Ухвала
від 31.03.2015 по справі 826/1099/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 Вн. № 1/22

У Х В А Л А

31 березня 2015 року м. Київ № 826/1099/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Клочкової Н.В., при секретарі судових засідань Коноваловій Н.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву адміністративну справу

за позовом ОСОБА_2 до третя особа Головного управління Держземагенства у м. Києві Державне агентство земельних ресурсів України про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, за участю представників сторін:

представника позивача - ОСОБА_3,

представника відповідача - Митрофанов Р.О.,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 (далі - позивач) звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Держземагенства у м. Києві (далі - відповідач) з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держземагенства у м. Києві від 03.07.2014 № 2/0/13-14 "Про затвердження Інформаційних та Технологічних карток до кожної адміністративної послуги, які надаються Головним управлінням Держземагенства у м. Києві" в частині затвердження інформаційної картки адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)";

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держземагенства у м. Києві оформлене листом від 16.12.2014 № 31-26-0.21-7236/2-14 про повернення без розгляду заяви ОСОБА_2 щодо надання їй довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем) відносно земельної ділянки, що зазначена на доданих до заяви графічних матеріалах;

- зобов'язати Головне управління Держземагенства у м. Києві (ідентифікаційний код 38516867) на підставі поданої заяви видати ОСОБА_2 довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем) відносно земельної ділянки, що зазначена на доданих до заяви графічних матеріалах;

- зобов'язати Головне управління Держземагенства у місті Києві подати у встановлений судом строк звіт про виконання даного судового рішення.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.01.2015 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/1099/15.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.01.2015 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового засідання.

В судовому засіданні 31 березня 2015 року судом було поставлене на обговорення питання про залучення до розгляду адміністративної справи № 826/109915 Державне агентство земельних ресурсів України (вулиця Народного Ополчення, 3, місто Київ, 03151) з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач вважає, що наказ Головного управління Дерземагенства у м. Києві від 03.07.2014 № 2/0/13-14 "Про затвердження Інформаційних та Технологічних карток до кожної адміністративної послуги, які надаються Головним управлінням Дерземагенства у м. Києві" в частині затвердження інформаційної картки адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)" суперечить наказу Державного агентства земельних ресурсів України від 29.03.2013 № 133.

Відтак, наказом Державного агентства земельних ресурсів України від 29.03.2013 № 133 було зобов'язано Голову Рескомзему АР Крим, керівників Головних управлінь Держземагентства в областях, м. Києві та м. Севастополі в термін до 10 квітня 2013 року: забезпечити затвердження управліннями (відділами) Держземагентства у районах, в містах, міськрайонними управліннями (відділами), міжміськими і міжрайонними управліннями Інформаційних та Технологічних карток до кожної адміністративної послуги, які надаються територіальними органами Державного агентства земельних ресурсів України на районному, міському, міськрайонному, міжміському, міжрайонному рівнях та оприлюднення Інформаційних карток до кожної адміністративної послуги на веб-сайтах та в приміщеннях громадських приймалень відповідних органів.

Крім того, даним наказом була розроблена та затверджена примірна інформаційна картка адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)", відповідно до якої пунктами 9 та 11 закріплено, що надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі, а вичерпним переліком документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них є заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за визначеною формою.

Однак, відповідно до інформаційної картки адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)", затвердженої наказом Головного управління Дерземагенства у м. Києві від 03.07.2014 № 2/0/13-14, вбачається, що відповідач в пункті 10 інформаційної картки розширив перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них порівняно з примірними інформаційними та технологічними картками, затвердженими Державним агентством земельних ресурсів України.

Крім цього, наказом Державного агентства земельних ресурсів України від 10.09.2014 № 292 про внесення змін до наказу Державного агентства земельних ресурсів України від 29.03.2013 № 133 було зобов'язано начальників Головних управлінь Держземагентства в областях, м. Києві до 22 вересня 2014 року забезпечити затвердження примірних Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг та внесення відповідних змін до наказів про затвердження Інформаційних та Технологічних карток управліннями (відділами) Держземагентства у районах, містах, міськрайонними управліннями (відділами), міжміськими і міжрайонними управліннями.

В той же час, позивач вважає, що вимоги відповідача про надання додаткових документів та здійснення оплати послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку є безпідставними та суперечать наказу Державного агентства земельних ресурсів України.

В судовому засіданні 31 березня 2015 року представник позивача та представник відповідача не заперечували проти залучення Державного агентства земельних ресурсів України в якості третьої особи.

Відповідно до ч. 2, 3 ст. 53 КАС України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку. Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Враховуючи предмет та підстави заявленого позову, а також обов'язок суду здійснити під час розгляду справи по суті перевірку обґрунтованості позову, суд вважає за необхідне залучити Державне агентство земельних ресурсів України (вулиця Народного Ополчення, 3, місто Київ, 03151) в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору для правильного вирішення справи.

Крім того, згідно ч. 2 ст. 69 КАС України суд може витребувати додаткові докази з власної ініціативи.

У зв'язку з чим, суд дійшов висновку про необхідність витребування у Державного агентства земельних ресурсів України письмового обґрунтування щодо виконання Головним управлінням Дерземагенства у м. Києві вимог наказу Державного агентства земельних ресурсів України від 10.09.2014 № 292 та відповідності змісту положень наказу Головного управління Дерземагенства у м. Києві від 03.07.2014 № 2/0/13-14 в частині щодо регламентування обов'язкового надання переліку документів (для фізичних осіб: 1) копія паспорта та ідентифікаційного коду заявника, 2) копія документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженої заявником особи), 3) копія паспорта та ідентифікаційного коду (у разі подання заяви уповноваженою особою), 4) копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (за наявності) або копії рішень уповноважених органів про передачу земельної ділянки у власність/користування (у випадку, якщо земельна ділянка передана до 2013 року), 5) копія дозволу на розроблення проекту землеустрою; 6) графічні матеріали на яких зазначено місце розташування земельної ділянки) необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)", в тому числі вказати чи відповідає така вимога наказам Державного агентства земельних ресурсів України від 29.03.2013 № 133 та від 10.09.2014 № 292, оскільки дані пояснення мають значення для правильного вирішення справи.

Керуючись ч. 2, 3 ст. 53, ст. 69, ст.ст. 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Залучити до участі у справі № 826/1099/14 в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору - Державне агентство земельних ресурсів України (вулиця Народного Ополчення, 3, місто Київ, 03151).

2. Витребувати у Державного агентства земельних ресурсів України письмове обґрунтування відносно виконання Головним управлінням Дерземагенства у м. Києві вимог наказу Державного агентства земельних ресурсів України від 10.09.2014 № 292 та відповідності змісту положень наказу Головного управління Дерземагенства у м. Києві від 03.07.2014 № 2/0/13-14 в частині про регламентування обов'язкового надання переліку документів (для фізичних осіб: 1) копія паспорта та ідентифікаційного коду заявника, 2) копія документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженої заявником особи), 3) копія паспорта та ідентифікаційного коду (у разі подання заяви уповноваженою особою), 4) копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (за наявності) або копії рішень уповноважених органів про передачу земельної ділянки у власність/користування (у випадку, якщо земельна ділянка передана до 2013 року), 5) копія дозволу на розроблення проекту землеустрою; 6) графічні матеріали на яких зазначено місце розташування земельної ділянки) необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)", в тому числі вказати чи відповідає така вимога наказам Державного агентства земельних ресурсів України від 29.03.2013 № 133 та від 10.09.2014 № 292.

3. Витребувані у Державного агентства земельних ресурсів України пояснення надати в суд до 16 квітня 2015 року.

4. Попередити Державне агентство земельних ресурсів України про кримінальну відповідальність передбачену ст. 382 Кримінального кодексу України за умисне невиконання службовою особою даної ухвали, що набрала законної сили, або перешкоджання її виконанню, що карається позбавленням волі до трьох років.

5. Ухвалу направити третій особі.

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення та оскарженню не підлягає.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.03.2015
Оприлюднено27.04.2015
Номер документу43689335
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1099/15

Постанова від 03.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 29.04.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 31.03.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні