ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
17 квітня 2015 р. Справа № 802/483/15-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі судді Сала Павла Ігоровича, розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області до Кіровської сільської виборчої комісії Калинівського району Вінницької області про припинення юридичної особи,
ВСТАНОВИВ:
23.02.2015 року Козятинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області (далі – Козятинська ОДПІ) звернулася до суду з адміністративним позовом про припинення юридичної особи Кіровської сільської виборчої комісії Калинівського району Вінницької області, посилаючись на те, що відповідач з вересня 2011 року не подає податкової звітності.
Представник позивача 26.03.2015 року подав заяву про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження.
Відповідач на неодноразові виклики суду не з'явився, поважність причин неявки не повідомив, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджується документально (а.с. 12, 18, 24). Заяв щодо неможливості розгляду справи у відсутності представника відповідача чи відкладення розгляду справи у зв'язку із неможливістю його прибуття в судове засідання до суду не надходило.
Згідно з ч. 4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на викладене суд вважає можливим розглянути дану адміністративну справу у письмовому провадженні на підставі наявних у ній доказів.
Встановлено, що Кіровська сільська виборча комісія Калинівського району Вінницької області як юридична особа зареєстрована Калинівською районною державною адміністрацією Вінницької області 17.02.2006 року (ідентифікаційний код 34213388) та перебуває на податковому обліку у Козятинській ОДПІ.
Згідно з обліковою карткою платника податків Кіровська сільська виборча комісія є платником податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності (району у місті, міста, селища, селища міського типу), та немає заборгованості зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів (а.с. 5).
В силу вимог п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (п. 49.2 ст. 49 ПК України).
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, інститутів спільного інвестування, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують двадцяти мільйонів гривень) щомісяця, протягом дванадцятимісячного періоду, сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду. Сума щомісячних авансових внесків обчислюється у розмірі не менше 1/12 нарахованої суми податку на прибуток підприємств за попередній звітний (податковий) рік, зменшеної на суму сплачених авансових внесків з цього податку при виплаті дивідендів, яка залишилась не зарахованою у зменшення податкового зобов'язання з цього податку, без подання податкової декларації.
Платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 20 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до контролюючих органів за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.
Платник податку, який за підсумками минулого звітного (податкового) року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов'язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у наступному році, а за підсумками першого кварталу отримує прибуток, має подати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов'язань.
Однак, вказані вище вимоги закону відповідач не виконує та згідно з довідкою Козятинської ОДПІ № 2567/14 від 09.09.2014 року починаючи з вересня 2011 року не подає податкової звітності (а.с. 4).
Відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є зокрема неподання протягом року органам доходів та зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Підпунктом 20.1.37 пункту 20.1 статті 20, пунктом 67.2 статті 67 ПК України органам державної податкової служби надано право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців.
Враховуючи наведене та з огляду на те, що відповідач у встановлені законом спосіб і строки звітності не подає та заборгованості перед бюджетом немає, суд приходить до переконання про підставність заявленого адміністративного позову.
Згідно із ст.ст. 11, 71, 86 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
З урахуванням встановлених обставини справи та зазначених вище положень чинного законодавства України суд доходить висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню шляхом припинення юридичної особи Кіровської сільської виборчої комісії Калинівського району Вінницької області.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача-суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, на підставі положень ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Вирішуючи питання про порядок виконання судового рішення, судом враховуються положення ч. 1 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" про те, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Керуючись ст.ст. 86, 94, 158, 162, 163, 254, 255, 256, 257 КАС України суд,
ПОСТАНОВИВ:
адміністративний позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу Кіровську сільську виборчу комісію Калинівського району Вінницької області (місцезнаходження юридичної особи: вул. Гагаріна, 2, с. Кіровка, Вінницька область, поштовий індекс 22451, ідентифікаційний код 34213388).
Копію постанови після набрання нею законної сили направити державному реєстратору Реєстраційної служби Калинівського районного управління юстиції Вінницької області для виконання вимог статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Сало Павло Ігорович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2015 |
Оприлюднено | 27.04.2015 |
Номер документу | 43686933 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Сало Павло Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні