Рішення
від 16.04.2015 по справі 922/713/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" квітня 2015 р.Справа № 922/713/15

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Калініченко Н.В.

при секретарі судового засідання Семенов О.Є.

розглянувши справу

за позовом Харківська міська рада, м. Харків треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Департамент земельних відносин виконавчого комітету Харківської міської ради; Управління держземагенства у м. Харкові до Приватна промислово-торгівельна фірма "Юсі", м. Харків про внесення змін до договору оренди землі за участю представнків:

позивача - Маринушкіна Л.В., за дов. № 08-11/4670/2-14 від 24.12.2014 року

третьої особи № 1 - Маринушкіна Л.В., за дов. № 28/0/225-15 від 06.01.2015 року

третьої особи № 2 - не з'явився

відповідача - Смуригін О.О., за дов. № 41-юр від 14.07.2014 року

за відсутності клопотання технічна фіксація судового процесу не здійснювалась

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Харківська міська рада, звернувся до господарського суду Харківської області з позовною заявою до відповідача - Приватної промислово-торгівельної фірми "Юсі", про внесення змін до договору оренди землі, а також просить суд покласти на відповідача судовий збір у розмірі 1 218,00 грн.

Позовні вимоги вмотивовано тим, що рішенням Харківської міської ради від 03 липня 2013 року № 1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року; встановлено, що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року" вводиться в дію з 01 січня 2014 року; зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі. Ухилення відповідача від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдає значних збитків територіальній громаді міста Харкова у вигляді неодержаного доходу за користування земельною ділянкою комунальної власності.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 09 лютого 2015 року вказану позовну заяву було прийнято до розгляду, порушено провадження у справі № 922/713/15 і призначено її до слухання у судовому засіданні на 23 лютого 2014 року.

23 лютого 2015 року ухвалою господарського суду Харківської області відкладено розгляд даної справи до 10 березня 2015 року.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 10 березня 2015 року залучено до участі справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Департамент земельних відносин виконавчого комітету Харківської міської ради та Управління держземагенства у м. Харкові та відкладено розгляд справи до 23 березня 2015 року.

23 березня 2015 року ухвалою господарського суду Харківської області відкладено розгляд даної справи до 06 квітня 2015 року.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 06 квітня 2015 року задоволено заяву представника відповідача про продовження розгляду справи (вх. № 13474 від 06 квітня 2015 року). Продовжено строк розгляду спору на 15 днів, до 20 квітня 2015 року та відкладено розгляд даної справи до 16 квітня 2015 року.

08 квітня 2015 року судом долучено до матеріалів справи клопотання з додатками третьої особи № 2 - Управління Держземагенства у м. Харкові Харківській області (вх. № 13339 від 06 квітня 2015 року) про долучення до матеріалів справи пакету документів та розгляд справи за відсутності представника Управління Держземагенства у м. Харкові Харківській області.

15 квітня 2015 року від відповідача через канцелярію суду надійшли письмові пояснення (вх. № 14806 від 15 квітня 2015 року), які судом долучено до матеріалів справи.

В засідання суду 16 квітня 2015 року з'явились представники позивача, третьої особи (Департамент земельних відносин ВК ХМР) та відповідача. Представник третьої особи (Управління Держземагенства у м. Харкові) в засідання суду не з'явився.

Суд, розглянувши клопотання представника третьої особи № 2 Управління Держземагенства у м. Харкові Харківській області (вх. № 13339 від 06 квітня 2015 року) про розгляд справи за відсутності представника Управління Держземагенства у м. Харкові, проти задоволення якого не заперечував позивач, відповідач та представник третьої особи № 1 - Департаменту земельних відносин виконавчого комітету Харківської міської ради, з огляду на виконання третьої особою № 2 вимог ухвали суду - надання витребуваних судом документів, вважає за можливе задовольнити клопотання представника третьої особи № 2 - Управління Держземагенства у м. Харкові Харківській області про розгляд справи за відсутністю його представника.

Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити. Представник позивача вказав на те, що твердження відповідача про невідповідність Витягу № 156 від 24.09.13 р. об'єктивній дійсності так, як у Витягу вказані однакові загальна площа та площа земельної ділянки під забудову - 8789 кв.м, а площа забудованої земельної ділянки становить лише 0,3180 га., а для земель відкритих і незабудованих встановлено коефіцієнт КФ у розмірі 0,1, не відповідає дійсності, в зв'язку з тим, що коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою, такі документи відповідачем при оформленні договору оренди землі не виготовлялися.

Представник третьої особи № 1 - Департаменту земельних відносин виконавчого комітету Харківської міської ради, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача проти позову заперечує в повному обсязі, оскільки на його думку ані договором оренди, ані діючим законодавством та нормативними актами органу місцевого самоврядування, які поширюють свою дію на укладений договір оренди, не передбачено зміну розміру орендної плати в залежності від зміни нормативно грошової оцінки землі в період дії договору; застосування нової нормативної грошової оцінки землі до договорів оренди, укладених до набрання законної сили цими нормативними актами, є неприпустимим; позивачем не доведено зміни розміру земельного податку.

Розглянувши клопотання відповідача (вх. № 8742 від 05 березня 2015 року) про призначення у справі земельно-технічної експертизи, проти задоволення якого заперечували представник позивача та представник третьої особи № 1, суд вважає вказане клопотання необґрунтованим і відмовляє в його задоволенні з огляду на наступне.

У вказаному клопотанні відповідач просить суд на вирішення судової земельно-технічної експертизи поставити такі питання: чи відповідає витяг № 156 від 24.09.13р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам, а також ознакам, характеристикам та фактичному стану земельної ділянки за кадастровим номером 6310137500:10:002:0015, наданої в оренду згідно договору оренди землі укладеного 03.12.2003 року та зареєстрованого 19.01.2004р. за № 7502/04?; який розмір нормативно грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 6310137500:10:002:0015, наданої в оренду згідно договору оренди землі укладеного 03.12.2003 року та зареєстрованого 19.01.2004 р. за № 7502/04?

Згідно з ч.1 ст. 41 ГПК України, для роз'яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.

Враховуючи те, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі від 24 вересня 2013 року № 156 є офіційним документом, виданим державним органом, а саме управлінням Держземагенства у м. Харкові Харківській області, на підставі якого Харківською міською радою в межах повноважень було проведено розрахунок розміру орендної плати, вказаний витяг не було оскаржено в законному порядку, суд відмовляє відповідачу в задоволенні клопотання (вх. № 8742 від 05 березня 2015 року) про призначення у справі експертизи. При вирішенні вказаного клопотання судом також було взято до уваги надані третьою особою - Управлінням держземагенства у м. Харкові, докази - форму 6-зем та з'ясовано (форма 6-зем) вірність застосування коефіцієнту функціонального використання землі, який в даному випадку становить розмір 2,5.

Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

На підставі рішення ХІV сесії Харківської міської ради ХХІV скликання від 24.06.2003 р. № 140/03 "Про припинення та надання в користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам", між Харківською міською радою Харківської області (орендодавець) та відповідачем, ППТФ "Юсі" (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки від 03.12.2003 року. Даний договір було посвідчено приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Ємельяновою І.Г. (реєстрація № 3862) та зареєстровано 19 січня 2004 року № 7502/04 у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах (книга № 4).

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р." затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 р. та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01.01.2014 р.

Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішення Харківської міської ради від 27.02.2008 р. № 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та була введена в дію з 01.03.2008 р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Пунктом 5 даного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.

Пунктом 16.4 Порядку оформлення договорів оренди землі у м. Харкові, який є додатком до рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання "Про затвердження Порядку оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" від 19.12.2012 р. № 960/12, що набирає чинності з 01.01.2013 р., визначено, що зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі в порядку передбаченому цім підпунктом.

Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 156 від 24.09.2013 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 19 633 396,00 гривень.

18.04.2014 року відповідачем було одержано від Департаменту земельних відносин Харківської міської ради проект додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки № 7502/04 від 19 січня 2004 року, але відповідач додаткову угоду не підписав (арк. спр. 32, 34).

Відповідно до пункту 4.1 вказаного договору оренди земельної ділянки, зміна умов договору можлива за взаємною згодою сторін; у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору, спір вирішується в судовому порядку. Орендна плата за землю збільшується при зміні розміру земельного податку відповідно до Законів України, при цьому сторони укладають додаткову угоду, яка є невід'ємною частиною цього договору оренди (п. 2.2 договору).

З урахуванням наведених обставин позивач, посилаючись на норми на 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 та п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 5, 13, 15, 21 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст. 629, 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст. 179, 188, 193 Господарського кодексу України, звернувся у суд із даним позовом.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 96 Земельного кодексу України, землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Згідно з частиною 1 статті 15 Закону "Про оренду землі" однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

За змістом частин 1, 2 статті 21 Закону України "Про оренду землі", орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності). Відповідно до частини 1 статті 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до вимог статті 144 Конституції України - органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з пунктами 34, 35 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 03 червня 2008 року за № 309-VI внесено зміни, зокрема, до ч. ч. 4, 5 ст. 21 Закону України "Про оренду землі", відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю"; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю". Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.

У зв'язку із введенням в дію з 1 січня 2011 року Податкового кодексу України Закон України "Про плату за землю" втратив чинність (ч. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України).

Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Судом встановлено, що рішенням позивача змінено нормативно грошову оцінку земель міста Харкова та затверджено нові ставки орендної плати. Зазначене рішення органу місцевого самоврядування не оспорено відповідачем і не скасовано у встановленому законом порядку.

Отже, встановлення статтею 288 ПК України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність до вимог закону в частині визначення нормативно грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати (п. 2.1 договору).

Згідно з ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Частиною 1 ст. 651 ЦК України також встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Аналогічні правила щодо змін умов договору оренди землі за взаємною згодою сторін містить і стаття 30 Закону України "Про оренду землі", та нею встановлено, що у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у цих правовідносинах, що розглядаються судом.

Стаття 15 Закону України "Про оренду землі" визначає, що істотними умовами договору оренди землі є об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір орендної ділянки).

Як вбачається з матеріалів справи, невід'ємною частиною договору оренди від 03 грудня 2003 року реєстровий № 3862 (договір зареєстровано 19 січня 2004 року № 7502/04 у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах (книга № 4)) є план земельної ділянки, про що зазначено у договорі оренди.

Позивачем надано до матеріалів справи план земельної ділянки, в якому зазначено кадастровий номер земельної ділянки - 6310137500:10:002:0015 та площа - 0,8789 га.

За вказаних обставин, позов в частині внесення змін до п. п. 1.3, 1.4 та 2.1 договору оренди земельної ділянки в частині внесення кадастрового номеру земельної ділянки, визначення нормативно грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати за земельну ділянку є обґрунтованим та підлягає задоволенню судом.

Решта вимог позивача про внесення змін до договору оренди від 03 грудня 2003 року реєстровий № 3862 (договір зареєстровано 19 січня 2004 року № 7502/04 у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах (книга № 4)) шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі в редакції позивача задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Позивач, у наданій редакції додаткової угоди до договору оренди землі, просить суд викласти умови додаткової угоди в редакції, яка відрізняється від умов договору оренди, який укладено між сторонами, та є предметом даного судового провадження.

Як зазначено в рішенні суду, законом передбачено можливість внесення змін до договору за згодою сторін, яке що інше не встановлено договором або законом; договір може бути змінено за рішенням суду у випадках, встановлених договором або законом.

Позивач, посилаючись на вищевказані норми законів, рішення органу місцевого самоврядування та на витяг про нормативно грошову оцінку земельної ділянки, визначаючи їх як підставу позову, ставить питання не лише щодо внесення змін до п. п. 1.3, п. 4 та 2.1 договору оренди земельної ділянки в частині внесення кадастрового номеру земельної ділянки, визначення нормативно грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати за земельну ділянку, а й щодо фактично викладення умов договору оренди земельної ділянки, який укладено між сторонами, в іншій редакції шляхом затвердження додаткової угоди. При цьому позивачем не доведено, як саме співвідноситься зміна нормативно-грошової оцінки земельної ділянки з пунктами додаткової угоди до договору (за виключенням п. п. 2.1, 1.3, 1.4 договору), які позивач просить суд визнати укладеними і чи є зміна нормативно-грошової оціни підставою для укладення додаткової угоди в новій редакції. Типова форма договору оренди, на яку посилається позивач, є відмінною від запропонованої позивачем редакції додаткової угоди, яку позивач просить суд визнати укладеною.

Відповідно до приписів частини другої статті 14 Цивільного кодексу України особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов'язковим для неї.

З огляду на зазначене, позов у вказаних частинах задоволенню не підлягає.

Позиція відповідача є юридично неспроможною, ґрунтується на невірному тлумаченні та застосуванні норм права. Так, зокрема, Витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку землі від 24 вересня 2013 року № 156 є офіційним документом, виданим державним органом, а саме управління Держземагенства у м. Харкові Харківської області, на підставі якого позивачем в межах повноважень розраховано розмір орендної плати. Він є належним та допустимим доказом у справі. Доказів на спростування коефіцієнтів, відображених у витягу позивачем, не надано, а відтак їх невідповідність являється лише суб'єктивною точкою зору відповідача. Як зазначено вище в рішенні суду, судом з'ясовано вірність визначення коефіцієнту Кф, який в даному випадку становить розмір 2,5; при з'ясуванні вірності визначення коефіцієнту Кф судом досліджено форму 6-зем, яка є підставою для застосування відповідного коефіцієнту, який застосовано вірно.

Враховуючи те, що вимоги позивача щодо внесення змін до договору оренди землі суд визнає частково обґрунтованими, а відповідач надісланий йому позивачем проект додаткової угоди до договору оренди не підписав, що стало підставою для подання позову, суд вважає за необхідне відповідно до приписів частини другої статті 49 Господарського процесуального кодексу України покласти судові витрати на відповідача, оскільки спір виник внаслідок його неправильних дій.

Керуючись ст. 144 Конституції України, ст. 188 ГК України, ст. 96 ЗК України, ст. 14, 632, 651 ЦК України, ст. 288 ПК України, ст.ст. 15, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", ст. ст.1, 4, 4-2, 4-3, 12, 22, 32, 33, 34, 43, 44, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Внести зміни до договору оренди землі зареєстрованого 19 січня 2004 року за № 7502/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в наступній редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Ємельяновою І.Г. "03" грудня 2004 року в реєстрі за № 3862 зареєстрованого "19" січня 2004 року за № 7502/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах"

"__ "


20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича з одного боку та ПРИВАТНА ПРОМИСЛОВО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЮСІ" (Орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" доповнити пунктами 1.3, 1.4 та змінити пункт 2.1 договору оренди землі, зареєстрованого "19" січня 2004 року за № 7502/04 і викласти у такій редакції:

1.3. Кадастровий номер земельної ділянки 6310137500:10:002:0015.

1.4. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 156 від 24.09.2013 становить 19 633 396 грн. (дев'ятнадцять мільйонів шістсот тридцять три тисячі триста дев'яносто шість гривень).

2.1 Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 128/14 від 04.10.2013 на рік становить 5,6% від її нормативно грошової оцінки і складає 1 099 470,18 грн. (один мільйон дев'яносто дев'ять тисяч чотириста сімдесят гривень вісімнадцять копійок), або в місяць - 91 622,52 грн. (дев'яносто одна тисяча шістсот двадцять дві гривні п'ятдесят дві копійки).

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Ємельновою І.Г. "03" грудня 2003 року в реєстрі за № 3862. зареєстрованого "19" січня 2004 року за № 7502/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складена та підписана в чотирьох примірниках, один з яких зберігається в справах нотаріуса, другий залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інші видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ

Харківська міська рада

Харківської області м. Харків, м-н Конституції, 7

код 04059243

В особі міського голови


Г.А. Кернес

/ підпис/

ОРЕНДАР

ПРИВАТНА ПРОМИСЛОВО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЮСІ"

61036, м. Харків, вул. Дизельна, буд. 3/5

код 21178268

В особі керівника



/ підпис/ /ПІБ/

3. Стягнути з Приватно промислово-торгівельної фірми "Юсі" (61036, м. Харків, вул. Дизельна, 3/5, код ЄДРПОУ 221178268) на користь Харківської міської ради, 61003, м. Харків, пл. Конституції, 7 (код ЄДРПОУ 04059243) 1 218 грн. судових витрат.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

В решті позову відмовити.

На рішення господарського суду, яке не набрало законної сили, сторони мають право подати апеляційну скаргу, а прокурор апеляційне подання протягом десяти днів з дня прийняття (підписання) рішення через місцевий господарський суд.

Повне рішення складено 21.04.2015 р.

Суддя Н.В. Калініченко

справа № 922/713/15

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення16.04.2015
Оприлюднено27.04.2015
Номер документу43686517
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/713/15

Постанова від 22.10.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Шаргало В.I.

Ухвала від 02.10.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Шаргало В.I.

Постанова від 02.07.2015

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Шепітько І.І.

Ухвала від 23.03.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 10.03.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 23.02.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 11.06.2015

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Шепітько І.І.

Рішення від 16.04.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 06.04.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 09.02.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні