cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м. Херсон, вул. Горького, 18
тел. /0552/ 49-31-78
Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 лютого 2015 р. Справа № 923/9/15
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі Литвиненко Т.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом заступника прокурора Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонської обласної державної адміністрації
до Відповідача-1: Бериславської районної державної адміністрації м. Берислав, Херсонської області
Відповідача-2: товариства з обмеженою відповідальністю "Віол Прім Люкс" місцезнаходження: вул. Паризької Комуни, 5 кв. 18, м. Нова Каховка, Херсонської області код ЄДРПОУ 38740203
про визнання недійсними розпоряджень та договору оренди земельної ділянки, зобов'язання повернути земельну ділянку
за участю: - Декалюк Д.В. посв. № 006312 від 26.09.12 прокурор
від позивача: - Канарьова С.С.дов. № 420-133/0/8-15/67/12 від 16.01.15р.- Херсонська облдержадміністрація
від відповідача 1: - Кір'ян С.С. дов. № 09/01-22-24/15 від 12.01.15р.-Берславська райдержадміністрація
від відповідача -2: ТОВ "Віол Прім-Люкс" не прибули
в с т а н о в и в:
Заступник прокурора Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонської обласної державної адміністрації звернувся до господарського суду з позовом до Відповідача -1 Бериславської районної державної адміністрації м. Берислав, Херсонської області та Відповідача 2 - Товариства з обмеженою відповідальністю " Віол Прім - Люкс" м. Нова Каховка, Херсонської області про визнання недійсним розпоряджень та договору оренди земельної ділянки, зобов'язання повернути земельну ділянки.
Ухвалою від 12.01.2015р. суд прийняв позовну заяву, порушив провадження у справі та призначив справу до розгляду.
Цією ж ухвалою суд зобов'язав надати :
- Прокурору - зважаючи на те, що позивачем зазначена Херсонська обласна адміністрація письмово пояснити, які саме законні права Херсонської обласної адміністрації порушені спірним розпорядженням Бериславської районної державної адміністрації та укладеним договором оренди земельної ділянки.
- Відповідачу 1 та 2 : відзив на позов з документальним обґрунтуванням викладених в ньому обставин. ТОВ " Віол Прім - Люкс" також надати чинний витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Прокуратура Херсонської області надала витребувані пояснення.
Відповідач-1 Бериславська районна державної адміністрації надала відзив по суті позову, відповідно до якого просить суд відмовити позивачу у задоволені позову.
У судове засідання з невідомих суду причин не прибув відповідач -2 та не надав витребувані судом документи.
Сторони належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, ухвала про призначення засідання направлена сторонам рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Ухвалою від 30.01.2015р. суд відклав розгляд для повторного повідомлення відповідача-2 про час і місце розгляду справи та зобов'язав його надати відзив на позов з документальним обґрунтуванням викладених в ньому обставин, а також чинний витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідач-2 не скористався своїм правом бути безпосередньо присутнім у судовому засіданні. Суд вважає наявні документи достатніми для розгляду справи, та вирішує даний спір за наявними у справі документами, на підставі ст.75 Господарського процесуального кодексу України.
Розглядом матеріалів справи суд встановив наступне.
Згідно із ст.121 Конституції України прокуратура становить єдину систему, на яку покладено, як одну з основних, функцію представництва інтересів держави в суді, у випадках, передбачених законом.
Прокуратурою Херсонської області протягом 2013-2014 років вивчалась законність розпоряджень Бериславської районної державної адміністрації щодо надання у користування земельних ділянок на території району.
Встановлено, що розпорядженням Бериславської районної державної адміністрації №276 від 06.06.2013р. надано дозвіл ТОВ "Віол Прім-Люкс" на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки несільськогосподарського призначення в оренду орієнтовною площею 0,175 га, у тому числі забудовані землі (відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом) - 0,175 га, із земель запасу Веселівської сільської ради для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування територіальної громади району.
Розпорядженням Бериславської районної державної адміністрації №443 від 20.08.2013р. внесено зміни до розпорядження №276 від 06.06.2013р., а саме: у пункті 1 розпорядження слова та цифри «орієнтовною площею 0,175 га, у тому числі забудовані землі (відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом) - 0,175 га» замінити на «орієнтовною площею 0,1750 га, у тому числі забудовані землі, які використовуються в комерційних цілях -0,1750 га». Також цим розпорядженням затверджено проект землеустрою та надано ТОВ «Віол Прім-Люкс» в оренду вказану земельну ділянку для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування жителів територіальної громади району із земель запасу Веселівської сільської ради.
На виконання вищевказаного розпорядження між Бериславською районною державною адміністрацією та ТОВ «Віол Прім - Люкс» укладено договір оренди земельної ділянки, зареєстрований у встановленому законом порядку 11.01.2014р.
Відповідно до пунктів 15,16 договору оренди земельна ділянка передається в оренду для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування жителів територіальної громади району. Цільове призначення земельної ділянки: комерційного використання. Код цільового використання 03.10. (для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури).
Відведення земельної ділянки здійснено з порушенням порядку надання земельних ділянок в оренду, встановленого земельним законодавством.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин 1-3 ст.22 ЗК України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
До земель сільськогосподарського призначення належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги, несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).
Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування оптовим ринкам сільськогосподарської продукції - для розміщення власної інфраструктури.
Таким чином, для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції надаються у користування виключно землі сільськогосподарського призначення та виключно суб'єктам господарювання, які мають статус оптового ринку сільськогосподарської продукції.
Відповідно до ст.ст.1,4 Закону України «Про оптові ринки сільськогосподарської продукції» оптовий ринок сільськогосподарської продукції - це юридична особа, предметом діяльності якої є надання послуг, що забезпечують здійснення оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією, і якій в установленому цим Законом порядку надано статус оптового ринку сільськогосподарської продукції. Територія оптового ринку сільськогосподарської продукції - це спеціально відведене та облаштоване місце для надання послуг оптовим ринком сільськогосподарської продукції. Статус оптового ринку сільськогосподарської продукції надається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну аграрну політику, політику у сфері сільського господарства, на конкурсній основі в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну аграрну політику, політику у сфері сільського господарства, видає наказ про надання або вмотивовану відмову у наданні юридичній особі статусу оптового ринку сільськогосподарської продукції.
Згідно із ст. ст. 9, 12 Закону України «Про оптові ринки сільськогосподарської продукції» місця розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну аграрну політику, політику у сфері сільського господарства, на підставі поданих юридичними особами, які мають намір набути статуту оптового ринку сільськогосподарської продукції, документів виходячи з економічної доцільності створення оптових ринків сільськогосподарської продукції на відповідній території. Надання земельних ділянок для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції здійснюється в порядку, визначеному законом.
За інформацією Херсонської обласної державної адміністрації від 28.03.2014р. ТОВ «Віол Прім - Люкс» не надано статусу оптового ринку сільськогосподарської продукції.
Крім того, земельна ділянка, надана в оренду ТОВ «Віол Прім -Люкс», за своїм складом угідь не відноситься до земель сільськогосподарського призначення.
Відповідно до висновку відділу Держземагентства у Бериславському районі від 07.08.2013 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ «Віол Прім - Люкс» існуюча категорія земельної ділянки - землі промисловості, транспорту та зв'язку та іншого призначення. У цьому ж висновку зазначено, що категорію земельної ділянки планується змінити на землі сільськогосподарського призначення.
Відповідно до ст.38, ч.2 ст.83 ЗК України до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.
Згідно із ч. І ст.20, ч. І ст.122 ЗК України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення. Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Отже лише органи місцевого самоврядування мають право відносити земельні ділянки до земель житлової та громадської забудови та надавати їх у користування для вказаних цілей, оскільки землі житлової та громадської забудови відносяться до земель комунальної власності.
Згідно із класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів №548 від 23.07.2010р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.11.2010р. за №1011/18306, код цільового використання 03.10 відноситься до земель громадської забудови (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування). Разом з тим, до земель сільськогосподарського призначення, які використовуються для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції відноситься код цільового використання 01.12.
Таким чином, Бериславською районною державною адміністрацією у порушення ст.ст.20,22,38,122 Земельного кодексу України змінено цільове призначення земельної ділянки промисловості, транспорту та зв'язку та іншого призначення на землі житлової та громадської забудови та надано її в оренду ТОВ «Віол Прім - Люкс» для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції.
Згідно із ч.5 ст.122 ЗК України обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.
Також відповідно до ч.2 ст.124, ч. І ст.134 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу. Земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.
Бериславською районною державною адміністрацією у порушення вимог ч.2 ст.124, ч.І ст.134 ЗК України надано в оренду ТОВ «Віол Прім - Люкс» земельну ділянку площею 0,175 га із земель запасу Веселівської сільської ради для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування територіальної громади району без проведення земельних торгів.
Згідно із ч.2 ст.2, 82, 170 ЦК України учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права. На юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах поширюються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Держава набуває і здійснює цивільні права та обов'язки через органи державної влади у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
Відповідно дост.13 Конституції України земля є об'єктом власності Українського народу, від імені якого права власності здійснюють органи державної влади і місцевого самоврядування.
Згідно із ч.3 ст.152 Земельного кодексу України одним із способів захисту прав на земельні ділянки є визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до частин 1-3 ст.16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом. Способом захисту цивільних прав та інтересів може бути визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.
Згідно із ч. І ст.21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Відповідно до ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частиною першою статті 203 цього Кодексу. Даною нормою передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.
Договір оренди земельної ділянки укладено з порушенням вимог ст.ст.20,22,38,83,122,124,134 ЗК України, що є підставою для визнання його недійсним відповідно до ч. І ст.203, ст.215 ЦК України.
Відповідно до ч.3 ст.215 ЦК України якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин)
Згідно із ст. 6 Закону України „Про оренду землі" орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.
Договір оренди земельної ділянки укладено на підставі розпорядження Бериславської районної державної адміністрації №443 від 20.08.2013р.
Проте, як зазначено вище, наведене розпорядження є таким, що прийнято всупереч вимогам законодавства України та підлягає визнанню недійсним.
Частиною 2 ст. 15 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що порушення вимог статей 4-6, 11, 17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону.
Бериславською районною державною адміністрацією допущено порушення при укладанні наведеного договору статті 6 Закону України "Про оренду землі" щодо підстав набуття права оренди земельної ділянки та наведені обставини, згідно приписів ч. 2 ст. 15 Закону України "Про оренду землі", є достатньою підставою для визнання спірного договору недійсним.
Згідно із ч. І ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.
Частинами 3,6 статті 36-1 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що підставою представництва прокурором у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави. Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави чи громадянина, обґрунтовує необхідність їх захисту.
Відповідно до п.1 розділу XIII Перехідних положень Закону України «Про прокуратуру» №1697 - VII від 14.10.2014р. прокуратура виконує функцію нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами виключно у формі представництва інтересів громадянина або держави в суді.
Згідно із ст.2 ГПК України прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати функції у спірних відносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до господарського суду прокурор зазначає про це у позовній заяві.
Відповідно до ч.2 ст.29 ГПК України у разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави, в якій зазначено про відсутність органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, або про відсутність у такого органу повноважень щодо звернення до господарського суду, прокурор набуває статусу позивача.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» та Положення про Держсільгоспінспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011р. №459/2011, Державна інспекція сільського господарства України є центральним органом виконавчої влади, до повноважень якої згідно зі ст.6 цього Закону належить здійснення контролю за додержанням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю.
Оскільки органи Державної інспекції сільського господарства України не наділені повноваженнями щодо звернення з позовами до суду, з даним позовом звертається прокурор, який набуває статусу позивача.
Відповідно до ч. І ст.37 Закону України «Про прокуратуру» право подання позовної заяви (заяви, подання) в порядку цивільного, адміністративного, господарського судочинства надається прокурорам, їх першим заступникам і заступникам.
Оскільки при відведенні в оренду земельної ділянки порушено вимоги законодавства, щодо порядку надання у користування земель запасу суб'єктам господарювання для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції, то наведене вказує на наявність підстав, передбачених ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру», для представництва прокурором у даній справі інтересів держави.
У даній справі Бериславська районна державна адміністрація є відповідачем, так як оскаржується її розпорядження, а тому позивачем є прокурор згідно ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру».
Відповідно до частини 4 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача (відповідачів) в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач (відповідачі) не звільнений від сплати судового збору.
Згідно ст.5 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011р. № 3674 - У1, Позивач звільнений від сплати судового збору. За таких обставин суд, повністю задовольняючи заявлений позов, стягує з відповідачів в доход бюджету судових збір пропорційно розміру задоволених вимог, тобто, у розмірі 100 %.
Мінімальний розмір судового збору при поданні заяви (позовних вимог ) немайнового характеру до господарських судів України, відповідно до ст. 2 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011р. № 3674 - У1, становить розмір мінімальної заробітної плати, що складає 1218, 00 грн. та справляється з кожної позовної вимоги.
На підставі викладеного, керуючись ст. 121 Конституції України, ст.ст. 20, 36і Закону України «Про прокуратуру», ст.ст. 16, 21, 203, 215, 386, 393 ЦК України, ст.ст. 20, 21, 116, 140-142, 152, 155 ЗК України, ст.ст. 1, 2, 15, 23, 29, 44-49, 54, 58, 82-85 ГПК України, суд -
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати незаконним (недійсним) розпорядження Бериславської районної державної адміністрації №276 від 06.06.2013р., яким надано дозвіл товариству з обмеженою відповідальністю «Віол Прім-Люкс» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки несільськогосподарського призначення в оренду орієнтовною площею 0,175 га, у тому числі забудовані землі (відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом) - 0,175 га, із земель запасу Веселівської сільської ради для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування територіальної громади району.
3. Визнати незаконним (недійсним) розпорядження Бериславської районної державної адміністрації №443 від 20.08.2013р., яким затверджено проект землеустрою та надано в оренду товариству з обмеженою відповідальністю «Віол Прім-Люкс» земельну ділянку загальною площею 0,1750 га, у тому числі забудовані землі, які використовуються комерційних цілях - 0,1750 га, для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування жителів територіальної громади району із земель запасу Веселівської сільської ради.
4. Визнати недійсним договір оренди землі від 11.01.2014р., укладений між Бериславською районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю «Віол Прім - Люкс», щодо земельної ділянки площею 0,1750 га, наданої для розміщення інфраструктури оптового ринку сільськогосподарської продукції з метою обслуговування жителів територіальної громади району, яка знаходиться в адміністративних межах Веселівської сільської ради Бериславського району Херсонської області. Кадастровий номер земельної ділянки: 6520680400:02:001:0004.
5. 3обовязати товариство з обмеженою відповідальністю «Віол Прім -Люкс» повернути земельну ділянку площею 0,1750 га, кадастровий номер 6520680400:02:001:0004, вартістю 23151,10 грн. до земель державної власності.
6. Стягнути з Бериславської районної державної адміністрації Херсонської області (74300, Херсонська область м. Берислав, площа Перемоги, 2, код ЄДРПОУ 04059987) в доход спеціального фонду державного бюджету на р/р № 31215206783002 в ГУДКСУ у Херсонській області МФО 852010 код ЄДРПОУ 37959779 одержувач УДКСУ у місті Херсоні., призначення платежу - судовий збір код 03500045 - судовий збір в сумі 2436 (Дві тисячі чотириста тридцять шість ) гривень 00 коп .
7. Стягнути з товариство з обмеженою відповідальністю «Віол Прім -Люкс» (Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Паризької Комуни,буд.5, кв. 18, код ЄДРПОУ 38740203 ) в доход спеціального фонду державного бюджету на р/р № 31215206783002 в ГУДКСУ у Херсонській області МФО 852010 код ЄДРПОУ 37959779 одержувач УДКСУ у місті Херсоні., призначення платежу - судовий збір код 03500045 - судовий збір в сумі 2436 ( Дві тисячі чотириста тридцять шість ) гривень 00 коп .
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Одеського апеляційного господарського суду через господарський суд Херсонської області шляхом подачі в 10-денний строк з дня підписання даного рішення, згідно ст. 93 ГПК України.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено та підписано 23.02.2015р.
Суддя Т.Г. Пінтеліна
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2015 |
Оприлюднено | 24.02.2015 |
Номер документу | 42806123 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пінтеліна Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні