Ухвала
від 13.03.2015 по справі 901/1719/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81

У Х В А Л А

"13" березня 2015 р. Справа № 901/1719/13

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. розглянувши без виклику учасників провадження клопотання № 02-01/03 від 20.02.2015 року ліквідатора приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233, місцезнаходження: 98655, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2А, поштова адреса: 98600, м. Ялта, а/с №469) В.В. Басюла про відкриття провадження за доданими до клопотання матеріалами, про продовження проведення ліквідаційної процедури приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» строком на шість місяців, про продовження повноважень ліквідатора банкрута на шість місяців,

у справі № 901/1719/13

за заявою: голови ліквідаційної комісії приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233, місцезнаходження: 98655, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2 А, поштова адреса: 98600, м. Ялта, а/с №469) Басюла В.В. (надалі "Заявник-Боржник" ),

до боржника, - приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233, місцезнаходження: 98655, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2А, поштова адреса: 98600, м. Ялта, а/с №469) (Банкрут )

про банкрутство,

учасники провадження у справі:

ліквідатор Банкрута: Басюл В.В., який діє на підставі постанови господарського суду Автономної Республіки Крим від 25.06.2013 року;

Кредитор 1: товариство з обмеженою відповідальністю «Кристал» (вул. Леніна, буд. 186, смт Тельманове, Тельманівський район, Донецька область, 87100; ідентифікаційний код 32715712), -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні господарського суду Автономної республіки Крим перебуває справа №901/1719/13 про банкрутство приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233, місцезнаходження: 98655, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2А, поштова адреса: 98600, м. Ялта, а/с №469) (надалі за текстом «Банкрут» / «Боржник» ) за заявою голови ліквідаційної комісії приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» Басюла В.В.

Постановою господарського суду Автономної республіки Крим від 25.06.2013 року (Суддя Гайворонський В.І.) визнано приватне підприємство «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233) банкрутом; відкрито щодо приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» ліквідаційну процедуру строком по 25.06.2014р.; призначено ліквідатором приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» Басюла Власа Вікторовича (98612, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Дзержинського 29/1, кімната 7, ідентифікаційний номер: 2838908151); зобов'язано ліквідатора приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» опублікувати в офіційних друкованих органах оголошення про визнання приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; зобов'язано ліквідатора надати суду звіт та ліквідаційний баланс боржника у строк до 25.06.2014 р., призначено розгляд питання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника на 25.06.2014 р.; вирішено інші процесуальні питання у справі.

Ухвалою господарського суду Автономної республіки Крим від 27.02. 2014 року у задоволенні клопотання ліквідатора приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» про затвердження звіту та ліквідаційного балансу відмовлено повністю.

10.03.2015 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута Басюла В.В. надійшло клопотання № 02-01/03 від 20.02.2015 року з долученими документами, в якому він просить суд: відкрити провадження за даними матеріалами, продовжити проведення ліквідаційної процедури Банкрута строком на шість місяців; продовжити повноваження ліквідатора банкрута Басюла В.В. строком на шість місяців. Клопотання вмотивовано посиланням на ст. 12 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України", загальним посиланням на Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом «Закон про банкрутство»). Заявник вказує на те, що з березня 2014 року жодних дій по справі не здійснювалось, клопотання не задовольнялись. Дослідивши вказане клопотання судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України", у зв'язку з неможливістю здійснювати правосуддя судами Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасово окупованих територіях, змінити територіальну підсудність судових справ, підсудних розташованим на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя судам, та забезпечити розгляд: господарських справ Господарського суду Автономної Республіки Крим - Господарським судом Київської області. Справи, що перебувають у провадженні судів, розташованих на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, та розгляд яких не закінчено, передаються судам відповідно до встановленої цим Законом підсудності, протягом десяти робочих днів з дня набрання ним чинності або з дня встановлення такої підсудності.

Відповідно до п. 3 Листа Вищого господарського суду України "Про Закон України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" від 15.05.2014 року № 01-06/615/14, у разі неможливості передачі матеріалів справи з господарського суду, розташованого на тимчасово окупованих територіях, до господарського суду, який має розглянути відповідну заяву (клопотання), вчинення необхідних процесуальних дій здійснюється за документами і матеріалами, поданими учасниками судового процесу, що є достатніми для прийняття відповідного судового рішення.

Судом встановлено, що станом на поточну дату місцезнаходженням Банкрута відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є: Автономна Республіка Крим, 98655, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2 А.

Виходячи з того, що провадження у справі №901/1719/13 порушено господарським судом Автономної Республіки Крим , на підставі ч. 1 ст. 12 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України", дослідивши обставину місцезнаходження Банкрута у справі про банкрутство, справа про банкрутство підлягає розгляду господарським судом Київської області, в зв'язку з чим суд відхиляє клопотання заявника про відкриття провадження за наданими матеріалами, оскільки провадження вже є відкритим господарським судом Автономної Республіки Крим, та справа №901/1719/13 приймається до провадження суддею Скутельником П.Ф.

Строк процедури ліквідації у справі є таким, що сплив 26.06.2014 року.

Розглядаючи інші вимоги заявлені заявником у клопотанні, встановлено наступне.

Суд звертає увагу ліквідатора Банкрута на наступне.

Провадження у справі здійснюється за особливостями провадження у справі про банкрутство, визначеними ст. 95 Закону про банкрутство за заявою голови ліквідаційної комісії боржника на чому наголошено у постанові господарського суду Автономної республіки Крим від 25.06.2013 року. Так, постановою господарського суду Автономної республіки Крим від 25.06.2013 року призначено ліквідатором приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» Басюла Власа Вікторовича як голову ліквідаційної комісії боржника, а не у якості арбітражного керуючого . Із зазначеної постанови вбачається, що Басюл В.В. призначений ліквідатором банкрута без застосування автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство, за особливостями провадження у справі про банкрутство, визначеними ст. 95 Закону про банкрутство, як голова ліквідаційної комісії.

Згідно наявних матеріалів, клопотання № 02-01/03 від 20.02.2015 року викладено на фірмовому бланку арбітражного керуючого Басюла В.В., а підпис скріплено печаткою арбітражного керуючого Басюла В.В ., а не печаткою Банкрута. Копії долучених до клопотання документів засвідчені підписом, який скріплено печаткою арбітражного керуючого Басюла В.В., а не підприємства - Банкрута.

У п. 2.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" №18 від 26.12.2011 р. вказано, що копії, які видаються органами державної влади України, органами місцевого самоврядування, підприємствами , установами, організаціями та їх об'єднаннями усіх форм власності, повинні бути засвідчені з додержанням вимог пункту 5.27 Національного стандарту України "Державна уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163-2003 ", затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 N 55, а разі якщо інструкціями з діловодства, які діють у відповідних органах, підприємствах, установах і організаціях, установлено додаткові вимоги щодо оформлення копій, - також і цих вимог.

Відповідно до п. 5.26 Національного стандарту України "Державна уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи .

Виходячи з наведеного, засвідчення копій документів підписом особи, яка засвідчена печаткою арбітражного керуючого , який не призначався у справі , а не відбитком печатки підприємства-банкрута, не відповідає встановленим вимогам.

Статтями 33, 34 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень . Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-3 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами .

Відповідно до ч. 7 ст. 46 Закону про банкрутство, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута .

Дослідивши клопотання ліквідатора Банкрута про продовження проведення ліквідаційної процедури, повноважень ліквідатора встановлено, що подане клопотання не містить конкретного правового обґрунтування зазначених вимог з вказівкою на конкретну правову норму із номером статті у правовому акті, в зв'язку з чим вказані клопотання є необґрунтованими, а клопотання щодо продовження повноважень ліквідатора банкрута - необґрунтованим та як витікає з ч. 7 ст. 46 Закону про банкрутство, безпідставним, в зв'язку з чим відхиляються судом.

В свою чергу встановивши, що строк ліквідаційної процедури у справі є таким, що сплив суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців .

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 53 ГПК України, за заявою сторони, прокурора чи з своєї ініціативи господарський суд може визнати причину пропуску встановленого законом процесуального строку поважною і відновити пропущений строк, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Призначені господарським судом строки можуть бути ним продовжені за заявою сторони, прокурора чи з своєї ініціативи.

Беручи до уваги виняткові обставини у справі, що зумовили зміни територіальної підсудності судових справ, що перебували у провадженні господарського суду Автономної Республіки Крим, суд дійшов висновку про необхідність продовження строку ліквідаційної процедури у справі на шість місяців.

Детально дослідивши наявні матеріали судом встановлено також наступне.

Згідно Звіту про проведену ліквідатором роботу у справі від 05.08.2013 року, ліквідатором після виходу за адресою місцезнаходження банкрута встановлено відсутність керівних органів, документів фінансово-господарської діяльності банкрута, будь-якого найма, яке належить банкруту.

Дослідивши інші матеріали справи судом встановлено таке.

Провадження у справі здійснюється з урахуванням особливостей, визначених ст. 95 Закону про банкрутство. Постановою господарського суду Автономної республіки Крим від 25.06.2013 року призначено ліквідатором приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» Басюла Власа Вікторовича як голову ліквідаційної комісії боржника. Відповідно до протоколу № 2 Загальних зборів учасників приватного підприємства «Вояж Торг Сервіс» від 29.03.2013 року по другому питанню порядку денного було прийнято рішення загальними зборами Боржника - замінити голову ліквідаційної комісії Боржника Ворошило В.В. на Басюлу В.В. з наданням усіх повноважень голови ліквідаційної комісії підприємства та по третьому питанню порядку денного прийнято рішення про затвердження ліквідаційної комісії Боржника у складі: Голови ліквідаційної комісії Басюли В.В. та членів комісії: Латишева О.В., Кармелюк С.О., - з наданням ліквідаційній комісії відповідних повноважень та наділено голову ліквідаційної комісії Басюла В.В. повноваженнями керівника (директора) підприємства відповідно до установчих документів підприємства та чинного законодавства України. Згідно відомостей Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вказані рішення зареєстровані у вказаному реєстрі, а також встановлено, що згідно зазначеного реєстру, а також самого протоколу загальних зборів Боржника Латишев О.В., Кармелюк С.О. є засновниками Боржника .

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації . Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів , регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.

З наведеного вбачається, що посилання ліквідатора Басюла В.В. на те «що після виходу за адресою місцезнаходження банкрута встановлено відсутність керівних органів, документів фінансово-господарської діяльності банкрута, будь-якого найма, яке належить банкруту», не є достатніми заходами вжитими ліквідатором для встановлення фінансово-господарської документації Банкрута та майна останнього, оскільки саме Басюл В.В . був обраний головою ліквідаційною комісією Боржника до звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство та саме його рішенням загальних зборів Боржника наділено повноваженнями керівника (директора) підприємства згідно чинного законодавства, а його (боржника) засновниками є інші члени ліквідаційної комісії - Латишев О.В., Кармелюк С.О. (де загальними зборами прийнято рішення про те, що рішення в ліквідаційній процедурі приймаються колегіально з усіх питань (п. 3 порядку денного, протокол загальних зборів Боржника від 29.03.2013 року), які, з урахуванням рішень закріплених протоколом № 2 Загальних зборів учасників приватного підприємства «Вояж Торг Сервіс» від 29.03.2013 року та п. 4.2. статуту Боржника, затвердженого загальними зорами Боржника 03.10.2007 року, є відповідальними за організацію бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів.

В свою чергу, відповідно до протоколу № 1 ліквідаційної комісії Боржника від 20.05.2013 року, голова ліквідаційної комісії (після вказівки у протоколі на зміну голови ліквідаційної комісії на Басюла В.В.) взяв участь у проведенні перевірок контролюючими органами, що проводились у зв'язку з ліквідацією підприємства, вжиті заходи по поновленню бухгалтерського та податкового обліку Боржника, що безпосередньо свідчить про наявність у голови ліквідаційної комісії фінансово-господарської документації Банкрута.

Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону про банкрутство, до заяви боржника додаються також: бухгалтерський баланс боржника на останню звітну дату .

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном , якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута ; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; … вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб ; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом ; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом. З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута. Протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України. Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов'язаний використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю ліквідатором. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника. Ліквідатор зобов'язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Керуючись ч. 1 ст. 12 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України", ст. ст. 41, 46, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 53, 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні клопотання № 02-01/03 від 20.02.2015 року ліквідатора приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (вх. 5262/15 від 10.03.2015 року), відмовити.

Прийняти справу № 901/1719/13 про банкрутство приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 35353233, місцезнаходження: 98655, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Курчатова, б. 2А, поштова адреса: 98600, м. Ялта, а/с №469) до розгляду суддею Скутельником П.Ф.

2. Продовжити строк ліквідаційної процедури у справі на шість місяців.

3. Судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу у справі призначити на 25.05.2015 р. на 15 год. 20 хв. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. Комінтерну, 16, зал судових засідань № 2).

4. Зобов'язати ліквідатора приватного підприємства «ВОЯЖ ТОРГ СЕРВІС» Басюла В.В. до призначеного судового засідання виконати заходи ліквідаційної процедури у справі, передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в невиконаній частині та надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута з усіма доказами фактично вжитих ним належних заходів ліквідаційної процедури.

Зобов'язати ліквідатора банкрута до призначеного судового засідання надати суду: належним чином засвідчені документи, долучені ним до Клопотання № 02-01/03 від 20.02.2015 року; надати до призначеного судового засідання суду належним чином засвідчені копії всіх наявних процесуальних документів справи про банкрутство банкрута окрім наданих; надати докази проведення інвентаризації усіх видів активів банкрута; відомості про всі рахунки банкрута, відкриті в банках та інших фінансово-кредитних установах, їх реквізити; довідку податкового органу за місцезнаходженням банкрута про відкриті розрахункові рахунки Банкрута; довідки усіх банків, в яких відкриті розрахункові рахунки банкрута з відображенням залишку на рахунках станом на поточну дату та руху коштів по рахунках за останні три роки; вжити належних заходів по отриманню фінансово-господарської документації банкрута та його матеріальних цінностей, результати на належні докази чого надати суду; провести та надати суду обґрунтований аналіз фінансово - господарського стану Банкрута, проведений у відповідності до вимог Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрута, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 року 14 з відображенням обґрунтованих висновків з питань наявності або відсутності ознак: фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, приховуваного банкрутства; докази, що підтверджують фінансове становище банкрута (на підставі яких зроблено зазначені висновки); баланс боржника станом на 31.12.2012 року / 01.01.2013 року ; витяги, отримані на банкрута з Державного реєстру речових прав та нерухоме майна та з державного реєстру обтяжень рухомого майна, отримані ліквідатором; інші докази передбачені абз. 1 даного п. резолютивної частини цієї ухвали.

Один раз на місяць ліквідатору банкрута надавати господарському суду звіт про проведену роботу у справі з долученням доказів фактично вжитих заходів за відповідний період.

5. Учасникам у справі в строк до 30 березня 2015 року надати господарському суду Київської області в разі наявності визнаних господарським судом Автономної республіки Крим їхніх вимог до боржника/банкрута або визнання їх кредитором (заставним) боржника, - докази такого визнання.

6. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном , припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.

7. Ухвалу направити державному реєстратору Реєстраційної служби Токмацького міськрайонного управління юстиції у Запорізькій області.

8. Копію ухвали надіслати: всім учасникам у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України.

Суддя П.Ф. Скутельник

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.03.2015
Оприлюднено19.03.2015
Номер документу43094317
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —901/1719/13

Ухвала від 01.03.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 19.06.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 13.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 27.02.2014

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 22.01.2014

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 23.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 05.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 05.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 04.09.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

Ухвала від 19.07.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

В.І. Гайворонський

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні