cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
09.04.15р. Справа № 904/9526/14
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120, код ЄДРПОУ 37275054
про визнання банкрутом
Представники:
від кредиторів: представники не з'явились
від боржника: ліквідатор Талан Р.Г.
ВСТАНОВИВ:
До господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120, код ЄДРПОУ 37275054 про порушення провадження у справі про самобанкрутство згідно зі ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).
Ухвалою від 03.12.2014 р. заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120, код ЄДРПОУ 37275054 прийнято до розгляду.
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120, код ЄДРПОУ 37275054 порушено 11.12.2014 р.
Постановою від 18.12.2014р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - голову ліквідаційної комісії Талана Ростислава Григоровича (м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 166-а, кв. 93, ідентифікаційний номер 2190500612).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання за місцезнаходженням банкрута.
Згідно довідок Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області №28-411-0.2-260/2-15 від 29.01.2015р., Відділення РЕР ДАІ з обслуговування Красногвардійського, Ленінського районі м. Дніпропетровськ Дніпропетровського та Солонянського району №1201 підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/1ЦПН-312 від 12.02.2015р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 07.2/071-09/248 від 22.01.2015р., Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області №181-14/05 від 26.01.2015р., Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №105-05/1/1-15 від 30.01.2015р. за боржником земельних ділянок, автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, великовантажних та інші технологічних транспортних засобів, плавзасобів, повітряних суден та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №32910950 від 30.01.2015р. відомості щодо обтяження нерухомого майна банкрута в реєстрах відсутні.
Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №54733740 від 28.11.2014р. інформація щодо обтяження рухомого майна банкрута відсутня.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців №20344857 від 30.03.2015р. відомості щодо наявності відокремлених підрозділів банкрута відсутні.
Згідно довідки Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області №1472/10/04-63-22-05 від 20.01.2015р. банкрут має відкриті рахунки ПАТ КБ "Південкомбанк" та Казначействі України.
Щодо відкритого електронного рахунку у Казначействі України ліквідатором зазначено, що відповідний рахунок відкривається платнику податків Казначейством автоматично на безоплатній основі, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №569.
З моменту відкриття рахунку на нього не здійснювалось жодного зарахування коштів, оскільки банкрутом не велась підприємницька діяльність. Таким чином, на рахунку банкрута у Казначействі України відсутні грошові кошти.
Крім того, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №569 у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Відповідно до довідки ПАТ "КБ "Південкомбанк" №42/1146 від 23.02.2015р. поточний рахунок банкрута в зазначеній банківській установі закрито.
Також, під час інвентаризацій майна банкрута ліквідатором виявлено грошові кошти (акт інвентаризації грошових коштів від 28.11.2014р.) в розмірі 8500,00грн.
Зазначені кошти витрачено до порушення провадження у справі про банкрутство в повному обсягу, а саме: на сплату судового збору за подання до суду заяви про порушення справи про банкрутство у розмірі 6090,00грн. та на виплату заробітної плати голові ліквідаційної комісії за листопад 2014р. - 2410,00грн., що підтверджується відповідною первинною документацією, доданою до справи.
З огляду на викладене, реалізація ліквідаційної маси не проводилось, договори купівлі-продажу не укладались.
Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.
Згідно довідки Жовтневого ВДВС Дніпропетровського МУЮ №347 від 21.01.2015р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у відділі не перебуває.
Відповідно до ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
Згідно із ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
З метою виявлення кредиторів банкрута в порядку ч. 3, 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" судом оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет №12755 від 22.12.2014р.
Таким чином, в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕРРОМАШ", м. Київ - 372000,00грн. (4 черга);
- Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області - 10182,00грн. (3 черга), 20364,00грн. (6 черга).
Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Крім того, до суду надійшло клопотання ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про не скорочення терміну ліквідаційної процедури та не затверджувати звіт ліквідатора до проведення перевірки банкрута.
Розглянувши зазначене звернення встановлено наступне.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Одночасно слід зазначити, на час розгляду справи ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків, хоча про обізнаність зазначеної податкової про порушення справи про банкрутство стосовно боржника свідчать заявлені ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська грошові вимоги.
З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 46 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -.
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120, код ЄДРПОУ 37275054 .
Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМАШЕКСПОРТ", м. Дніпропетровськ, Жовтневий район, вул. Набережна Перемоги, 120 (ЄДРПОУ 37275054).
Провадження у справі припинити.
Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя Д.М. Полєв
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2015 |
Оприлюднено | 20.04.2015 |
Номер документу | 43561995 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Науменко Іван Мефодійович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Науменко Іван Мефодійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні