ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
і м е н е м У к р а ї н и
31 березня 2015 рокусправа № 808/6254/14(ДО/808/187/14)
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Олефіренко Н.А.
суддів: Суховарова А.В. Ясенової Т.І.
за участю секретаря судового засідання: Троянова А.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпропетровську апеляційну скаргу Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області
на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 24 листопада 2014 року
по справі № 808/6254/14(ДО/808/187/14) за позовом Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області
до Кіндратівської сільської виборчої комісії Костянтинівського району Донецької області
про припинення юридичної особи -,
ВСТАНОВИВ:
У вересні 2014 року Костянтинівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області звернулась до суду із позовом до Кіндратівської сільської виборчої комісії Костянтинівського району Донецької області, у якому просила припинити діяльність юридичної особи у зв'язку з ненаданням більше року податкової та фінансової звітності.
Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 24 листопада 2014 р. у задоволені адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивач звернувся до суду з апеляційною скаргою, в якій просив скасувати постанову суду першої інстанції та винести нове рішення яким задовольнити позовні вимоги.
Сторони по справі до судового засідання не з'явилися, про час і місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення, відповідно до ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснюється, що не перешкоджає розгляду справи по суті.
Перевіривши, в межах доводів апеляційної скарги, законність та обґрунтованість судового рішення, оцінивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню виходячи із наступного.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Кіндратівської сільська виборча комісія Костянтинівського району Донецької області зареєстрована 20.01.2006 Костянтинівською районною державною адміністрацією Донецької області як юридична особа, за адресою: 84208, Донецька область, Костянтинівський район, село Кіндратівка, вул. Заборського буд.97, про що свідчить Свідоцтво про Державну реєстрацію юридичної особи.
Відповідач перебуває на обліку у Костянтинівській ОДПІ з 26.01.2006 за №16/06, код ЄДРПОУ 34054148, що підтверджено довідкою №260/10/29-012-8.
Згідно довідки Костянтинівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Донецькій області №б/н від 01.07.2014 відповідач не надає до органів державної податкової інспекції передбачені діючим законодавством України податкові декларації та документи бухгалтерської звітності з 10.05.2006, заборгованість по податковим платежам перед бюджетом у відповідача відсутня.
Статтею 19 Закону України №1667-IV (в редакції що діяла на момент створення відповідача), систему виборчих комісій, що здійснювали підготовку та проведення місцевих виборів, становили: 1) Центральна виборча комісія; 2) територіальні виборчі комісії: виборча комісія Автономної Республіки Крим; обласні виборчі комісії; Київська, Севастопольська міські виборчі комісії; районні виборчі комісії; міські виборчі комісії (крім міст Києва та Севастополя); районні у містах виборчі комісії (де обираються районні у місті ради); селищні, сільські виборчі комісії; 3) дільничні виборчі комісії.
Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону України №1667-IV, виборчі комісії місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори. Виборчі комісії місцевих виборів діють на підставі, в межах та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим та іншими законами України.
Частиною 3 статті 20 Закону України №1667-IV передбачено, що територіальна виборча комісія є юридичною особою. Територіальна виборча комісія є комісією вищого рівня щодо територіальних виборчих комісій, які виконують функцію окружних виборчих комісій з відповідного виду місцевих виборів, а також усіх дільничних виборчих комісій на території відповідного виборчого округу з питань організації підготовки та проведення виборів депутатів та виборів сільського, селищного, міського голови.
Відповідно до частини 3 статті 28 Закону України №1667-IV, повноваження усього складу відповідної територіальної, дільничної виборчої комісії можуть бути достроково припиненні в установленому законом порядку органом, який її утворив, або за рішенням суду у разі систематичного порушення комісією Конституції України та інших законів України.
Частиною 2 статті 3 Закону України №755-IV, встановлено, що Законом можуть бути встановлені особливості державної реєстрації об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань), політичних партій, державних органів та органів місцевого самоврядування, асоціацій органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій.
Таким чином, питання щодо створення та припинення сільських виборчих комісій повинно вирішуватись виключно на підставі рішення відповідного органу відповідно до норм виборчого законодавства.
Враховуючи викладене суд дійшов висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200, 205, 206 КАС України, суд апеляційної інстанції-,
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області – залишити без задоволення.
Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 24 листопада 2014 року по справі № 808/6254/14(ДО/808/187/14) – залишити без змін.
Ухвала суду набирає законної сили у відповідності до ч.5 ст. 254 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня набрання чинності.
Повний текст ухвали виготовлено 31.03.2015 року.
Головуючий: Н.А. Олефіренко
Суддя: А.В. Суховаров
Суддя: Т.І. Ясенова
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.03.2015 |
Оприлюднено | 16.04.2015 |
Номер документу | 43529079 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні