Постанова
від 17.10.2014 по справі 826/11474/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 жовтня 2014 року № 826/11474/13

Окружний адміністративний суд м.Києва у складі судді Клименчук Н.М. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомПрокуратура Дарницького району м. Києва в інтересах держави в особі Державного підприємства Національної енергетичної компанії "Укренерго" доТовариства з обмеженою відповідальністю «У Метра» про стягнення заборгованості

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Прокуратура Дарницького району м. Києва в інтересах держави в особі Державного підприємства Національної енергетичної компанії "Укренерго" звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "У Метра" про стягнення штрафу в розмірі 1020,00грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем не сплачено штраф в сумі 1 020,00грн., який накладено на позивача постановою про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання від 15.05.2013р. за № 08/12-12-78.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 29.01.14р. зупинено провадження по справі до набрання законної сили рішення у справі №826/11755/13-а.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.09.2014 поновлено провадження по справі та призначено до судового розгляду.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача та представник прокуратури до суду не з'явився, про дату, час і місце судових засідань повідомлені належним чином у відповідності до вимог ст.ст.35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України, однак на адресу суду подано письмові заперечення.

Відповідно до ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

В зв'язку з тим, що відповідача повідомлено належним чином про дату та час судового засідання про що є докази наявні в матеріалах справи, тому суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши наявні в матеріалах докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Працівниками Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в м. Києві проведено плановий захід з державного енергетичного нагляду на енергетичних об'єктах Товариства з обмеженою відповідальністю "У Метра", за результатами чого складено акт №08/12-12-79 від 29.01.13 р.

У акті викладено порушення чинного законодавства, виявлені за результатами обстеження з питань технічного стану та експлуатації тепловикористосувальних установок і мереж, систем опалення, вентиляції, гарячого водопостачання та систем збору і повернення конденсату промислових та непромислових споживачів теплової енергії, зазначені у приписі №08/12-12-44 від 29.01.13 р.

Також 29.01.13 р. винесено протокол №08/12-12-89А/С про адміністративне правопорушення, згідно якого зафіксовано факт порушення вимог нормативно-правових актів щодо технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів; Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (із змінами), затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.07 р. №71, а саме: пунктів 5.2.5, 6.3.45, 6.4.5, 6.4.7, 7.2.6; постанову №08/12-12-89А/С по справі про адміністративне правопорушення, якою накладено на керівника ТОВ "У Метра" штраф у розмірі 51 грн. на підставі ст. 95-1 КУпАП.

У квітні 2013 р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в м. Києві проведено позаплановий захід з державного енергетичного нагляду на енергетичних об'єктах Товариства з обмеженою відповідальністю "У Метра" (м. Київ, вул. Глазунова, 4/47) з перевірки виконання вимог припису від 29.01.13 р. №08/12-12-44, за результатами чого складено акт перевірки (протокол) №08/12-12-63 А/П від 15.04.13 р., в якому встановлено ухилення від виконання вимог припису; винесено припис №08/12-12-165, згідно якого зобов'язано товариство у термін до 17.06.13 р. усунути виявлені порушення чинного законодавства.

Також 15.04.13 р. винесено протокол №08/12-12-291А/С про адміністративне правопорушення, згідно якого зафіксовано факт порушення вимог нормативно-правових актів щодо технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів; Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (із змінами), затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.07 р. №71, а саме: пунктів 5.2.5, 6.3.45, 6.4.5, 6.4.7, 7.2.6; 25.04.13 р. винесено постанову №08/12-12-291А/С по справі про адміністративне правопорушення, якою накладено на керівника ТОВ "У Метра" штраф у розмірі 51 грн. на підставі ст. 188-20 КУпАП.

15.05.13 р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в м. Києві винесено постанову №08/12-12-78 про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, якою накладено на Товариство з обмеженою відповідальністю "У Метра" штраф у розмірі 1020 грн. згідно ст. 31 Закону України "Про теплопостачання" та ч. 3 ст. 27 Закону України "Про електроенергетику".

На час звернення до суду із даним позовом відповідачем штраф сплачено не було.

Закон України "Про електроенергетику" визначає правові, економічні та організаційні засади діяльності в електроенергетиці і регулює відносини, пов'язані з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, забезпеченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та захистом прав споживачів і працівників галузі.

Державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії відповідно до ст. 9 Закону України "Про електроенергетику" та п. 1 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.2006 р. № 131 зі змінами та доповненнями), з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, яка підпорядкована безпосередньо Міністерству палива та енергетики України, в частині виконання функцій, покладених на Держенергонагляд, та діє у складі державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго".

Відповідно до Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії - метою енергетичного нагляду є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, сфери теплопостачання, енергетичної безпеки держави шляхом здійснення контролю за дотриманням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання та споживачами електричної енергії вимог нормативно-правових і нормативно-технічних актів у сфері виробництва, постачання та споживання електричної і теплової енергії.

З матеріалів справи вбачається, що Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної енергії і теплової енергії у області місті Києві, керуючись ст. 27 Закону України «Про електроенергетику» та п. п. 2,7 та 8 Положенням про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства у галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, за ухилення від виконання припису постановою від 15.05.2013 р. № 08/12-12-78 наклала штраф у 1 020,00грн., та який сплачується до Державного бюджету України.

Національна комісія регулювання електроенергетики України, державні інспектори з експлуатації електричних станцій і мереж, державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою.

Відповідно до п. 10 Положення про порядок накладання на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання - суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення. Штраф сплачується до державного бюджету України.

З матеріалів справи вбачається, що ДП «Національний центр Олександра Довженка» оскаржено вказану постанову від 15.05.2013 р. № 08/12-12-78 в судовому порядку до Окружного адміністративного суду м. Києва.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.10.2013р., залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного суду адміністративного суду від 16.06.2014р., позовні вимоги підприємства залишено без задоволення.

Таким чином, беручи до уваги те, що постанова від від 15.05.2013 р. № 08/12-12-78 є чинною та суму штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету у розмірі 1 020,00грн. відповідач не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Стаття 36-1 Закону України «Про прокуратуру» передбачає, що представництво інтересів або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави. Формою представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Позивач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність заявлених позовних вимог.

З урахуванням викладеного, Окружний адміністративний суд м. Києва прийшов до висновку про можливість в даному випадку задовольнити позовні вимоги позивача в повному обсязі та стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "У Метра" штраф у розмірі 1 020,00грн.

Керуючись ст.ст.2, 9, 69, 70, 71, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "У Метро" (код ЄДРПОУ 34047366) в дохід Державного бюджету України на р/р 31119106700008, банк ГУ ДКСУ у м.Києві, МФО 820019, ЄДРПОУ 37975298, отримувач - УДКСУ у Подільському районі м.Києва, код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, штраф у сумі - 1 020,00 (тисячу двадцять) гривень.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.10.2014
Оприлюднено25.03.2015
Номер документу43184541
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11474/13-а

Ухвала від 26.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 05.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Постанова від 17.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 29.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 21.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 23.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні