Єдиний унікальний номер 341/382/15-п
Номер провадження 3/341/140/15
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 лютого 2015 року м.Галич
Галицький районний суд Івано-Франківської області в складі:
головуючого-судді Юсип І.М.
секретаря Мартищук С.П.
з участю прокурора Мартинюка І.І.,
правопорушника ОСОБА_1
розглянувши матеріали адміністративного корупційного правопорушення, які надійшли з прокуратури Галицького району про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, жительки смт. Більшівці, вул. Пильна, 18, Галицького району, Івано-Франківської області, українки, ІНФОРМАЦІЯ_3, працюючої головним бухгалтером ПрАТ «Більшівці-Риба», не одруженої, депутата Більшівцівської селищної ради Галицького району, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, не судимої,
- за ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 не повідомила безпосереднього керівника у випадках, передбачених законом, про наявність конфлікту інтересів.
Правопорушення нею вчинено при наступних обставинах:
Відповідно до рішення І сесії VІ демократичного скликання Більшівцівської селищної ради Галицького району від 12.11.2010 року ОСОБА_1 обрано депутатом Більшівцівської селищної ради Галицького району.
За таких обставин, ОСОБА_1 у відповідності до підпункту «б» п.1 ч.1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення - депутат селищної ради.
Згідно ст. 15 Закону України «Про правила етичної поведінки» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, незважаючи на особисті інтереси, вживають вичерпних заходів щодо недопущення конфлікту інтересів, а також не допускають вчинення дій чи бездіяльності, що можуть спричинити виникнення конфлікту інтересів або створити враження його наявності.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», особи зазначені в пункті 1 та підпунктах «а», «б» пункту 2 частини першої ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», зобов'язані вживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, невідкладно в письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів.
Відповідно до ст.ст. 11, 19 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» ОСОБА_1, як депутат Більшівцівської селищної ради Галицького району наділений владними повноваженнями, а саме правом у межах своєї компетенції пред'являти вимоги, а також приймати рішення, обов'язкові для виконання фізичними та юридичними особами.
Статтею 12-1 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» передбачено, що у разі виникнення конфлікту інтересів протягом часу перебування на посаді, посадова особа місцевого самоврядування, крім посадових осіб, зазначених у частині першій цієї статті (сільський, селищний, міський голова, секретар сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови обласної, районної ради), зобов'язана негайно доповісти про це своєму безпосередньому керівникові.
Встановлено, що 13.08.2014 року ОСОБА_1 звернулася в Більшівцівську селищну раду з заявою про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на земельну ділянку площею 0,1264га. (кадастровий номер 2621255300:01:001:0970) для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в смт. Більшівці та на земельну ділянку площею 0,3050га. (кадастровий номер 2621255301:03:001:0971) для ведення особистого селянського господарства в смт. Більшівці.
Однак, ОСОБА_1, будучи депутатом Більшівцівської селищної ради Галицького району достовірно знаючи, що на двадцять четвертій сесії селищної ради буде розглядатись питання щодо надання їй дозволу щодо затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на земельну ділянку для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та на земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства, всупереч ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не повідомила селищну раду про наявність в неї конфлікту інтересів, а 14.08.2014 року прийняла участь на сесії Більшівцівської селищної ради на якій особисто голосувала щодо позитивного розгляду її заяви.
Рішенням 24 сесії Більшівцівської селищної ради Галицького району від 14.08.2014 року ОСОБА_1 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на земельну ділянку площею 0,1264га. (кадастровий номер 2621255300:01:001:0970) для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в смт. Більшівці та на земельну ділянку площею 0,3050га. (кадастровий номер 2621255301:03:001:0971) для ведення особистого селянського господарства в смт. Більшівці, а також передано у власність вказані земельні ділянки.
В порушення вимог ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» ОСОБА_1 не вжила заходів до недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, не повідомила селищного голову Більшівцівської селищної ради Галицького району ОСОБА_2, який був головуючим на сесії, на якій розглядалась її заява про наявність суперечностей між її особистими інтересами та її службовими повноваженнями, наявність яких може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих їй повноважень. Натомість ОСОБА_1 прийняла участь у прийнятті сесією рішення стосовно розгляду її ж заяви.
Таким чином, ОСОБА_1, будучи у відповідності до підпункту «б» п.1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, порушила вимоги щодо повідомлення про конфлікт інтересів, чим вчинила адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ст. 172-7 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 повністю визнала себе винним у вчиненні даного правопорушення і суду пояснила, що вона являється депутатом Більшівцівської селищної ради Галицького району і дійсно 13 серпня 2014 року звернулася із заявою про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі на земельні ділянки. На сесії селищної ради 14.08.2014 року приймались рішення, вона була присутня. Було прийнято рішення і по її заяві про затвердження технічної документації із землеустрою, за яке вона проголосувала також.
Зазначивши, що не повідомила селищного голову про конфлікт інтересів, оскільки не знала, що її участь та голосування на сесії по її ж заяві є корупційним правопорушенням. У вчиненому ОСОБА_1 розкаюється та запевнила, що в майбутньому більше не допустить жодних правопорушень. Просила суд суворо її не карати.
Крім повного визнання ОСОБА_1 своєї вини у вчиненні правопорушення, її винність доведена зібраними та перевіреними в судовому засіданні доказами, а саме: копією протоколу 24 сесії селищної ради смт. Більшівці від 14.08.2014 року (а.с.8-13), де була присутня ОСОБА_1; копіями рішень від 14.08.2014 року 24 сесії Більшівцівської селищної ради про затвердження технічної документаціюї із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на земельну ділянку площею 0,1264га. для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в смт. Більшівці та на земельну ділянку площею 0,3050га. для ведення особистого селянського господарства в смт. Більшівці гр. ОСОБА_1, а також передано у її власність вказані земельні ділянки (а.с.14-15); поясненнями самої ОСОБА_1 (а.с.26-27), поясненнями секретаря Більшівцівської селищної ради, яка веде протоколи сесій селищної ради (а.с.24-25); довідка за № 59 від 12.02.2015 року виданої Більшівцівською селищною радою, щодо не повідомлення ОСОБА_1 селищну раду та сесію ради про наявність суперечностей між її особистими інтересами та її службовими повноваженнями (а.с.6), та іншими матеріалами справи.
Ст.172-7 КУпАП передбачає відповідальність за неповідомлення особою безпосереднього керівника у випадках, передбачених законом, про наявність конфлікту інтересів.
Згідно ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особи зазначені у п. 1 та п.п. «а», «б» п. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», зобов'язані вживати заходів щодо недопущення будь якої можливості виникнення конфлікту інтересів, невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів.
Таким чином, вина ОСОБА_1 у вчиненні корупційного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.172-7 КУпАП повністю доведена зібраними та перевіреними в судовому засіданні доказами і є підстави для призначення адміністративного стягнення.
Відповідно до ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно, до ст. 35 зазначеного Кодексу, при призначенні правопорушнику адміністративного стягнення за корупційне діяння передбачене ст.172-7 КУпАП, суд врахував обставини, що на його думку пом'якшують відповідальність за адміністративне правопорушення, а саме: щире каяття ОСОБА_1 та позитивної характеристика за місцем проживання.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 необхідно призначити адміністративне стягнення відповідно до п. 2 ст. 24 КУпАП - у вигляді штрафу.
Відповідно до Закону України "Про судовий збір" зі змінами з 23.10.2013 року в новій редакції, відповідно до якої, у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення справляється судовий збір в ставці - 0,03 розміру мінімальної заробітної плати.
На підставі наведеного, ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 року №3206-VI зі змінами, ст. 221 КУпАП, керуючись ст.ст. 283, 284, 294 КУпАП, суд, -
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення і накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 170 (сто сімдесят) гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 - 36,54 гривень судового збору, які перерахувати на р/р 31214206700079, отримувач коштів УДКСУ в Галицькому районі, банк отримувача - ГУДКСУ в Івано-Франківській обл., МФО 836014, код ЄДРПОУ 02891581.
Постанова судді у справах про адміністративні правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена або на неї може бути винесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до Апеляційного суду ОСОБА_3 - Франківської області через Галицький районний суд.
Суддя:ОСОБА_3
Суд | Галицький районний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2015 |
Оприлюднено | 03.03.2015 |
Номер документу | 42871794 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Галицький районний суд Івано-Франківської області
Юсип І. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні