Справа № 755/456/15-п
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"12" січня 2015 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Хіміч В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з ДПІ у Дніпровському районі Головного управління міндоходів у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, працюючого директором ПП "Бриз Комфорт", м. Київ, вул. М. Раскової, 17, оф. 404,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 138 від 23 липня 2014 року, складеного головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту ДПІ у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві Прохватило Ю.М. вбачається, що при перевірці ПП "Бриз Комфорт", код ЄДРПОУ 36556654 (акт № 1773/26-53-22-01-21-36556654 від 22 липня 2014 року), що знаходиться по вул. М. Раскової, 17, оф. 404 в м. Києві встановлено ведення податкового обліку з порушенням встановленого порядку, що призвело до завищення податкового зобов'язання в загальній сумі 113 840 грн. 27 коп., завищення податкового кредиту в загальній сумі 117 264 грн. 17 грн., в порушення вимог ст. 163-1 ч.1 КУпАП.
Суд, вивчивши адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 163-1 ч. 1 КУпАП , прийшов до висновку про неможливість розгляду в судовому засіданні протоколу про притягнення останнього до адміністративної відповідальності.
Так, згідно ч. 2 ст. 254 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 протокол про адміністративне правопорушення не отримав, про що свідчить відсутність відмітки про дану обставину у протоколі про адміністративне правопорушення № 138 від 23 липня 2014 року та в протоколі відсутні дані щодо відмови ОСОБА_1. від підписання протокола про адміністративне правопорушення.
У відповідності вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені ст. 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Однак, в порушення вимог зазначеної статті, в протоколі про адміністративне правопорушення № 138 від 23 липня 2014 року, відсутній підпис ОСОБА_1, що свідчить також і про те, що останньому не роз'яснені його права. Крім того, в даному протоколі відсутні дані щодо відмови ОСОБА_1 від підписання протоколу про адміністративне правопорушення.
До того ж, всупереч вимог ст. 256 КУпАП, в матеріалах справи відсутні пояснення ОСОБА_1
Згідно ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи..
Виходячи з викладеного, адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 163-1 ч. 1КУпАП , необхідно повторно направити начальнику ДПІ у Дніпровському районі Головного управління міндоходів у м. Києві для доопрацювання.
Керуючись ст. ст..256, 280, 283 КУпАП , суд -
П О С Т А Н О В И В:
Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 163-1 ч. 1 КУпАП повторно надіслати начальнику ДПІ у Дніпровському районі Головного управління міндоходів у м. Києві для доопрацювання.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2015 |
Оприлюднено | 26.03.2015 |
Номер документу | 43211281 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Хіміч В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні