ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
====================================================================УХВАЛА
про припинення провадження у справі
05 березня 2015 року Справа № 915/1648/13
м.Миколаїв
Кредитор: Державна податкова інспекція у Заводському районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А).
Банкрут: фізична особа - підприємець ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
Ліквідатор: арбітражний керуючий Безабчук Алла Володимирівна (АДРЕСА_3).
Суддя Давченко Т.М.
при секретарі Берко О.В.
за участю представників:
від кредитора: Майстренко П.С. (довіреність № 4475/9/14-04-10-009 від 17.11.2014р.);
від банкрута: Безабчук А.В.
Cуть справи : про розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1
На виконання вимог постанови суду від 11.11.2013р. за результатами проведеної ліквідаційної процедури відповідно до ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором надано суду для затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 станом на 05.09.2014р. Ухвалою суду від 26.01.2015р. розгляд звіту було призначено на 05.03.2015р.
У судовому засіданні 05.03.2015р. ліквідатор доніс до відома суду звіт та просив його затвердити, банкрута ліквідувати а провадження у справі припинити.
Представник кредитора погодив наданий ліквідатором звіт та просив припинити провадження у справі.
Розглянувши ліквідаційний баланс, звіт ліквідатора та матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні ліквідатора, господарський суд, -
встановив:
Відповідно до частини 2 статті 4 1 ГПК України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим Кодексом з врахуванням вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами ГПК України.
Згідно ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 03.10.2013р. прийнято до розгляду заяву Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про банкрутство за ознаками ст. ст. 90-91 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Заяву мотивовано неспроможністю боржника погасити кредиторську заборгованість в сумі 8 095 960 грн. 88 коп.
Ухвалою суду від 22.10.2013р. за результатами підготовчого засідання порушено провадження у справі про банкрутство Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1.
Постановою господарського суду Миколаївської області від 11.11.2013р. Фізичну особу - підприємця ОСОБА_1 визнано банкрутом, відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Безабчук Аллу Володимирівну.
Стаття 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» визначає повноваження ліквідатора та членів ліквідаційної комісії, в тому числі передбачає, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; тощо.
15.11.2013р. за актом прийому - передачі ліквідатор прийняв документацію відносно банкрутства Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1. Печатка не виготовлювалась.
На виконання вимог постанови ліквідатором було опубліковано оголошення про визнання Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 банкрутом та зазначено порядок і строк звернення з кредиторськими вимогами.
Крім цього, з метою виявлення кредиторів банкрута, додатково ліквідатором банкрута направлено листи-повідомлення наступним потенційним кредиторам банкрута.
Впродовж строку, визначеного для заявлення грошових вимог, до суду надійшли заяви Державної податкової інспекції у Заводському районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області від 22.01.2014р. вих..№ 236/9/14-04-10-009 про визнання кредиторських вимог до банкрута в сумі 7 652 980, 48 грн. та від 06.03.20014р. вих..№ 1291/9/14-04-10-009 про збільшення кредиторських вимог на 126625,96 грн.
За результатами розгляду вказаних заяв ліквідатором було визнано всі заявлені грошові вимоги в повному обсязі, складено реєстр вимог кредиторів станом на 01.04.2014р. на загальну суму 7779606,44 грн.
08.04.2014р. судом затверджено реєстр вимог кредиторів Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на загальну суму 7779606,44 грн.
Ухвалою суду від 13.05.2014р. залишено без розгляду заяву ОСОБА_5 про визнання кредиторських вимог до банкрута у сумі 443219,00 грн.
Таким чином загальний розмір кредиторської заборгованості складає 7779606,44 грн.
Також, в ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором, відповідно до ст. 41 Закону, в цілях пошуку та виявлення можливого майна підприємства банкрута, були зроблені запити до реєструючих органів та отримано наступні відповіді.
Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 21481067 від 12.05.2014р. у даному реєстрі відсутні відомості про речові права банкрута.
Згідно листа Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автомобільних засобів, з обслуговування м.Миколаїв УДАІ УМВС України в Миколаївській області вих. №3446 від 29.11.2013р. за гр..ОСОБА_1 транспортні засоби не зареєстровані.
Відбитком штампу Відділу технічного нагляду Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області Управління технічного нагляду, ОП та ПБ станом на 04.12.2014р. підтверджено відсутність зареєстрованої за банкрутом сільськогосподарської техніки та транспортних засобів на запиті ліквідатора №01-34/83 від 13.11.2013р.
Технологічні транспортні засоби та інше обладнання станом на 05.12.2013р. за банкрутом не зареєстровані, що підтверджується відбитком штампу Територіального управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області на запиті ліквідатора.
За повідомленням Управління Держземагенства у Миколаївському районі Миколаївської області від 22.11.2013р. вих. № 5308/751-2/1400 за банкрутом не обліковуються земельні ділянки.
Згідно листа Регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області вих.. № 14-18-12346 від 02.12.2013р. банкрут створювався поза процедурою приватизації державного майна, тому відсутня інформація щодо наявності у власності банкрута об'єктів державної власності.
Морські та річкові плавзасоби за банкрутом також не зареєстровані, що підтверджується листом капітану Миколаївського морського торговельного порту вих..№ КП-26/179-13 від 28.11.2013р.
Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку вих. №09/04/9827/НК від 29.05.2014р., Фізична особа - підприємець ОСОБА_1 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутній.
Повітряні судна за банкрутом не зареєстровані, що підтверджується листом Державної авіаційної служби України вих. №20.19-635 від 22.01.2014р.
З метою виявлення об'єктів інтелектуальної власності ліквідатор 28.11.2013р. направив запит до Державного департаменту інтелектуальної власності, на який отримано листа за вих. №1-8/9808 від 19.12.2013р., в якому повідомляється що такі відмості можливо отримати на офіційному сайті Державної служби інтелектуальної власності України ( http://sips.gov.ua/ua/systems.html). Ліквідатором вчинено пошукові дії щодо об'єктів промислової власності, які б могли бути зареєстровані боржником. За результатами пошукових дій об'єктів промислової власності за боржником не виявлено(а.с. 231-234).
Управління Служби безпеки України в Миколаївській області листом № 64/20-7646 від 27.11.2013р. повідомило, що Фізичній особі - підприємецю ОСОБА_1 не видавався спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею.
За повідомленням ДПІ у Заводському районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області вих.. № 6914/481/Б/14-04-17-02-16 від 19.09.2014р. ОСОБА_1 є засновником ТОВ «Поллі-Одеса» (код ЄДРПОУ 34673135). Ліквідатор звернувся до ОСОБА_1 із запитом про розмір статутного фонду ТОВ «Поллі-Одеса» та надання ліквідатору балансу зазначеного товариства. 23.10.2014р. ліквідатору надійшов лист ОСОБА_1 у якому зазначено, що господарська діяльність ТОВ «Поллі-Одеса» не здійснюється протягом тривалого часу, будь-які активи відсутні, тому надати баланс цього товариства неможливо.
Листами від 19.11.2013р. та 07.05.2014р. ліквідатор звертався до ДПІ у Заводському районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області з проханням надати йому відомості про розрахункові рахунки банкрута. Однак, відповіді не отримав. Разом з тим, з акту перевірки ДПІ у Київському районі м.Одеси від 09.12.2011р. № 3610/17-01/2416018859/16 вбачається, що у банкрута є відкритий розрахунковий рахунок у ПуАТ «СЕБ БАНК» р/р НОМЕР_2. Ліквідатор надіслав запит до ПуАТ «ФІДОБАНК» (правонаступник ПуАТ «СЕБ БАНК»). Станом на дату розгляду справи відповіді не надходило. Тому у судовому засіданні ліквідатор просить суд зобов'язати ПуАТ «ФІДОБАНК» закрити р/р НОМЕР_2.азом з тим, з акту перевіркиДПІ у Київському районі м.Одеси у зв'а
Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 42840254 від 12.12.2013р., у Реєстрі міститься запис 1 про арешт всього рухомого майна, зареєстрований: 17.05.2013р. за № 13683974 реєстратором: Миколаївська філія державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України на підставі постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 35977843, 13.05.2013, головний державний виконавець Заводського ВДВС ММУЮ Шекель А.В.
З метою скасування арештів та вилучення вказаних записів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна ліквідатор звертався до відділу ДВС з листом. Однак, листом від 01.12.2014р. Заводський ВДВС ММУЮ повідомив ліквідатора про відсутність у державного виконавця підстав для вилучення цих записів. У цьому ж листі міститься інформація, що на виконанні у відділі перебувало виконавче провадження по стягненню з Фізичну особу - підприємця ОСОБА_1 ВП № 35977843, однак це виконавче провадження було закінчене у зв'язку із визнанням боржника банкрутом. Окрім цього, у матеріалах справи міститься постанова про закінчення виконавчого провадження № 35977843 та зняття арешту з майна боржника (а.с. 119).
Ліквідатор вдруге отримав Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 45288030 від 03.10.2014р., у якому міститься запис 1 про арешт всього рухомого майна, зареєстрований: 17.05.2013р. за № 13683974 реєстратором: Миколаївська філія державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України на підставі постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 35977843, 13.05.2013, головний державний виконавець Заводського ВДВС ММУЮ Шекель А.В.
У судовому засіданні ліквідатор просить суд зобов'язати Заводський ВДВС ММУЮ зняти обтяження, накладені Заводським ВДВС ММУЮ та зобов'язати ДВС вилучити ці записи.
Порядок реєстрації/припинення обтяження рухомого майна в Реєстрі регламентується Законом України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» від 18.11.2003р. № 1255-IV, Порядком ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2004р. № 830.
Відповідно до ст. 43 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» та п. 6 Порядку ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна встановлено, що відомості про припинення обтяження реєструються держателем або реєстратором Державного реєстру на підставі рішення суду або заяви обтяжувача. Заява про виникнення, зміну, припинення обтяжень підписується обтяжувачем. Якщо обтяжувачем є юридична, підпис її уповноваженої особи скріплюється печаткою.
Згідно інформаційного листа Вищого господарського суду України від 29.08.2008 р. № 01-8/503, у разі прийняття господарським судом рішення або винесення ним ухвал, пов'язаних із зняттям заборони та звільнення об'єктів з-під арешту, заінтересована особа - учасник судового процесу, - одержавши відповідне судове рішення, має звертатись з ним в установленому порядку до органу Державної виконавчої служби, а останній зобов'язаний вжити заходів до виконання такого рішення, в тому числі й до внесення належних відомостей до Реєстру.
Оскільки чинним законодавством врегульований чіткий механізм внесення інформації до Державного реєстру, а також визначено перелік суб'єктів, на підставі заяв яких здійснюється внесення до Державного реєстру відомостей про припинення обтяження, суд приходить до висновку про необхідність зобов'язання обтяжувача - Заводського відділу державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції звернутися до реєстратора Державного реєстру обтяжень рухомого майна: Миколаївської філії державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України з заявою про припинення обтяження, зареєстрованого 17.05.2013р. за № 13683974.
За інформацією з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 21481323 від 25.05.2014р. за Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 зареєстровано право власності на 1/3 частку 4-х кімнатної квартири, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1. Обтяження у Державному реєстрі іпотек та Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна відсутні.
Ліквідатором проведено інвентаризацію майна банкрута (а.с. 201), в результаті якої було виявлено нерухоме майно - 1/3 4-х кімнатної квартири за адресою: АДРЕСА_1.
З метою реалізації виявленого нерухомого майна ліквідатором було розміщено оголошення у газеті «Голос України» № 137 (5887) від 22.07.2014р. про реалізацію 1/3 4-х кімнатної квартири за адресою: АДРЕСА_1. Однак, жодної заяви на придбання вищезазначеного майна на адресу ліквідатора не надходило.
05.09.2014р. комітетом кредиторів виключено зазначене майно з ліквідаційної маси банкрута у зв'язку із неліквідністю даного майна та неможливістю його реалізації.
У зв'язку з відсутністю ліквідаційної маси та грошових коштів розрахунки з кредитором не проводились; документи, які підтверджують погашення вимог кредитора відсутні.
Документація, що підлягає здачі до Архіву з особового складу Управління архівної роботи та урочистих подій виконавчого комітету Миколаївської міської ради на зберігання не передавалась, що підтверджується довідкою вищевказаної установи за №222/01-22 від 26.11.2013р.
Представником кредитора у судовому засіданні не висловлено пропозицій щодо додаткових заходів до завершення ліквідаційної процедури.
Відповідно до частини 1 ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор Безабчук А.В. подала на затвердження суду звіт з підтверджуючими документами та ліквідаційний баланс банкрута.
Враховуючи викладене, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені Законом про банкрутство, що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
Скарг на дії ліквідатора за час її роботи до господарського суду не надходило.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів. Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
05.09.2014р. комітетом кредиторів (володіє 100% голосів) затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
У судовому засіданні 05.03.2015 р., на якому судом розглядався наданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс, присутній представник кередитора заперечень або зауважень до звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу не висловив, проти їх затвердження не заперечував. Будь-яких заперечень або зауважень до звіту та балансу на адресу суду або ліквідатора не надходило.
У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Крім того, суд зазначає, що згідно абз. 3 ч. 3 ст. 92 Закону про банкрутство вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання фізичної особи-підприємця банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство фізичної особи-підприємця відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством.
Також, суд зазначає, що згідно абз. 1 ч. 7 ст. 92 Закону про банкрутство протягом п'яти років після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом не може бути порушено провадження у справі про банкрутство за його заявою. Протягом трьох років після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом ця особа не може бути зареєстрована як фізична особа-підприємець, придбавати майно або грошові кошти у кредит, укладати договір поруки, передавати майно у заставу (ч. 8 ст. 92 Закону).
За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1, припиняє його підприємницьку діяльність відповідно до ст. ст. 46, 50 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», припиняє повноваження ліквідатора банкрута - Безабчук А.В., припиняє провадження у даній справі, скасовує дію арештів та мораторію на задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до ч. 9 ст. 50 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» суд, що постановив рішення про припинення провадження у справі про банкрутство, у день набрання ним законної сили надсилає його державному реєстратору за місцем реєстрації фізичної особи - підприємця для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство.
Керуючись ст. ст. 40- 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ст. 90-92 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. ст. 46, 50 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. ст. 82-86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
У Х В А Л И В:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
2. Припинити підприємницьку діяльність Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
3. Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.
4. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
5. Вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання фізичної особи-підприємця банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство фізичної особи-підприємця відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством.
6. Застосувати до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) наступні наслідки:
- протягом п'яти років після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом не може бути порушено провадження у справі про банкрутство за його заявою;
- протягом трьох років після визнання фізичної особи-підприємця банкрутом ця особа не може бути зареєстрована як фізична особа-підприємець, придбавати майно або грошові кошти у кредит, укладати договір поруки, передавати майно у заставу.
7. Скасувати дію арештів та мораторію на задоволення вимог кредиторів.
8. Зобов'язати Заводський відділ державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції (54015, м. Миколаїв, вул. Робоча,1) звернутися до реєстратора Державного реєстру обтяжень рухомого майна: Миколаївської філії державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України з заявою про припинення обтяження, зареєстрованого 17.05.2013р. за № 13683974 на підставі постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 35977843, 13.05.2013, головний державний виконавець Заводського ВДВС ММУЮ Шекель А.В. Докази припинення обтяження надати суду.
9. Зобов'язати ПуАТ «ФІДОБАНК» (МФО 300175) закрити розрахунковий рахунок Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) НОМЕР_2 та повідомити про це суд у 20-ти денний строк з дня винесення ухвали, залишок коштів направити на закриття рахунку.
10. Зобов'язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
11. Повноваження ліквідатора припинити.
12. Припинити провадження у справі № 915/1648/13.
13. Ухвалу надіслати ліквідатору банкрута, Заводськову відділу державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції (54015, м. Миколаїв, вул. Робоча,1), державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Миколаївського міського управління юстиції (54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), ПуАТ «ФІДОБАНК» (01004, м.Київ, вул.Червоноармійська, 10) - до виконання .
14. Копію ухвали надіслати кредитору, Головному управлінню статистики в Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75), Головному управлінню юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8-березня, 107) - до відома .
Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України та ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Суддя Т.М.Давченко
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2015 |
Оприлюднено | 20.03.2015 |
Номер документу | 43097213 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Давченко Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні