cpg1251
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
26 березня 2015 рокум. Ужгород№ 807/306/15
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління ДФС у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Головного управління ДФС у Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" про стягнення податкового боргу.
Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на 18.02.2015 року за відповідачем по платежу 30 1410100 "Податок на додану вартість із вироблених в України товарів (робіт, послуг)" рахується податковий борг у розмірі 1 1190,00 грн. та такий відповідачем на час звернення до суду не сплачений.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, однак в позовній заяві вказав, що просить суд розглянути заяву без його участі за наявними матеріалами у справі.
У відповідності до ч.4 ст. 122 КАС України , особа, яка бере участь у справі , має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності.
Відповідач повторно в судове засідання не з'явився з невідомих причин. Про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Кореспонденція направлена відповідачу повернулася до суду з відмітками на конвертах " за закінченням терміну зберігання". Згідно ч.11 ст.35 КАСУ у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається , що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до статті 128 частини 6 КАС України , якщо немає перешкод для розгляду у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час, і місце судового розгляду, суд, має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Відповідно до статті 3 частини 1 пункту 10 КАС України , письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом.
Розглянувши матеріали справи, з'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд прийшов наступного.
Згідно Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та зареєстроване за адресою - 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Легоцького, буд. 8 кв.40, код ЄДРПОУ - 32579711.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" перебуває на обліку в ДПІ у м. Ужгороді ГУ ДФС у Закарпатській області.
Станом на 18.02.2015 року за відповідачем рахується податковий борг у розмірі 1 1190,00 грн. по платежу 30 1410100 "Податок на додану вартість із вироблених в України товарів (робіт, послуг)", що підтверджується розрахунком податкового боргу ( а.с. 4- зворотній бік).
Вищевказаний податковий борг виник у зв'язку з наступним.
Так, 20 листопада 2013 року працівниками ДПІ у м. Ужгороді ГУ Міндоходів у Закарпатській області було проведено камеральну (електронну) перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість за січень 2013 року, якою встановлено порушення вимог пп.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями, а саме: неподання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2013 року.
За наслідками проведеної перевірки складено акт перевірки від 20.11.2013 року №1743/07-01-15-01/32579711 (10-11).
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вищевказаний акт перевірки був надісланий на адресу товариства рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та повернутий на адресу інспекції з відміткою «за зазначеною адресою не знаходиться» (а.с.12).
На підставі акту перевірки №1743/07-01-15-01/32579711 від 20.11.2013 року податковим органом було винесено податкове повідомлення-рішення №0013881501 від 25.12.2013 р. яким визначено зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 170 грн. (а.с.13).
Дане податкове повідомлення - рішення було направлено на адресу Відповідача поштою, рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, однак даний лист у зв'язку з «за зазначеною адресою не проживає» повернувся на адресу інспекції.
21 листопада 2013 року працівниками ДПІ у м. Ужгороді ГУ Міндоходів у Закарпатській області було проведено камеральну (електронну) перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість за лютий 2013 року, якою встановлено порушення вимог пп.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями, а саме: неподання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2013 року.
За наслідками проведеної перевірки складено акт перевірки від 21.11.2013 року №1757/07-01-15-01/32579711 (8-9).
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вищевказаний акт перевірки був надісланий на адресу товариства рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та повернутий на адресу інспекції з відміткою «за зазначеною адресою не знаходиться» (а.с.12).
На підставі акту перевірки №1757/07-01-15-01/32579711 від 21.11.2013 року податковим органом було винесено податкове повідомлення-рішення №0013891501 від 25.12.2013 р. яким визначено зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 1020 грн. (а.с.13-зворотній бік).
Дане податкове повідомлення - рішення було направлено на адресу Відповідача поштою, рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, однак даний лист у зв'язку з «за зазначеною адресою не проживає» повернувся на адресу інспекції.
Відповідно до пункту 58.2 Податкового кодексу України , податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі , якщо його вручено їй особисто чи її законному представнику або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження з повідомленням про вручення.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду карги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Згідно п. 57.3 статті 57 Податкового кодексу України , у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Дане податкове повідомлення - рішення не сплачено Відповідачем, та не оскаржувалось ним ні в адміністративному, ні в судовому порядку.
Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (ч урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
У відповідності до п.59.1. ст. 59 Податкового кодексу України , із змінами та доповненнями, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
В силу пп. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 даного Кодексу, податкова вимога - письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
У зв'язку з несплатою узгоджених сум Відповідачу на підставі п. 59.1 . ст. 59 Податкового кодексу України , було виставлено податкову вимогу від 07.05.2012 року № 382 про наявність податкового боргу за узгодженими податковими зобов'язаннями. Вимога була направлена на адресу Відповідача поштою, рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, поштового відправлення, однак даний лист у зв'язку з «за закінченням терміну зберігання» повернувся на адресу інспекції ( а.с . 16 - зворотній бік ).
Наявний борг відповідача на час звернення до суду стверджується розрахунком податкового боргу ТОВ «Карпатія-Транс» станом на 18 лютого 2015 року ( а.с.4-зворотній бік), довідкою ДПІ у м. Ужгороді від 18.02.2015 року (а.с.17), податковими повідомленнями-рішеннями від 25 грудня 2013 року, податковою вимогою від 07.05.2012 року № 382 ( а.с.16). Загальна сума заборгованості відповідача становить 1190, 00 грн. та підтверджується вищевказаними доказами.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до статті 16 Податкового кодексу України , якою передбачені обов'язки платника податків, одним із обов'язків є обов'язок сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до підпункту 20.1.28 пункту 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до пункту 102.4 статті 102 Податкового кодексу України , у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Відповідно до пункту 87.11 статті 87 Податкового кодексу України, орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства і такими, що підлягають задоволенню.
Так як позивачем у даній справі є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем фізична особа - підприємець , то в силу ч.4 ст. 94 КАСУ судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 17, 71, 86, 160,163,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1.Позов Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління ДФС у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" про стягнення податкового боргу - задовольнити.
2. Стягнути за рахунок коштів Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Транс" ( юр. адреса: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Легоцького, буд. 8, кв.40, код ЄДРПОУ 32579711) податковий борг по платежу 30 1410100 "Податок на додану вартість із вироблених в України товарів (робіт, послуг)" у розмірі 1190, 00 грн. ( одна тисяча сто дев"яносто гривень , 00 коп.).
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
СуддяТ.В. Скраль
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2015 |
Оприлюднено | 09.04.2015 |
Номер документу | 43436576 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Скраль Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні