Постанова
від 08.04.2015 по справі 807/280/15
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

08 квітня 2015 рокум. Ужгород№ 807/280/15

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Гаврилка С.Є.

з участю секретаря судового засідання Сологуб Д.Я.

за участі сторін:

представника позивача - не з'явився;

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Приватного підприємства "Проектпродсервіс" про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 08 квітня 2015 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 10 квітня 2015 року.

До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася з позовною заявою Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Приватного підприємства "Проектпродсервіс", якою просить суд: 1) прийняти позовну заяву до провадження суду; 2) розглянути справу без участі інспекції; 3) винести судове рішення, яким стягнути податковий борг з Приватного товариства "Проектпродсервіс" код ЄДРПОУ 36943380 із місцезнаходженням: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Українська, буд. 16 у розмірі 86097,72 грн. по платежам: -платіж 30 14010100 "Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" у розмірі 47956,91 грн.; -платіж 50 18050300 "Єдиний податок з юридичних осіб" у розмірі 38140,81 грн. за рахунок коштів, що належать платнику податків на праві власності, в тому числі тих, які знаходяться на рахунках у банках; 4) направити ДПІ у м. Ужгороді постанову суду для виконання.

Позов мотивовано тим, що за Приватним підприємства "Проектпродсервіс" рахується податковий борг у розмірі 86097,72 грн. по платежам: -платіж 30 14010100 "Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" у розмірі 47956,91 грн.; -платіж 50 18050300 "Єдиний податок з юридичних осіб" у розмірі 38140,81 грн., який є несплачений, відтак позивач просить задовольнити заявлені позовні вимоги.

Позивач, в судове засідання не з'явився, проте пунктом другим прохальної частини позовної заяви просив суд розгляд даної справи провести без участі представника позивача за наявними у справі матеріалами (а.с. 6).

В судові засідання, що проходили 12 березня 2015 року та 08 квітня 2015 року відповідач не з'явився та не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Заперечення проти позову відповідачем суду не надано.

Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.

Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Відповідно до статті 16 пункту 16.1 підпункту 16.1.4 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, 29 грудня 2009 року було проведено державну реєстрацію Приватного підприємства "Проектпродсервіс" (а.с.а.с. 9, 10, 45, 46).

Відповідно до статті 36 Податкового Кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Судом встановлено, що відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по податку на додану вартість, шляхом подання до інспекції податкових декларацій, а саме:

- податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2013 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 38999 грн. (а.с.а.с. 12, 13). Самостійно задекларована сума у розмірі 38999 грн. була частково сплачена відповідачем у розмірі 2,09 грн. Залишок несплаченої суми ПДВ становить 38996,91 грн.;

- податкова декларація з податку на додану вартість за березень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 3868 грн. (а.с.а.с. 14, 15);

- податкова декларація з податку на додану вартість за квітень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 1301 грн. (а.с.а.с. 16, 17);

- податкова декларація з податку на додану вартість за травень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 577 грн. (а.с.а.с. 18, 19);

- податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 947 грн. (а.с.а.с. 20, 21);

- податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 1075 грн. (а.с.а.с. 22, 23);

- податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 1026 грн. (а.с.а.с. 24, 25);

- податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2014 року, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 166 грн. (а.с.а.с. 26, 27).

Також відповідач 06 лютого 2014 року самостійно подав до інспекції податкову декларацію платника єдиного податку - юридичної особи, відповідно до якої сума єдиного податку, яка підлягає до сплати в бюджет становить 38140,81 грн. (а.с.а.с. 28, 29).

Відповідно до облікових карток платника податків по вказаних деклараціях за відповідачем рахується заборгованість у розмірі 86097,72 грн. (а.с.а.с. 11, 38-42).

Відповідно до статті 46 пункту 46.1 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до статті 49 пункту 49.1 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.156 Податкового кодексу України (далі по тексту ПК України), податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Статтею 14 пунктом 14.1 підпунктом 14.1.175 Податкового кодексу України встановлено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Статтею 54 Податкового кодексу України передбачено що, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до статті 57 пункту 57.1 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до статті 126 пункту 126.1 Податкового кодексу України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно статті 59 пункту 59.1 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Так, ДПІ у м. Ужгороді ГУ Міндоходів у Закарпатській області прийнято податкову вимогу форми "Ю" № 188-15 від 18 жовтня 2013 року, яка була вручена відповідачу, про що свідчить його підпис на корінці податкової вимоги (а.с. 30).

Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.19 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.34 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до статті 102 пункту 102.4 Податкового Кодексу України, У разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Заборгованість відповідача зі сплати податкового боргу по податку на додану вартість підтверджується також наявним в матеріалах справи розрахунком (а.с. 8) та копіями облікових карток платника податків (а.с.а.с. 11, 38-42).

Застосоване судом законодавство - використане в редакції, станом на час виникнення спірних правовідносин.

Зважаючи на вказані норми Податкового кодексу України, враховуючи обставини, встановлені судом, позовні вимоги слід задовольнити.

Відповідно до статті 94 частини 4 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 6, 9, 10, 11, 70, 71, 94, 158 - 163, 167, 254 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовну заяву Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Приватного підприємства "Проектпродсервіс" про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути із Приватного підприємства "Проектпродсервіс" (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Українська, будинок 16, код ЄДРПОУ 36943380) з коштів, які перебувають у його власності, в тому числі коштів з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство "Проектпродсервіс", податковий борг у розмірі 86097,72 (вісімдесяти шести тисяч дев'яносто семи грн. 72 коп.) грн..

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2015
Оприлюднено17.04.2015
Номер документу43550708
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/280/15

Постанова від 08.04.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Постанова від 08.04.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 20.02.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 20.02.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні