Ухвала
від 12.01.2015 по справі 921/1437/14-г/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

"12" січня 2015 р.Справа № 921/1437/14-г/10 УХВАЛА

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Півторака М.Є.

За участю секретаря судового засідання Клим Т.П.

Розглянув у відкритому судовому засіданні справу

За заявою боржника: Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно - експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970;

про порушення провадження у справі про банкрутство в порядку ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"

за участю представників:

кредитора: не прибув;

Боржника: Вольового А.О. - голови ліквідаційної комісії, наказ № 320 від 09.06.2011 року; Олійника О.І. - заступника голови ліквідаційної комісії, наказ № 320 від 09.06.2011 року;

Арбітражного керуючого Череватого А.Б. - посвідчення.

В розпочатому судовому засіданні представникам боржника роз'яснено права та обов'язки сторін, передбачені ст. 22 ГПК України.

У зв'язку з відсутністю клопотання представника боржника фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.

Суть справи: Чортківське будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України м. Чортків звернулося до господарського суду Тернопільської області із заявою про порушення справи про його банкрутство в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В обґрунтування заявлених вимог боржник надав суду Положення Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільського КЕЧ району МО України, Наказ № 320 від 09.06.2011 року МО України, Бюлетень Державної реєстрації № 199(34) ,2011 року, Ліквідаційний Акт від 26.11.2014 року, Ліквідаційний баланс станом на 26.11.2014 року , Довідка про перелік кредиторів №14/2411/2 від 18.12.2014 року; Акт № 21 від 13 січня 2012 року ДПІ у Чортківському районі "Про проведення позапланової виїзної документальної перевірки Чортківського БУ-2, інші документи, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Вказує, що ліквідаційною комісією Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно - експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків,Тернопільська область , код ЄДРПОУ 25747970 вчинено всі дії щодо припинення БУ; коштів та майна, які можна було використати для погашення заборгованості перед кредитором за боржником не зареєстровано .

Ухвалою господарського суду Тернопільської області від 22.12.2014 р. прийнято заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно- експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970 до розгляду; підготовче засідання суду призначено о 15 год. 30 хв. 12 січня 2015 року.

Ухвала про прийняття заяви про порушення провадження у справі про банкрутство Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків була направлена боржнику, кредиторам, Міністерству оборони України м. Київ; сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області.

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України визначено Череватого Любомира Богдановича; проживає; Ліцензія арбітражного керуючого АД №077580, 25.10.2012 року; Свідоцтво арбітражного керуючого № 313, видане 28.02.2013 року Міністерством юстиції України .

13.01.2015 р. від арбітражного керуючого Череватого Л.Б. на адресу господарського суду Тернопільської області надійшла заява (вх. № 3360) про його участь у справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної з категорії осіб, зазначених у частині другій статті 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Арбітражний керуючий Череватий Л.М. у судове засідання 12.01.2015 року прибув; підтримав клопотання про його участь у справі № 921/1437/14-г/10.

У судовому засіданні 12.01.2015 року представники боржника підтримали заявлені вимоги, викладені у заяві про порушення справи про банкрутство від 18.12.2014 року, повністю.

Заслухавши пояснення голови ліквідаційної комісії, розглянувши заяву та додані до неї документи, судом встановлено наступне:

19 січня 2013 року набрав чинності Закон України № 4212-VI від 22.12.2011 р. "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яким Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" викладено в новій редакції.

Особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником регулюються положеннями ст. 95 Закону про банкрутство.

Зазначеною нормою права встановлено, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Відповідне правило передбачено ст. 60 Господарського кодексу України та ст.ст. 105, 111 Цивільного кодексу України, які містять загальні положення про ліквідацію юридичної особи.

Спрощена процедура банкрутства, яка передбачена ст. 95 Закону про банкрутство (банкрутство боржника, що ліквідується власником), випливає з процедури «добровільної ліквідації» юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників (власників) або органу, уповноваженого на це установчими документами.

У зв'язку з чим необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо «добровільної ліквідації» юридичної особи.

Так, враховуючи вимоги ст. 60 Господарського кодексу України та ст.ст. 105, 111 Цивільного кодексу України, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», зокрема, є: повідомлення органу, що здійснює державну реєстрацію, про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи; внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи щодо припинення юридичної особи; здійснення публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи щодо припинення юридичної особи; встановлення строку заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, який не може становити менше двох і більше шести місяців з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи; повідомлення податкового органу, в якому боржник перебуває на обліку (подання заяви форми № 8-ОПП), та інших відповідних фондів про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи; здійснення інвентаризації та оцінки вартості наявного майна боржника; складання проміжного ліквідаційного балансу за наслідком проведених дій в ліквідаційній процедурі тощо.

Боржник: Чортківське будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно- експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970 є юридичною особою, яке зареєстрована у встановленому законом порядку та включена до ЄДРПОУ, що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО № 159920, виданого Державним реєстратором А.Д.Сокол.

Згідно пункту 1.2 Положення власником Чортківського БУ-2 Тернопільського КЕЧ району є Міністерство оборони України.

Майно БУ-2є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання (п. 4.2. Положення).

Місцезнаходження: Тернопільська область, м. Чортків вул. С.Бандери, 54-а (п. 1.5. Положення).

Статтею 105 Цивільного кодексу України встановлено, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення юридичної особи відповідно до цього Кодексу. Абзац перший частини другої статті 105 із змінами, внесеними згідно із Законом N v0834201-04 (270/12144) від 22.02.2006 .

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи може бути покладено на орган управління юридичної особи.

З моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Комісія вживає усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомляє їх про припинення юридичної особи.

Судом встановлено, що 09.06.2011 року Міністром оборони України видано Наказ № 320 "Про ліквідацію Чортківського будинкоуправління № 2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району МО України", згідно якого припинено діяльність Чортківського будинкоуправління № 2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району МО України, м. Чортків Тернопільської області шляхом його ліквідації та призначено ліквідаційну комісію.

14.12 2011 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб було внесено запис про припинення Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970 за рішенням засновників.

В спеціалізованому друкованому органі Бюлетені державної реєстрації № 261 від 30 вересня 2011 року Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва, м. Київ було опубліковано оголошення про прийняте рішення про припинення Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970 .

Ліквідаційною комісією боржника сформовано Реєстр вимог кредиторів щодо Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970, в який включено грошові вимоги:

- Управління Пенсійного Фонду України в Чортківському районі, м. Чортків, вул. Шевченка, 34 Тернопільської області в сумі 65 146,48 грн.;

-. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Чортківському та Заліщицькому районах Тернопільської області, м. Чортків, вул. С.Бандери, 60 в сумі 2 763,86 грн.;

- Чортківського районного центру зайнятості, м. Чортків, вул. Хічія,1 Тернопільської області в сумі 7 187,90 грн.;

-Тернопільське обласне комунальне підприємство теплових мереж "Тернопільтеплокомуненерго", м. Тернопіль, вул. Київська, 3а на суму 12 504,02 грн.

Враховуючи вимоги Закону, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є:

- оцінка вартості наявного майна боржника,

- публікація оголошення згідно з вимогами статті 105 ЦК України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості,

- повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства;

- складання проміжного ліквідаційного балансу.

Відповідне правило передбачено ч. 3 ст. 110 та частинами 1, 3 ст. 111 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), норми яких містять загальні положення про ліквідацію юридичної особи.

Чортківське будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область звернулося із заявою в порядку ч. 2 ст. 95 Закону про банкрутство якою встановлено, що за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Пунктом 6 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" встановлено, що у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

26.11.2014 року ліквідаційною комісією складено ліквідаційний баланс.(знаходиться в матеріалах справи).

Наявні матеріали у справі свідчать про те, що боржником не дотриманий досудовий порядок ліквідації господарюючого суб'єкта (за власним рішенням), встановлений нормами цивільного та господарського законодавства.

Загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання за власним рішенням засновника (власника) визначений нормами Цивільного та Господарського Кодексу України.

Відповідно до вимог частини 1, статті 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.

Відповідно до вимог частини 4, статті 105 Цивільного кодексу України, комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Згідно частини 1, статті 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Частиною 3, статті 110 Цивільного кодексу України, встановлено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Відповідно до вимог частини 1, статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Відповідно до вимог частини 5 статті 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію, на затвердження, достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку; отже, на цей час суду доказів виконання цих положень Закону не надано.

Крім того, відповідно до пункту 11.1.1 Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України 09.12.2011 N 1588, юридичній особі, крім військових частин, у разі прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, уповноваженими органами чи судом, голові комісії з припинення (ліквідатору, ліквідаційній комісії тощо) чи особі, відповідальній за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків у разі ліквідації платника податків, слід у 3-денний строк від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення, подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, такі документи: заяву про припинення платника податків за ф. N8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за ф. N 6-ОПП.

Таким чином, тільки після оцінки вартості наявного майна боржника, в порядку статті 60 Господарського кодексу України, публікації оголошення, в порядку статті 105 Цивільного кодексу України, для виявлення кредиторів, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства, відповідно до пункту 11.1.1 Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України 09.12.2011 1588, та складання і затвердження проміжного ліквідаційного балансу можливе з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів та можливе звернення до господарського суду, після закінчення строку, який передбачений статтею 105 Цивільного кодексу України, з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Також відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону про банкрутство заява про порушення провадження у справі про банкрутство подається боржником лише за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат. У визначенні таких витрат слід враховувати, зокрема, оплату послуг арбітражного керуючого, відшкодування витрат на публікацію оголошень у справі, судового збору, сплаченого кредиторами тощо.

При зверненні з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржник вказав про відсутність у нього будь-яких майнових активів.

Відтак, відсутність у боржника майна, достатнього для покриття судових витрат, виключає можливість здійснення судом провадження у справі про його банкрутство в силу приписів ч. 4 ст. 11 Закону про банкрутство.

Відповідно до статей 4-3, 33, 34, 86 Господарського процесуального кодексу України сторони та інші особи,які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу.

В даному випадку боржником при зверненні до суду із заявою про порушення справи про банкрутство не дотримано загальних правил проведення ліквідації підприємства, передбачених ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 60 Господарського кодексу України та ст.ст. 105, 111 Цивільного кодексу України : до заяви, зокрема, не додано доказів повідомлення податкового органу, в якому боржник перебуває на обліку (подання заяви форми №8-ОПП), відповідно до п. 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588; не надано проміжного ліквідаційного балансу та доказів його затвердження.

За приписами частини 7 статті 16 Закону про банкрутство, суд відмовляє в порушенні провадження у справі про банкрутство якщо: заявником не доведено наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство; відсутня хоча б одна з підстав, передбачених частиною третьою статті 10 цього Закону; за наявності підстав, передбачених статтею 15 цього Закону.

За таких обставин, на підставі п.7 ст. 16 Закону слід відмовити боржнику Чортківському будинкоуправлінню №2 Тернопільської квартирно - експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970, в порушенні провадження у справі про його банкрутство.

За приписами ч.8 ст. 16 Закону відмова у відкритті провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за наявності підстав, встановлених цим Законом.

Відповідно до положень п. 3 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" відмова у відкритті провадження у справі є підставою для повернення сплаченої суми судового збору. Таким чином, судовий збір в розмірі 6 090,00 грн. сплачений згідно платіжного доручення №1339 від 24.09.2014р. підлягає поверненню з Державного бюджету України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 2-1, 4, 4-1, 44, 49, 56, 63, 75, ст. 86 ГПК України, ст. ст. 11, 12, 13, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -

У Х В А Л И В:

1.Відмовити боржнику - Чортківському будинкоуправлінню №2 Тернопільської квартирно - експлуатаційної частини району Міністерства оборони України, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970, в порушенні провадження у справі про його банкрутство.

2. Заяву арбітражного керуючого Череватого Любомира Богдановича про його участь у справі про банкрутство Чортківського будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України залишити без розгляду.

3.Повернути Чортківському будинкоуправління №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України (м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25747970) з Державного бюджету України судовий збір в сумі 6 090 (шість тисяч дев'яносто) грн. 00 коп. сплачений згідно платіжного доручення №1339 від 24.09.2014р.

4.Відмова у відкритті провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за наявності підстав, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

5. Ухвалу про відмову у порушенні провадження у справі про банкрутство надіслати:

- Чортківському будинкоуправлінню №2 Тернопільської квартирно-експлуатаційної частини району Міністерства оборони України (48500, вул. С. Бандери, 54а, м. Чортків, Тернопільська область);

- Відділу державної виконавчої служби Чортківського районного управління юстиції (48500, вул. Ринок, 10, м. Чортків Тернопільська область);

- Реєстраційній службі Чортківського районного управління юстиції (48500, вул. Шевченка, 40, м. Чортків, Тернопільська область);

- арбітражному керуючому Черевартому Л.М.79022, м. Львів, вул. Городоцька, 277;

- Міністерству оборони України, 03168, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 6;

- Квартирно-експлуатаційному відділу,м. Тернопіль вул. Галицька,1;

- Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області (вул. Грушевського, 8, (ліве крило), к. 323, 311, м. Тернопіль).

Суддя М.Є. Півторак

Дата ухвалення рішення12.01.2015
Оприлюднено11.02.2015
Номер документу42646427
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/1437/14-г/10

Ухвала від 12.01.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 22.12.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні