Ухвала
від 12.01.2015 по справі 826/15748/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1

УХВАЛА

про задоволення заяви про скасування заходів реагування

12 січня 2015 року м. Київ № 826/15748/13

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Данилишина В.М., при секретарі судових засідань Здорик Л.В., без участі представників заявника та позивача, розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву законного представника товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер" про скасування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва (також далі - суд) від 23 жовтня 2013 року в адміністративній справі № 826/15748/13-а (далі - справа) задоволено повністю позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у міста Києві (далі - позивач, ГУ ДСНС України у м. Києві) до товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер" (далі - відповідач, ТОВ "Лідер") та застосовано до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення подальшої експлуатації автозаправної станції "КЛО" ТОВ "Лідер", розташованої за адресою: 04136, м. Київ, вул. Маршала Гречка, 13-А, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощитки та вхідні двері приміщень автозаправної станції "КЛО" відповідача (далі - судове рішення) .

До суду 31 березня 2014 року від законного представника ТОВ "Лідер" (далі - заявник) надійшла письмова заява про скасування вжитих судом заходів реагування (далі - заява) разом із копією акту № 8 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту АЗС "КЛО" ТОВ "Лідер", складеного 13 січня 2014 року Подільським районним управлінням ГУ ДСНС України у м. Києві (далі - акт перевірки № 8) .

У ході підготовки до розгляду заяви судом з'ясовано та 03 квітня 2014 року письмово повідомлено заявника, що у зв'язку з надходженням апеляційної скарги на судове рішення, 03 грудня 2013 року справу направлено до Київського апеляційного адміністративного суду.

Згідно з даними комп'ютерної програми "Діловодство спеціалізованого суду", розгляд апеляційної скарги у суді апеляційної інстанції призначено на 06 листопада 2014 року.

Поряд з цим, 21 березня 2014 року законним представником відповідача до Київського апеляційного адміністративного суду подано письмову заяву про відмову від позову.

Ухвалою суду апеляційної інстанції від 13 листопада 2014 року у задоволенні поданої заяви відмовлено.

Іншою ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду міста Києва від 13 листопада 2014 року апеляційну скаргу відповідача залишено без задоволення, а судове рішення - без змін.

До суду 27 листопада 2014 року від законного представника заявника надійшла письмова заява про розгляд заяви від 31 березня 2014 року.

Справа 26 грудня 2014 року надійшла до Окружного адміністративного суду міста Києва.

У судове засідання 12 січня 2015 року, призначене судом для розгляду та вирішення по суті заяви, представники заявника та позивача не прибули, хоча про дату, час і місце судового розгляду заяви повідомлені своєчасно та належним чином.

Заперечення проти заяви та будь-які докази на їх обґрунтування від позивача до суду не надійшли.

Так, відповідно до абзацу 1 ч. 13 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) , неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви.

Згідно з ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписуваль-ного технічного засобу не здійснюється.

В обґрунтування заяви законним представником заявника зазначено, зокрема, що заявником усунуто більшу частину недоліків, відображених у частині "Перелік порушень вимог законодавства, виявлених органом ДСНС України під час здійснення перевірки" акту № 1058 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту АЗС "КЛО" ТОВ "Лідер", складеного 16 вересня 2013 року Подільським районним управлінням ГУ ДСНС України у м. Києві (далі - акт перевірки № 1058) , та здійснюються заходи, направлені на повне усунення невиправлених недоліків, наявність яких, за переконанням законного представника заявника, не впливає на відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій у тій мірі, при якій необхідно застосування заходу реагування у вигляді повного зупинення подальшої експлуатації АЗС "КЛО" ТОВ "Лідер", розташованої за адресою: 04136, м. Київ, вул. Маршала Гречка, 13-А.

Крім того, як зазначив законний представник заявника, усунення недоліків підтверджується актом перевірки № 8, згідно з яким, у ході перевірки 13 січня 2014 року порушень, відображених п.п. 4, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 "Переліку порушень вимог законодавства, виявлених органом ДСНС України під час здійснення перевірки", не виявлено.

Згідно з ч. 12 ст. 183-2 КАС України, особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої п. 5 ч. 1 цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).

Таким чином, перевіривши зазначені у заяві доводи на предмет їх відповідності вище викладеній нормі, оцінивши письмові докази, які подано законним представником заявника на обґрунтування заяви, зважаючи на відсутність заперечень позивача, як суб'єкта владних повноважень, проти заяви та будь-яких доказів на їх обґрунтування, суд прийшов до висновку, що обставини, які стали підставою для застосування до заявника заходів реагування, на час подачі заяви дійсно перестали існувати та усунуті, що, за переконанням суду, свідчить про необхідність скасування застосованих до заявника заходів реагування.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 122, 160, 165, 183-2 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву законного представника товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер" про скасування заходів реагування.

2. Скасувати застосовані постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 жовтня 2013 року в адміністративній справі № 826/15748/13-а до товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер" заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення подальшої експлуатації автозаправної станції "КЛО" товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер", розташованої за адресою: 04136, м. Київ, вул. Маршала Гречка, 13-А, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощитки та вхідні двері приміщень автозаправної станції "КЛО" товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер".

Копії ухвали направити (вручити) заявнику та позивачу (їх уповноваженим представникам), роз'яснивши, що ухвала не підлягає оскарженню.

Ухвала набирає законної сили з моменту ухвалення.

Суддя В.М. Данилишин

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.01.2015
Оприлюднено28.04.2015
Номер документу43711426
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15748/13-а

Ухвала від 12.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 04.12.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Постанова від 23.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні