Постанова
від 23.03.2015 по справі 808/811/15
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 березня 2015 року (15 год. 45 хв.) Справа № 808/811/15 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Максименко Л.Я.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою: Приморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, м. Приморськ

до відповідача: Фермерського господарства «Липс», с. Мар'янівка Приазовського району Запорізької області

про: стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

Приморська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі - позивач або Приморська ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області) звернулась із адміністративним позовом до Фермерського господарства «Липс» (далі - відповідач), в якому позивач просить суд стягнути з відповідача податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 14 030,10 грн. та зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 6,76 грн.

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач має податковий борг податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 14 030,10 грн. та зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 6,76 грн. який виник в результаті несплати в повному обсязі самостійно задекларованих податкових зобов'язань, а також узгоджених грошових зобов'язань донарахованих контролюючим органом згідно податкових повідомлень-рішень. Крім того, за несвоєчасну сплату узгоджених грошових зобов'язань з орендної плати з юридичних осіб відповідачу була нарахована пеня на загальну суму 168,51 грн. Враховуючи, що заборгованість відповідача залишається несплаченою до бюджету, позивач просить стягнути її в судовому порядку.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 09.02.2015 відкрито провадження в адміністративній справі № 808/811/15 та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 02.03.2015.

02.03.2015 Запорізьким окружним адміністративним судом винесено ухвалу про зупинення провадження у справі до 23.03.2015.

Відповідно до ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 23.03.2015 провадження у справі поновлено.

Представник позивача в судове засідання не з'явився. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений судом належним чином, що підтверджується долученим до матеріалів справи рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

23.03.2015 від позивача до суду надійшла заява про уточнення позовних вимог, в якій останній зазначає, що 30.01.2015 відповідачу нараховано обов'язковий платіж з орендної плати відповідно до самостійно поданого розрахунку № 1400001683 від 14.02.2014 в сумі 1 509,65 грн. Також, позивач вказує, що 02.03.2015 відповідачу нараховано 4,94 грн. фіксованого сільськогосподарського податку відповідно до поданого до контролюючого органу податкового розрахунку. З урахуванням викладеного, позивач просить суд прийняти до провадження заяву про уточнення позовних вимог та стягнути з Фермерського господарства «Липс» податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 15 539,75 грн. та зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 31,77 грн.

Крім того, представником позивача подано клопотання (вх. № 12330) про розгляд справи без участі представника Приморської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі та зазначає, що станом на день розгляду справи в суді заборгованість відповідача становить 15 571,52 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 137 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), позивач може протягом всього часу судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог, подавши письмову заяву, яка приєднується до справи.

В порядку ст. 137 КАС України, судом прийняті до розгляду збільшені позовні вимоги.

В судове засідання представник відповідача також не з'явився. Поштова кореспонденція направлена на адресу місцезнаходження відповідача повернулась до суду 23.03.2015 з відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».

Частиною 4 ст. 33 КАС України передбачено, що у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються:

юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

фізичним особам, які не мають статусу підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку.

У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Враховуючи те що, поштова кореспонденція направлялась відповідачу за адресою, яка відповідає реєстраційним відомостям, то згідно вимог ст.ст. 33, 35 КАС України, слід вважати, що останній повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином.

За приписами ч. 4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін, на підставі наявних у справі матеріалів, в порядку письмового провадження.

У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та з урахуванням положень ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд дійшов наступних висновків.

Судом з'ясовано, що Фермерське господарство «Липс» (код ЄДРПОУ 23855454) зареєстроване як юридична особа 09.03.2005, номер запису в Єдиному державному реєстрі - 1 093 120 0000 000146.

Як передбачено ст. 67 Конституції України та п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України), платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Підпунктом 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України визначено обов'язок платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Підпунктом 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку, відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України, є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до п. 288.7 ст. 288 Податкового кодексу України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Як передбачено ст. 285 Податкового кодексу України, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Пунктом 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

З матеріалів справи судом з'ясовано, що Фермерським господарством «Липс» подано до Приморської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області (Приазовське відділення) податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) від 15.02.2013 вх. № 1300001501 за 2013 рік, згідно якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на 2013 рік в сумі 17 502,88 грн. Розмір щомісячних платежів орендної плати за період з січня 2013 року по листопад 2013 року (включно) становить 1 458,57 грн. та за грудень 2013 року - 1 458,61 грн.

Згідно п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).

У передбачений законом термін відповідачем не сплачено задекларовану суму податкових зобов'язань з орендної плати за землю з юридичних осіб за грудень 2013 року (термін сплати 30.01.2014), тому вона набула статусу податкового боргу.

Також, Фермерським господарством «Липс» подано до Приморської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області (Приазовське відділення) податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) від 14.02.2014 вх. № 1400001683 за 2014 рік, згідно якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на 2014 рік в сумі 18 115,47 грн. Розмір щомісячних платежів орендної плати за період з січня 2014 року по листопад 2014 року (включно) становить 1 509,62 грн. та за грудень 2014 року - 1 509,65 грн.

Оскільки у визначений законом термін відповідачем не сплачено в повному обсязі задекларовану суму податкових зобов'язань з орендної плати за землю з юридичних осіб за період з січня 2014 року по грудень 2014 року (включно), тому вона набула статусу податкового боргу.

Крім того, судом встановлено, що на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 та п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України головним державним інспектором сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Уралбаєвою Наталією Миколаївною проведено камеральну перевірку Фермерського господарства «Липс» з питання своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання з фіксованого сільськогосподарського податку за 2013 рік та орендної плати за землю за 2013 - 2014 роки, в ході якої встановлено, що платником податків несвоєчасно сплачено самостійно визначені суми грошових зобов'язань:

- згідно податкової декларації з фіксованого сільськогосподарського податку за 2013 рік від 15.02.2013 № 1300001498 в сумі 6,70 грн., що є порушенням п. 306.2 ст. 306 Податкового кодексу України;

- згідно податкової декларації з плати за землю (орендна плата) за 2013 рік від 15.02.2013 № 1300001501 в сумі 5 763,10 грн.;

- згідно податкової декларації з плати за землю (орендна плата) за 2014 рік від 14.02.2013 № 1400001683 в сумі 3 043,40 грн., що є порушенням п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України.

За результатами вищезазначеної перевірки контролюючим органом складено акт камеральної перевірки своєчасної сплати узгодженого податкового зобов'язання з орендної плати за землю та фіксованого сільськогосподарського податку від 09.06.2014 № 44/15/23855454, примірник якого отримано уповноваженою особою відповідача 17.06.2014, що підтверджується наданою позивачем копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

На підставі даного акту перевірки позивачем, зокрема, винесені наступні податкові повідомлення-рішення:

- податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 24.06.2014 № 0001261500, яким до відповідача застосовано штраф в розмірі 10% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 294,14 грн.;

- податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 24.06.2014 № 0001251500, яким до відповідача застосовано штраф в розмірі 20% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 1 173,02 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою відповідача 26.06.2014, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення. Відповідачем не надано суду доказів оскарження податкових повідомлень-рішень від 24.06.2014 № 0001261500 та № 0001251500, отже грошові зобов'язання за ними вважаються узгодженими та підлягають сплаті до бюджету у визначені податковим законодавством строки.

Також, на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 та п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України головним державним інспектором сектору оподаткування та контролю об'єктів і операцій Уралбаєвою Наталією Миколаївною проведено камеральну перевірку Фермерського господарства «Липс» з питання своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання з фіксованого сільськогосподарського податку за 2013 рік та орендної плати за землю за 2014 роки, в ході якої встановлено, що платником податків несвоєчасно сплачено самостійно визначені суми грошових зобов'язань:

- згідно податкової декларації з фіксованого сільськогосподарського податку за 2013 рік від 15.02.2013 № 1300001498 в сумі 20,60 грн., що є порушенням п. 306.2 ст. 306 Податкового кодексу України;

- згідно податкової декларації з плати за землю (орендна плата) за 2014 рік від 14.02.2013 № 1400001683 в сумі 1 460,00 грн., що є порушенням п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України.

За результатами вищезазначеної перевірки контролюючим органом складено акт камеральної перевірки своєчасної сплати узгодженого податкового зобов'язання з орендної плати за землю та фіксованого сільськогосподарського податку від 27.10.2014 № 241/0817-15/23855454, примірник якого отримано керівником Фермерського господарства «Липс», про що свідчить особистий підпис даної особи в акті перевірки.

На підставі акту перевірки від 27.10.2014 № 241/0817-15/23855454 позивачем, зокрема, винесено податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 22.10.2014 № 0004011500, яким до відповідача застосовано штраф в розмірі 20% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 292,00 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою відповідача 22.10.2014, про що свідчить її підпис на корінці податкового повідомлення-рішення. Відповідачем не надано суду доказів оскарження податкового повідомлення-рішення від 22.10.2014 № 0004011500, отже грошові зобов'язання за ним вважаються узгодженими та підлягають сплаті до бюджету у визначені податковим законодавством строки.

Відповідно до п. 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України зазначено, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Враховуючи, що сума штрафу, застосована до відповідача згідно податкових повідомлень-рішень форми «Ш» від 24.06.2014 № 0001261500 та № 0001251500, від 22.10.2014 № 0004011500 Фермерським господарством «Липс» у встановлені законодавством строки не сплачена до бюджету, то вона набула статусу податкового боргу.

Крім того, згідно приписів п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Відповідно до п. 131.1 ст. 131 Податкового кодексу України, нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.

Судом з'ясовано, що за відповідачем рахується залишок несплаченої пені в розмірі 168,51 грн.

Згідно наданої позивачем картки особового рахунку платника податків, станом на 30.01.2014 у відповідача була наявна переплата в розмірі 2,00 грн.

Таким чином, з урахуванням наявної на рахунках платника податків переплати та часткової сплати грошових зобов'язань, податковий борг Фермерського господарства «Липс» з орендної плати з юридичних осіб за вказані періоди становить 15 539,75 грн.

Також, за відповідачем обліковується податковий борг з фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 31,77 грн., який виник в результаті несплати в повному обсязі самостійно задекларованих податкових зобов'язань за період з листопада по грудень 2014 року та за січень 2015 року згідно поданих до контролюючого органу податкових декларацій з фіксованого сільськогосподарського податку за 2014 від 12.02.2014 вх. № 1400001662 та за 2015 рік.

Крім того, на підставі акту перевірки від 27.10.2014 № 241/08-15/23855454, мова про який йшла вище, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 27.10.2014 № 0004371500, яким до відповідача застосовано штраф в розмірі 20% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 4,12 грн. Оскільки сума штрафу відповідачем не була сплачена у визначені законом строки, то вона набула статусу податкового боргу.

Судом з'ясовано, що податковий борг Фермерського господарства «Липс» зменшено за рахунок наявної у відповідача переплати в розмірі 17,46 грн.

Підсумовуючи вищенаведені, встановлені судом, обставини відповідач має податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 15 539,75 грн. та зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 31,77 грн., що підтверджується наданими позивачем картками особового рахунку платника податків.

Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України встановлено, що податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Як зазначено у п.п. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкова вимога - це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

З матеріалів справи судом встановлено, що 14.05.2014 позивачем сформовано податкову вимогу форми «Ю» № 81-25 на загальну суму податкового боргу платника податків за узгодженими грошовими зобов'язаннями у розмірі 5 985,47 грн., яка отримана керівником Фермерського господарства «Липс» 14.05.2014, про що свідчить особистий підпис даної особи на корінці податкової вимоги.

На даний час податкова вимога форми «Ю» від 14.05.2014 № 81-25 в порядку визначеному ст. 60 Податкового кодексу України позивачем не відкликана, оскільки з моменту її виставлення заборгованість, яка обліковується за відповідачем, залишається не погашеною до бюджету, що підтверджується наявними в матеріалах справи довідкою про заборгованість та картками особового рахунку платника податків за спірний період.

Згідно з пп. 95.1 - 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Підпунктом 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно зі ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За правилами частин 1, 6 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в разі якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Статтею 86 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Під час розгляду справи, відповідачем не надано суду доказів повного або часткового погашення заборгованості, нормативно та документально обґрунтованих заперечень проти позовних вимог, а також доказів, які б спростовували доводи позивача.

Беручи до уваги вищезазначені обставини, дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, суд вважає позовні вимоги Приморської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 2, 4, 7-12, 14, 71, 86, 94, 128, 159-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Фермерського господарства «Липс» про стягнення податкового боргу, - задовольнити повністю.

Стягнути з Фермерського господарства «Липс» (72412, Запорізька область, Приазовський район, с. Мар'янівка, вул. Степова, буд. 27, код ЄДРПОУ 23855454) на користь Місцевого бюджету (одержувач - УК у Приазов. р-ні/Новоспас./18010600, код ЄДРПОУ 38042754, р/р 33213812700269, банк - ГУ ДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015) податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в сумі 15 539,75 (п'ятнадцять тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень 75 коп.) грн. та на користь Місцевого бюджету (одержувач - УК у Приазов. р-ні/Новоспас./18050500, код ЄДРПОУ 38042754, р/р 31419533700269, банк - ГУ ДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015) податковий борг зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 31,77 (тридцять одна гривня 77 коп.) грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України -з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Л.Я. Максименко

Дата ухвалення рішення23.03.2015
Оприлюднено22.04.2015
Номер документу43610695
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/811/15

Ухвала від 09.02.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Постанова від 23.03.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні