ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 березня 2015 року /10:00/Справа № 808/8721/14 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Нестеренко Л.О., при секретарі Бабаченко В.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області
до Приватного підприємства "Компаньон"
про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі іменується - позивач) до Приватного підприємства "Компаньон" (далі іменується - відповідач), в якому позивач просить суд надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу відповідача, за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Позов обґрунтовано тим, що підприємство відповідача заборгувало до бюджету 135449,58 грн., проте коштів, що перебувають у власності відповідача недостатньо для погашення його податкового боргу, а тому позивач просить суд надати дозвіл на погашення усієї суми боргу відповідача за рахунок його майна, що перебуває у податковій заставі у зв'язку з порушенням відповідачем податкового законодавства України.
Через припинення виконання суддею Недашківською Катериною Михайлівною повноважень судді Запорізького окружного адміністративного суду на підставі Указу Президента України від 14.02.2015 № 83/2015 "Про переведення суддів", було проведено повторний автоматичний розподіл справи за результатами якого справу передано на розгляд судді Нестеренко Л.О.
Відповідно до ч. 2 ст. 26 КАС України у разі неможливості продовження розгляду адміністративної справи одним із суддів до розгляду залучається інший суддя, який визначається в порядку, встановленому частиною третьою статті 15-1 цього Кодексу. Якщо нового суддю залучено під час судового розгляду, судовий розгляд адміністративної справи починається спочатку.
У судове засідання 24.03.2015 сторони не з'явилися, а тому відповідно до ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Позивач у судове засідання не з'явився. Направив заяву про розгляд справи за його відсутності в якому просить суд розглянути справу без його участі. На позовних вимогах наполягає та просить задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не прибув. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Оцінивши представлені докази у їх сукупності суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з наступних підстав.
Станом на 01.12.2014 Приватне підприємство «Компаньон» має борг перед бюджетом в сумі 135449,58 гри., а саме:
- з податку на прибуток - 10394,23 грн.;
- по земельному податку з юридичних осіб - 6196,04 грн.;
- з податку на додану вартість - 118859,31 грн.
Податковий борг з податку на прибуток виник на підставі наступного.
Згідно діючого законодавства України відповідачем подані до ДПІ податкові декларації з податку на прибуток, а саме: 09.08.2011р. за II квартал 2011р., згідно якого сума податку на прибуток складає 3714,00 грн.;
-09.11.2011р. за ІІ-ІІІ квартали 2011р., згідно якого сума податку на прибуток складає 1443,00 грн.;
-08.02.2012р. за ІІ -ІV квартали 2011р., згідно якого сума податку на прибуток складає 1919,00 грн.;
-04.05.2012р. за І квартал 2012р., згідно якого сума податку на прибуток складає 525,00 грн.;
-08.08.2012р. за півріччя 2012р., згідно якого сума податку на прибуток складає 1570,00 грн.;
-09.11,2012р. за три квартали 2012р., згідно якого сума податку на прибуток складає 662,00 грн.;
-11.02.2013р. за рік 2012р., згідно якого сума податку на прибуток складає 615,00 грн.;
-28.02.2014р. за рік 2013р., згідно якого сума податку на прибуток складає 100,00 грн.
Станом на 11.08.2011р. в особовій картці відповідача обліковується переплата в сумі 139,21 грн. У 2012 році відповідачем самостійно була сплачена сума 16,00 грн. У зв'язку із несплатою у встановлені строки узгоджених сум грошових зобов'язань, ПП «Компаньон» нараховано пеню у сумі 1,44 грн.
Тому додатковий борг з податку на прибуток складає 10394,23 грн.
Борг по земельному податку виник на підставі наступного.
Відповідачем подані до ДПІ податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), а саме:
-22,06.2011 за 2011 рік, згідно якої нараховано земельного податку у сумі 2397,31 грн. із розбивкою сплати по місяцях: в сумі 199,78 грн., щомісячно за січень - серпень 2011р., в сумі 199,77 грн., щомісячно за вересень-листопад 2011р. та в сумі 199,76 грн. - за грудень 2011р. Але несплаченими за цією декларацією є суми за жовтень- грудень 2011р. в сумі 599,30 грн.
-09.02.2012 за 2012 рік, згідно якої нараховано земельного податку у сумі 2397,31 грн. із розбивкою сплати по місяцях: в сумі 199,78 грн. щомісячно за січень серпень 2012р. в сумі 199,77 грн. щомісячно за вересень-листопад 2012р. та в сумі 199,76 грн. - за грудень 2012р. Заборгованість за цією декларацією складає 2397,31 грн.;
-07.02.2013 за 2013 рік, згідно якої нараховано земельного податку у сумі 2397,31 грн. із розбивкою сплати по місяцях: в сумі 199,78 грн. щомісячно за січень - серпень 2013р., в сумі 199,77 грн. щомісячно за вересень-листопад 2013р. та в сумі 199,76 грн. - за грудень 2013р. Заборгованість за цією декларацією складає 2397,31 грн.;
-15.02.2014 за 2014 рік, згідно якої нараховано земельного податку у сумі 239731 грн. із розбивкою сплати по місяцях: в сумі 199,78 грн. щомісячно за січень - серпень 2014р., в сумі 199,77 грн. щомісячно за вересень-листопад 2014р. та в сумі 199,76 грн. - за грудень 2014р. Проте несплаченими за цією декларацією є суми за січень - жовтень 2014 у розмірі 1997,78 грн. Разом сума по деклараціях складає 7391,70 грн.
Судом встановлено, що фахівцями ДПІ в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя була проведена камеральна перевірка з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету земельного податку, про що складено Акт № 18/15-1//23285287 від 09.02.2012р. Актом встановлено порушення п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України. На підставі акту перевірки було прийняте податкове повідомлення-рішення № 0000291503 від 16.02.2012р., згідно якого сума штрафу складає 19,38 грн.
Також, фахівцями ДПІ була проведена камеральна перевірка з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету земельного податку, про що складено Акт №292/15-1//23285287 від 15.04.2012р. Актом встановлено порушення п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України. На підставі акту перевірки прийняте податкове повідомлення-рішення № 0003161503 від 04.05.2012р., згідно якого сума штрафу складає 39,95 грн.
У 2012 -2014 роках відповідачем самостійно сплачена сума 1383,24 грн. Станом на 30.10.2011р. в особовій картці відповідача обліковується переплата в сумі 46,65 грн.
На підставі пп. 129.1.1 п. 129.1 ст.129 Податкового кодексу України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. У зв'язку із несплатою у встановлені строки узгоджених сум грошових зобов'язань, відповідачу нараховано пеню у сумі 174,90 грн.
Таким чином, податковий борг з земельного податку складає 6196,04 грн.
По податку на додану вартість встановлено наступне.
Судом встановлено, що відповідачем були подані до ДПІ податкові декларації з податку на додану вартість, а саме:
-20.06.2011р. за травень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 43728,00 грн.;
-19.07.2011р. за червень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 1120,00 грн.;
-19.08.2011р. за липень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 7119,00 грн.;
-20.09.201 Ір. за серпень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 1972,00 грн.;
-20.10.2011р. за вересень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 30923,00 грн.;
-21.11.2011р. за жовтень 2011р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 7887,00 грн.;
-19.03.2012р. за лютий 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 854,00 грн.;
-20.04.2012р. за березень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка. підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 33,00 грн.;
-20.06.2012р. за травень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 24063,00 грн.;
-20.08.2012р. за липень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 1382,00 грн.;
-20.09.2012р. за серпень 2012р.. згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 41.5,00 грн.;
-22.10.2012р. за вересень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 91,00 грн.;
-20.11.2012р. за жовтень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 1417,00 грн.;
-20.12.2012р. за листопад 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 446,00 грн.;
-21.01.2013р. за грудень 2012р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 58,00 грн.;
-19.02.2013р. за січень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 153,00 грн.;
-22.04.2013р. за березень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 95,00 грн.;
-22.07.2013р. за червень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 57,00 грн.;
-20.08.2013р. за липень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 16,00 грн.;
-19.09.2013р. за серпень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 1330,00 грн.;
-16.10.2013р. за вересень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 85,00 грн.;
-19.11.2013р. за жовтень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 646,00 грн.;
-20.12.2013р. за листопад 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 341,00 грн.;
-20.01.2014р. за грудень 2013р., згідно якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет складає 20,00 грн.
Разом по деклараціям сума ПДВ складає 124251,00 грн.
Також, фахівцями ДПІ була проведена камеральна перевірка з питань несвоєчасної сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету, про що складено Акт №375/16-03/23285287 від 24.11.2011р. Актом встановлено порушення п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України. На підставі акту перевірки були прийняті податкові повідомлешія-рішення, а саме: №0000061603 від 10.01.2012р., відповідачу було нараховано грошове зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 1795,73 грн., з яких: 1795,73 грн. - штрафні (фінансові) санкції; №0000071603 від 10.01.2012р., яким відповідачу нараховано грошове зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 13,50 грн., з яких: 13,50 грн. - штрафні (фінансові) санкції.
Станом на 29.06.2011р. в особовій картці відповідача обліковується переплата в сумі 25,56 грн. Згідно особового рахунку відповідачем самостійно сплачено у 2011 році 7289,00 грн. У зв'язку із несплатою у встановлені строки узгоджених, сум грошових зобов'язань, ПП «Компаньон» нараховано пеню у сумі 113,64 грн. Тому податковий борг з податку на додану вартість складає 118859,31 грн.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам, які виникли між сторонами у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд дійшов висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які повністю підтверджуються наявними в справі доказами, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог.
Так, статтею 54 ПК України передбачено що, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Самостійно визначене платником податків податкове зобов'язання не підлягає оскарженню.
Відповідно до п.57.3 ст. 57 ПК України у разі визнання грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п.54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Зазначена сума грошового зобов'язання є узгодженою платником податків.
Відповідно до п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України податкова, вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Відповідно до п.59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Згідно до п. 58.3. статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення.
Судом встановлено, що ДПІ вживалися заходи щодо стягнення податкового боргу у встановленому законом порядку. А саме, в даному випадку відповідачу була направлена податкова вимога від 05.05.2011 року № 510, яка отримана головним бухгалтером особисто 08.07.2011р.
В силу пп.14.1.153 п.14.1 ст.14 доного Кодексу податкова вимога - письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу. Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (п.п.14.1.175., п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України).
При цьому, з метою стягнення податкового боргу з відповідача за рахунок коштів, що перебувають у його власності ДПІ було направлено до Запорізького окружного адміністративного суду адміністративний позов. Судом винесено рішення про стягнення податкового боргу за рахунок коштів, що перебувають у власності відповідача, про що була винесена постанова від 11.06.2014р. у справі №808/3160/14 про стягнення податкового боргу у розмірі 12925334 грн.
Постанову від 11.06.2014р. у справі № 808/3160/14 звернуто до стягнення шляхом направлення інкасових доручень (розпоряджень), а саме:
-інкасове доручення (розпорядження) №132 від 19.08.2014р. на суму 118859,31 грн. до ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» у м. Києві. Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки порушено п.10.9 Глави 10 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ від 21.01.2004р. № 22;
-інкасове доручення (розпорядження) №133 від 19.08.2014р. на суму 10394,23 грн. до ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» у м.Києві. Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки порушено п.10.9 Глави 10 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ від 21.01.2004р. № 22;
- інкасове доручення (розпорядження) №134 від 19.08.2014р. на суму 118859,31 грн. до ПАТ «КБ «НАДРА» (м.Київ). Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки відсутні кошти на рахунку платника;
- інкасове доручення (розпорядження) №135 від 19.08.2014р. на суму 10394,23 грн. до ПАТ «КБ «НАДРА» (м.Київ). Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки відсутні кошти на рахунку платника;
- інкасове доручення (розпорядження) №136 від 19.08.2014р. на суму 118859,31 грн. до ПуАТ «СЕБ Банк» (м.Київ). Повернуто без виконання 03.09.2014р., оскільки інкасове доручення (розпорядження) надійшло за іншим виконавчим документом, ніж той, для забезпечення якого першочергово накладено арешт, і на цьому рахунку немає інших (крім арештованих) коштів;
- інкасове доручення (розпорядження) №137 від 19.08.2014р. на суму 10394,23 грн. до ПуАТ «СЕБ Банк» (м.Київ). Повернуто без виконання 03.09.2014р., оскільки інкасове доручення (розпорядження) надійшло за іншим виконавчим документом, ніж гой, для забезпечення якого першочергово накладено арешт, і на цьому рахунку немає інших (крім арештованих) коштів;
- інкасове доручення (розпорядження) №138 від 19.08.2014р. на суму 118859,31 грн, до ПАТ «КБ «ГЛОБУС». Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки відсутні кошти на рахунку платника;
- інкасове доручення (розпорядження) №139 від 19.08.2014р. на суму 10394,23 грн. до ПАТ «КБ «ГЛОБУС». Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки відсутні кошти на рахунку платника;
-інкасове доручення (розпорядження) №140 від 19.08.2014р. на суму 118859,31 грн. до ФІЛІЇ АТ «УКРЕКСІМБАНК», м. Запоріжжя. Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки рахунок платника у банку закрито;
-інкасове доручення (розпорядження) №141 від 19.08.2014р. на суму 10394,23 грн. до ФІЛІЇ АТ «УКРЕКСІМБАНК», м. Запоріжжя. Повернуто без виконання 02.09.2014р., оскільки рахунок платника у банку закрито.
Проте, коштів, що перебувають у власності відповідача, недостатньо для погашення його податкового боргу.
Згідно п.95.1, п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Порядок погашення суми податкового боргу платника податків за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі, та визначення податкової застави і порядку її застосування, встановлені приписами п.п.14.1.155 п.14.1 ст.14, ст.88 та ст.89 Податкового кодексу України.
Підпунктом 14.1.155 пункту 14.1 статті 14Податкового кодексу України встановлено, що податкова застава - спосіб забезпечення сплати платником податків грошового зобов'язання та пені, не сплачених таким платником у строк, визначений цим Кодексом. Податкова застава виникає на підставах, встановлених цим Кодексом. У разі невиконання платником податків грошового зобов'язання, забезпеченого податковою заставою, орган стягнення у порядку, визначеному цим Кодексом, звертає стягнення на майно такого платника, що є предметом податкової застави.
Так, пунктами 88.1 та 88.2 статті 88 Податкового кодексу України визначено, що з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Відповідно до п.89.1-п.89.2 ст.89 Податкового кодексу України право податкової застави виникає у разі: несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку; несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу. З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.
Згідно п.89.3 ст.89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, яке пред'являється платнику податків, що має податковий борг. Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом державної податкової служби.
Майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, яке пред'являється платнику податків, що має податковий борг.
Так, податковим керуючим Карчевським Є.Б, були складені наступні акти опису майна, а саме: № 24 від 08.07.2011р. В податкову заставу описано майно, що належить відповідачу на праві власності, а саме: дизель-Генератор 147. Податкову заставу зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна 05.08.2011р. за №11472471; № 43 від 26.09.2011р. В податкову заставу описано майно, що належить відповідачу на праві власності, а саме: опалубка. Податкову заставу зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна 27.09.2011р. за №11652152.
Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України передбачено право органу державної податкової служби на звернення до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Згідно абз.2 п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення органу державної податкової служби підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Зважаючи на наведене, суд приходить до висновку про те, що позивачем - суб'єктом владних повноважень, було доведено правомірність своїх вимог щодо надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває в податковій заставі, так як податковий борг відповідачем не сплачений, а коштів, що перебувають у власності відповідача, недостатньо для погашення його боргу, за рахунок яких можна було б погасити цей борг.
Керуючись ст. ст. 94,122, 160-163, 167 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов позивача задовольнити.
Надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу Приватного підприємства "Компаньон" (код ЄДРПОУ 23285287) за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Л.О. Нестеренко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2015 |
Оприлюднено | 22.04.2015 |
Номер документу | 43610600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Нестеренко Людмила Олексіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Нестеренко Людмила Олексіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Недашківська Катерина Михайлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Недашківська Катерина Михайлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Недашківська Катерина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні