Постанова
від 08.04.2015 по справі 815/1485/15
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1485/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          08 квітня 2015 року                               м. Одеса                    

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Токмілова Л.М., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Науково-виробничого об'єднання “Авіа” Товариство з обмеженою відповідальністю про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області (надалі – ДПІ у Приморському районі або позивач) до Науково-виробничого об'єднання “Авіа” Товариство з обмеженою відповідальністю (надалі – НВО «Авіа» ТОВ або відповідач), в якому позивач з урахуванням уточнених позовних вимог просить суд стягнути з НВО “Авіа” ТОВ на користь ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області заборгованість з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 92 569,40 грн. та з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4458,63 грн. з відкритих рахунків у банках: р/р 26007010300284 (Долар США), р/р 26007010300284 (Євро), р/р 26007010300284 (Українська гривня) у ПАТ «Банк Восток», МФО банку 307123, р/р 26002465509001, р/р 2606845509001 (Українська гривня) в Южне ГРУ ПАТ КБ «Приватбанк», МФО банку 328704, р/р 37514000020534 (Українська гривня) у Казначействі України (ед. адм. подат.), МФО 899998.

Позовні вимоги обґрунтовані наступним. У платника податків НВО «Авіа» ТОВ, який перебуває на податковому обліку в ДПІ у Приморському районі, утворилася заборгованість перед бюджетом у загальному розмірі 97028,03 грн., з яких 92 569,40 грн. – заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) та 4458,63 грн. – з податку на прибуток приватних підприємств). При цьому заборгованість по податку на додану вартість виникла у зв'язку із самостійно визначеною сумою податкового зобов'язання по податкових деклараціях та уточнюючих рахунках, а заборгованість з податку на прибуток підприємств – у зв'язку з внесенням ДПІ у Приморському районі на підставі акту перевірки від 08.09.2014р. №4876/22-06/21003362 податкового повідомлення-рішення від 22.09.2014р. №0003012206. Враховуючи, що ДПІ у Приморському районі на адресу НВО «Авіа» ТОВ надсилалася податкова вимога, але податковий борг відповідача залишається частково не сплаченим, позивач звернувся до суду.

В судове засідання представник позивача не прибув. Подав до суду клопотання про розгляд справи без його участі, в якому також зазначив, що підтримує позовні вимоги в повному обсязі (а.с. 99).

Представник відповідача до суду не прибув. Просив розглянути справу за його відсутності (а.с. 106). Надіслав до суду письмові заперечення проти адміністративного позову, в яких просив суд відмовити в задоволенні позову ДПІ у Приморському районі та запропонувати позивачу провести заходи щодо поступового погашення податкового боргу НВО «Авіа» ТОВ, можливість яких передбачена п.п. 17.1.5 п. 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України та п. 13 ст. 4 Положення про Державну фіскальну службу України. Свою позицію представник відповідача обґрунтовує наступним. До моменту подання адміністративного позову ДПІ у Приморському районі, окрім надсилання податкової вимоги від 18.04.2014р. №2067-25, податкового повідомлення-рішення від 22.09.2014р. №00030112206, копії яких надані до суду, та ненаданого до суду податкового повідомлення-рішення від 01.12.2014р. №002055150, вимоги в яких стосуються лише сплати податку на прибуток, жодного разу не зверталась до НВО «Авіа» ТОВ з приводу існуючого боргу з податку на додану вартість та не вживала ніяких дій щодо можливого досудового врегулювання, а саме щодо заходів поступового погашення податкового боргу шляхом відстрочки чи розстрочки. Водночас НВО «Авіа» ТОВ вживає усі можливі заходи для погашення податкового боргу, зокрема сплачено заборгованість з податку на прибуток у сумі 6751,51 грн. та штрафні санкції згідно податкового повідомлення-рішення від 01.12.2014р. №002055150.

Відповідно до ч. 4 ст. 122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відтак суд ухвалив про розгляд справи в письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, суд встановив наступні факти та обставини.

НВО «Авіа» ТОВ зареєстровано 10.01.1995р. та взято на податковий облік як платника податків в ДПІ у Приморському районі 17.01.1995р. за №Ч-2375. Основним видом економічної діяльності підприємства за кодифікацією КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

НВО «Авіа» ТОВ має відкриті банківські рахунки:

- р/р 26007010300284 (Долар США), р/р 26007010300284 (Євро), р/р 26007010300284 (Українська гривня) у ПАТ «Банк Восток», МФО банку 307123;

- р/р 26002465509001, р/р 2606845509001 (Українська гривня) в Южне ГРУ ПАТ КБ «Приватбанк», МФО банку 328704;

- р/р 37514000020534 (Українська гривня) у Казначействі України (ед. адм.подат.), МФО 899998;

У 2014 році НВО «Авіа» ТОВ подавало до ДПІ у Приморському районі податкові декларації з податку на додану вартість №9014833827 від 20.03.2014р. за 2-ий місяць 2014 р. (а.с.27-29), №9022392402 від 22.04.2014р. за 3-ій місяць 2014р. (а.с. 34-36), №9028765662 від 20.05.2014р. за 4-ий місяць 2014 р. (а.с 37-39), №9035445780 від 20.06.2014р. за 5-ий місяць 2014р. (а.с. 40-42), №9041981108 від 21.07.2014р. за 6-ий місяць 2014 р. (а.с.43-45), №9048147164 від 19.08.14р. за 7-ий місяць 2014р. (а.с. 46-48), №9053449601 від 18.09.14р. (а.с. 49-51), №9060370466 від 20.10.2014р. за 9-ий місяць 2014 р. (а.с. 52-54), №9074124853 від 22.12.2014р. за 11-ий місяць 2014р. (а.с.55-57), №9078774380 від 10.01.2015р. за 12-ий місяць 2014р. (а.с. 58-60) та уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9022664365 від 01.01.2014р. за 1-ий місяць 2014 року (а.с. 30-33). Згідно поданих декларацій НВО «Авіа» ТОВ самостійно визначено суму податкового зобов'язання зі сплати податку на додану вартість у розмірі 121358 грн.

Однак, як вбачається з облікової карки НВО «Авіа» ТОВ, у 2014 році існувала переплата до бюджету з податку на додану вартість, в результаті чого сума заборгованості підприємства перед бюджетом зі сплати ПДВ станом на 31.01.2015р. становить 92 569,40 грн., у т.ч. 90516,56 грн. недоїмки та 2052,84 грн. - залишок несплаченої пені (а.с. 16-22).

Крім того, в період з 26.08.2014р. по 01.09.2014р. посадовими особами ДПІ у Приморському районі проведено позапланову виїзну перевірку НВО «Авіа» ТОВ з питань повноти та своєчасності декларування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість з 01.01.2011р. по 31.12.2013р., за результатами якої складено Акт від 08.09.2014р. №4876/22-06/2103362 (а.с. 63-72).

Перевіркою встановлено порушення НВО «Авіа» ТОВ п. 44.1, п.44.2 ст. 44, п. 138.4, п. 138.8 ст. 138 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено значення податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 33630 грн., у тому числі за 2013 рік 33630 грн. (а.с. 72., зворотній бік).

На підставі вказаного акту перевірки ДПІ у Приморському районі винесено податкове повідомлення-рішення від 22.09.2014р. №0003012206, яким НВО «Авіа» ТОВ збільшено суму грошового зобов'язання зі сплати податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 42038 грн., у тому числі 33630 грн. – за основним платежем, 8408 грн. – за штрафними фінансовими санкціями (а.с. 61).

Вказане ППР отримано представником відповідача 23.10.2014р. (а.с. 62).

Крім того, відповідно до Акта перевірки від 7449/15-1/21003362 від 28.11.2014р. ДПІ у Приморському районі винесено податкове повідомлення-рішення №0020551501 від 01.12.2014р. форми «Ш», яким НВО «Авіа» ТОВ зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20№ у сумі 2135,56 грн. (а.с. 90).

На момент пред'явлення ДПІ у Приморському районі адміністративного позову до суду заборгованість НВО «Авіа» ТОВ перед бюджетом зі сплати податку на прибуток становила 6751,51 грн.

Водночас 02.03.2015р. НВО «Авіа» ТОВ подало до ДПІ у Приморському районі податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2014 рік, якою визначило суму податку на прибуток, нарахований за результатами останнього календарного кварталу (звітного) податкового періоду, у розмірі 9339 грн.

Судом встановлено, що відповідачем здійснено погашення суми боргу, що підтверджується наданими до суду платіжними дорученнями (а.с. 91-93) та станом на 31.03.2015р. заборгованість підприємства відповідача з податку на прибуток становить 4458,63 грн. (а.с. 106-108).

Вивчивши матеріали справи та проаналізувавши норми чинного законодавства України, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення, з огляду на таке.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п.36.1. ст. 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Згідно з п. 15.1. ст. 15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Згідно п.п. 49.1 ст.49 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно з положеннями ст. 203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

П. п. 54.3.1 п. 54.3 ст. 54 ПУ України встановлено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.

Згідно з п. 59.1 ст.59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

П. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України встановлено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Пунктом 59.5 статті 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Згідно положень п.п.20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Як встановлено статтею 126 ПК України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Пунктом 20.1.34 цієї ж статті встановлено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 87.1 ст. 87 Кодексу, джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги (п.п. 95.2 cт. 95 Податкового кодексу України).

З матеріалів справи судом встановлено, що ДПІ в Приморському районі на адресу підприємства відповідача 24.09.2014р. надсилалася податкова вимога про сплату боргу від 18.04.2014р. №2067-25 (а.с. 15).

Суд не бере до уваги твердження відповідача, викладені в запереченнях проти адміністративного позову, зокрема стосовно того, що ДПІ в Приморському районі не зверталось до підприємства з приводу існуючого боргу з податку на додану вартість.

Як встановлено судом з матеріалів справи, заборгованість НВО «Авіа» ТОВ зі сплати податку на додану вартість виникла в результаті самостійного визначення відповідачем податкового зобов'язання. На підставі чого суд доходить висновку, що відповідачеві відомо про існування заборгованості перед бюджетом.

Підстави визначення грошових зобов'язань контролюючими органами зазначені у ст. 54 ПК України. Зокрема, згідно п. 54.3 цієї статті 54.3. контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об'єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; рішенням суду, що набрало законної сили, особу визнано винною в ухиленні від сплати податків; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов'язань, визначених платником податків у митних деклараціях.

В інших випадках платники податків самостійно визначають суми грошових зобов'язань.

Крім того, позивачем проводилися перевірки правильності нарахування та сплати НВО «Авіа» ТОВ податків, результати яких оформлялися актами перевірок, як того вимагають норми чинного законодавства, та на підставі вказаних перевірок сформовані податкові повідомлення-рішення, надіслані відповідачу в установленому законом порядку.

Чинним законодавством не встановлено обов'язку контролюючих органів повідомляти платників податків про наявність заборгованості перед бюджетом з узгоджених податкових зобов'язань ніяким іншим способом, окрім надсилання таким платникам податкової вимоги, що й було зроблено ДПІ в Приморському районі.

Стаття 67 Конституції України чітко закріплює обов'язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Стосовно прохання НВО «Авіа» ТОВ запропонувати позивачу провести заходи щодо поступового погашення податкового боргу, суд зазначає наступне.

Пунктом п.п. 17.1.5 п. 17.1 ст. 17 ПК України закріплене право платників податків одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків або податковий кредит в порядку і на умовах, встановлених цим Кодексом.

Водночас порядок розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків визначено статтею 100 ПК України.

Відповідно до п. 100.1. ст. 100 ПК України розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов'язань або податкового боргу під проценти, розмір яких дорівнює розміру пені, визначеному пунктом 129.4 статті 129 цього Кодексу.

Платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов'язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов'язання (п.100.2. ст. 100 ПК України).

Відповідно до п. 100.4. ст. 100 ПК України підставою для розстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків є надання ним достатніх доказів існування обставин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу такого платника податків, а також економічного обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов'язань та податкового боргу та/або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму розстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків.

Згідно з п. 100.5. ст. 100 ПК України підставою для відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків є надання ним доказів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність дії обставин непереборної сили, що призвели до загрози виникнення або накопичення податкового боргу такого платника податків, а також економічного обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов'язань або податкового боргу та/або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму відстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків.

П. 100.8. ст. 100 ПК України встановлює, що рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу у межах одного бюджетного року приймається у такому порядку: стосовно загальнодержавних податків та зборів - керівником контролюючого органу (його заступником); стосовно місцевих податків і зборів - керівником контролюючого органу (його заступником) та затверджується фінансовим органом місцевого органу виконавчої влади, до бюджету якого зараховуються такі місцеві податки чи збори.

Рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, приймається керівником (заступником керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (п. 100.9. ст. 100 ПК України).

Відповідно до п. 100.10 ст. 100 ПК України рішення щодо розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу окремих платників податків щороку оприлюднюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Отже, з аналізу наведених правових норм вбачається, що законодавець для реалізації платниками податків права на отримання розстрочення чи відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу встановив позасудовий порядок. Зокрема, для отримання можливості розстрочення чи відстрочення сплати боргу платнику податків необхідно звернутися до контролюючого органу.

За таких обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч. 1 ст. 69 та ч. 1 ст. 70 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що мають значення для правильного вирішення справи. Відповідно до ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Статтею 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 159-163, 167, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Науково-виробничого об'єднання “Авіа” Товариство з обмеженою відповідальністю про стягнення заборгованості, - задовольнити повністю.

Стягнути з банківських рахунків Науково-виробничого об'єднання “Авіа” Товариство з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 21003362): р/р 26007010300284 (Долар США), р/р 26007010300284 (Євро), р/р 26007010300284 (Українська гривня) у ПАТ «Банк Восток», МФО банку 307123, р/р 26002465509001, р/р 2606845509001 (Українська гривня) в Южне ГРУ ПАТ КБ «Приватбанк», МФО банку 328704, р/р 37514000020534 (Українська гривня) у Казначействі України (ед. адм. подат.), МФО 899998 на користь ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області заборгованість з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 92 569,40 грн. (дев'яносто дві тисячі п'ятсот шістдесят дев'ять гривень сорок копійок) та перерахувати зазначену суму на р/р 31113029700008, код платежу 14010100, одержувач ГУДКСУ в Одеській області, 37607526, банк одержувача: ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011 та заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4458,63 грн. (чотири тисячі чотириста п'ятдесят вісім гривень шістдесят три копійки) та перерахувати зазначені кошти на р/р 31111009700008, код платежу 1102100, одержувач ГУДКСУ в Одеській області, 37607526, банк одержувача: ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

          Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

          

          Суддя                                                                                          Л.М.Токмілова

Дата ухвалення рішення08.04.2015
Оприлюднено16.04.2015
Номер документу43525544
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1485/15

Постанова від 08.04.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 10.03.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 10.03.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні