ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 02 березня 2015 року Житомир справа № 806/5593/14 категорія 5.1.1 Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Токарева М.С., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області до товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012" про скасування державної реєстрації змін до установчих документів,- встановив: Житомирська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області звернулась до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012", в якому просить скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів, які стосуються зміни адреси юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012" ( код 38373615). В обґрунтування позовних вимог зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012" не знаходиться за адресою: м. Житомир, вулиця Перемоги,4 кв.(офіс) 1, що підтверджується належними доказами, а відтак реєстрацію відповідних змін до установчих документів цього підприємства вважає незаконною. Позивач подав заяву про розгляд справи у письмовому провадженні. Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином. Причин неявки суду не повідомив, заяв про відкладення розгляду справи не надсилав. Письмових заперечень проти адміністративного позову до суду не надав. Відповідно до ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні . Дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити з наступних підстав. Судом встановлено, що згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на запит від 20.11.2014 року, було здійснено державну реєстрацію змін до установчих документів товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012", що стосуються зміни адреси підприємства на м. Житомир, вулиця Перемоги,4 кв.(офіс) 1. 17 липня 2014 року та 06 листопада 2014 року державним реєстратором реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції зроблено записи №13051430007009958 та №13051430008009958 про внесення інформації щодо відсутності юридичної особи - відповідача за вказаною адресою. Крім того, позивачем надано інформаційну довідку від 21.11.2014 року з реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, яка свідчить, що у реєстрі прав власності на нерухоме майно відомості про право власності товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012" відсутні. Таким чином, зважаючи на викладені обставини, суд дійшов висновку, що при внесенні змін до відомостей про юридичну особу, які стосуються зміни адреси підприємства, було подано недостовірні відомості, оскільки за адресою:м. Житомир, вулиця Перемоги,4 кв.(офіс) 1, товариство з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012" ніколи не знаходилось, що призвело до включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців недостовірних відомостей. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. За визначенням, наведеним у ст. 1 Закону, місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган). Частиною 3 статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи. Стаття 66 Податкового кодексу України встановлює підстави для внесення змін до облікових даних платників податків, якими є: інформація органів державної реєстрації; інформація банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків; документально підтверджена інформація, що надається платниками податків; інформація суб'єктів інформаційного обміну, уповноважених вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків; рішення суду, що набрало законної сили; дані перевірок платників податків. За змістом п. 66.2 цієї ж статті внесення змін до облікових даних платників податків здійснюється у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби. У разі проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється адміністративно-територіальна одиниця та орган державної податкової служби, в якому на обліку перебуває платник податків (далі - адміністративний район), а також у разі зміни податкової адреси платника податків, органами державної податкової служби за попереднім та новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків проводяться процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків. Підставою для зняття з обліку платника податків в одному органі державної податкової служби і взяття на облік в іншому є надходження хоча б до одного з цих органів даних, що свідчать про належну державну реєстрацію таких змін органами державної реєстрації. (п. 66.3 ст. 66 Податкового кодексу України). Відповідно до п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України органам державної податкової служби в установленому законом порядку надано право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів. Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку, що відсутність відповідача за вказаною у реєстраційних документах адресою унеможливлює виконання Житомирською ОДПІ контролюючих та адміністративних функцій у відповідності до вимог Податкового кодексу України, а тому, позовні вимоги Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області підлягають задоволенню у повному обсязі. Керуючись ст.ст. 71, 86, 158-163, 254 КАС України, суд - постановив: Позов Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області задовольнити. Скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ ВЕСТ 2012", які стосуються зміни місцезнаходження підприємства на м. Житомир, вулиця Перемоги,4 кв.(офіс) 1. Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя М.С. Токарева
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.03.2015 |
Оприлюднено | 31.03.2015 |
Номер документу | 43268372 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Ракалович Віктор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні