Ухвала
від 19.02.2015 по справі 815/6850/14
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

    ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД —————————————————————— У Х В А Л А І М Е Н Е М    У К РА Ї Н И 19 лютого 2015 р. Справа № 815/6850/14 Категорія: 8.33Головуючий в 1 інстанції: Єфіменко К. С. Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:     доповідача - судді Стас Л.В. суддів - Турецької І.О., Косцової І.П. розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одесі Головного управління Міндоходів у Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2014 року по справі за позовом Приватного підприємства “СРК БУДМАРИН” до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одесі Головного управління Міндоходів у Одеській області про визнання протиправними дії, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень – рішень ВСТАНОВИВ :       Приватне підприємство “СРК БУДМАРИН”  ( позивач) звернувся з позовом  до Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання протиправними дії ДПІ у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області по формуванню висновків в акті перевірки від 23.09.2014 року №5208/15-532205/37680590  про те, що перевіркою встановлено порушення вимог п.44.1 ст.44; п.198.1 ст.198; п.198.3, п.198.6 ст.198; п.201.4, 201.6 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) ), в результаті чого ПП “СРК Будмарин” завищено податковий кредит на 12852066 грн., по формуванню висновків в акті перевірки від 23.09.2014 року №5208/15-532205/37680590 про те, що перевіркою встановлено порушення вимог п.44.1 ст.44; п.185.1 ст.185; п.187.1 ст.187; п.188.1 ст.188; п.201.4, 201.6 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого: не визнано по ланцюгу постачання правомірність формування податкового зобов'язання з ПДВ, які нараховані у складі обсягів будівельних робіт при будівництві Торгово-розважального комплексу за адресою: м.Одеса, вул.Затонського та за адресою: м.Одеса, вул.М.Жукова,2;  визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.10.2014 року: №0002332205 про нарахування податку на прибуток підприємств в розмірі 171935,00 грн., штрафних санкцій на суму 42984,00 грн., №0002322205 про донарахування податкового зобов'язання з ПДВ в розмірі 220052,00 грн. та штрафних санкцій в сумі 55013,00 грн.. В обгрунтування позову позивач посилається на те, що операції по поставці позивачу товарів та послуг з боку контрагентів підтверджені наданими суду первинними бухгалтерськими документами, мали фактичний характер, а тому позивач правомірно сформував суми валових витрат та податкового кредиту у вказаних податкових періодах на підставі факту проведення оплати вартості товарів та послуг, в тому числі ПДВ та отримання від постачальників податкових накладних на відповідні суми.         Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2014 року – позов задоволено.             Визнано  протиправними дії ДПІ у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області по формуванню висновків в акті перевірки від 23.09.2014 року №5208/15-532205/37680590  про те, що перевіркою встановлено порушення вимог п.44.1 ст.44; п.198.1 ст.198; п.198.3, п.198.6 ст.198; п.201.4, 201.6 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого ПП “СРК Будмарин” завищено податковий кредит на 12852066 грн., у т.ч.: червень 2013 року – 730673 грн.; липень 2013 року – 7321074 грн.; серпень 2013 року – 1633350 грн.; вересень 2013 року – 1868419 грн.; листопад 2013 року – 1187176 грн.; грудень 2013 року – 111374 грн., а саме: завищено податковий кредит з ПДВ, який сформований: від постачальника ТОВ “Інтерія ЛТД”, код ЄДРПОУ 38018040 за податковий період вересень 2013 року в розмірі 118386 грн., листопад 2013 року в розмірі 1187176 грн.; грудень 2013 року в розмірі 111374 грн.; у зв'язку з неможливістю підтвердження фактичного здійснення господарської операції з придбання робіт, послуг у ТОВ “Інтерія ЛТД” (код ЄДРПОУ 38018040); завищено податковий кредит з ПДВ, який сформований: від постачальника ПП “Гранд Стройгефест”, код ЄДРПОУ 38644030 за податковий період червень 2013 року у розмірі 730673 грн., липень 2013 року у розмірі 730673 грн., липень 2013 року у розмірі 1633333 грн., серпень 2013 року у розмірі 1633350 грн., вересень 2013 року у розмірі 1750033 грн. - у зв'язку з неможливістю підтвердження фактичного здійснення господарської операції з придбанням робіт, послуг у ПП “Гранд Стройгефест”, код ЄДРПОУ 38644030; завищено податковий кредит з ПДВ, який сформований: від постачальника ПП “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД”, код ЄДРПОУ 38227174 за податковий період липень 2013 року у розмірі 5687741 грн., у зв'язку  з неможливістю підтвердження фактичного здійснення господарської операції з придбання робіт, послуг у ПП  “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД”, код ЄДРПОУ 38227174.             Визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області по формуванню висновків в акті перевірки від 23.09.2014 року №5208/15-532205/37680590 про те, що перевіркою встановлено порушення вимог п.44.1 ст.44; п.185.1 ст.185; п.187.1 ст.187; п.188.1 ст.188; п.201.4, 201.6 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого: не визнано по ланцюгу постачання правомірність формування податкового зобов'язання з ПДВ, які нараховані у складі обсягів Будівельних робіт при будівництві Торгово-розважального комплексу за адресою: м.Одеса, вул.Затонського та за адресою: м.Одеса, вул.М.Жукова,2 замовниками яких є ПП “Навік”, код ЄДРПОУ 32146197 за податкові періоди: червень 2013 року у розмірі 147306 грн., липень 2013 року у розмірі 750000 грн., серпень 2013 року у розмірі 840000 грн., вересень 2013 року у розмірі 383030 грн., листопад 2013 року у розмірі 343333 грн.; ТОВ “Югтранс-Термінал”, код ЄДРПОУ 35304198 за податковий період: червень 2013 року у розмірі 583367 грн., липень 2013 року у розмірі 6571074 грн., серпень 2013 року у розмірі 793350 грн., вересень 2013 року у розмірі 1485389 грн., листопад 2013 року у розмірі 843843 грн., грудень 2013 року у розмірі 111374 грн.       Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 24.10.2014 року №0002322205 щодо збільшення суми грошового зобов'язання позивача за платежем - податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в загальній сумі 275065,00 грн., у т.ч.: 220052,00 грн. – податок на додану вартість, 55013,00 грн. – штрафні (фінансові) санкції та від 24.10.2014 року №0002332205 щодо збільшення суми грошового зобов'язання ПП “СРК Будмарин” за платежем - податок на прибуток в загальній сумі 214919,00 грн., у т.ч.: 171935,00 грн. – податок на прибуток, 42984,00 грн. – штрафні (фінансові) санкції.       В апеляційній скарзі, Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одесі Головного  управління Міндоходів у Одеській області, посилаючись на порушення судом 1-ї інстанції норм матеріального права, просить постанову суду від 16 грудня  2014 року – скасувати, прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позову.      Колегія суддів,  заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши  законність і обґрунтованість постанови суду від 16 грудня 2014 року, вважає, що  апеляційна скарга  не підлягає задоволенню  з наступних підстав.     Судом встановлено, що на підставі наказу керівника ДПІ від 22.07.2014 року №1696 та направлення на перевірку від 31.07.2014 року посадовими особами відповідача в період з 05.08.2014 року по 02.09.2014 року була проведена планова виїзна документальна перевірка позивача з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства за період з 02.06.2011 року по 31.12.2013 року.     За результатами зазначеної перевірки був складений акт №5208/15-53-22-05/37680590 від 23.09.2014 року (а.с.68-122 т.1), на підставі якого було встановлено заниження податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на суму 1171935,00 грн., заниження податку на додану вартість на загальну суму 220052,00 грн. у зв'язку із порушенням позивачем положень п.п.138.1.1 п.138 ст.138, п.п.138.2 ст.138, п.п.139.1.9 п.139 ст.139, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України.      За результатами проведеної перевірки відповідачем 24.10.2014 року прийняті податкові повідомлення-рішення №0002332205 (а.с.67 т.1) про нарахування податку на прибуток підприємств в розмірі 171935,00 грн., штрафних санкцій на суму 42984,00 грн., №0002322205 (а.с.66 т.1) про донарахування податкового зобов'язання з ПДВ в розмірі 220052,00 грн. та штрафних санкцій в сумі 55013,00 грн..     Відповідно до п.44.1 ст.44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.     Згідно п.138.2 ст.138 ПК України, витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.     Відповідно до п.п.139.1.9 п.139 ст.139 ПК України встановлено, що витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов'язань за звітний податковий період. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, не підтверджені відповідними документами витрати не включаються до витрат за податковий звітний період та розрахунку об'єкта оподаткування, і на суму недосплаченого податку нараховується пеня в розмірі 120 відсотків облікової ставки Національного банку України. Якщо платник податку поновить зазначені документи в наступних податкових періодах, підтверджені витрати (з урахуванням сплаченої пені) включаються до витрат за податковий період, на який припадає таке поновлення.      Відповідно до п.198.3 ст.198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.      Пукнтом 198.6 ст.198 ПК України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.      Судом в судовому засіданні також встановлено, що  ПП “СРК БУДМАРИН” за період 2013 рік  з  ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” (код ЄДРПОУ 23222239) було укладено договір  поставки матеріалів, а саме: Договір поставки № 2/10-1 від 01.10.2013 року. На виконання договору поставки № 2/10-1 від 01.10.2013р. на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова 2, який було укладено з ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” (код ЄДРПОУ 23222239),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. (а саме за період взаємовідносин з жовтня по грудень 2013 р.) на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 539    568,00 грн. (в т.ч. ПДВ 89    928,00 грн.)  (частково перша подія, частково друга подія в податковому обліку). В свою чергу ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” було відвантажено матеріалів за вказаний період на суму 470    640,00 грн. (в т.ч. ПДВ 78    440,00 грн.) згідно видаткових накладних, частково на основі оплат та частково на основі видаткових накладних згідно правила першої події в податковому обліку ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” було виписано податкові накладні.           Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності) та  включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за відповідні звітні періоди 2013 року.           Станом  на початок періоду, що звірявся, дебіторська/кредиторська  заборгованість по розрахунках із  ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП”  відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку д-т/к-т 631.           Станом  на кінець періоду, що звірявся, дебіторська  заборгованість по розрахунках із  ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП”  складала 68    928,00 грн. відповідно до бухгалтерського рахунку д-т 631. Згідно вказаного залишку передплати ПП “СРК БУДМАРИН” було отримано матеріали від ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” в січні 2014 р. на суму 86    160,00 в т.ч. ПДВ (проте дані взаємовідносини не мають відношення до перевіряє мого періоду). Частина матеріалів придбаних у ПП “ЕКСПРЕС-ХЕЛП” було передано в складі актів виконаних робіт замовнику ТОВ "ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ" в листопаді, грудні 2013 р. (а саме: драбини, монтажні вузли, рами під руфтоп та ін.), а частина в лютому 2014 р. (а саме: драбини, руфтопи, двері та ін.). Таким чином, згідно діючого законодавства, ПП “СРК Будмарин”  частину з придбаних матеріалів було включено до складу собівартості виконаних робіт перед замовником ТОВ "ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ" на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект М. Жукова 2,  в 2013 р., в момент визнання доходу, а частину було включено до собівартості виконаних робіт в лютому 2014 р. (що не має відношення до перевіряє мого періоду).  Зазначена господарська операція відображена у бухгалтерському обліку у 2013 році проводками: Дт631 Кт311    539568 грн.; Дт20 Кт631 у сумі 392200 грн.; Дт644 Кт631 у сумі 78440 грн.; Дт23Кт20 392200 грн.; Дт903 Кт23 у сумі 99375,00 грн.; Дт79Кт903 у сумі 99375 грн.; Дт сальдо станом на 01.01.2014 по рахунку 23 “Виробництво” у сумі 292825 грн. Зазначена господарська операція відображена у бухгалтерському обліку у 2014 році проводками: Дт903 Кт23 у сумі 292825,00 грн.      Також, ПП “СРК БУДМАРИН” за 2013 рік з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка”(код ЄДРПОУ 36920284) було укладено декілька договорів на виконання будівельних робіт на об'єктах підприємства, а саме: для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса,вул. Затонського, кут Кримського бульвару договір підряду № 13/05-13 від 20.05.2013р.; для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса,вул. Затонського, кут Кримського бульвару договір підряду № 12/05-13 від 20.05.2013р.; для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса,вул. Затонського, кут Кримського бульвару договір підряду № 1А-13 від 29.07.2013р.; для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект М.Жукова,2 договір підряду № 2А-13 від 05.08.2013р.        На виконання договору підряду №13/05-13 від 20.05.2013р.  на об'єкті за адресою: м. Одеса, вул. Затонського, кут Кримського бульвару, який було укладено з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка”(код ЄДРПОУ 36920284),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 11 683,33 грн. (в т.ч. ПДВ 1    947,22грн.)  (перша подія в податковому обліку), на основі оплати ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було виписано податкову накладну, а виконані роботи було передано згідно акту виконаних робіт на суму 11    683,33 грн. в т.ч. ПДВ (друга подія у податковому обліку).          Вказану податкову накладну виписано згідно діючого законодавства України, включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  травень 2013 року. В періоді, що звіряється, ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання акту виконаних робіт загальною сумою 11    683,33 грн. в т.ч. ПДВ 1    947,22  грн. Вказані роботи було виконано з матеріалів підрядника.           Станом  на початок та кінець періоду, що звірявся, дебіторська/кредиторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” за договором підряду №13/05-13 від 20.05.2013 року відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку д-т/к-т 631.      На виконання договору підряду №12/05-13 від 20.05.2013р.  на об'єкті за адресою: м.Одеса, вул.Затонського, кут Кримського бульвару, який було укладено з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка”(код ЄДРПОУ 36920284),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 96 040,00грн. (в т.ч. ПДВ 16    006,67грн)  (друга подія в податковому обліку), а виконані роботи було передано згідно акту виконаних робіт на суму  96 040,00грн. (в т.ч. ПДВ 16    006,67грн) (перша подія у податковому обліку). Вказану податкову накладну зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних, включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  травень 2013 року. В періоді, що звіряється, ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання акту виконаних робіт загальною сумою 96    040,00 грн. в т.ч. ПДВ 16    006,67 грн. Вказані роботи було виконано з матеріалів підрядника. Станом на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” за договором підряду №12/05-13 від 20.05.2013р.  відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.       На виконання договору підряду №1А-13 від 29.07.2013 року на об'єкті за адресою: м.Одеса, вул.Затонського, кут Кримського бульвару, який було укладено з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка”(код ЄДРПОУ 36920284),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 182    400,00 грн. (в т.ч. ПДВ 30    400,00 грн.) (перша подія у податковому обліку), а виконані роботи було передано згідно акту виконаних робіт на суму  182    400,00 грн. (в т.ч. ПДВ 30    400,00 грн.) (друга подія у податковому обліку). Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності), включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатків 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за відповідний податковий період 2013 року. В періоді, що звіряється, ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання акту виконаних робіт загальною сумою 182    400,00 грн. в т.ч. ПДВ 30    400,00 грн. Вказані роботи було виконано з матеріалів підрядника. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська  заборгованість по розрахунках із  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” за договором підряду №1А-13 від 29.07.2013р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.       На виконання договору підряду №2А-13 від 05.08.2013р   на об'єкті за адресою: м.Одеса, проспект М.Жукова 2,  який було укладено з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” (код ЄДРПОУ 36920284),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 490    620,38 грн. (в т.ч. ПДВ 81 770,06 грн.) (перша подія у податковому обліку), а виконані роботи було передано згідно акту виконаних робіт на суму  490    620,38 грн. (в т.ч. ПДВ 81 770,06 грн.) (друга подія у податковому обліку). Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності), включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  серпень 2013 року. В періоді, що звіряється, ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання акту виконаних робіт загальною сумою 490    620,38 грн. в т.ч. ПДВ 81    770,06 грн. Вказані роботи було виконано з матеріалів підрядника. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська  заборгованість по розрахунках із  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” за договором підряду №2А-13 від 05.08.2013р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.      На виконання договору підряду №2А-13 від 05.08.2013 року   на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект М.Жукова 2,  який було укладено з ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” (код ЄДРПОУ 36920284),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 490    620,38 грн. (в т.ч. ПДВ 81 770,06 грн.) (перша подія у податковому обліку), а виконані роботи було передано згідно акту виконаних робіт на суму  490    620,38 грн. (в т.ч. ПДВ 81 770,06 грн.) (друга подія у податковому обліку).           Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності), включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  серпень 2013 року. В періоді, що звіряється, ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання акту виконаних робіт загальною сумою 490    620,38 грн. в т.ч. ПДВ 81    770,06 грн. Вказані роботи було виконано з матеріалів підрядника. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська  заборгованість по розрахунках із  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” за договором підряду №2А-13 від 05.08.2013р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.            Замовником на об'єкті ПП “СРК БУДМАРИН” за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова, 2  є  ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ ” (код ЄДРПОУ 35304198 ), з яким було укладено генеральний контракт №б/н від 16.04.2013 р. Отримані від  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” роботи було передано в складі актів виконаних робіт замовнику ТОВ "ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ" в вересні 2013 р. У вересні 2013 р. на виконання умов  генерального контракту на будівництво ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ” сплатив  на розрахунковий рахунок  ПП “СРК БУДМАРИН” грошові кошти у розмірі 23    846    472,00 (у т.ч. ПДВ 3    974    412,00 грн.)  за будівельні роботи при будівництві торгово-розважального комплексу за адресою м. Одеса, проспект М. Жукова, 2  (перша подія у податковому обліку), виконані роботи  передано згідно акту в/р  на суму 27    171    055,43 (у т.ч. ПДВ 4    528    509,24 грн.), на основі оплат ПП “СРК БУДМАРИН” було виписано податкові накладні. Згідно оплати ПП “СРК БУДМАРИН”  було виписано ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ”  податкові накладні, які  зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних, включено до складу податкових  зобов`язань, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  вересень 2013 року. Станом  на 01.09.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ” складала 52    568    366,41 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 30.09.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ” складала 49    243    782,98 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361.           Замовником на об'єкті ПП “СРК БУДМАРИН” за адресою: м. Одеса, вул.Затонського, кут Кримського бульвару є ПП “НАВІК” (код ЄДРПОУ 32146197), з яким було укладено генеральний контракт №б/н від 20.03.2013 р. Отримані від  ТОВ “Енергетичне Об'єднання” “Проект монтаж наладка” роботи було передано в складі актів виконаних робіт замовнику ПП “НАВІК” в травні, серпні та вересні 2013 р. та частково в 2014 році.       На виконання умов  генерального контракту на будівництво №б/н від 20.03.2013 р. ПП “НАВІК” було сплачено на розрахунковий рахунок  ПП “СРК БУДМАРИН” грошові кошти у розмірі:- за травень 2013 р.  6    631    312,52 грн. ( у т.ч. ПДВ 1    105    218,75 грн.); - за серпень 2013 р. 13    878    245,90 грн. (у т. ч. ПДВ 2    313    040,98грн.); - за вересень 2013р. 13    974    584,19 грн. (у т.ч. ПДВ 2    329    097,36 грн.) за БМР при будівництві торгово-розважального комплексу за адресою м.Одеса, вул.Затонського, кут Кримського бульвару (перша подія у податковому обліку) та було виписано податкові накладні на вказану суму.      В свою чергу виконані роботи було передано замовникові згідно актів виконаних робіт, а саме: -  у травні 2013 р.  9    972 999.74 грн. (у т.ч. ПДВ 1    662    166,62 грн.); - серпні 13    124    890,86 грн. (у т.ч. ПДВ 2    187    481,81 грн.); - вересень 12    559    600,33 грн. (у т.ч. ПДВ 2    093    266,72 грн.). Згідно оплати ПП “СРК БУДМАРИН”  було виписано ПП “НАВІК” податкові накладні, які  зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім п. 12,13 Таблиці – у зв'язку з технічними причинами), включено до складу податкових  зобов`язань, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додаткам 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за відповідний податковий період 2013 р.      Станом  на 01.05.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 5    032    955,02 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 31.05.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 1    691    267,80 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 01.08.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 6    407    499,76 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 31.08.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 7    160    854,80 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 01.09.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 7    160    854,80 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361. Станом  на 30.09.2013 р. кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “НАВІК” складала 8    575    838,66 відповідно до бухгалтерського рахунку к-т 361.      Зазначені господарські операції між ТОВ “ЕО ПМН” та ПП “СРК Будмарин” відображені у бухгалтерському обліку за 2013 рік  проводками: Дт631 Кт311 780744 грн., Дт23 Кт631 у сумі 650062 грн., Дт644 Кт631 у сумі 130124 грн.; Дт903 Кт23 у сумі 4986120грн.; Дт79 Кт903 у сумі 498 620Дт сальдо станом на 01.01.2014 по рахунку 23 “Виробництво” у сумі 152000 грн.      Зазначені господарські операції між ТОВ “ЕО ПМН” та ПП “СРК Будмарин” відображені у бухгалтерському обліку за 2014 рік  проводками: Дт903 Кт23 у сумі 152000 грн. Усі зазначені вище первинні документи щодо взаємовідносин між ПП “Експрес-хелп” та ПП “СРК Будмарин” і ТОВ “ЕО ПМН” та ПП “СРК Будмарин” та щодо взаємовідносин між ПП “СРК Будмарин” із ТОВ “ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ” та ПП “НАВІК” були надані під час перевірки ДПІ.      З огляду на наведене, колегія суддів погоджується з думкою суду першої інстанції стосовно безпідставності висновків податкового органу щодо заниження ПП “СРК Будмарин” податку на прибуток за період з 02.06.2011 року по 31.12.2013 року на суму 171935,00 грн. та ПДВ в розмірі 220052,00 грн.     Окрім того, судом також було досліджено в судовому засіданні господароська діяльність  ПП “СРК БУДМАРИН” за період 2013 рік, а саме:  з ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” (код ЄДРПОУ 38018040) було укладено декілька договорів на виконання будівельно-монтажних робіт (далі БМР) на об'єктах підприємства та договір поставки матеріалів, а саме: для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова,2 укладено договір підряду № СМРТ-14/06/13  від  14.06.13 р.; Для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса, вул. Затонського ріг Кримського бульвару  укладено договір підряду № СМРК-12/06/13  від  12.06.2013 р.        Як вбачається з матеріалів справи, на виконання договору підряду №СМРК-12/06/13 від 12.06.2013 р.  на об'єкті за адресою: м.Одеса, вул.Затонського ріг Кримського бульвару, який було укладено з ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” (код ЄДРПОУ 38018040), ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 2    532    977,36 грн. (в т.ч. ПДВ 422    162,89 грн.) (друга подія в податковому обліку), а в свою чергу виконані роботи  ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” було передано згідно актів в/р на суму 2    532    977,36 грн. в т.ч. ПДВ.  (перша подія в податковому обліку). З урахуванням правила першої події у податковому обліку ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” було виписано податкові накладні. Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності), включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за  відповідний податковий період 2013 року.  Роботи було виконано частково з матеріалів Підрядника, а частково з матеріалів Замовника. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” за договором №СМРК-12/06/13 від 12.06.2013 р відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.      На виконання договору підряду № СМРТ-14/06/13 від  14.06.2013 р. на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова, 2,  який було укладено з ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” (код ЄДРПОУ 38018040),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 5    968    635,00 грн. (в т.ч. ПДВ 994    772,59 грн.)  (друга подія в податковому обліку), а в свою чергу виконані роботи  ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” було передано згідно актів в/р на суму 5    968    635,00 грн. в т.ч. ПДВ (в т.ч. ПДВ 994    772,59 грн.) (перша подія в податковому обліку). З урахуванням правила першої події у податковому обліку ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” було виписано податкові накладні.           Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (за необхідності), включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за  відповідний податковий період 2013 року. Роботи було виконано частково з матеріалів Підрядника, а частково з матеріалів Замовника. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська заборгованість по розрахунках із  ТОВ “ІНТЕРІЯ ЛТД” за договором №СМРТ-14/06/13 від  14.06.2013 р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.      Також, ПП “СРК БУДМАРИН” за період 2013 року з ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” (код ЄДРПОУ 38644030) було укладено декілька договорів на виконання будівельно-монтажних робіт (далі БМР) на об'єктах підприємства, а саме: для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса, вул. Затонського, кут Кримського бульвару укладено договір підряду №СМРК-12/06/13 від 12.06.2013 р.; для виконання БМР на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова, 2 укладено договір підряду №СМРТ-14/06/13 від 14.06.2013 р.      На виконання договору підряду №СМРК-12/06/13 від 12.06.2013 р.  на об'єкті за адресою: м. Одеса, вул. Затонського, кут Кримського бульвару, який було укладено з ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” (код ЄДРПОУ 38644030),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 12    249 036,00 грн. (в т.ч. ПДВ 2    041    506.00 грн.)  (друга подія в податковому обліку). В свою чергу ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” було передано виконані роботи згідно актів в/р на загальну суму  12    249    036,00 грн. (в т.ч. ПДВ 2    041    506.00  грн.) (перша подія в податковому обліку). Враховуючи правило першої події у податковому обліку підрядником було виписано податкові накладні. Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних та  включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатків 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за відповідні податкові періоди 2013 року. В періоді, що перевірявся, ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ”   було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання актів виконаних робіт загальною сумою 12    249 036,00 грн. в т.ч. ПДВ 2    041    506.00 грн. Вказані в актах в/р роботи було виконано частково з матеріалів ПП “СРК БУДМАРИН”, тобто замовника, а частину з матеріалів підрядника. Загальна вартість матеріалів Замовника використаних при виконанні робіт та їх перелік вказана в акті прийому-передачі без переходу права власності. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, дебіторська/кредиторська  заборгованість по розрахунках із  ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” за договором підряду №СМРК-12/06/13 від 12.06.2013 р.  відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку д-т/к-т 631.      На виконання договору підряду №СМРТ-14/06/13 від 14.06.2013 р.  на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова, 2, який було укладено з ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” (код ЄДРПОУ 38644030),  ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 22    235 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ 3    705    883.33 грн.). В свою чергу ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” було передано виконані роботи згідно актів в/р на загальну суму  22    235 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ 3    705    883.33 грн.)  (перша подія в податковому обліку). Враховуючи правило першої події у податковому обліку підрядником було виписано податкові накладні. Вказані податкові накладні зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних та  включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатків 5 до Податкових Декларацій з податку на додану вартість, даним Декларацій з ПДВ за відповідні податкові періоди 2013 року. В періоді, що перевірявся, ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ”  було передано виконані роботи ПП “СРК БУДМАРИН”, шляхом підписання актів виконаних робіт, згідно вказаного договору,  загальною сумою 22    235    300,00 грн. в т.ч. ПДВ 3    705    883,33 грн. Вказані роботи було виконано частково з матеріалів ПП “СРК БУДМАРИН”, тобто замовника, а частину з матеріалів підрядника. Загальна вартість матеріалів Замовника використаних при виконанні робіт та їх перелік вказана в акті прийому-передачі без переходу права власності. Станом  на початок та на кінець періоду, що звірявся, дебіторська/кредиторська заборгованість по розрахунках із  ПП “ГРАНД СТРОЙГЕФЕСТ” за договором підряду №СМРТ-14/06/13 від 14.06.2013 р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку д-т/к-т 631.      Окрім того, ПП “СРК БУДМАРИН” за період 2013 року з ПП “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД” (код ЄДРПОУ 38227174) було укладено договір підряду № СМР– 01/07/13 від 01.07.2013 р. на об'єкті за адресою: м. Одеса, проспект М. Жукова, 2.      На виконання умов договору ПП “СРК БУДМАРИН” сплатив в 2013 р. на розрахунковий рахунок підрядника грошові кошти загальною сумою 34    126 446,00 грн. (в т.ч. ПДВ 5    687 741,00 грн.)  (перша подія в податковому обліку), на основі оплати ПП “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД” було виписано податкову накладну. В свою чергу,  ПП “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД” було виконано будівельно-монтажні роботи та передано згідно актів в/р на суму  34    126 446,00 грн. (в т.ч. ПДВ 5    687 741,00 грн.). Вказану податкову накладну зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних, включено до складу податкового кредиту, відображено у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до Податкової Декларації з податку на додану вартість, даним Декларації з ПДВ за  липень 2013 року. Вказані в актах в/р роботи було виконано частково з матеріалів ПП “СРК БУДМАРИН”, тобто замовника, а частину з матеріалів підрядника. Загальна вартість матеріалів Замовника використаних при виконанні робіт та їх перелік вказана в акті прийому-передачі без переходу права власності. Станом  на початок та кінець періоду, що звірявся, кредиторська/дебіторська  заборгованість по розрахунках із  ПП  “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД” за договором підряду № СМР– 01/07/13 від 01.07.2013р. відсутня відповідно до бухгалтерського рахунку к-т/д-т 631.      Слід також зазначити і про те, що формування показників податкової звітності ПП “СРК БУДМАРИН” не залежить від проведення або не проведення зустрічних перевірок по всьому ланцюгу до кінцевого виробника, оскільки ПП “СРК БУДМАРИН” не може нести відповідальність за невиконання чи неналежне виконання обов'язків щодо сплати податків іншими контрагентами.      З урахуванням зазначеного вище, враховуючи положення п. 44.1. ст. 44; п. 198.1. ст. 198; п. 198.3. п. 198.6. ст. 198; п. 201.4, 201.6. ст. 201 Податкового Кодексу України ПП “СРК БУДМАРИН” колегія суддів поголжується з висновком суду першої інстанції стосовно того, що позивач обґрунтовано сформував показники податкової звітності на підставі даних, підтверджених документами (первинними даними), які в свою чергу свідчать про реальність здійснення господарських операцій та правомірність формування податкового кредиту з ПДВ у загальному розмірі 12    852    066,00 грн., який сформований: - від постачальника ТОВ “Інтерія ЛТД”, код ЄДРПОУ 38018040 за податковий період вересень 2013 року в розмірі 118 386 грн., листопад 2013 року в розмірі 1 187 176 грн.; грудень 2013 в розмірі 111 374 грн.; - від постачальника ПП “Гранд Стройгефест”, код ЄДРПОУ 38644030 за податковий період червень 2013 року в розмірі 73 0673 грн., липень 2013 у розмірі 1 633 333 грн., серпень 2013 у розмірі 1 633 350 грн., вересень 2013 у розмірі 1 750 033 грн.; - від постачальника ПП “ЕКО-СТРОЙ-ГРАД”, код ЄДРПОУ 38227174 за податковий період липень 2013 у розмірі 5 687741 грн.      Окрім того, оскільки під час дослідження доказів судом також встановлено безпідставність формування відповідачем в акті перевірки №5208/15-53-22-05/37680590 від 23.09.2014 року (а.с.68-122 т.1) висновків про завищення позивачем податкового кредиту з ПДВ за перевірений період на загальну суму 12852066,00 грн. та не визнано по ланцюгу операцій правомірність формування податкового зобов'язання з ПДВ, які нараховані у складі обсягів будівельних робіт замовником яких є ПП “НАВІК” за податкові періоди червень-грудень 2013 року, тому колегія суддів також погоджується з висновком суду , що вказані дії податкового органу є протиправними з огляду на положення ч.3 ст.2 КАС України та підлягають визнанню такими на підставі положень ч.2 ст.162 КАС України.          Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.      Відповідно до частин першої та другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.      Всупереч зазначеним приписам процесуального законодавства відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, а відтак, не довів правомірності своїх дій.      Таким чином, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив всі обставини справи, прийняв постанову з дотриманням норм матеріального та процесуального права.     Керуючись ч. 1 ст. 195, п.1 ч. 1 ст. 198, ст. 200, п. 1 ч. 1 ст. 205, ст. 254 КАС            України, колегія суддів, -                                                             УХВАЛИЛА: Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одесі      Головного управління Міндоходів у Одеській області – залишити без задоволення.        Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2014 року по    справі за позовом Приватного підприємства « СРК Будмарин» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одесі Головного управління Міндоходів у Одеській області про визнання протиправними дії, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень – рішень – залишити без змін.       Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення  копій особам, які беруть участь у справі, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.      Головуючий :      Судді:  

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2015
Оприлюднено13.03.2015
Номер документу43008051
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6850/14

Ухвала від 20.07.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 17.01.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Постанова від 16.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 03.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні