Постанова
від 30.01.2015 по справі 817/211/15
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/211/15

30 січня 2015 року м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гломба Ю.О. за участю секретаря судового засідання Маринич В.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

заявника: представник не прибув,

відповідача: представник не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за поданням

Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" про стягнення коштів за податковим боргом, - ВСТАНОВИВ :

28 січня 2015 року Державна податкова інспекція у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області звернулася до суду з поданням стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" про стягнення коштів в сумі 9306,95 грн. з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника.

Представник органу фіскальної служби в судове засідання не прибув, просив здійснювати розгляд подання за його відсутності.

Представник особи, стосовно якої внесено подання, в судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду, заперечень на подання не подавав, поважності причин неприбуття не повідомляв.

В силу вимог ч. 8 ст. 183-3 КАС України, неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, суду слід розглянути дану справу у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що вимоги органу фіскальної служби підлягають до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено, що 22.11.2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" зареєстроване як юридична особа та перебуває на обліку Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області як платник податків.

Станом на 27.01.2015 року за платником податків рахується податковий борг за платежем єдиний податок з юридичних осіб в сумі 9306,95 грн.

Вказана податкова заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" виникла на підставі поданої податкової декларації платника єдиного податку - юридичної особи № 9064501027 від 06.11.2014 року.

Дані обставини підтверджені дослідженими в судовому засіданні доказами, які знаходяться в матеріалах справи (а.с.6-13).

Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 та п. 36.1. ст. 36 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно з п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Пунктом 57.1. ст. 57 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Таким чином, податкове зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" по сплаті єдиного податку з юридичних осіб є узгодженим. Проте, вказане податкове зобов'язання платником податків не сплачувалось.

Згідно пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання, є податковим боргом.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

27.11.2014 року платнику податків виставлялась податкова вимога форми "Ю" № 1492-25 на суму податкового боргу в розмірі 9306,95 грн. (а.с.13).

Відповідно до п. 95.1. ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

В силу вимог п. 95. 2 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Згідно із нормами абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Зазначена норма Податкового кодексу України кореспондується з п. 3 ч. 1 ст. 183-3 КАС України.

Відповідно до наявної в матеріалах справи довідки про банківські рахунки Товариство з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" має відкриті розрахункові рахунки в банках (а.с.6).

Оскільки податковий борг Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" за узгодженим грошовим зобов'язанням в сумі 9306,95 грн. підтверджено матеріалами справи, суд вважає за необхідне задовольнити подання Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області про стягнення коштів за таким податковим боргом шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, які його обслуговують.

Підстави для застосування судом ст. 94 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 183-3, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Подання Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" коштів за податковим боргом на суму 9306,95 грн. задовольнити.

Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс Вероніка" (код ЄДРПОУ 38989343) у банках, які обслуговують такого платника податків, кошти за податковим боргом на суму 9306,95 грн. (Дев'ять тисяч триста шість грн. 95 коп.).

Відповідно до ч.8 ст. 183-3 КАС України постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Гломб Ю.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2015
Оприлюднено03.02.2015
Номер документу42514908
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/211/15

Постанова від 30.01.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 28.01.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні