Постанова
від 12.02.2015 по справі 319/196/15-п
КУЙБИШЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

КУЙБИШЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №319/196/15-п

Провадження №3/319/34/2015

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 лютого 2015 року смт Куйбишеве

Куйбишевський районний суд Запорізької області

в складі: головуючого судді Мальованого В.О.

при секретарі Синяковій О.І.

за участю прокурора Шипко Д.В.

правопорушника ОСОБА_1

розглянувши матеріали, які надійшли від Куйбишевської міжрайонної прокуратури Запорізької області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки смт.Куйбишеве Запорізької області, громадянки України, ( НОМЕР_1 виданий Куйбишевським РВ ГУМВС України в Запорізькій області 06.11.2008 року) яка працювала головним державним інспектором сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, має 11 ранг державного службовця, на даний час не працюючої, одруженої, має на утриманні неповнолітню дочку, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1,

за ч.1 ст.172-7 КУпАП,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1, працюючи головним державним інспектором сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ, тобто відповідно до підпункту «в» пункту 1 частини 1 статті 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» будучи суб'єктом відповідальності за корупційне правопорушення, порушила встановлену Законом вимогу щодо необхідності врегулювання конфлікту інтересів.

Так у березні 2014 року ОСОБА_1, виконуючи свої функціональні обов'язки, перевіряла своєчасність сплати сум фіксованого сільськогосподарського податку підприємствами сільськогосподарськими виробниками району. Під час аналізу даних, нею було встановлено декілька підприємств, які станом на 02.03.2014 мали недоїмку по сплаті фіксованого сільськогосподарського податку. Серед них було підприємство ФГ «Скоч» (код за ЄДРПОУ 33351272, керівник і засновник підприємства ОСОБА_2).

Через деякий час, у жовтні 2014 року, наказом першого заступника начальника Пологівської ОДПІ ОСОБА_4., головному державному інспектору сектору контролю об'єктів і операцій ОСОБА_1, відповідно до п.п.20.1.4. п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.79.1 ст.79, ст.126 ПКУ, доручалось провести 20.10.2014 документальну невиїзну перевірку ФГ «Скоч» з питань дотримання вимог податкового законодавства стосовно своєчасності сплати фіксованого сільськогосподарського податку за січень 2014 року.

Проект наказу ОСОБА_1 особисто підготувала та направила до Пологівської ОДПІ для погодження з керівниками всіх структурних підрозділів та підписання у керівника.

На виконання зазначеного доручення ОСОБА_1 проведено документальну невиїзну перевірку вказаного підприємства за наслідками якої складено акт документальної перевірки №2007 від 20.10.2014 та встановлено наступні порушення діючого законодавства з боку діяльності посадових осіб ФГ «Скоч», а саме: в порушення п.306.2 ст.306 ПКУ посадовими особами ФГ «Скоч» несвоєчасно сплачено суму податкового зобов'язання зазначеного підприємства у поданій податковій декларації з фіксованого сільськогосподарського податку за січень 2014 року. У зв'язку з цим, 21.10.2014 складено податкове повідомлення-рішення №0000741500/66 про донарахування штрафних санкцій на суму 0,01 грн.

Таким чином, як встановлено під час проведення ОСОБА_1 документальної перевірки, відповідно до чинного законодавства, в діях керівництва ФГ «Скоч» вбачаються ознаки адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.163-2 КУпАП (неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів). Зокрема, частиною першою вказаної статті передбачено, що неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмір від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до листа заступника начальника - начальника Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ ОСОБА_3. (вих. №28/7 від 26.01.2015) адміністративний протоко відносно посадових осіб ФГ «Скоч» за наслідками проведеної документальної невиїзної перевірки не складався.

При цьому, відповідно до витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб (№00014985950 від 29.01.2015) ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_4, та ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_5, перебувають у шлюбі (свідоцтво про шлюб НОМЕР_2 від 10.11.2007 видане відділом реєстрації актів цивільного стану Куйбишевського районного управління юстиції Запорізької області).

Таким чином, при проведенні ОСОБА_1 документальної невиїзної перевірки ФГ «Скоч» з питань дотримання вимог податкового законодавства стосовно своєчасності сплати фіксованого сільськогосподарського податку за січень 2014 року, виникла суперечність між особистими майновими інтересами близьких їй осіб та її службовими повноваженнями, наявність якої могла вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення, чи не вчинення дій під час виконання наданих їй повноважень.

Незважаючи на це, ОСОБА_1, в порушення вимог ст.14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 року № 3206-VI не повідомила у письмовій формі Пологівське ОДПІ чи Куйбишевське відділення Пологівської ОДПІ, у т.ч. начальника Пологівської ОДПІ чи інших працівників структурних підрозділів, які займають керівні посади, про наявність конфлікту інтересів, який виник у неї під час проведення документальної невиїзної перевірки ФГ «Скоч» з питань дотримання вимог податкового законодавства, керівником якого являється її чоловік - ОСОБА_2

За цим фактом відносно ОСОБА_1 було складено протокол № 2 від 30.01.2015 року за ч.1 ст.172-7 КУпАП.

Під час розгляду справи ОСОБА_1 свою проивну в скоєнні даного адміінстративного правопорушення визнала повністю обставини у справі не оспорювала , надала відповідні пояснення , щиро покаялася в скоєному, прохала суворо не карати.

Крім визнання своєї вини , винність ОСОБА_1, в скоєнні адміністративного пправопорушення підтверджується поясненнями ОСОБА_5, ОСОБА_3., ОСОБА_6, ОСОБА_4., які повідомили, що жодних повідомлень, у тому числі письмових, від ОСОБА_1 про наявність конфлікту інтересів під час проведення перевірки ФГ «Скоч», не надходило; висновком №61ВН від 26.01.2015 за матеріалами службової перевірки щодо порушень діючого законодавства посадовими особами Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ під час контролю за своєчасністю сплати фіксованого сільськогосподарського податку посадовими особами ФГ «Скоч», якою виявлено порушення антикорупційного законодавства; наказом №2013 від 20.10.2014 про проведення документальної невиїзної перевірки ФГ «Скоч», з листом погодження до нього, який ОСОБА_1 особисто готувала, а також погоджувала; податковим повідомленням-рішенням від 21.10.2014 №0000741500/66, відповідно до якого ФГ «Скоч» нараховано штрафні санкції за порушення податкового законодавства; актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності сплати фіксованого сільськогосподарського податку за січень 2014 року по ФГ «Скоч», яким підтверджується факт проведення ОСОБА_1 перевірки на ФГ «Скоч»; витягом з наказу №6-о від 08.07.2013, відповідно до п.6 якого ОСОБА_1 призначено на посаду головного державного інспектора сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області; посадової інструкції головного державного інспектора сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Куйбишевського відділення Пологівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області, з якою ознайомлена ОСОБА_1; листом ознайомлення та попередженням ОСОБА_1 з відповідальністю за порушення антикорупційного законодавства та відповідними обмеженнями; витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб, яким підтверджується родинні стосунки між ОСОБА_2 та ОСОБА_1; та іншими матеріалами.

Суд вислухав пояснення порушника, дослідивши матеріали справи , прийшов до висновку , що дії ОСОБА_1 вірно кваліфіковані за ч.1 ст.172-7 КУпАП, а саме - неповідомлення особою безпосереднього керівника у випадках, передбачених законом, про наявність конфлікту інтересів.

При накладенні адміністративного стягнення суд враховує характер правопорушення та обставини їх вчинення ОСОБА_1, враховується особа правопорушника та ступінь її вини, те що вона на даний час не працює,має на утриманні неповнолітню дитину, раніше не піддавлася адміністративному стягненню за вчинення аналогічного правопорушення.

Щире каяття винної суд визнає обставиною, що пом'якшує відповідальність за адміністративне правопорушення.

Обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_1 за адміністративне правопорушення, суд не вбачає.

За такої сукупності обставин у справі, суд вважає за необхідне піддати ОСОБА_1 адміністративному стягненню у вигляді штрафу в мінімальних межах передбачених санкцією статті ч.1 ст.172-7 КУпАП.

Керуючись ч.1 ст.172-7 ст.ст.283, 284 КУпАП, суддя -

П О С Т А Н О В И В :

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення передбаченого ч.1 ст.172-7 КУпАПта накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 170 (сто сімдесят) гривень 00 копійок на користь держави на розрахунковий рахунок (31113106700152, код 21081100, одержувач державний бюджет Куйбишевського району, банк одержувача ГУ Державного казначейства України в Запорізькій області, МФО 813015, код ЄДРПОУ 37892243 .

Роз'яснюємо , що згідно ст.307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

У разі несплати штрафу в установлений законом строк постанова про адміністративне стягнення згідно ст.308 КУпАП буде надіслана для примусового виконання до відділу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника , місцем роботи або за місцем знаходження його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з порушника стягується : подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього кодексу; витрати на облік зазначених порушень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 36 (тридцяти шести ) гривень 54 (п"ятидесяти чотирьох ) копійок (отримувач коштів: УДКСУ у Куйбишевському районі Запорізької області; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37892243; банк отримувача: УДК у Куйбишевському районі ГУДКУ у Запорізькій області; код банку отримувача (МФО) 813015; рахунок отримувача №31217206700152; код класифікації доходів бюджету 22030001, призначення платежу: судовий збір, ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, Куйбишевський районний суд Запорізької області, код ЄДРПОУ 37599505).

Постанова може бути оскаржена або на неї може були внесено протест прокурора в Апеляційний суд Запорізької області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Строк пред"явлення постанови до виконання 23 травня 2015 року.

Суддя: В.О.Мальований

СудКуйбишевський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення12.02.2015
Оприлюднено17.02.2015
Номер документу42679254
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —319/196/15-п

Постанова від 12.02.2015

Адмінправопорушення

Куйбишевський районний суд Запорізької області

Мальований В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні