Рішення
від 02.02.2015 по справі 903/13/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

02 лютого 2015 р. справа №903/13/15

за позовом прокурора Іваничівського району в інтересах держави в особі Павлівської сільської ради, с. Павлівка Іваничівського району

до відповідача: Приватного сільськогосподарського підприємства П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", с. Павлівка Іваничівського району

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

Суддя Войціховський В.А.

за участю представників сторін:

від позивача: Гусар О.М. - секретар Павлівської сільської ради (дор. №1 від 02.02.2015р.)

від відповідача: Якубський В.П. - представник (дов. від 26.01.2015р.)

в судовому засіданні взяла участь: Климюк Н.В. - старший прокурор відділу прокуратури міста Луцька (посв. №015722 від 20.03.2013р.)

Суть спору: прокурор Іваничівського району в інтересах держави в особі Павлівської сільської ради звернувся до господарського суду з позовом (з врахуванням клопотання про уточнення позовних вимог від 12.01.2015р. №116-18) про внесення змін до договору оренди землі, укладеного між Павлівською сільською радою та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", шляхом викладення пунктів 5, 9, 11 угоди від 20.08.2011р. в наступних редакціях:

"п. 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 7 243 337,39 грн.; п. 9. Орендна плата вноситься орендарем у формі: у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі, що становить 217 300,12 грн. в рік.; п. 11. Орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами по 18 108,35 грн. до 25 числа на рахунок Павлівської сільської ради."

Ухвалою господарського суду від 14.01.2015р. за вказаним позовом було порушено провадження у справі та призначено її розгляд в судовому засіданні.

Присутні в судовому засіданні прокурор відділу прокуратури міста луцька та секретар Павлівської сільської ради пред'явлені позовні вимоги підтримують, просять задовольнити їх та стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету України відповідну суму судового збору за розгляд справи судом.

При цьому прокурор та представник позивача посилаються на те, що 20 серпня 2011 року між Павлівською сільською радою та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" було укладено договір оренди землі. У зв'язку із внесенням змін до положень чинного законодавства України, зокрема, до Податкового кодексу України, Павлівською сільською радою на адресу Приватного сільськогосподарського підприємства П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" направлялись пропозиції щодо внесення змін до договору оренди землі від 20.08.2011р., а також додаткові угоди до договору, котрі з боку орендаря залишились без відповідного погодження. Обставини, за котрих сторони добровільно не досягнули домовленостей стосовно внесення змін до договору, виступили підставою для звернення прокурора Іваничівського району до суду з відповідним позовом..

Відповідач у відзиві від 29.01.2015р. №41 (а.с. 37-38) на позовну заяву та представник ПСгП П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" судовому засіданні пред'явлені прокурором до підприємства та згодом уточнені позовні вимоги заперечують, вважають їх безпідставними, просять суд відмовити у їх задоволенні. При цьому стороною засвідчується, що умовами п. 9 укладеного між сторонами договору оренди землі визначено розмір орендної плати на суму 27 480,32 грн. на рік із помісячною сплатою до 25 числа місяця 2 290,03 грн. 23.07.2013р. Павлівською сільською радою було прийнято рішення №21/4 "Про внесення змін та уточнень до договорів оренди земель водного фонду". Відповідно із цим рішенням до договору оренди від 20.08.2011р. (в пункти 5, 9, 11 угоди) було внесено зміни про що 01.08.2013р. підписано додаткову угоду. В даному випадку прокурор просить повторно внести зміни до договору оренди землі від 20.08.2011р., а саме в пункти 5, 9, 11, та викласти їх в новій редакції. Водночас прокурором не надаються докази в підтвердження направлення відповідачу письмової заяви про зміну умов договору, як це передбачено положеннями ст. 188 Господарського кодексу України.

Щодо посилання прокурора на рішення сесії сільської ради від 23.07.2013р. №21/4 яким затверджено нову нормативно-грошову оцінку земельної ділянки в розмірі 7 241 589,90 грн., відповідачем засвідчується, що згідно даної оцінки було внесено зміни до договору оренди землі додатковою угодою від 01.08.2013р., яку відповідач підписав та виконує, будь-якого іншого рішення, яким би затверджувалась нова нормативна грошова оцінка орендованої землі Павлівською сільською радою не приймалось.

Поруч з цим представником відповідача було заявлене клопотання від 02.02.2015р. (а.с. 39) про призначення у справі земельно-технічної експертизи нормативно-грошової оцінки земельної ділянки площею 42,938 га, яка згідно договору оренди від 20.08.2011р. перебуває у тимчасовому користуванні в ПСгП П.Г. Сарабуни "Павлівська риба".

Зазначене клопотання відповідача, стосовно задоволення котрого були висловлені заперечення з боку присутніх в судовому засіданні прокурора та представника позивача, було відхилене як необґрунтоване та безпідставне, спрямоване не інакше, як на затягування розгляду господарського спору у встановлені положеннями Господарського процесуального кодексу України терміни.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ: 20 серпня 2011 року між Павлівською сільською радою, с. Павлівка Іваничівського району (Орендодавець) та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", с. Павлівка Іваничівського району (Орендар) було укладено договір оренди землі (а.с. 11-13) у відповідності до котрого Орендарю було передано, а останнім прийнято в строкове платне користування (оренду) землі водного фонду для рибогосподарських потреб площею 42,9380 га в межах населеного пункту с. Павлівка Павлівської сільської ради, в тому числі: під гідроспорудами - 11,3895 га, під ставком - 28,6624 га, багаторічні насадження 0,2337 га, сіножаті - 2,0259 га, господарські будівлі і двори - 0,6265 га.

Відповідна угода (п. 8 договору) була укладена терміном на п'ять років та зареєстрована в управлінні Держкомзему у Іваничівському районі Волинської області про що у державному реєстрі земель було вчинено запис від 23.11.2011р. за №072110004000256.

Пунктами 5, 9, 11 договору оренди було визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 42,9380 га становить 2 198 425,60 грн. Орендна плата справляється виключно у грошовій формі в розмірі 27 480,32 грн. в рік, що становить 1,25% від нормативної грошової оцінки вказаної земельної ділянки. Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно рівними частинами по 2 290,03 грн. до 25 числа на рахунок 33213812700086, код 2174034, МФО 803014.

Положеннями пункту 13 договору оренди визначалось, що розмір орендної плати переглядається один раз в рік у випадках: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

Пунктом 36 угоди встановлено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається в судовому порядку.

01 серпня 2013 року між Павлівською сільською радою (підписано головою сільської ради Михняком М.С. та скріплено печаткою ради) та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" (підписано директором Сарабуною П.Г. та скріплено печаткою підприємства) на підставі рішення сесії сільської ради №21/4 від 23.07.2013р. "Про внесення змін та уточнень до договорів оренди землі водного фонду" було укладено додаткову угоду №1 (а.с. 14) до договору оренди землі від 20.08.2011р.

Відповідною додатковою угодою сторонами за взаємним погодженням було внесено зміни до договору оренди землі від 20.08.2011р. та визначено, що:

- нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 7 241 589,90 грн. (п. 5 договору оренди);

- оренда плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 0,75% від нормативної грошової оцінки землі, на площу 40,6784 га, що становить 54 214,14 грн. в рік та 3% від нормативної грошової оцінки землі, на площу 2,2596 га (сіножаті 2,0259 га, багаторічні насадження 0,2337 га) 391,15 грн. Загальна орендна плата становить 54 605,29 грн. в рік (п. 9 договору оренди);

- орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно по 4 550,44 грн. до 25 числа на рахунок сільської ради (п. 11 договору оренди).

Статтею 271 Податкового кодексу України (далі ПК України) встановлено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Згідно ч. 5 ст. 5, ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Порядок проведення нормативної грошової оцінки земель не рідше ніж один раз на 5-7 років передбачений ст. 18 Закону України "Про оцінку земель".

Згідно п. 14.1.136 ст. 14 ПК України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Згідно п. 14.1.147 ст. 14 ПК України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно п. 288.5.1 ст. 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.

Згідно з п. 14.1.125 ст. 14 ПК України нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно п. 289.1 ст. 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Згідно п. 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 445, Державне агентство земельних ресурсів України є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Згідно п.п. 4, 6 п. 4 Положення, Держземагентство України бере участь у розробленні та виконанні державних, галузевих, регіональних та місцевих програм з питань регулювання земельних відносин, раціонального використання земель, їх відтворення та охорони, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, у проведенні моніторингу земель, територіальному плануванні, впровадженні географічних інформаційних систем, здійсненні топографо-геодезичної і картографічної діяльності; видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та надає інші адміністративні послуги відповідно до законодавства.

Згідно п.п. 1, 3 Положення про Управління (Відділ) Держземагентства у районі (затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.05.2012р. №258), управління (Відділ) Держземагентства у районі є територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України. Управління (Відділ) підпорядковане Держземагентству України та відповідно Республіканському комітету по земельних ресурсах Автономної Республіки Крим, Головному управлінню Держземагентства в області. Голова відповідної місцевої державної адміністрації координує діяльність Управління (Відділу) і сприяє йому у виконанні покладених на нього завдань. Завданням Управління (Відділу) є реалізація повноважень Держземагентства України на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відділу Держземагентства України в Іваничівському районі Волинської області №02-06/895а від 24.10.2014р. (а.с. 15) нормативна грошова оцінка земельної ділянки (землі водного фонду) в с. Павлівка площею 42,9380 га, в тому числі: під гідроспорудами - 11,3895 га, під ставком - 28,8744 га, багаторічні насадження 0,2337 га, сіножаті - 2,0159 га, господарські будівлі і двори - 0,4245 га, котра перебуває у оренді в Приватного сільськогосподарського підприємства П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", складає 7 243 337,39 грн.

Згідно зазначеного Витягу, а також розрахунків розміру орендної плати, наведених у позовній заяві, нормативна грошова оцінка земельної ділянки загальною площею 42,9380 га, яку орендує ПСгП П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", становить 7 243 337,39 грн., а розмір річної орендної плати за земельну ділянку, з розрахунку 3% від нормативної грошової оцінки, складає 217 300,12 грн.

Рішенням Павлівської сільської ради №11/4 від 26.12.2011р. "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель с. Павлівка" (а.с. 40) затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель с. Павлівка Іваничівського району".

Згідно ст. 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Статтею 15 Закону України "Про оренду землі" визначається, що однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір, вирішується в судовому порядку.

02 липня 2014 року, а також повторно 10 листопада 2014 року Павлівською сільською радою на адресу Приватного сільськогосподарського підприємства П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" було направлено пропозиції (а.с. 17, 18) стосовно внесення змін до договору оренди землі від 20.08.2011р., або ж укладення додаткових угод до договору, зокрема, в частині встановлення однакового розміру орендної плати на рівні 3% нормативної грошової оцінки землі, як цього вимагають положення Закону України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" від 27.03.2014р., а також положення Податкового кодексу України.

Лист-пропозицію від 10.11.2014р. №345 було отримано директором підприємства-відповідача Сарабуною П.Г. 10 листопада 2014 року про що свідчать відповідні відмітки, наявні на пропозиції.

Однак, відповідні зміни до договору оренди землі від 20.08.2011р. внесені не були, будь-яких додаткових угод між сторонами стосовно встановлення розміру орендної плати на рівні 3% нормативної грошової оцінки землі підписано не було.

Згідно ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Додатково суд зазначає, що згідно п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору. Якщо зі зміною граничного розміру орендної плати таку ж зміну до договору оренди в установленому законом порядку не внесено, то застосуванню підлягає відповідна умова договору.

Згідно ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадку, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Згідно ч. 3 ст. 653 ЦК України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Заперечення відповідача на пред'явлений позов, а також клопотання про призначення у справі земельно-технічної експертизи судом відхиляються з наступним обґрунтуванням:

Статтею 13 Конституції України передбачено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Згідно ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до п.п. а), в) ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Згідно ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських рад належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин.

Згідно ч. 1 ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Згідно абзацу 1 п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Матеріали справи не містяться доказів скасування рішень Павлівської сільської ради від 26.12.2011р. №11/4 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель с. Павлівка" та №21/4 від 23.07.2013р. "Про внесення змін та уточнень до договорів оренди землі водного фонду". Також судом враховується, що Павлівською сільською радою визначено відповідачу до сплати мінімальну орендну плату у розмірі 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки в рік.

Також судом засвідчується, що в силу положень Податкового кодексу України законодавцем було визначено нижню граничну межу річної суми орендної плати за земельні ділянки, незалежно від того, чи збігається її розмір з указаним у договорі.

Відповідно до п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та в розмірах, установлених цим кодексом та законами з питань митної справи.

У зв'язку з набранням чинності ПК України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати. При цьому, виходячи з принципу пріоритетності норм ПК України над нормами інших актів в разі їх суперечності, закріпленого у п. 5.2 ст. 5 ПК України, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж установлений п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України.

Вищевизначена позиція знайшла своє відображення у постанові колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України від 02.12.2014р. у справі №21-274а14.

В силу ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень. При цьому вимоги, що пред'являються до доказів, визначені ст. 34 ГПК України, відповідно до якої, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Враховуючи викладені обставини, беручи до уваги наявні в матеріалах справи документи, докази та письмові пояснення сторін, господарський суд, оцінюючи подані сторонами докази за своїм переконанням, що ґрунтується на всебічному й об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, дійшов до висновку про підставність та обґрунтованість пред'явленого прокурором в інтересах позивача позову, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити.

У зв'язку з тим, що спір до розгляду судом доведено з вини відповідача, відповідно до ст.ст. 44, 49 ГПК України на нього слід покласти судові витрати по справі в розмірі 1 218 грн.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 13, 15, 3, Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 14, 16, 271, 288, 289 Податкового кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, ст.ст. 632, 653, 654, 762 Цивільного кодексу України, ст.ст. 32, 33, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 20 серпня 2011 року, укладеного між Павлівською сільською радою (Іваничівський район, с. Павлівка, вул. Незалежності, 12, код ЄДРПОУ 04333342) та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" (Іваничівський район, с. Павлівка, код ЄДРПОУ 00692379) та зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Іваничівському районі Волинської області 23.11.2011р. за №072110004000256, шляхом викладення пунктів 5, 9, 11 договору від 20.08.2011р. в наступних редакціях:

п. 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 7 243 337,39 грн.

п. 9. Орендна плата вноситься орендарем у формі: у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі, що становить 217 300,12 грн. в рік.

п. 11. Орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами по 18 108,35 грн. до 25 числа на рахунок Павлівської сільської ради.

3. Стягнути з Приватного сільськогосподарського підприємства П.Г. Сарабуни "Павлівська риба" (Іваничівський район, с. Павлівка, код ЄДРПОУ 00692379) в дохід Державного бюджету України (отримувач коштів: УДКСУ у м. Луцьку Волинської області, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38009628, банк отримувача: ГУДКCУ у Волинській області, код банку отримувача (МФО) 803014, рахунок отримувача: 31219206783002, код класифікації доходів бюджету: 22030001 "Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050)", призначення платежу: судовий збір за розгляд господарським судом Волинської області справи, господарський суд Волинської області, код ЄДРПОУ суду 03499885) 1 218 грн. судового збору.

4. Зміни до договору оренди землі від 20 серпня 2011 року, укладеного між Павлівською сільською радою та Приватним сільськогосподарським підприємством П.Г. Сарабуни "Павлівська риба", набирають чинності з моменту набрання рішенням господарського суду у даній справі законної сили.

Суддя В. А. Войціховський

Повне рішення

складено

03.02.2015р.

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення02.02.2015
Оприлюднено04.02.2015
Номер документу42540674
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/13/15

Судовий наказ від 13.02.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Рішення від 02.02.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 14.01.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні