Ухвала
від 14.01.2015 по справі 826/5344/14
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

   ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ У Х В А Л А 14 січня 2015 року                               м. Київ                                        В/800/46/15 Суддя Вищого адміністративного суду України Острович С.Е. перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у          м. Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 05 грудня 2014 року у справі №826/5344/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДНД" до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, - ВСТАНОВИВ: Державна податкова інспекція у Голосіївському районі Головного управління ДФС у   м. Києві звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 05 грудня 2014 року у справі №826/5344/14. Відповідно до статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 року №2453-VІ "Про судоустрій і статус суддів"), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239-2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження. Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів: 1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах; 2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом. 3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171-1 цього Кодексу. Відповідно до положень ст. 237 КАС України, заява про перегляд судового рішення може бути подана за наявності таких складових: неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права, ухвалення різних за змістом судових рішень, спірні питання виникли у подібних правовідносинах. Зокрема, така складова як подібність правовідносин, означає тотожність суб'єктного складу учасників відносин, як то об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (наприклад часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). У той же час, зміст правовідносин визначається обставинами кожної конкретної справи. Згідно п. 3 ч. 1 ст. 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України  до заяви про перегляд судових рішень мають бути додані копії різних за змістом судових рішень, в яких має місце неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах. До поданої заяви про перегляд не додано рішення суду касаційної інстанції, яке свідчить про неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах. Згідно ч. 2, ч. 3 ст. 239І Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 239 та 239№ цього Кодексу, заявник письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути; якщо заявник усунув недоліки заяви в установлений строк, вона вважається поданою у день первинного її подання до Вищого адміністративного суду України. Керуючись статтями 2392, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, - УХВАЛИВ: 1. Заяву Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві залишити без руху. 2. Встановити строк для усунення недоліків до 13 лютого 2015 року. 3. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                  (підпис)                                        С.Е. Острович

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення14.01.2015
Оприлюднено31.01.2015
Номер документу42495588
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5344/14

Ухвала від 17.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 14.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 12.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Гром Л.М.

Ухвала від 10.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Гром Л.М.

Постанова від 16.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 25.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні