційний банк "ПриватБанк" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" про стягнення заборгованості яка утворилась станом на 28.08.2014р. у загальному розмірі 41 102 грн. за договором банківського обслуговування від 03.03.2011р., підлягають задоволенню у повному обсязі.
Судові витрати покладаються на відповідача згідно зі ст.ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України.
Керуючись ст.ст. 32, 33, 43, 44, 49, ст.ст. 82- 85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтелком - Захід" 67667, Одеська область, Біляївський район, смт. Хлібодарське, господарство Одеського НВО "Еліта", код ЄДРПОУ 30084320) на користь Публічного акціонерного товариства комерційного банку „ПриватБанк" (49094, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, 50, код ЄДРПОУ 14360570) заборгованість за кредитом у розмірі 22 787 (двадцять дві тисячі сімсот вісімдесят сім) грн. 87 коп., заборгованість по процентам за користування кредитом у розмірі 11 152 (одинадцять тисяч сто п'ятдесят дві) грн. 76 коп., пеню за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором у розмірі 4 700 (чотири тисячі сімсот) грн. 29 коп., заборгованість по комісії за користування кредитом у розмірі 2 461 (дві тисячі чотириста шістдесят одна) грн. 08 коп. та судовий збір у розмірі 1 827 (одна тисяча вісімсот двадцять сім) грн.
Наказ видати згідно ст. 116 ГПК України.
Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст. 85 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено у встановленому законом порядку.
Повне рішення складено 26.01.2015 року
Суддя Степанова Л.В.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2015 |
Оприлюднено | 27.01.2015 |
Номер документу | 42424469 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Степанова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні