ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 квітня 2015 року (09 год. 55 хв.)Справа № 808/872/15 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Максименко Л.Я.
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовною заявою: Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, м. Запоріжжя
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго», м. Запоріжжя
треті особи: ОСОБА_1, м. Запоріжжя; ОСОБА_2, м. Запоріжжя
про: припинення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Заводському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі - позивач або ДПІ у Заводському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області) звернулась із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго» (далі - відповідач), в якому позивач просить суд припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго» (код ЄДРПОУ 33610488).
Позовні вимоги обґрунтовує положеннями Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (із змінами та доповненнями, далі - Податковий кодекс України) та приписами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 № 755-VI (із змінами та доповненнями, далі - Закон України № 755-VI). Зазначає, що відповідач більше року не подає до контролюючих органів податкову звітність, в установленому законом порядку, а також в Єдиному державному реєстрі міститься інформація щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою, що відповідно до Закону України № 755-VI є підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи. Заборгованість по платежам до бюджету у відповідача відсутня.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 13.02.2015 відкрито провадження в адміністративній справі № 808/872/15 та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 06.03.2015, а також залучено до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (далі - треті особи).
06.03.2015 Запорізьким окружним адміністративним судом винесено ухвалу про зупинення провадження у справі до 02.04.2015.
Відповідно до ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 02.04.2015 провадження у справі поновлено.
Представники сторін в судове засідання не з'явились. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлені судом належним чином, що підтверджується долученими до матеріалів справи рекомендованими повідомленнями про вручення поштових відправлень.
01.04.2015 від позивача у справі надійшла до суду заява (вх. № 14013) про розгляд справи без участі представника ДПІ у Заводському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області. Позовні вимоги підтримує повністю.
Причини неявки в судове засідання представника відповідача суду невідомі. Будь-яких клопотань, заяв або пояснень по суті позовних вимог від відповідача до суду також не надходило.
Треті особи в судове засідання також не прибули. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлялись судом належним чином, про що в матеріалах справи містяться відповідні документальні підтвердження.
За приписами ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Керуючись положеннями ст.ст. 41, 128 КАС України, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін на підставі наявних у справі доказів у письмовому провадженні, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Вивчивши матеріали справи, з'ясувавши обставини та перевіривши їх доказами, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 28.01.2015 № 19981462, відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго» (код ЄДРПОУ 33610488) зареєстроване як юридична особа 10.06.2005 державним реєстратором Виконавчого комітету Запорізької міської ради Астаховою Світланою Петрівною , номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи - 11031020000006098.
Підпунктом 16.1.11 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України передбачено, що платники податків зобов'язані повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи-підприємця.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України № 755-VI відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
За приписами ч. 1 ст. 17 Закону України № 755-VI, відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
Форми реєстраційних карток затверджуються Міністерством юстиції України.
Відповідно до ч. 11 ст. 19 Закону України № 755-VI юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Згідно ч. 12 ст. 19 Закону України № 755-VI у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.
У разі надходження державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
За приписами ч. 14 ст. 19 Закону України № 755-VI у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
З матеріалів справи судом встановлено, що 27.08.2012 державним реєстратором Виконавчого комітету Запорізької міської ради Тарховою Інною Олексіївною внесено до Єдиного державного реєстру інформацію щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою (запис № 11031430015006098).
Крім того, п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України встановлено, що платники податків зобов'язанні подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
З матеріалів справи судом встановлено, що відповідачем в останнє було подано до контролюючого органу податкову звітність 23.01.2013 за 2012 рік, що підтверджується довідкою позивача від 15.01.2015 № 149/10/0825-15-1-112. Зокрема, 23.01.2015 відповідачем подано до ДПІ у Заводському районі м. Запоріжжя податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2012 рік. Тобто, це свідчить про те, що відповідач, всупереч вимогам податкового законодавства, більше року не звітує до контролюючих органів.
Відповідно до довідки ДПІ у Заводському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області від 26.01.2015 № 383/10/08-25-20-15, відповідач не має заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і платежів, що контролюються органами державної податкової служби. Також, позивач вказує, що у відповідача відсутня заборгованість по єдиному соціальному внеску.
Як передбачено п.п. 20.1.37 п. 20.1 ст. 20, п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
За правилами ч. 2 ст. 38 Закону України № 755-IV, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи є, зокрема, неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону та наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
За правилами частин 1, 6 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в разі якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Статтею 86 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Враховуючи те, що відповідачем більше року не подавалась податкова звітність до контролюючих органів, у порядку визначеному чинним законодавством, а також наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням, суд вважає позовні вимоги ДПІ у Заводському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищезазначене, на підставі ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2013 № 755-IV та керуючись ст.ст. 41, 71, 86, 94, 128, 158 - 163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго», треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про припинення юридичної особи, - задовольнити в повному обсязі.
Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «АС-Енерго» (код ЄДРПОУ 33610488; місцезнаходження: 69034, Запорізька область, м. Запоріжжя, Заводський район, вул. Синельниківська, буд. 58).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Л.Я. Максименко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2015 |
Оприлюднено | 20.04.2015 |
Номер документу | 43563844 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні