cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"17" лютого 2015 р. Справа № 903/104/15
за позовом Приватного підприємства «Комерційна фірма «Будінвест Групп»
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсистемс»
про стягнення 769 356,25 грн.
ПРЕДСТАВНИКИ:
від позивача: н/з
від відповідача: н/з
Сторони в судове засідання не з'явились у зв'язку з чим фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалась.
Суть: Позивач - ПП «Комерційна фірма «Будінвест Групп» ставить вимогу стягнути з відповідача ТзОВ «Сантехсистемс» 769356,25 грн., які було перераховано останньому, як попередню оплату за товар згідно договору купівлі-продажу №020311 від 01.03.2011 року.
При обґрунтуванні заявленої вимоги посилається на умови даного договору, яким було передбачено поставку товару - котельного обладнання; пунктом 2.3 передбачались розрахунки за товар, в т.ч. 70% від ціни договору не пізніше 7-ми банківських днів з моменту виставлення рахунку, 20% - протягом 3-х банківських днів з моменту письмового повідомлення продавця щодо наявності товару на складі покупця в м.Києві, 10% - на протязі 5 робочих днів по факту прибуття обладнання на буд майданчик за адресою м.Київ, вул.Астраханська,9-17.
На виконання умов договору позивачем 09.03.2011 року було проведено попередню оплату за обладнання в розмірі 661 000,00 грн., оскільки повідомлення про наявність товару та його поставку від відповідача не надійшло, додатковою угодою від 02.10.2014 року договір купівлі-продажу було розірвано та визначено порядок повернення коштів, а саме п.2 додаткової угоди передбачено повернути попередню оплату в національній валюті - гривні, що еквівалентно 60 000 євро на день проведення оплати, з них 70% від зазначеної суми рівними платежами до 31.12.2014 року, 30% від зазначеної суми до 15.02.2014 року.
Однак умови додаткової угоди щодо повернення попередньої оплати до 31.12.2014 року в сумі 42 000 євро, що еквівалентно 769 356,25 грн. не виконано, а тому з посиланням на норми Цивільного та Господарського кодексів України просить стягнути дану суму в судовому порядку.
Відповідач пояснень по суті заявлених вимог не представив, станом на 17.02.2015 року відсутні докази про повідомлення його про розгляд справи.
Від представника позивача надійшла телеграма перенести судове засідання на іншу дату в зв'язку з розглядом іншої справи №916/2462/14.
Враховуючи вищезазначене, господарський суд керуючись ст.ст.38,77 Господарського процесуального кодексу України, -
Ухвалив
1. Відкласти розгляд справи на 03.03.2015 року на 11:30 год.
2. Зобовязати позивача виконати вимоги п.4.1 ухвали суду від 05.02.2015 року, надати в судове засідання для огляду оригінали договору купівлі-продажу від 01.03.2011 року, додаткову угоду від 02.10.2014 року, платіжне доручення №176366 від 09.03.2011 року, розширений витяг з ЄДРПОУ ТзОВ «Сантезсистемс».
3. Відповідачу надати пояснення по суті заявлених позивачем вимог.
Суддя С. В. Костюк
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2015 |
Оприлюднено | 19.02.2015 |
Номер документу | 42746030 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Костюк Софія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні