Рішення
від 23.03.2015 по справі 910/2836/15-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.03.2015Справа №910/2836/15-г

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА»

до 1) Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА МЕГАПОЛІС»

2) Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО МЕДІА СТОЛИЦЯ»

про припинення порушення прав на знак для товарів і послуг

Суддя Бондарчук В.В.

Представники:

від позивача: Кольвах С.Ю.

від відповідача-1: не з'явились.

від відповідача-2: не з'явились.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» (далі - позивач) звернулося до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА МЕГАПОЛІС» (далі -відповідач-1) та Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО МЕДІА СТОЛИЦЯ» (далі -відповідач-2) про заборону відповідачу-1 та відповідачу-2 використовувати позначення «МЕТРО.ком.юа» у друкованих виданнях, рекламі, мережі Інтернет, на етикетках, упаковках, при виконанні робіт та наданні послуг.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що видання відповідачами-1,2 газети під назвою «МЕТРО news» є настільки схожим з позначенням позивача «МЕТРО.ком.юа», що їх можна сплутати та відповідно вводить в оману споживачів, оскільки використовується відповідачами для того ж виду товару та послуг, для якого зареєстровано знак для товарів і послуг «МЕТРО.ком.юа», а саме для 16 класу МКТП - «видання друкові (друковані)» та для 35 класу МКТП - «публікування рекламних текстів».

Ухвалою господарського суду міста Києва від 11.02.2015 р. порушено провадження у даній справі, призначено її до розгляду у судовому засіданні на 26.02.2015 р. за участю представників сторін, яких зобов'язано надати суду певні документи.

Розгляд справи відкладався у порядку п.п 1-2 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України.

У даному судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги.

Представники відповідачів у судове засідання не з'явились, причин неявки суду не повідомили, однак двічі були повідомлені про дату, час та місце проведення судового засідання належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення ухвал суду.

Приймаючи до уваги, що представники відповідача-1,2 були належним чином повідомлені про судове засідання, враховуючи, що матеріали справи містять достатньо документів для розгляду справи по суті, суд вважає, що неявка у судове засідання представників відповідача-1, 2 не є перешкодою для прийняття рішення у даній справі.

Відповідно до ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем та витребуваних судом.

У судовому засіданні 23.03.2015 р. відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА», на підставі заявки № m201322598 від 05.12.2013 р., є власником свідоцтва України № 189775 на знак для товарів і послуг «МЕТРО news» за 16, 35, 41 класами Міжнародної класифікації товарів і послуг (далі - МКТП), а саме:

- Кл. 16: Друкована продукція; брошури; буклети; видання друкові (друковані); друкарська продукція; проспекти рекламні.

- Кл. 35: Розповсюджування зразків: макетування реклами (послуги з розмішування рекламних матеріалів): написання рекламних текстів; обробляння текстів; послуги щодо огляду преси: оновлювання, коригування та удосконалювання рекламних матеріалів; публікування рекламних текстів; реклама поштою; розповсюджування рекламних матеріалів; готування рекламних смуг; рекламування; розсилання поштою рекламних матеріалів.

- Кл. 41: Інформування щодо дозвілля; готування публікацій за допомогою електронних настільних видавничих засобів; інформування щодо розваг; макетування інформаційних матеріалів, крім рекламних; написання текстів, крім рекламних; публікування електронних книжок та журналів в комп'ютерних мережах; публікування текстів, крім рекламних, служба новин.

Відповідно до ч.ч. 8-9 ст. 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», власник свідоцтва має право дати будь-якій особі дозвіл (видати ліцензію) на використання знака на підставі ліцензійного договору.

Так, 03.05.2012 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» (далі - ліцензіар) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа» (далі - ліцензіат) укладено ліцензійний договір № 01 про використання права видання друкованих засобів масової інформації, умовами якого передбачено, що ліцензіар надає ліцензіату за винагороду на термін дії даного договору виключну ліцензію (виключні права) на використання права видання друкованих засобів масової інформації видань щодо критеріїв, зазначених у свідоцтвах.

Даний договір набуває чинності з дати його підписання сторонами та діє до 31.12.2012 р. (п. 12.1 договору).

03.05.2012 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа» укладено додаток № 1 та додаток № 2 до ліцензійного договору № 01 від 03.05.2012 р., якими встановлено розмір, порядок та строки виплати винагороди, відповідно до умов яких ліцензіат сплачує винагороду за використання права видання друкованого засобу масової інформації Метро-Ньюз ліцензіара, яка складається з поточних відрахувань.

Поточні відрахування сплачується щомісячно у розмірі 1 000, 00 грн.

Поточні відрахування здійснюються ліцензіатом протягом 10 днів, що йдуть за звітним періодом, шляхом перерахування коштів на рахунок ліцензіара.

03.01.2014 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» та Товариством з обмеженою відповідальністю укладено договір про внесення змін та доповнень до ліцензійного договору № 01 про використання права видання друкованих засобів масової інформації від 03.05.2012 р., відповідно до п. 1 договору, сторони домовились викласти п. 12.1. ліцензійного договору, у наступній редакції:

Даний договір набуває чинності з дати його підписання сторонами та діє до 31.12.2014 р.

Як стверджує позивач, з 01.07.2013 р. відповідачем-1 за участю видавника, Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО МЕДІА СТОЛИЦЯ» та редакції, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська, буд. 20-Б, розпочалося видання газети з подібною назвою до газети позивача - «МЕТРО-news» та ідентичним зовнішнім оформленням.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач зазначає, що позначення відповідача-1 відрізняється від знака позивача лише словом «.ком.юа» та позначення «МЕТРО.ком.юа» настільки схоже на знак для товарів і послуг «МЕТРО news», що їх можна сплутати і ця схожість здатна ввести в оману споживачів стосовно видання, яке видає позивач, оскільки це позначення використовується відповідачем для того ж виду товару, для якого зареєстровано знак для товарів і послуг «МЕТРО-news», а тому просить суд заборонтити відповідачу-1 та відповідачу-2 використовувати позначення «МЕТРО.ком.юа» у друкованих виданнях, рекламі, мережі Інтернет, на етикетках, упаковках, при виконанні робіт та наданні послуг.

Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Господарського процесуального кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно ст. 492 ЦК України, торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.

У відповідності до положень п. 4 ст. 1 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб.

За приписами ст. 494 Цивільного кодексу України, набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Умови та порядок видачі свідоцтва встановлюються законом. Обсяг правової охорони торговельної марки визначається наведеними у свідоцтві її зображенням та переліком товарів і послуг, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 495 Цивільного кодексу України, майновими правами інтелектуальної власності на торговельну марку є: право на використання торговельної марки; виключне право дозволяти використання торговельної марки; виключне право перешкоджати неправомірному використанню торговельної марки, в тому числі забороняти таке використання; інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом.

Згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», обсяг правової охорони, що надається, визначається зображенням знака та переліком товарів і послуг, внесеними до Реєстру, і засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до Реєстру зображення знака та переліком товарів і послуг.

Статтею 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» зазначено, що свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права. При цьому, використанням знака визнається:

- нанесення його на будь-який товар, для якого знак зареєстровано, упаковку, в якій міститься такий товар, вивіску, пов'язану з ним, етикетку, нашивку, бирку чи інший прикріплений до товару предмет, зберігання такого товару із зазначеним нанесенням знака з метою пропонування для продажу, пропонування його для продажу, продаж, імпорт (ввезення) та експорт (вивезення);

- застосування його під час пропонування та надання будь-якої послуги, для якої знак зареєстровано;

- застосування його в діловій документації чи в рекламі та в мережі Інтернет.

Знак визнається використаним, якщо його застосовано у формі зареєстрованого знака, а також у формі, що відрізняється від зареєстрованого знака лише окремими елементами, якщо це не змінює в цілому відмітності знака.

Частинами 2, 3 ст. 426 Цивільного кодексу України, визначено, що особа, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності, може використовувати цей об'єкт на власний розсуд, з додержанням при цьому прав інших осіб. Використання об'єкта права інтелектуальної власності іншою особою здійснюється з дозволу особи, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності, крім випадків правомірного використання без такого дозволу, передбачених цим Кодексом та іншим законом.

Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом:

- зареєстрований знак стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг;

- зареєстрований знак стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання можна ввести в оману щодо особи, яка виробляє товари чи надає послуги;

- позначення, схоже із зареєстрованим знаком, стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг, якщо внаслідок такого використання ці позначення і знак можна сплутати;

- позначення, схоже із зареєстрованим знаком, стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання можна ввести в оману щодо особи, яка виробляє товари чи надає послуги, або ці позначення і знак можна сплутати.

Так, рішенням Антимонопольного комітету України від 28.10.2014 р. № 519-р «Про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції та накладення штрафу» визнано дії суб'єкта господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа Мегаполіс» (вул. Академіка Щусєва, 10, м. Київ, 04060, код ЄДРПОУ 38728245) і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро Медіа Столиця» (вул. Академіка Щусєва, 10, м. Київ, 04060, код ЄДРПОУ 38728230) щодо використання без дозволу (згоди) суб'єкта господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська Медіа Група» (м. Київ) і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа» (м. Київ) оформлення періодичного видання - газети «Метро.ком.юа» схожого з оформленням періодичного видання газети «МЕТРО-news», яке раніше почав використовувати суб'єкт господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська Медіа Група» і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа», що може призвести до змішування з діяльністю суб'єкта господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська Медіа Група» і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа», порушенням, передбаченим статтею 4 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

За порушення, визначене у пункті 1 даного рішення, накладено на Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа Мегаполіс» штраф у розмірі 10 000 (десять тисяч) гривень та на Товариство з обмеженою відповідальністю «Метро Медіа Столиця» штраф у розмірі 75 000 (сімдесят п'ять тисяч) гривень.

Зобов'язано суб'єкт господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа Мегаполіс» і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро Медіа Столиця» припинити до 30 листопада 2014 року використання у господарській діяльності оформлення періодичного видання - газети «Метро.ком.юа» схожого із оформленням періодичного видання - газети «МЕТРО news», яке раніше почав використовувати суб'єкт господарювання в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська Медіа Група» і Товариства з обмеженою відповідальністю «Метро-Медіа», і надіслати до Комітету підтвердні документи.

Вказаним рішенням Антимонопольного комітету України встановлено, що відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серії КУ № 640-278Р, виданого 20 квітня 2012 року реєстраційною службою Головного управління юстиції у м. Києві, TOB «Київська Медіа Група» є засновником інформаційно-рекламної газети «МЕТРО news».

Починаючи з 21 січня 2013 року газета «МЕТРО news» виходить двічі на тиждень (у понеділок та четвер). При цьому, у понеділок газета «МЕТРО-НЬЮЗ» виходить в оформленні «МЕТРО news», а у четвер - в оформленні «МЕТРО Афіша».

Газета «МЕТРО news» розповсюджується безкоштовно. Дохід від видання газети «МЕТРО news» суб'єкт господарювання в особі TOB «Київська Медіа Група» і TOB «Метро-Медіа» отримує від розміщення реклами у зазначеному періодичному виданні. Особи, реклама яких розміщується на шпальтах газет, є зацікавленими у тому, щоб обсяг аудиторії читачів був якомога більшим. Отже, зважаючи на значний обсяг аудиторії читачів газети «МЕТРО news», рекламодавці можуть бути зацікавленими у розміщенні реклами саме у цьому виданні.

Так, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серії КУ № 689-327Р, виданого реєстраційною службою Головного управління юстиції у м. Києві 27.06.2013, TOB «Медіа Мегаполіс» є засновником рекламної газети «Метро.ком.юа» (понад 40 відсотків обсягу одного номера - реклама).

За результатами аналізу оформлення періодичних видань газети «МЕТРО news» та газети «Метро.ком.юа» встановлено, що їх оформлення є схожим з огляду на таке:

1) На першій сторінці обох видань в обох оформленнях домінуючим позначенням є напис «Метро», виконаний однаковим шрифтом великими білими літерами на темно-синьому фоні, розміщений у верхній частині аркуша ліворуч. Перша літера у слові «Метро» в обох виданнях є заголовною. Завдяки такому оформленню напис «Метро» є домінуючим.

2) Над написом «Метро» на першій сторінці обох видань розміщено блакитну стрічку або (у випусках газет «МЕТРО news» і «Метро.ком.юа» із оформленням «МЕТРО Афіша») рожеву стрічку. Пропорції та розміри розміщення блакитних та рожевих стрічок є однаковими.

3) В оформленні обох видань на інших, крім першої, сторінках наявні характерні елементи у вигляді синіх та блакитних (або рожевих) горизонтальних стрічок, розміщених у верхній частині сторінок. На цих стрічках зроблено написи з датою газети, її назвою, назвою рубрики та номером сторінки.

4) В оформленні обох видань використовується характерний елемент у вигляді парних стрілок (схожих на лапки, які використовуються для виокремлення цитат), що перетинають блакитні або рожеві частини горизонтальних стрічок, розміщених у верхній частині сторінок.

Отже, TOB «Медіа Мегаполіс» і TOB «Метро Медіа Столиця» використовує сукупність усіх домінуючих та характерних елементів оформлення газети «МЕТРО news» (загальна композиція, кольорова гама, шрифти), засновником якої є Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА», а видавцем Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО-МЕДІА», для власного видання газети «Метро.ком.юа» в обох оформленнях (як випуску, що виходить в понеділок в оформленні «МЕТРО», так і для випуску, що виходить у четвер з оформленням «МЕТРО Афіша») без дозволу (згоди) Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА».

Крім того, перший виданий номер газети «Метро.ком.юа» від 01.07.2013 був виданий під номером 1/46 (таку саме відповідну нумерацію мали подальші випуски газети «Метро.ком.юа»), що також може сприяти змішуванню із виданням Заявників, оскільки випуск газети «МЕТРО news» від 01.07.2013 також виходив під номером 46.

Можливість змішування господарської діяльності, а також використання ділової репутації суб'єкта господарювання в особі TOB «Київська Медіа Група» і TOB «Метро- Медіа» посилюється у зв'язку з тим, що газети «МЕТРО-НЬЮЗ» та «МЕТРО» («Метро.ком.юа») в обох варіантах оформлення, мають однаковий або такий, що незначно відрізняється формат, схожий дизайн, з використанням основних домінуючих елементів, схоже змістовне наповнення. Крім того, обидва видання призначені для розповсюдження в одні й ті самі дні тижня [газети «МЕТРО news» і «МЕТРО» («Метро.ком.юа») - у понеділок, а газети «МЕТРО Афіша» і «МЕТРО Афіша» («Метро.ком.юа») - у четвер].

Так, згідно з ч. 1 ст. 20 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені статтею 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, та готування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.

За таких обставин, враховуючи відсутність дозволу (згоди) позивача на використанням відповідачами у господарській діяльності оформлення періодичного видання схожого із оформленням газети «МЕТРО news», та враховуючи приписи ст. 16 Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг», суд дійшов висновку, що випуск газети «Метро.ком.юа» відповідачами здійснено неправомірно.

Крім того, використання Товариством з обмеженою відповідальністю «Медіа Мегаполіс» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метро Медіа Столиця» в обраний спосіб оформлення періодичного видання - газети «Метро.ком.юа» схожого із оформленням газети «МЕТРО-new» може створити у невизначеного кола осіб враження взаємопов'язаності конкурентів або навіть призвести до ототожнення ними видань «Метро.ком.юа» та «МЕТРО- new», що в свою чергу може призвести до змішування з діяльністю позивача.

Статтею 431 Цивільного кодексу України встановлено, що порушення права інтелектуальної власності, в тому числі невизнання цього права чи посягання на нього, тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом, іншим законом чи договором.

За змістом ст. ст. 16 та 432 Цивільного кодексу України способами захисту прав інтелектуальної власності є, зокрема, припинення дії, яка порушує право.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" , на вимогу власника свідоцтва порушення, передбачене п. 1 даної статті, повинно бути припинено, а порушник зобов'язаний відшкодувати власнику свідоцтва заподіяні збитки.

Відповідно до ст.ст. 33, 34 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно ч. 1 ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Зважаючи на те, що судом на підставі наявних у матеріалах справи доказів встановлено факт видання відповідачами газети з подібною назвою до газети позивача - «МЕТРО news» та ідентичним зовнішнім оформленням та таке порушення згідно з вимогами ст. ст. 16 та 432 Цивільного кодексу України, а також ст.ст. 16 та 20 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" повинно бути припинено, а особі, яка вчинила дії, що за своїм характером порушують виключні права власника свідоцтва, вчинення таких дій повинно бути заборонено.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене, позовні вимоги позивача визнаються обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Витрати по сплаті судового збору відповідно до ч. 5 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідачів-1,2.

Керуючись ст.ст. 32, 33, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» задовольнити.

2. Заборонити Товариству з обмеженою відповідальністю «МЕДІА МЕГАПОЛІС» (04060, м. Київ, вул. Академіка Щусєва, буд. 10, ідентифікаційний код - 38728245) та Товариству з обмеженою відповідальністю «МЕТРО МЕДІА СТОЛИЦЯ» (04060, м. Київ, вул. Академіка Щусєва, буд. 10, ідентифікаційний код - 38728230) використовувати позначення «МЕТРО.ком.юа» у друкованих виданнях, рекламі, мережі Інтернет, на етикетках, упаковках, при виконанні робіт та наданні послуг.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІА МЕГАПОЛІС» (04060, м. Київ, вул. Академіка Щусєва, буд. 10, ідентифікаційний код - 38728245), з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» (01021, м. Київ, Кловський узвіз, буд. 9/2, квартира 67, ідентифікаційний код - 38150772) 609 (шістсот дев'ять) грн. 00 коп. - судового збору.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО МЕДІА СТОЛИЦЯ» (04060, м. Київ, вул. Академіка Щусєва, буд. 10, ідентифікаційний код - 38728230), з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА МЕДІА ГРУПА» (01021, м. Київ, Кловський узвіз, буд. 9/2, квартира 67, ідентифікаційний код - 38150772) 609 (шістсот дев'ять) грн. 00 коп. - судового збору.

5. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повний текст рішення складено: 26.03.2015 р.

СуддяБондарчук В.В.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.03.2015
Оприлюднено30.03.2015
Номер документу43268167
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/2836/15-г

Рішення від 23.03.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондарчук В.В.

Ухвала від 11.02.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондарчук В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні