ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 817/881/15
02 квітня 2015 року 14год. 20хв. м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Сало А.Б. за участю секретаря судового засідання Школяр О.І. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
заявника: представник не з'яився;
відповідача: представник не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за поданням
Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області до Фермерського господарства "Кустинське" про стягнення коштів за податковим боргом, -
ВСТАНОВИВ :
31 березня 2015 року Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області (далі - ДПІ у Рівненському районі) звернулася до суду з поданням до Фермерського господарства "Кустинське" (далі - ФГ "Кустинське") про стягнення коштів за податковим боргом у сумі 2210,00 грн.
У судове засідання представник ДПІ у Рівненському районі не прибув, до початку розгляду подання подав письмове клопотання про розгляд справи за відсутності представника податкового органу.
Представник особи, щодо якої внесено подання, заперечень суду не надав, у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином.
Частиною 8 статті 183-3 КАС України передбачено, що неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.
Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не забезпечується.
Повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що вимоги контролюючого органу підлягають до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що відповідач Фермерське господарство "Кустинське" зареєстрований як юридична особа 18.06.2012 та перебуває на обліку як платник податків у Державній податковій інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області.
З матеріалів справи суд встанови, що за відповідачем рахується податковий борг по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 2210,00 грн., який виник на підтставі податкового повідомлення-рішення №0011291500 від 08.12.2014 та податкового повідомлення-рішення №0011301500 від 08.12.2014.
Дані обставини стверджені дослідженими у судовому засіданні доказами, які знаходяться в матеріалах справи (а.с.6-14).
Згідно з п.п.54.3.2. п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п.54.5 ст. 54 Податкового кодексу України, якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов'язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.
Доказів оскарження та скасування податкових повідомлень-рішень не надано, грошове зобов'язання визначене вказаними рішеннями, набуло статусу узгодженого.
Згідно пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання, є податковим боргом.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Пунктом 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
На виконання вимог ст. 59 Податкового кодексу України ДПІ у Рівненському районі платнику було виставлено податкову вимогу форми "Ю" №5-23 від 29.01.2015, яка намомент розгляду подання останнім не задоволена і у встановлено порядку не оскаржувалася (а.с.14).
Відповідно до п. 95.1. ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
В силу вимог п. 95. 2 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Згідно із нормами абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Зазначена норма Податкового кодексу України кореспондується з п.3 ч.1 ст.183-3 КАС України, відповідно до якого, провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі подання таких органів щодо стягнення коштів за податковим боргом.
Відповідно до наявної в матеріалах справи довідки про банківські рахунки Фермерське господарство "Кустинське" має відкриті розрахункові рахунки в банках (а.с.6).
Оскільки податковий борг Фермерського господарства "Кустинське" за узгодженим грошовим зобов'язанням в сумі 2210,00 грн. підтверджено матеріалами справи, то суд вважає за необхідне задовольнити подання Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області про стягнення коштів за таким податковим боргом шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, які його обслуговують.
Підстави для застосування судом ст. 94 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 183-3, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Подання Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області до Фермерського господарства "Кустинське" про стягнення коштів за податковим боргом задовольнити.
Стягнути з Фермерського господарства "Кустинське" (код ЄДРПОУ 38165841), яке має податковий борг, з рахунків у банках обслуговуючих такого платника на суму податкового боргу в розмірі 2210,00 грн., який перерахувати: УК в Рівненській області/Кустинська сільська рада/18050300, код ЄДРПОУ 38012756, банк одержувача - ГУ ДКСУ в Рівненській області, МФО 833017, р/р 31417698700313.
Відповідно до ч.8 ст. 183-3 КАС України постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Сало А.Б.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2015 |
Оприлюднено | 17.04.2015 |
Номер документу | 43551208 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Сало А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні