Постанова
від 27.02.2015 по справі 826/20011/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М    У К Р А Ї Н И місто Київ 27 лютого 2015 року                                 справа №826/20011/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовомДержавної фіскальної служби України доТовариства з обмеженою відповідальністю “Фін Фудз” простягнення штрафних санкцій В С Т А Н О В И В: Державна фіскальна служба України (далі  по тексту – позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Фін Фудз” (далі по тексту – відповідач, ТОВ  “Фін Фудз”), в якому просить стягнути з відповідача фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3  400,00 грн.           Згідно рішення про застосування фінансових санкцій від 13 червня 2014 року №000201, на підставі висновку про неподання звіту за листопад 2013 року або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 23 грудня 2013 року №3781/8/26-15-21-01-07 та висновку про неподання звіту за січень 2014 року або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 25 лютого 2014  року №896/8/26-15-21-01-06 встановлено порушення ТОВ  “Фін Фудз” частини третьої статті 16 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, а саме несвоєчасне подання звіту про обсяги придбання та реалізацій алкогольних напоїв за листопад 2013 року та неподання звіту про обсяги придбання та реалізацій алкогольних напоїв за січень 2014  року, у зв'язку із чим вирішено застосувати фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3  400,00 грн. Частиною третьою статті 16 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” передбачено, що суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом. Пунктом 1.1 Інструкції щодо заповнення Форми №1-ОА “Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв”, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 27 квітня 2006 року №228 встановлено, що звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (далі - Звіт) подають суб'єкти господарювання, які одержали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форм власності. Статтею 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” зокрема передбачено, що неподання чи несвоєчасне подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень. Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України. Згідно підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України. Частиною п'ятою статті 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” встановлено, що у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду. Докази на підтвердження виконання відповідачем рішення про застосування фінансових санкцій від 13 червня 2014 року №000201 в матеріалах справи відсутні. Відповідно до частини першої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Згідно частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. За таких обставин, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної фіскальної служби України підтверджуються необхідними доказами, та про необхідність їх задоволення. Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача – суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають. Враховуючи викладене, керуючись пунктом 1 частини першої статті 3, пунктом 1  частини першої статті 17, статтями 17, 69, 70, 71, 106, 107, 121, 158 – 163, 1832 Кодексу адміністративного судочинства України, суд - П О С Т А Н О В И В: 1.  Адміністративний позов Державної фіскальної служби України задовольнити повністю. 2.  Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Фін Фудз” (м.  Київ, вул.  Велика Васильківська, 129, офіс 5, код ЄДРПОУ 37634591) на користь Державного бюджету України фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3  400,00 грн. (р/р 3111010670007, код ЄДРПОУ 38002491, код платежу 21081100, УДКСУ у Печерському районі міста Києва, МФО 820019). 3. Допустити негайне виконання постанови. Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя                                                                                                   В.А. Кузьменко

Дата ухвалення рішення27.02.2015
Оприлюднено05.03.2015
Номер документу42934382
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20011/14

Постанова від 27.02.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 22.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні