Ухвала
від 19.02.2015 по справі 4/208-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"19" лютого 2015 р.Справа № 4/208-Б Господарський суд Хмельницької області у складі: суддя Радченя Д.І., при секретарі судового засідання Монастирській Н.М., розглянувши клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури по справі порушеній

за заявою спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства "Хмельницькліфт" м. Хмельницький

до Житлово-експлуатаційної контори №8 м. Хмельницький

про визнання банкрутом

Представники:

від кредиторів : Сумнєвич Н.О. - представник УПФУ у м.Хмельницькому за довіреністю №32148/06 від 30.12.2014р.;

Ялівчук А.А. - представник МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" за довіреністю №14/02 від 03.01.2014р.;

Твардовська Є.Ю. - представник ДПІ у м. Хмельницькому за довіреністю №2879/9/22-25-10 від 17.02.2014р.;

За участю ліквідатора: Чернецької А.А.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 02.11.2009р. порушено провадження у справі №4/208-Б про визнання банкрутом Хмельницької житлово-експлуатаційної контори №8 м. Хмельницький, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, призначено підготовче засідання суду.

Ухвалою суду від 26.11.2009р. введено процедуру розпорядження майном строком на шість місяців, призначено розпорядником майна у справі №4/208-Б про банкрутство Хмельницької житлово-експлуатаційної контори №8 арбітражного керуючого Чернецьку Аллу Анатоліївну (м.Хмельницький, вул.Соборна, 57, оф.111, ліцензія серія АВ №158528 від 11.01.2007 року).

Ухвалою суду від 10.03.2010р. затверджено реєстр вимог кредиторів (додаток №1 на 2-х аркушах), який є невід'ємною частиною даної ухвали та визнано, що грошові вимоги кредиторів до боржника загалом становлять 804771,93 грн. (вісімсот чотири тисяч сімсот сімдесят одна гривень 93 коп.), в тому числі неустойка - 3820,83 грн. (три тисячі вісімсот двадцять гривень 83 коп.).

Постановою господарського суду Хмельницької області від 09.04.2010р. у справі №4/208-Б визнано боржника банкрутом, введено ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців і ліквідатором боржника призначено арбітражного керуючого Чернецьку Аллу Анатоліївну (м. Хмельницький, вул. Соборна, 57, оф.111, ліцензія серія АВ №158528 від 11.01.2007 року), яку зобов'язано провести ліквідаційну процедуру, скласти ліквідаційний баланс та подати його разом із звітом господарському суду для затвердження. Звільнено активи банкрута від податкової застави. Скасовано ухвалу господарського суду від 02.11.2009 року в частині заборони власнику майна боржника (уповноваженому ним органу) вчиняти дії щодо реорганізації чи ліквідації юридичної особи боржника. Оплату послуг арбітражному керуючому по справі затверджено у розмірі 2-х мінімальних заробітних плат до перших зборів кредиторів за рахунок ініціюючого кредитора, а в подальшому за рахунок коштів боржника.

Термін ліквідаційної процедури неодноразово продовжувався, востаннє до 09.02.2015р.

10 лютого 2015р. від ліквідатора боржника надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури по справі на шість місяців у зв'язку із тим, що залишилися нереалізованими майнові активи банкрута як такі, що вони не користуються попитом та фактично не придатні для подальшого користування, а також залишаються не погашені вимоги кредиторів.

Ліквідатор Чернецька А.А. у судовому засіданні клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута на шість місяців підтримала. Зазначила, що комітетом кредиторів прийнято рішення дозволити ліквідатору реалізовувати все майно що належить банкруту шляхом укладання ліквідатором прямих договорів купівлі - продажу без проведення аукціону (торгів) за вартістю яку було опубліковано раніше в оголошеннях з урахуванням зниження вартості на 15% по мірі поступлення заявок. Оскільки майно є специфічним реалізація майна на даний час не можлива. Ліквідатор звернувся з листом до міської ради щодо надання дозволу на реалізацію частини будівлі складського приміщення за адресою : м. Хмельницький, пров. Проїздний, 7, та сприяння щодо виготовлення правовстановлюючих документів. Проте ліквідатору було направлено відповідь про те що дане приміщення перебувало на балансі ЖЕК №8 до процедури банкрутства та згідно рішення виконавчого комітету №1435 передано з балансу ЖЕК №8. Проте за даними бухгалтерського обліку ЖЕК №8 дана нерухомість фактично не була передана. Зазначає, що покупці, котрі виявили бажання придбати майно банкрута що включене до ліквідаційної маси відсутні протягом тривалого часу. В зв'язку з тривалим строком проведення ліквідаційної процедури, комітетом кредиторів шляхом обговорення та дискусій було внесено пропозицію, щодо створення комісії для списання майна яке непридатне для подальшого користування або є неліквідним у відповідності до актів інвентаризації майна , котре включене до ліквідаційної маси, проте на даний час не реалізоване. Погоджено та встановлено склад комісії щодо списання майна банкрута. В разі відсутності пропозицій від ймовірних покупців щодо придбання вищевказаного майна протягом одного місяця з дня розміщення оголошення в друкованих засобах масової інформації, металомістке майно вирішено реалізувати в якості металобрухту. Також вирішено провести претензійно - позовну роботу до Засновника ЖЕК №8 м. Хмельницького - Хмельницької міської ради, щодо повернення статутного фонду ЖЕК №8 , в розмірі 1585831,53 грн. відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців станом на 05.02.2015 р..

В обґрунтування поданого клопотання ліквідатором надано протокол засідання комітету кредиторів №19 від 05.02.2015р., згідно якого, в зв'язку з наявністю нереалізованих майнових активів боржника, кредитори зобов'язали ліквідатора клопотати перед господарським судом про продовження строку ліквідаційної процедури у даній справі на шість місяців.

Представники кредиторів проти задоволення судом клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута на шість місяців не заперечують.

Згідно зі статтею 12 Господарського процесуального кодексу України, ст. 9 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарські суди розглядають справи про банкрутство за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом.

Судом враховується, що законом України № 4212-VI від 22.12.2011 р. "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який набрав чинності 19.01.2013 р., внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон № 2343-XII від 14.05.1992 р.) та викладено його в новій редакції.

Пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України № 4212-VI від 22.12.2011 р. визначено, що положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

За таких обставин, при розгляді даної справи, підлягає застосуванню положення Закону №2343-XII від 14.05.1992 р.

При розгляді клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури судом враховується, що згідно ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно п. 86 Постанови Пленуму Верховного суду України № 15 від 18.12.2009р., у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури без зазначення строку. Її тривалість не повинна перевищувати дванадцяти місяців. Пізніше строк ліквідаційної процедури за клопотанням ліквідатора або комітету кредиторів може бути продовжено судом, про що виноситься ухвала. Загальний строк ліквідаційної процедури не може перевищувати вісімнадцяти місяців.

Ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі. Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури Закон не містить.

З метою належного завершення ліквідаційної процедури, з урахуванням того, що питання щодо продовження строку ліквідаційної процедури банкрута погоджено комітетом кредиторів та відсутність заперечень кредиторів у судовому засіданні, суд прийшов до висновку, що клопотання ліквідатора щодо продовження строку ліквідаційної процедури на шість місяців є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.22, ст.24,25 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній до 18.01.2013р. ), розділом Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній на дату винесення ухвали ), ст.86 Господарського процесуального кодексу України, Суд -

У Х В А Л И В :

Клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури у справі №4/208-Б про банкрутство Хмельницької житлово-експлуатаційної контори № 8 м. Хмельницький задовольнити.

Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута і повноваження арбітражного керуючого Чернецької Алли Анатоліївни, як ліквідатора Хмельницької житлово-експлуатаційної контори №8 до 09 серпня 2015 року.

Зобов'язати ліквідатора - подавати суду щомісячно проміжні звіти про проведену роботу, провести у встановлений строк ліквідаційну процедуру банкрута у відповідності до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", за результатами якої скласти і надати на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс.

Суддя Радченя Д.І.

Віддрук. 11прим.:

1 - до справи;

2 - Хмельницьке спеціалізоване ремонтно - будівельне підприємство „Хмельницькліфт" - м. Хмельницький вул. Будівельників,27;

3 - Національна академія Державної прикордонної служби України ім.. Б. Хмельницького (в/ч 9960) м. Хмельницький, вул. Шевченка,46;

4 - Хмельницький міський центр зайнятості ;

5 - ВАТ ЕК „Хмельницькобленерго" в особі Хмельницького МРЕМ - простою кореспонденцією: м. Хмельницький, вул.Свободи,57/2 ;

6 - Управління пенсійного Фонду України у м. Хмельницькому;-надати

7 - Головному управлінню юстиції у Хмельницькій області -м. Хмельницький, вулю Грушевського, 87.

8 - Хмельницькій міській раді ;

9-МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"; -надати

10- ДПІ у м.Хмельницькому;-надати

11- Ліквідатору Чернецькій А.Л..-надати

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення19.02.2015
Оприлюднено20.02.2015
Номер документу42781870
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/208-б

Ухвала від 01.09.2016

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 01.09.2016

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 17.08.2016

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 17.08.2016

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 17.08.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 20.05.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 19.02.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 11.02.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні