Постанова
від 27.04.2015 по справі 373/1122/15-п
ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 373/1122/15-п

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2015 року Суддя Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області Овдієнко К.М.

розглянувши протокол № 911-2 про вчинення корупційного правопорушення, передбаченого п.2 ч.1 ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» громадянином ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженець ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянин України, ІНФОРМАЦІЯ_3, одружений, який працює головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області, проживає в ІНФОРМАЦІЯ_4, що надійшов від Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України,

встановив:

23.04.2015 до суду надійшов протокол № 911-2, складений 12.03.2015 консультантом-експертом (з оперативних питань) Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України майором ОСОБА_2, про вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-4 КУпАП.

В протоколі зазначено, що ОСОБА_1, перебуваючи на посаді голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області, будучи державним службовцем 3 категорії, 7 рангу, та відповідно до п.п. «в» п.1 ч.1 ст.4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» суб»єктом відповідальності за корупційні правопорушення, достовірно знаючи про встановлені законодавством обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та забороною входити до складу правління чи інших виконавчих органів підприємства, що має на меті одержання прибутку, діючи умисно, маючи на меті отримати прибуток, в робочі дні в період з 03.10.2014 по 03.11.2014 незаконно перебував на посаді голови селянського (фермерського) господарства «Дубина» (Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Велика Каратуль, 14, код ЕДРПОУ 25294267), чим порушив обмеження, передбачені п.2 ч.1 ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Під час вивчення протоколу суддею виявлено, що його зміст не відповідає вимогам ст.256 КУпАП.

Так, відповідно до ч.2 ст.172-4 КУпАП порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особа здійснює функцію з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляє інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства, - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від такої діяльності.

Відповідно до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення, окрім іншого, зазначаються відомості, необхідні для вирішення справи. Для накладення на особу адміністративного стягнення за вказане порушення обов»язковим є зазначення відомостей про дохід одержаний від діяльності підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку, в даному випадку - селянського (фермерського) господарства «Дубина» за період з 03.10.2014 по 03.11.2014.

Окрім цього, в протоколі, в порушення вимог ч.3 ст.256 КУпАП, відсутній запис про те, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, відмовилася від підписання протоколу.

Суд також звертає увагу, що протокол, в порушення вимог ст. 257 КУпАП, не був надісланий в триденний строк до місцевого загального суду за місцем вчинення корупційного правопорушення. Повідомлення про складання протоколу не надіслане керівникові установи, де працює особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ( в даному випадку Президенту України).

З доданих до протоколу матеріалів вбачається, що ОСОБА_1 прийняв присягу державного службовця 06.10.2014. Отже потребує уточнення дата, коли він приступив до виконання посадових обов»язків і таким чином дата початку перебігу строку адміністративного правопорушення та дата його виявлення.

Зазначена неповнота протоколу позбавляє суд можливості зробити висновок про наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, яке йому інкримінується, можливість притягнення його до адміністративної відповідальності за його вчинення та застосування до нього адміністративного стягнення, передбаченого санкцією ч.2 ст.172-4 КУпАП.

Керуючись ст.256 КУпАП України -

постановив:

Повернути Головному управлінню по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України протокол № 911-2 про вчинення корупційного правопорушення, передбаченого п.2 ч.1 ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» громадянином ОСОБА_1 з доданими до нього матеріалами для належного оформлення матеріал

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя

СудПереяслав-Хмельницький міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.04.2015
Оприлюднено05.05.2015
Номер документу43802002
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —373/1122/15-п

Постанова від 27.04.2015

Адмінправопорушення

Переяслав-Хмельницький міськрайонний суд Київської області

Овдієнко К. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні