Постанова
від 04.03.2015 по справі 804/2757/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 березня 2015 р. Справа № 804/2757/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекціїу Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Приватного підприємства «Регіон-Сільгоспресурс» про зупинення видаткових операцій, -

ВСТАНОВИВ :

16 лютого 2015 року Державна податкова інспекціяу Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі - заявник) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Приватного підприємства «Регіон-Сільгоспресурс» (далі - відповідач), в якому просив:

-зупинити видаткові операції на рахунках Приватного підприємства «Регіон-Сільгоспресурс» (код ЄДРПОУ 32498814) шляхом накладення арешту на цінні папери та/або кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов'язань платника податків, погашення податкового боргу);

- заборонити відчуження Приватним підприємством «Регіон-Сільгоспресурс» (код ЄДРПОУ 32498814) рухомого та нерухомого майна;

- зобов'язати Приватне підприємство «Регіон-Сільгоспресурс» (код ЄДРПОУ 32498814) виконати законні вимоги податкового керуючого, а саме допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу та подати документи, необхідні для опису активів у податкову заставу.

Представник позивача у судове засідання не з`явився, просив розглянути справу за відсутності уповноваженого представника в порядку письмового провадження. В обґрунтування позовних вимог в позові зазначено наступне. Приватне підприємство «Регіон-Сільгоспресурс» станом на 13.02.2015 року має податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 19 943,73грн., який виник внаслідок несплати самостійно задекларованого податкового зобов'язання.По строку сплати узгоджене податкове зобов'язання не сплачено, у зв'язку з чим відносно відповідача сформовано податкову вимогу №133-25 від 26.01.2015 р. З метою вручення податкової вимоги та здійснення опису майна у податкову заставу податковим керуючим здійснено вихід за юридичною адресою платника податків. Однак здійснити опис майна виявилось неможливим у зв'язку з відсутністю відповідача та його керівництва за зареєстрованим місцезнаходженням, про що було також складено акт перевірки місцезнаходження від 28.01.2015 р. №26/25-01. У зв'язку з відсутністю відповідача за юридичною адресою складено акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу. Ненадання документів, необхідних для опису майна у податкову заставу, зумовило звернення до суду.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про судове засідання повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи. Відповідач не надав до суду заперечень проти позову та позов не визнав.

Судом враховано, що одна з вимог заявлена позивачем в порядку подання.

Згідно з ст. 183-3 КАС України розгляд подання відбувається за участю органу доходів і зборів, що його вніс, та платника податків, стосовно якого його внесено. Неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.

Судом вжито всіх належних заходів для повідомлення відповідача про дату, час та місце судового розгляду справи.

У зв'язку з чим, суд вважає за можливе провести розгляд подання разом з іншими позовними вимогами, заявленими в адміністративному позові, в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Приватне підприємство «Регіон-Сільгоспресурс» зареєстровано юридичною особою 28.05.2003 р., про що внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців України; ідентифікаційний код 32498814.

Згідно з Витягом з ЄДРПОУ станом на 03.02.2015 року місцезнаходження відповідача: 49044, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Шевченка, будинок 37.

Відповідач є платником податків і зборів та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській областіз 24.02.2007 р.

Згідно з облікової картки ПП «Регіон-Сільгоспресурс», відповідач має непогашений податковий борг з орендної плати за землю з юридичних осіб у загальній сумі 19943,73грн., який виник внаслідок несплати по строку плати самостійно задекларованих грошових зобов'язань з орендної плати за землю відповідно до податкового розрахунку земельного податку №9007455512 від 18.02.2013р. (за мінусом переплати у розмірі 107,32грн.).

На виконання ст.59 Податкового кодексу України відповідачу виставлена податкова вимога форми «Ю» від 26.01.2015 року №133-25 на суму 19943,73грн.

04 листопада 2014 року в.о начальника Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Дверницькою Л.В. прийнято наказ №1615 про призначення та компетенцію податкового керуючого.

28 січня 2015 р. у зв'язку з несплатою суми податкового боргу та керуючись ст.20,73 Податкового кодексу України, податковим керуючим Будьонним Г.В. було складено запит №2259/10/25-01 на ім'я керівника ПП «Регіон-Сільгоспресурс» про надання інформації про власне майно та документи, необхідні для його опису у податкову заставу.

У запиті зазначено про необхідність надання ПП «Регіон-Сільгоспресурс» контролюючому органу інформації про власне майно та документи, необхідні для його опису у податкову заставу, а також інформацію про дебіторську заборгованість у 5-денний строк від дня отримання зазначеного звернення.

28.01.2015 р. головою комісії з реорганізації Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області прийнято Рішення про опис майна ПП «Регіон-Сільгоспресурс»у податкову заставу.

Для проведення заходів з погашення податкового боргу у т.ч. за рахунок опису майна у податкову заставу, податковим керуючим Будьонним Г.В. здійснено вихід за місцезнаходженням ПП «Регіон-Сільгоспресурс» (код ЄДРПОУ 32498814), а саме: м. Дніпропетровськ, вул. Шевченко, буд.37, про що складено Акт від 28.01.2015 р. №26/25-01 «Перевірки відповідності місцезнаходження платника».

В Акті від 28.01.2015 р. №26/25-01 зазначено, що за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Шевченко, буд.37, підприємство, керівництво - орган управління ПП «Регіон-Сільгоспресурс»не знаходиться; будь-які ознаки, які б вказували на місцезнаходження або наявність діяльності ПП «Регіон-Сільгоспресурс»за вказаною адресою, відсутні; громадянам, які працюють, мешкають в районі вказаної адреси нічого не відомо про фактичне місцезнаходження підприємства«Регіон-Сільгоспресурс», його керівників тощо; встановити фактичне місцезнаходження не вдалося.

На підставі Акту від 28.01.2015 р. №26/25-01 головою комісії з реорганізації Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області складено Запит №2294/10/25-01 від 28.01.2015 р. на встановлення місцезнаходження платника податків - ПП «Регіон-Сільгоспресурс».

29 січня 2015 року податковим керуючим складено Акт №30/25-01 про відмову платника податків від опису майна у податкову заставу, в якому зазначено, що ПП «Регіон-Сільгоспресурс» не надало документи, необхідні для опису майна у податкову заставу.

За даними ДПІ Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області «дані про банківські рахунки» ПП «Регіон-Сільгоспресурс» має розрахункові рахунки в установах банку.

Згідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно до п.п. 36.1 - 36.3 ст. 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Згідно п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Згідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Пунктами 57.1. та 57.3. статті 57 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п.п.14.1.175 п.14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно до вимог п. 58.3 ст. 58, п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Згідно п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно п.87.1 ст.87 Податкового Кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Згідно п.88.1 ст.88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.

Відповідно до п.88.2 ст.88 Податкового кодексу України право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Приписами п.89.1 та п.89.2 ст.89 Податкового кодексу України визначено, що право податкової застави виникає у разі:

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

Відповідно до п.89.3 ст.89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису.

До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника контролюючого органу, яке пред'являється платнику податків, що має податковий борг. Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно п.89.4 ст. 89 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не допускає податкового керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, необхідних для такого опису, податковий керуючий складає акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу.

Контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків, заборону відчуження таким платником податків майна та зобов'язання такого платника податків допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу.

Зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та заборона відчуження таким платником податків майна діють до дня складення акта опису майна платника податків у податкову заставу податковим керуючим або акта про відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу, або погашення податкового боргу в повному обсязі.

Податковий керуючий не пізніше робочого дня, що настає за днем складення цих актів, зобов'язаний надіслати банкам, іншим фінансовим установам, а також платнику податків рішення про складення актів, яке є підставою для поновлення видаткових операцій та скасування заборони на відчуження майна.

У відповідності до ст.91 Податкового кодексу України керівник органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податків, що має податковий борг, призначає такому платнику податків податкового керуючого. Податковий керуючий повинен бути посадовою (службовою) особою органу державної податкової служби. Податковий керуючий має права та обов'язки, визначені цим Кодексом.

Пунктом 91.3. ст. 91 Податкового кодексу України передбачено, що податковий керуючий описує майно платника податків, що має податковий борг, в податкову заставу, здійснює перевірку стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі, проводить опис майна, на яке поширюється право податкової застави, для його продажу у випадках, передбачених цим Кодексом, одержує від боржника інформацію про операції із заставленим майном, а в разі його відчуження без згоди контролюючого органу (за умови, коли наявність такої згоди має бути обов'язковою згідно з вимогами цього Кодексу) вимагає пояснення від платника податків або його службових (посадових) осіб. У разі продажу в рахунок погашення податкового боргу майна платника податків, на яке поширюється право податкової застави, податковий керуючий має право отримувати від такого платника податків документи, що засвідчують право власності на зазначене майно.

У разі якщо платник податків, що має податковий борг, перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, то відповідно до п. 91.4 ст. 91 Податкового кодексу України, такий податковий керуючий складає акт про перешкоджання платником податків виконанню таких повноважень у порядку та за формою, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Контролюючий орган звертається до суду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків та зобов'язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом. Строк, на який можуть бути зупинені видаткові операції, визначається судом, але не більше двох місяців.

Зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків може бути достроково скасовано за рішенням податкового керуючого або суду.

Згідно п.п. 20.1.32. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду, якщо платник податків перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків шляхом накладення арешту на цінні папери та/або кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов'язань платника податків, погашення податкового боргу), та зобов'язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову, виходячи з наступного.

Матеріалами справи підтверджено наявність за відповідачем податкового боргу з орендної плати за землю у розмірі 19943,73грн.

Доказів погашення заборгованості відповідачем не надано.

Матеріалами справи встановлено, позивачем вживались заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме згідно з положеннями ст. 59 Податкового кодексу України податковим органом була сформована податкова вимога №133-25 від 26.01.2015 р.

Проте, докази надіслання відповідачу податкової вимоги в матеріалах справи відсутні.

Не надано позивачем обґрунтувань неможливості здійснення дій в порядку пп.95.1-95.3 ст.95 Податкового кодексу України.

Між тим, із змісту позову вбачається, звернення Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області до суду зумовлене наявністю перешкод у виконанні податковим керуючим Будьонним Г.В. повноважень, визначених цим Податковим кодексом України, а саме: неможливістю податкового керуючого складення опису майна у податкову заставуу зв'язку з:

1.) ненаданням ПП «Регіон-Сільгоспресурс» запитуваних документів, про що складено Акт від 29.01.2015 р. №30/25-01;

2.) відсутністю ПП «Регіон-Сільгоспресурс» за зареєстрованим місцезнаходженням, про складено Акт від 28.01.2015 р. №26/25-01 «Перевірки відповідності місцезнаходження платника».

При цьому, позивач посилався на положення п.п. 20.1.32. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України.

Підпунктом 20.1.32. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду, якщо платник податків перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків шляхом накладення арешту на цінні папери та/або кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов'язань платника податків, погашення податкового боргу), та зобов'язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом.

Отже, законодавець чітко визначив право податкового органу на звернення до суду з позовом про зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках платника податків за умови перешкоджання платником податків виконанню податковим керуючим повноважень, визначених Податковим кодексом України.

При цьому, позивачем не доведенофакт перешкоджання платником податку виконаннюподатковим керуючим Будьонним Г.В. повноважень, визначених цим Кодексом.

Так, матеріалами справи підтверджено, що 28.01.2015 р. податковим керуючим Будьонним Г.В. було складено запит №2259/10/25-01 на ім'я керівника ПП «Регіон-Сільгоспресурс» про надання інформації про власне майно та документи, необхідні для його опису у податкову заставу. У запиті зазначено про необхідність ПП «Регіон-Сільгоспресурс»у 5-тиденний строк від дня отримання даного запиту надати контролюючому органу інформацію про власне майно та документи, необхідні для його опису у податкову заставу, а також інформацію про дебіторську заборгованість.

Однак, докази надіслання відповідачу запиту №2259/10/25-01 від 28.01.2015 р. в та отримання запиту матеріалах справи відсутні.

За таких обставин, Акт №30/25-01від 29.01.2015 р. про відмову платника податків від опису майна у податкову заставу, який став підставою для звернення до суду, - передчасний.

Більш того, позивачем не надані докази надіслання (вручення) відповідачу рішення про опис майна у податкову заставу від 28.01.2015 р. №2240/10/25-01.

Доводи ж позивача про відсутність ПП «Регіон-Сільгоспресурс» за місцезнаходженням судом не приймаються до уваги, оскільки такі доводи не підтверджені належними доказами - витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з відповідним записом.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що позивачем не доведено наявності обставин, встановлених пп. 20.1.32. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України, для звернення до суду з позовом про зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків -ПП «Регіон-Сільгоспресурс».

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області доПриватного підприємства «Регіон-Сільгоспресурс»про зупинення видаткових операцій, заборону відчуження рухомого/нерухомого майна та зобов'язання допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу та подати документи, необхідні для опису активів у податкову заставу є не обґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 8, 10, 11, 158-163, 183-3,186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Приватного підприємства «Регіон-Сільгоспресурс» про зупинення видаткових операцій, заборону відчуження рухомого/нерухомого майна та зобов'язання допустити податкового керуючого для опису майна у податкову заставу та подати документи, необхідні для опису активів у податкову заставу - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 04.03.2015 Суддя З оригіналом згідно Помічник судді О.С. Рябчук О.С.Рябчук М.М.Бухтіярова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2015
Оприлюднено23.03.2015
Номер документу43114395
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2757/15

Ухвала від 28.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 21.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Постанова від 04.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 17.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні