УХВАЛА
09 квітня 2015 року Справа № 2а/0370/3510/12
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Мачульського В.В.,
при секретарі судового засідання Шаблій Л.П.,
з участю представника заявника Лебедя В.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку заяву публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області до публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах,
ВСТАНОВИВ:
27.03.2015 року від Публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» (далі - ПАТ - «Ковельський м'ясокомбінат», заявник, товариство) надійшла заява про розстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 06.11.2012 року.
В обґрунтування вищевказаної заяви відповідач зазначає, що ПАТ «Ковельський м'ясокомбінат» не виготовляє продукції і виживає за рахунок здачі в оренду виробничих площ та обладнання. Важкий фінансовий стан, який склався більш як за п'ять останніх років на товаристві у зв'язку з не конкурентноздатністю поряд з іншими підприємствами харчової промисловості, котрі модернізовані та виготовляють продукцію високої якості, що затребувана на ринку. Дана ситуація негативно вплинула на роботу товариства і відшкодування витрат на виплату пенсій, призначених на пільгових умовах стає дедалі неможливим. Станом на 31.01.2015 року заборгованість товариства перед пенсійним фондом складає близько 280000,00 грн.
Також, ПАТ «Ковельський м'ясокомбінат» працює з неповним робочим тижнем, місячний фонд заробітної плати складає 6500,00 грн., для забезпечення виробничої програми необхідні кошти на енергоносії, матеріали, комплектуючі і інші витрати. Обов'язковий внесок на обов'язкове державне пенсійне страхування щомісячно товариство платить в межах суми 3000 грн., тоді як відшкодування фактичних витрат на пільгові пенсії становить 7600 грн. щомісячно. При чисельності працівників 5 чоловік Крім того, рівень середньомісячної заробітної плати по товариству не набагато більший розмір пенсій, призначених на пільгових умовах. Тому, фінансово забезпечити коштами та оплачувати витрати на доставку пенсій, призначених на пільгових умовах стає практично неможливим завданням. Борги збільшуються щомісячно, рахунки підприємства арештовані за попередніми рішеннями суду про стягнення на користь УПФУ в м. Ковелі та Ковельському районі боргів. Ситуація, що склалась веде товариство до вимушеного банкрутства та розпродажу майна за борги.
На підставі вищевикладеного просить суд розстрочити виконання постанови від 16 серпня 2013 року строком на 5 (п'ять) років починаючи з квітня 2015 року по березень 2020 року(а.с.53).
Управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області заперечує проти задоволення заяви про розстрочення виконання рішення суду (а.с.75-76), з огляду на те що Волинським окружним адміністративним судом попередньо виносились ухвали про розстрочення виконання судових рішень в адміністративних справах за позовами управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області до Публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, але ПАТ - «Ковельський м'ясокомбінат» не сплачує суми боргу, дані ухвали не виконуються, а тому відсутня необхідність у розстроченні виконання рішення суду в даній адміністративній справі.
В судовому засіданні заявник ПАТ - «Ковельський м'ясокомбінат» клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Представник управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області в судове засідання не прибув, проте подав до суду клопотання, в якому просив в задоволенні заяви про розстрочення виконання судового рішення відмовити повністю, а розгляд заяви проводити без його участі.
Державний виконавець відділу державної виконавчої служби Ковельського міськрайонного управління юстиції у судове засідання не прибув, хоча належним чином повідомлена про дату, час та місце розгляду заяви про розстрочення виконання судового рішення, 09.04.2015 року звернулася до суду із клопотанням про розгляд заяви без її участі.
Відповідно до частини 2 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Заслухавши пояснення представника заявника, дослідивши подані суду письмові докази, суд приходить до висновку про необхідність відмови у задоволенні заяви про розстрочення виконання судового рішення з таких підстав.
Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 06.11.2012 року у даній справі адміністративний позов задоволено повністю, стягнуто з Публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» на користь Управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з 29.05.2012 року по 01.10.2012 року в сумі 24652 (двадцять чотири тисячі шістсот п'ятдесят дві) гривні 22 копійки.
Відповідно до частини 5 статті 124 Конституції України, частини другою статті 14, частини 1 статті 255 КАС України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Судом встановлено, що постановою державного виконавця відділу державної виконавчої служби Ковельського міськрайонного управління юстиції Веремчук Л.С. 18.03.2015 року відкрито виконавче провадження № 46910592 згідно виконавчого листа № 121/2015 виданого 05.03.2015 року Волинським окружним адміністративним судом.
Частина перша статті 263 КАС України передбачає, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
Підставою для застосування правил цієї статті є обставини, що ускладнюють його виконання або роблять неможливим.
При цьому, при вирішенні питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення суд задовольняє таку заяву лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо).
ПАТ «Ковельський м'ясокомбінат» не наведено винятковості обставин для розстрочення виконання рішення, та не надано жодних письмових доказів, які б свідчили про намагання виконати вказане рішення добровільно, крім того відповідач не виконує інші ухвали про розстрочення виконання судових рішень, а тому збільшується сума заборгованості, чим порушуються інтереси держави.
З огляду на викладене суд вважає, що заявником на обґрунтування заявленого клопотання не надано жодних доказів на підтвердження обставин, що ускладнюють або виключають можливість виконання рішення.
Керуючись частиною сьомою статті 160, статтями 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
В задоволенні заяви публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом управління Пенсійного фонду України в місті Ковелі та Ковельському районі Волинської області до публічного акціонерного товариства «Ковельський м'ясокомбінат» про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах за період з 29.05.2012 року по 01.10.2012 року в сумі 24652 (двадцять чотири тисячі шістсот п'ятдесят дві) гривні 22 копійки відмовити.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали, повний текст якої буде виготовлено 10 квітня 2015 року. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Головуючий
Суддя В.В. Мачульський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2015 |
Оприлюднено | 17.04.2015 |
Номер документу | 43550513 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні