УХВАЛА
про повернення позовної заяви
02 лютого 2015 року справа № 823/186/15
м. Черкаси
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Мишенко В.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Катеринопільської районної ради Черкаської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 подав позов, в якому просить: визнати протиправною бездіяльність Катеринопільської районної ради Черкаської області щодо не затвердження Катеринопільською районною радою Черкаської області технічної документації із розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок державної власності які на праві оренди належать ОСОБА_1; зобов'язати Катеринопільську районну раду Черкаської області розглянути заяву щодо затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок Катеринопільського району Черкаської області які на праві оренди належать ОСОБА_1, а саме земельних ділянок в адмінмежах:
- Шостаківської сільської ради з кадастровими №, га: 7122287800:04:002:0002 - 3,5000, 7122287800:04:002:0003 - 24,8973;
- Бродецької сільської ради з кадастровими №, га: 7122280400:02:002:0369 - 81,0470;
- Єрківської сільської ради з кадастровими №, га: 7122255400:01:002:0003 - 81,5910, 7122255400:01:002:0002 - 24,000;
- Вікнинської сільської ради з кадастровими №, га: 7122284500:01:003:0159 - 30,000;
- Кайтанівської сільської ради з кадастровими №, га: 7122282500:02:002:0030 - 25,5759;
- Гуляйпільської сільської ради з кадастровими №, га: 7122281700:03:003:0091 - 47,0176;
- Ярошівської сільської ради з кадастровими №, га: 7122288500:02:001:0244 - 52,8730.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суддя виходить з такого.
Пунктом 1 частини 1 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.
Стаття 140 Конституції України визначає, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою у порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх органи.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" № 280/97-ВР від 21.05.1997р. районні та обласні ради - органи місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст.
Згідно зі статтею 5 цього закону система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.
Відповідно до частини 2 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.
Таким чином, позов, хоч і має ознаки публічно-правового спору та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, проте відповідно до визначеної Кодексом адміністративного судочинства України підсудності повинен розглядатися місцевим загальним судом як адміністративним з додержанням встановлених статтею 19 цього Кодексу правил територіальної підсудності.
Відповідно до пункту 6 частини 3 статті 108 вказаного Кодексу позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 7 Закону України "Про судовий збір", ч. ч. 4 - 6 ст. 108, ч. 4 ст. 160, ст. ст. 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,
УХВАЛИВ:
Позовну заяву ОСОБА_1 до Катеринопільської районної ради Черкаської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - повернути позивачеві разом із усіма доданими до неї матеріалами.
Повернути ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер - НОМЕР_1) сплачену згідно квитанції № 199 від 27.01.2015 суму судового збору в розмірі 73 грн. 08 коп.
Копію ухвали разом з позовною заявою та доданими до неї матеріалами надіслати позивачу.
Роз'яснити позивачу його право звернутися з позовною заявою до загального суду, як адміністративного.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд за правилами, встановленими ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В.В. Мишенко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2015 |
Оприлюднено | 04.02.2015 |
Номер документу | 42521420 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.В. Мишенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні