Постанова
від 11.02.2015 по справі 807/4113/14
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

11 лютого 2015 рокум. Ужгород№ 807/4113/14 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилка С.Є.

з участю секретаря судового засідання Штефанюк Н.І.

за участі сторін:

представника позивача - не з'явився;

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Управління Пенсійного фонду України в Тячівському районі Закарпатської області до Малого приватного підприємства "Скіс" про стягнення заборгованості у розмірі 2539,13 грн., -

керуючись статтями 160-163 КАС України, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 11 лютого 2015 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 13 лютого 2015 року.

До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулося Управління Пенсійного фонду України в Тячівському районі Закарпатської області з позовною заявою до Малого приватного підприємства "Скіс", якою просить стягнути з малого приватного підприємства "Скіс" на користь Управління Пенсійного фонду України в Тячівському районі Закарпатської області заборгованість в сумі 2539,13 грн.

Свої вимоги позивач мотивує наступним. Мале приватне підприємство "Скіс" є платником страхових внесків відповідно до статті 15 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09 липня 2003 року № 1058. У відповідності до п. 4 ч. 9 ст. 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09 липня 2003 року № 1058-IV (надалі - Закон України № 1058-IV ) щодо відповідача винесені рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені. Загальний розмір заборгованості відповідача становить 2539,13 грн..

11 лютого 2015 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява від представника позивача, відповідно до якої останній просить розглянути дану адміністративну справу без його участі, за наявними матеріалами (а.с. 51).

В судові засідання, що проходили 26 січня 2015 року та 11 лютого 2015 року відповідач не з'явився та не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Заперечення проти позову відповідачем суду не надано.

Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.

Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено, що згідно Відомостей з реєстру страхувальників Мале приватне підприємство "Скіс" зареєстроване як юридична особа та є платником страхових внесків.

Місцем знаходження відповідача є : 90530, Закарпатська область, Тячівський район, с. Тарасівка, вул. Жовтнева, буд. 215.

Управлінням Пенсійного фонду України в Тячівському районі Закарпатської області були винесені рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду, а саме:

- рішення № 182 від 15 березня 2010 року, яким до відповідача були застосовані санкції у розмірі 179,19 грн. та нараховано пеню в розмірі 335,48 грн. (а.с. 9). Вказане рішення було надіслано відповідачу поштовим зв'язком та отримано ним 19 березня 2010 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 9 (на звороті));

- рішення № 637 від 21 серпня 2010 року, яким до відповідача застосовані санкції у розмірі 135,50 грн. та нараховано пеню в розмірі 264,51 грн. Вказане рішення отримано відповідачем 21 серпня 2010 року особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 10) ;

- рішення № 258 від 12 квітня 2010 року, яким до відповідача були застосовані санкції у розмірі 95,88 грн. та нараховано пеню в розмірі 239,60 грн. Рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 11);

- рішення № 992 від 15 жовтня 2010 року, яким до відповідача були застосовані санкції у розмірі 3, 74 грн. та нараховано пеню в розмірі 4,19 грн. Дане рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на вказаному рішенні (а.с. 12);

- рішення № 615 від 18 березня 2011 року, яким застосовані фінансові санкції в розмірі 44,92 грн. та нараховано пеню в розмірі 116,27 грн. Рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 13);

- рішення № 860 від 20 червня 2011 року, яким застосовано штрафні санкції у розмірі 123,51 грн. та нараховано пеню в розмірі 567,55 грн. Рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 14);

- рішення № 610 від 18 березня 2011 року яким застосовані фінансові санкції у розмірі 123,51 грн. та нараховано пеню в розмірі 567,55 грн. Рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 15);

- рішення № 1077 від 05 грудня 2011 року, яким нараховано пеню у розмірі 0, 53 коп. Вказане рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 16).

- рішення № 216 від 20 серпня 2014, яким відповідачу нараховано пеню в розмірі 207,17 коп.. Рішення отримано відповідачем особисто, про що свідчить його підпис на даному рішенні (а.с. 8).

Згідно вказаних рішень загальна сума фінансових санкцій (штрафів) становить 706,25 грн., а загальна сума нарахованої пені - 2302,85 грн..

З урахуванням того, що відповідач самостійно сплатив 469,97 грн., сума заборгованості перед управлінням Пенсійного фонду України в Тячівському районі становить 2539,13 грн.

Згідно статті 15 частини 1 Закону України № 1058-IV, платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону, і застраховані особи, зазначені в частині першій статті 12 цього Закону.

Згідно зі статтею 106 частинами 2 та 15 Закону України № 1058-IV суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. Строк давності щодо стягнення недоїмки, пені та штрафів не застосовується.

Відповідно до статті 106 частини 9 пункту 4 Закону України № 1058-IV за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми.

Відповідно до статті 20 частини 3 Закону України № 1058-IV, обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законодавством, у разі: ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків; неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів; якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами. Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Застосоване судом законодавство - використане в редакції, станом на час виникнення спірних правовідносин.

З огляду на вищенаведене, у суду є всі підстави для задоволення позовних вимог Управління Пенсійного фонду України в м. в місті Ужгороді Закарпатської області.

На підставі наведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовну заяву задовольнити повністю.

Стягнути з Малого приватного підприємства "Скіс" (90530, Закарпатська обл., Тячівський район, село Тарасівка, вул. Жовтнева, будинок 215, ідентифікаційний код 20433238) на користь Управління Пенсійного фонду України в Тячівському районі Закарпатської області заборгованість у розмірі 2539,13 (двох тисяч п'ятисот тридцяти дев'яти грн. 13 коп.) грн..

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2015
Оприлюднено18.02.2015
Номер документу42700426
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/4113/14

Постанова від 11.02.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Постанова від 11.02.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні