Постанова
від 02.04.2015 по справі п/811/626/15
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 квітня 2015 року Справа № П/811/626/15

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянувши адміністративну справу

за позовом: Державної фінансової інспекції в Кіровоградській області, 25006, м. Кіровоград, вул. Дворцова, 64/53

до відповідача: Устинівської районної державної лікарні ветеринарної медицини, 28600, смт. Устинівка, Кіровоградської обл., вул. Нахімова, 8

про стягнення заборгованості,

за участю:

секретаря судового засідання - Черної О.Ю.

представників:

позивача - не з'явився,

відповідача - не з'явився,

Державна фінансова інспекція в Кіровоградській області звернулась з позовом до Устинівської районної державної лікарні ветеринарної медицини про стягнення заборгованості в сумі 3399,66 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ревізією фінансово - господарської діяльності встановлено, що Устинівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини кошти утриманої заробітної плати працівників після завершення бюджетного періоду не перераховувалися в дохід державного бюджету, а спрямовувалися на відновлення касових видатків за КВЕК 2222 «Заробітна плата» та за КВЕК 1120 «Нарахування на заробітну плату, що є порушенням п.3.2 Інструкції обліку коштів, розрахунків та інших бюджетних установ».

В судове засідання представник позивача не з'явився, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження (а.с.31).

В судове засідання представник відповідача не з'явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.30).

У відповідності до ч.1 ст.41 КАСУ фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Дослідивши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,

ВСТАНОВИВ:

Устинівська районна державна лікарня ветеринарної медицини має державну форму власності та підконтрольна Державній фінансовій інспекції в Кіровоградській області.

В період з 26.05.2014 р. по 08.08.2014 р. головним державним фінансовим інспектором сектору Компаніївської МДФІ по Новгородківському і Долинському районах проведено ревізію окремих питань фінансово - господарської діяльності Устинівської районної державної лікарні ветеринарної, за результатами якої складено акт №05-09/83 від 08.08.2014 р. (а.с.12-14).

Висновком акту встановлено порушення відповідачем п.3.2 Інструкції обліку коштів, розрахунків та інших бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.12.2003 р. №242 (зі змінами), а саме: Устинівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини кошти утриманої заробітної плати працівників після завершення бюджетного періоду не перераховувалися в дохід державного бюджету, а спрямовувалися на відновлення касових видатків за КВЕК 2222 «Заробітна плата» на суму 4140, 00 грн. та за КВЕК 1120 «Нарахування на заробітну плату» на суму 1511,10 грн.

На підставі акта ревізії №05-09/83 від 08.08.2014 р. Державною фінансовою інспекцією в Кіровоградській області відповідачу надіслано лист-вимогу №05-14/1365 від 20.08.2014 р. «Про усунення недоліків», пунктом 2 якого зобов'язано відповідача відобразити в бухгалтерському обліку у порядку, передбаченому чинним законодавством, заборгованість перед державним бюджетом та перерахувати кошти в сумі 5651,10 грн. до державного бюджету (код доходів 21080500 «Інші надходження») (а.с.9-11).

Відповідно до ст.1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 р. №2939-ХІІ (надалі - Закон), здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Президентом України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Згідно з п.1, 7 Положення про Державну фінансову інспекцію України, затвердженим Указом Президента України від 23 квітня 2011 року №499/2011 (далі за текстом - Положення) Державна фінансова інспекція України (Держфінінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю. Держфінінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах або міжрайонні, об'єднані в районах та містах територіальні органи, головних інспекторів у районах та містах.

Згідно з ч.2 ст. 2 Закону державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.

Згідно з ч.1 ст.4 Закону інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

У відповідності до п.46 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 р. №550, якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, контролюючим органом у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акта ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування.

Про усунення виявлених ревізією фактів порушення законодавства цей об'єкт контролю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інформувати відповідний контролюючий орган з поданням завірених копій первинних, розпорядчих та інших документів, що підтверджують усунення порушень.

На виконання вимог листа-вимоги Устинівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини до Компаніївської міжрайонної державної фінансової інспекції листом №32 від 04.09.2014 р. повідомлено позивача, що порушення, описане вище буде усунуте у вересні 2014 року (а.с.7, 8).

Листом №7 від 30.01.2015 р. Устинівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини повідомлено начальника Компаніївської міжрайонної державної фінансової інспекції про часткове виконання п.2 листа - вимоги від 20.08.2014 р., а саме - про перерахуванням 2251,44 грн., в обґрунтування чого надано копію платіжного доручення (а.с.6, 6 зворот.)

Таким чином, залишок не перерахованих до бюджету коштів становить 3 399, 66 грн. (5 651,10 - 2 251,44 грн.).

Відповідно до ч.2 с.15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Згідно з п.8 ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» орган державного фінансового контролю наділений правом стягнення в судовому порядку з підконтрольних установ у дохід держави коштів, отриманих такими установами без установлених законом підстав та з порушенням законодавства, при цьому, таке право органу державного фінансового контролю не обмежене випадками надходження відповідних коштів до спеціального фонду бюджету.

Відповідачем вказана заборгованість в сумі 3399, 66 грн. сплачена не була, доказів, які б підтверджували факт її погашення або інших доказів в обґрунтування її відсутності до суду відповідач не надав.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 86, 94, 159 - 163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2. Стягнути з Устинівської районної державної лікарні ветеринарної медицини, ЄДРПОУ 00700157 (28600, смт. Устинівка, Кіровоградської обл.) в дохід державного бюджету 3399,66 грн. (три тисячі триста дев'яносто дев'ять грн. 66 коп.) на рахунок 31119090700423, одержувач - Управління Державної казначейської служби в Устинівському районі, код бюджетної класифікації: 21080500 "Інші надходження", код ЄДРПОУ 36735129, МФО 823016.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня отримання копії постанови у повному обсязі, апеляційної скарги.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду С.В. Дегтярьова

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2015
Оприлюднено15.04.2015
Номер документу43471138
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/626/15

Постанова від 02.04.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. Дегтярьова

Постанова від 02.04.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. Дегтярьова

Ухвала від 04.03.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. Дегтярьова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні