ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2010 року 11:08 Справа № 2а-897/10/0870
Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Жучковій Н.С., за участю представника позивача Крючек К.В., розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за заявою Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя
до Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД»
про стягнення 3 380 грн. 94 коп. штрафних санкцій
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом про стягнення 3 380 грн. 94 коп. штрафних санкцій. В позовній заяві позивач зазначив, що в ході перевірок з питань дотримання відповідачем порядку проведення розрахунків за товари, вимог з регулювання обігу готівки та наявності торгових патентів і ліцензій, встановлено що відповідачем порушені вимоги законодавства про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. За результатами перевірок винесено рішення про застосування фінансових санкцій, відповідно до яких підлягало сплаті 3 383 грн. 25 коп. За рахунок наявності переплати на особовому рахунку відповідача, заборгованість складає 3 380 грн. 94 коп. На час подачі позову заборгованість не погашена, тому позивач просить стягнути 3 380 грн. 94 коп. штрафних санкцій з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД» в судовому порядку.
Позивач у судовому засіданні уточнив позовні вимоги, та просить, в зв'язку з частковою сплатою заборгованості відповідачем стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД» 1 480 грн. 94 коп. штрафних санкцій.
Відповідач, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи у судове засідання не з'явився, про причини неприбуття не повідомив, заяву про розгляд справи за його відсутністю не надав.
Розглянувши та дослідивши матеріли справи, вислухавши думку сторін, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Державною податковою інспекцією у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя проведена перевірка за дотриманням порядку проведення розрахунків за товари, вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій Товариством з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД».
За результатами перевірки податковою інспекцією у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя складено акт № 0365/08/29/23/19276118 від 04.08.2009, яким встановлено порушення пунктів 1, 2, 12, 13 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР, а саме: незастосування реєстраторів розрахункових операцій при здійсненні розрахунків за оплату товарів; невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному Х звіті РРО, реалізація товарів, які не обліковані у встановленому законодавством порядку.
Відповідачем акт підписаний без зауважень, заперечення на акт перевірки не надавалися.
На підставі акту перевірки, Державною податковою інспекцією у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя винесено рішення № 0001082303 від 12 серпня 2009 року про застосування за порушення 1, 2, 12, 13 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" фінансових (штрафних) санкцій в сумі 3 380 грн. 94 коп.
Рішення № 0001082303 отримано відповідачем 04 вересня 2009року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення, копія міститься в матеріалах справи. Дане рішення відповідачем не оскаржувалось.
Станом на 31.05.2010 заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД» складає 1 480 грн. 94 коп. Борг відповідача по штрафним санкціям зменшився у зв'язку з частковою сплатою у розмірі 1 900 грн.
Відповідно до пп. 1, 2, 12, 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій (…) формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій…; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг); забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Стаття 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачає, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції: у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», до суб'єктів підприємницької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберігання, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 22 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» встановлює, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті (…) до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до відповідного місцевого бюджету за місцем їх реєстрації в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Відповідачем фінансові (штрафні) санкції, що застосовані за Рішенням Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя № 0001082303 від 04 вересня 2009 року до бюджету сплачені частково. Заборгованість в сумі 1 480 грн. 94 коп. перед бюджетом не сплачена.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» Державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про (…) стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що заявлені Державною податковою інспекцією у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя вимоги про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД» 1 480 грн. 94 коп. штрафних санкцій за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» при здійснення розрахункових операцій у сфері готівкою та безготівкового обігу обґрунтованими і підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 95 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 94, 95, 158-163 КАС України; п. 11 ст. 10 Закону України Про державну податкову службу в Україні»; пп. 1, 2, 12, 13 ст. 3; ст. ст. 17, 21, 22, 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТріоЛіс, ЛТД» (69035, просп. Леніна, буд. 192, кв. 19, м. Запоріжжя, ЄДРПОУ 19276118) на користь Державного бюджету Орджонікідзевського району м. Запоріжжя (р/р 31118104700007, отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району м. Запоріжжя, ОКПО 34677145, банк отримувача ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 21080900) заборгованість зі сплати штрафних санкцій за порушення законодавства про регулювання обігу готівки у сумі 1 480 грн. 94 коп.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк такого подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Постанова у повному обсязі складена 25.05.2010.
Суддя /підпис/ О.О. Прасов
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2010 |
Оприлюднено | 13.03.2015 |
Номер документу | 43006865 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні