ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про закриття провадження у справі
03 березня 2015 р. м. Чернівці Справа № 824/3325/14-а
Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду - Маренич І.В. розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника позивача про закриття провадження у справі за адміністративним позовом Приватного науково-виробничого підприємства Врємя до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області, суд -
встановив:
Приватне науково-виробниче підприємство Врємя (далі-Позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області (далі-Відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
03 лютого 2015 року до початку судового засідання через канцелярію суду представник позивача звернувся з клопотанням про закриття провадження у справі, у зв'язку з примиренням сторін.
В обґрунтування клопотання представник позивача зазначив, що між сторонами досягнуто податкового компромісу, що є підставою для примирення у відповідності до пункту 11-2 розділу VIII "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Вказане клопотання представник позивача просив розглянути без його участі.
Представник відповідача не заперечував проти задоволення даного клопотання.
Відповідно до ч. 4 ст. 122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши клопотання представника позивача про закриття провадження у справі у зв'язку з примиренням сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи та законодавство, яке регулює спірні правовідносини, cуд вважає заявлене клопотання обґрунтованим та таким, що не суперечать закону та не порушують чиї-небудь права, свободи чи законні інтереси та приходить до висновку про необхідність задовольнити його.
Судом встановлено, що ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 12.12.2014 року відкрито провадження у справі за адміністративним позовом Приватного науково-виробничого підприємства Врємя до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
28.01.2015 року позивачем подано до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області заяву №10 про намір досягнути податкового компромісу щодо податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість по спірним податковим повідомленням-рішенням.
28 січня 2015 року позивачем перераховано до державного бюджету 5% від суми основного платежу, що становить 7980,00 грн. з податку на прибуток згідно податкового повідомлення-рішення №0004952201 від 25.11.2014 року та 6043,30 грн. з податку на додану вартість згідно податкового повідомлення-рішення №0004992205 від 25.11.2014 року.
05 лютого 2015 року Рішенням голови комісії з реорганізації Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області досягнуто податкового компромісу згідно заяви поданої Приватним науково-виробничим підприємством Врємя про намір досягнення податкового компромісу.
17 січня 2015 року набув чинності Закон України №63-VIII від 25.12.2014 року "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу", статтею 7 якого передбачено, що процедура податкового компромісу, встановлена цим підрозділом, поширюється також на неузгоджені суми податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового та/або адміністративного оскарження, а також на випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов'язання не узгоджені відповідно до норм цього Кодексу. Досягнення податкового компромісу у такому разі здійснюється за заявою платника податків у письмовій формі до контролюючого органу про намір досягнення податкового компромісу. У таких випадках днем узгодження платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні, є день подання такої заяви до відповідного контролюючого органу. У разі несплати платником податків такого податкового зобов'язання у сумі, визначеній пунктом 2 цього підрозділу, таке податкове зобов'язання вважається неузгодженим.
Пунктом 11-2 розділу VІІІ "Прикінцеві та перехідні положення" КАС України, яким цей Кодекс було доповнено Законом України № 63-VIII від 25.12.2014 року, встановлено, що підставою для примирення сторін на будь-якій стадії процесу є досягнення податкового компромісу щодо сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств відповідно до підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.
Відповідно до п. 1 підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України податковий компроміс (ПК України) - це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 цього Кодексу. Платник податків, який вирішив скористатися процедурою податкового компромісу, під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди має право подати відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, в яких визначає суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з податку на додану вартість.
Відповідно до п. п. 3 підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України сума заниженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість сплачується в розмірі 5 відсотків такої суми. При цьому 95 відсотків суми заниженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість вважаються погашеними, штрафні санкції не застосовуються, пеня не нараховується.
Відповідно до п. 3 підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України процедура досягнення податкового компромісу триває не більше ніж 70 календарних днів з дня, наступного за днем подання уточнюючого розрахунку.
Згідно п. 7 підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України процедура податкового компромісу, встановлена цим підрозділом, поширюється також на неузгоджені суми податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового та/або адміністративного оскарження, а також на випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов'язання не узгоджені відповідно до норм цього Кодексу. Досягнення податкового компромісу у такому разі здійснюється за заявою платника податків у письмовій формі до контролюючого органу про намір досягнення податкового компромісу. У таких випадках днем узгодження платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні, є день подання такої заяви до відповідного контролюючого органу. У разі несплати платником податків такого податкового зобов'язання у сумі, визначеній пунктом 2 цього підрозділу, таке податкове зобов'язання вважається неузгодженим.
Процедура податкового компромісу щодо розміру та строків сплати заниженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, встановлена цим підрозділом, поширюється також на випадки, коли у платника податків незалежно від процедури податкового компромісу за рішенням контролюючого органу розпочата документальна перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки. У таких випадках платник податків має право подати до контролюючого органу, який призначив документальну перевірку або склав акт за результатами такої перевірки, відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань до податкових декларацій за звітні податкові періоди в порядку, визначеному пунктом 1 цього підрозділу.
Відповідно до п. 8 підрозділу 9-2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України податковий компроміс вважається досягнутим після сплати платником податків узгоджених податкових зобов'язань згідно із цим підрозділом.
Після досягнення податкового компромісу згідно із цим підрозділом такі зобов'язання не підлягають оскарженню та їх розмір не може бути змінений в інших податкових періодах.
За наведених обставин суд приходить до висновку про досягнення між сторонами примирення, у зв'язку із чим клопотання представників позивача підлягає задоволенню, а провадження у справі - закриттю.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо сторони досягли примирення.
Згідно ч. 1 ст. 96 КАС України якщо спір вирішується шляхом примирення і сторони не дійшли згоди щодо розподілу судових витрат, то кожна сторона у справі несе половину судових витрат.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року N3674-VI під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору.
Половина судових витрат, які позивач повинен понести у зв'язку зі примиренням сторін становить 2436,00 грн. Відповідно до платіжного доручення №8134 від 08.12.2014 року позивачем сплачено 487,20 грн., що становить 10 відсотків розміру ставки судового збору. Таким чином, сума судового збору, яку позивач зобов'язаний доплатити становить 1948,80 грн. (2436,00-487,20=1948,80 грн.).
У відповідності до ч. 2 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України сторони можуть примиритися протягом всього часу судового розгляду або заявити клопотання про надання їм часу для примирення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 122, 136, 157, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Клопотання представника позивача задовольнити.
2. Закрити провадження у справі №824/3325/14-а за адміністративним позовом Приватного науково-виробничого підприємства Врємя до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - у зв'язку з примиренням сторін.
3. Стягнути з Приватного науково-виробничого підприємства Врємя (58007, вул. Енергетична, 4, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 14255726) на користь Державного бюджету України решту суму судового збору у розмірі 1948,80 грн.
3. Копію ухвали надіслати особам, які беруть участь у справі.
У відповідності до ст.ст. 185, 186 КАС України ухвала може бути оскаржена повністю або частково в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на ухвалу подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Згідно статті 254 КАС України ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя І.В. Маренич
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2015 |
Оприлюднено | 10.03.2015 |
Номер документу | 42949120 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні