Постанова
від 04.03.2015 по справі 806/669/15
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

     ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 04 березня 2015 року                                    Житомир                          справа № 806/669/15                                                                                                                    категорія 10.1 Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді -  Сичової О.П., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області  до  Закритого акціонерного товариства "Сантехмонтаж"   про  стягнення 1607,71 грн.,- встановив: Управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області звернулося до суду з позовом до Закритого акціонерного товариства "Сантехмонтаж" про стягнення 1607,71 грн. Свої вимоги обгрунтовує тим, що спірна заборгованість виникла  відповідно до рішень про застосування фінансових санкцій та пені за несвоєчасну сплату страхувальником страхових внесків від 17.09.2014 року №299-304. Представник позивача в судове засідання не прибув. Надіслав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Представник відповідача в судове засідання не прибув. Про час, дату та місце судового розгляду справи відповідно до ст.ст.33, 35 КАС України повідомлявся належним чином. Оскільки  немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, але прибули не всі сторони, які беруть участь у справі, суд відповідно до  ч.6 ст.128 КАС України розглядає дану справу у письмовому провадженні. Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав. Судом встановлено, що Закрите акціонерне товариство "Сантехмонтаж" як платник страхового внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування  зареєстроване в управлінні Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області. Судом встановлено, що за несвоєчасну сплату страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування позивачем винесено рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків від 17.09.2014 року №299-304, якими до відповідача застосовано штраф та нараховано пеню в загальній сумі 1607,71 грн. Відповідно до статті 17 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” № 1058-ІV від 09.07.2003, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі - Закон №1058-IV) страхувальник зобов'язаний, зокрема, нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески. Пунктом 3 статті 18 Закону №1058-IV визначено, що страхові внески до Пенсійного фонду України є цільовим загальнообов'язковим платежем, який справляється на всій території України в порядку, встановленому цим Законом. Згідно з частиною 12 статті 20 Закону №1058-IV, страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. Відповідно до Закону №1058-IV постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1 затверджено Інструкцію про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України. Підпунктом 2.1.2 пункту 2.1 вказаної Інструкції передбачено, що платниками страхових внесків є підприємства, установи, організації, військові частини та органи, які виплачують заробітну плату (винагороду), грошове забезпечення, допомогу. Згідно з п.п. 5.9. п.5 Інструкції обчислення страхових внесків органами Пенсійного фонду здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які нараховуються страхові внески Відповідно до частини 2 статті 106 Закону №1058-IV суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. Частиною 15 статті 106 Закону №1058-IV визначено, що строк давності щодо стягнення недоїмки, пені та штрафів не застосовується. Відповідно до п. 7 Розділу 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010, № 2464-VI  суми внесків, нарахованих на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, та суми нарахованого збору на обов'язкове державне пенсійне страхування до 1 січня 2004 року, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, не сплачені станом на 1 січня 2011 року, підлягають сплаті в порядку, що діяв до 1 січня 2011 року. Оскільки відповідач протягом встановленого законом строку суму фінансових санкцій та пені за несвоєчасну сплату  страхових внесків не сплатив, тому виходячи з вимог законодавства вона підлягає стягненню.   Керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, постановив: Позов   задовольнити. Стягнути з Закритого акціонерного товариства "Сантехмонтаж" (код ЄДРПОУ 03330258)   на користь управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області заборгованість у сумі 1607,71 грн.   Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.              Суддя                                                                                                                О.П. Сичова  

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2015
Оприлюднено12.03.2015
Номер документу42988144
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/669/15

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Постанова від 04.03.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Сичова Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні